Over het restaurant FG Food Labs

Fanatiek genieten

Intiem industrieel middenin het trendy hart van Rotterdam: FG Food Labs is een broedplaats voor overheerlijke, creatieve en nieuwe gerechten. Eigenzinnig en onverwacht, dit is een ware belevenis! François Geurds en zijn team bereiden in dit restaurant een onvergetelijke maaltijd voor je en gebruiken deze hotspot voor nieuwe ideeën. Elke dag weer kijkt Francois hoe hij het allerbeste uit de producten kan halen. En het werkt. Ervaar het zelf!

Menuprijzen

• : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00

Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Wat een leuke plek om te eten, informeel en relaxed, leuke bediening en TOP eten met goede wijnen erbij gezocht!

We werden hartelijk ontvangen, maar misten af en toe wel het persoonlijk contact tijdens het opdienen van de gangen... iets wat we in andere restaurants toch wel gewend zijn.

Maar dat zou enkel de slagroom op de taart zijn, want verder was het echt super!
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Fantastisch eten. 5 gangen menu met wijnarrangement. Creatieve en verassende gerechten. Vriendelijk personeel, relaxte sfeer en snelle service. Een hele interessante ervaring, zeker de moeite waard!
Oioioi .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Ik ben hier onlangs met een aantal vrienden gaan eten. We werden gelijk al erg vriendelijk opgevangen en voelden ons hartstikke welkom. Het personeel was aardig, attent en goedlachs. We konden zien dat ze achter de schermen samen veel plezier hadden in hun werk. Tof! Daarnaast wisten ze ons veel te vertellen over de gerechten en dranken.
We hebben in een relaxte en ontspannen sfeer gedineerd. Ik denk dat velen dit typisch zullen noemen voor dit restaurant. Ook de locatie en warme inrichting werkten hier aan mee.
Het eten smaakte erg goed. We kozen voor het menu van de chef en hebben hier geen spijt van gehad. Zeker een aanrader!
Fredd P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ongelooflijk goed. 5 gangen menu met aangepaste wijnen. Degusteren op hoog niveau. Verrassende combinaties van smaken en deskundige keuze van de juiste wijn bij het juiste gerecht. Zeer vriendelijk en attent personeel. Echt een aanrader.
joost H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Had gereserveerd via Iens maar was niet doorgekomen. Leek 1e 10 minuten vooral mijn probleem. Daarna beter, maar geeft geen lekker gevoel. Eten is gelukkig top en maakt goed. Zou dit anders hebben opgelost.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Een feestje! Tot in het kleinste detail verfijnde heerlijke gerechten geserveerd door vlotte jonge bediening. In oogstrelend mooi interieur. Geen vraag te gek met antwoorden die leken op een proeverij. Verbeterpuntje, maar dat was wel even zoeken, wijnadvies vooraf had beter gekund.
Roy O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Weer uitmuntend gegeten. Dit x voor lunch. Altijd weer verrassend. Zelfs het lunch menu. Terecht op ster niveau.
Ton F.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gewoon goed,mooie gerechten,goed glas wijn erbij,kortom een aanrader.
Verbeterpuntje,
Zout om zelf te raspen waar iedereen met de handen aan zit lijkt mij niet smakelijk.
Ruimte tussen de tafels zeer beperkt waardoor je ook de gesprekken bij de buren kunt volgen is niet prettig
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Goede bediening die goed inschat hoe de bediening te timen. Eten is erg lekker en de zaak is mooi ingericht. Wij komen terug!
Ncdvries .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Niet helemaal wat wij ons ervan hadden voorgesteld. De ontvangst was al ongemakkelijk, met heel veel moeite werd de deur opengehouden en onze jassen aangenomen. Ook de verdere avond hadden wij niet het idee dat de bediening plezier had in het werk. Wijn duurde erg lang en bestek voor de volgende gang werd letterlijk op tafel gegooid. Het eten was goed, alles lekker op smaak en mooi opgemaakte borden. Alleen door het verhaal in de menukaart waarin verteld wordt over de filosofie van Francois Geurds en dat hij hier dmv experimenteren alles uit een product haalt hadden wij iets spannenders verwacht. Misschien moeten we daarvoor toch naar FG restaurant.
Elsbet L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De eerste vier gangen waren een smaakexplosie! En ook het hoofdgerecht was verfijnd. Als zesde en voor ons de laatste gang, werd er aangeboden om het dessert voor een kaasplank te vervangen. Achteraf werd hier een extra bedrag voor gerekend terwijl dat niet aangekondigd was. Voor een sterrentent is dat jammer, de overige service was goed.
Elsbet L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De smaken waren mooi gecombineerd, vooral de eerste vier gerechten waren een smaakexplosie! Bij de zesde gang bodem ze aan om het zoetere dessert te vervangen voor een kaasplankje. Later werd hier een extrabwdeag
Luciano G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben hier redelijk goed gegeten, maar het heeft onze verwachting niet waargemaakt. Met name omdat wij de gerechten minder verrassend en origineel vonden. De hele avond op een barkruk zitten vonden wij niet prettig. Het personeel was erg vriendelijk.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Wat een beleving! Personeel is top en hebben genoten van alle mooie gerechten en bijpassende wijnen. Wij komen graag terug!
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Vorige week bij FG wezen eten met collega's. We hebben ontzettend genoten van deze eet-ervaring. De serveerders waren zeer vriendelijk en konden veel vertellen over wijnen bij elk gerecht. FG is een unieke belevenis en zeker een aanrader voor mensen met een wat hoger budget.
Arie N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk geluncht in deze mooie zaak. De hoge stoelen vond ik verrassend goed zitten. Wat me het meest is bijgebleven is de schitterende amuse: een krakend verse Canelé, voorzien van een toetje eendenlever(creme). Hier hadden ze me de rest van de dag mee mogen blijven 'voeren'!
Lidia D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Genoten van een heerlijke lunch. Wij laten ons graag verassen en daarom gekozen voor een driegangenmenu. Anderen laten zich misschien ook graag verassen, daarom geen volledige omschrijving. Wij waren vooral tevreden over de kwaliteit en bereiding van het vlees. Erg goed op smaak. Iedere gang had een mooi palet aan smaken. Ook de amuses waren smaakvol.

Minder tevreden waren wij over de bediening. Als wij naar een sterrenrestaurant gaan komen wij ook voor de beleving. Van de vijf mensen die bij ons aan tafel hebben gestaan waren er 3 uitstekend en 2 matig/slecht. Helaas werden wij vooral bediend door de laatste. Voor de volledige ervaring kan je naar FG restaurant of een ander restaurant in Rotterdam met een ster.
Lotmc .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Gisteravond fantastisch gegeten bij FG Food Labs. De reden van het diner was een verjaardag. Van te voren dus ook gebeld dat het om een verjaardagsdinertje ging. Bij aankomst kreeg de jarige een FG verjaardagskaart en de hartelijke felicitaties van de crew. Leuk begin!

Het 5 gangen verrassingsmenu, met daarin ook nog een interactief gerecht, was heerlijk. Verrassende combinaties, mooie opmaak van de gerechtjes en een goed wijnarrangement. Uitstekende sommelier en fijne, vriendelijke bediening. FG Food Labs is een aanrader!
Arjen K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Gisteren lunch in FG Foodlabs. Mooie zaak en vriendelijk personeel. We kozen voor 4 gangen menu. Na 2 amuses kregen we een stukje schelvis, mooi opgemaakt en goed van smaak. Daarna een gerecht waarbij je zelf met stikstof een aantal kruiden mocht vriesdrogen en mengen met een bolletje ijs. Dit werd gecombineerd met een warm gerechtje en moest om de beurt gegeten worden. Combinatie van smaken, temperaturen en texturen gecombineerd met de aktie waren goed geslaagd. Vervolgens gerechtje met stoofvlees, mooi van smaak. Dessert was een chocolade met kersen met noten. Gezien de noten allergie van mijn partner was dit een redelijke miser die je niet in zo'n zaak verwacht. Toen wij reclameerde werd binnen korte tijd een nieuw dessert geserveerd, ditmaal zonder noten.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten met een perfect arrangement van wijnen. Aanrader!! Punt van aandacht is wel de ventilatie, want alle kleding ruikt erg naar eten. De stomerij wordt er blij van ;-)!