Over het restaurant FG Food Labs

Fanatiek genieten

Intiem industrieel middenin het trendy hart van Rotterdam: FG Food Labs is een broedplaats voor overheerlijke, creatieve en nieuwe gerechten. Eigenzinnig en onverwacht, dit is een ware belevenis! François Geurds en zijn team bereiden in dit restaurant een onvergetelijke maaltijd voor je en gebruiken deze hotspot voor nieuwe ideeën. Elke dag weer kijkt Francois hoe hij het allerbeste uit de producten kan halen. En het werkt. Ervaar het zelf!

Menuprijzen

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant FG Food Labs

Roy O.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was onze 4e keer bij FG Foodlabs. Het is miet meer als vroeger. Het eten is nog wel bijzonder maar niet meer zo vernieuwend. Als je er al een paar keer geweest bent. Veel gerechten zijn qua concept redelijk onveranderd tov vroeger. Bediening is niet meer op niveau van een ster restaurant. Gerechten kwamen te snel (amuse en 2 gerechten binnen in totaal 15 min),.Tot 4x toe kreeg mijn vrouw toch visgerechten of drank die bij visgerecht hoorde. Ondanks dat de wens voor geen vis voor komst gemeld was en bij binnenkomst. De sommelier (een oud gediende) en een jonge knul redde de boel prima. Krijg het gevoel dat het een cash cow restaurant aan het worden is en dat de ziel er een beetjes uit is. Ook de komst van Francoise kwam plichtmatig over (10 min bij foodlabs en rest avond bij de buren FG). De sprankeling lijkt weg.
Bodinee .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Over culinaire hoogstanden gesproken. Echt een super mooie inrichting en super lekker eten! Mijn vriendin en ik keken elkaar bij elke hap verbaast aan. Tuurlijk verwacht je wel wat van een michelinster restaurant. Maar we zaten zo te genieten van elke hap die we op onze vork prikte, dat we wel verbaast gingen kijken. Echt genoten van de avond.
Sander L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Hier inmiddels tweemaal gegeten (2015 en 2017). Beide keren was het eten verrukkelijk. De bedoeling is aanzienlijk verbeterd ten opzichte van 2015, en de sfeer is uitstekend. François Geurds mag met recht trots zijn op zijn restaurants.
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten, de keuken van François verrast ons telkens weer!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ik heb samen met mijn dochter bij FG Labs geluncht. Wat een smaak sensaties. Zo heerlijk en bij de gerechten werden mooie drankjes uitgezocht. Wij hebben super genoten .Alles tot in de puntjes verzorgd personeel zo correct, beleefd en netjes en heel druk was het maar iedereen straalde een relaxe rust uit .Geen geren en gehaast . Mijn dochter mag niet alles eten en hebben in alles hier rekening mee gehouden, Dit restaurant doet zijn Ster in alles recht toe. Van de ontvangst tot dat je weggaat. Wij zullen hier zeker terug komen . Dank jullie wel voor deze moderne sterren smaaksensatie.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een ervaring waar iedereen eens kennis mee gemaakt zou moeten hebben. Dit vind ik overigens sowieso bij sterrenrestaurants. Het verschil hier is echter dat het toegankelijk en laagdrempelig is. Je voelt je op je gemak, iets dat ik altijd erg belangrijk vind als ik ergens ga eten. Een goede sfeer, geweldig eten en super gastheerschap. Zoals gezegd, een ervaring die iedereen eens zou moeten beleven!
Anne-Claire S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Van een uitgebreid 6 gangen lunch genoten met 2 personen. We zaten aan een hoge tafel vlakbij de keuken. Alle gerechten waren verrassend en vol smaaksensaties. We hadden het geluk dat de chef zelf aanwezig was en ons verwend heeft met het hoofdgerecht, wat hij zo spontaan in elkaar zette dat de bediening zich even op het hoofd moest krabben wat het nou precies was. Wijnen matchten prachtig bij de gerechten. Voor de ingrediënten die wij vooraf hadden opgegeven als liever niet, waren mooie alternatieven. Alles klopte; eten, smaken, wijnen, bediening, sfeer. Echt genoten en een absolute aanrader.
Jarro V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We waren benieuwd naar food labs maar het viel behoorlijk tegen. De bediening is aardig en vriendelijk, de wijnen matchde goed met de gerechten. Je wordt echter zonder pardon aan een bar geplaatst, waardoor je gewoon rugpijn krijgt bij een lange zit. Het eten was ook niet heel bijzonder, we hadden het menu van de chef en het hoofdgerecht was een kippenkarkas met kalkoenworst. Geen smaaksensatie, en zeker geen ster-waardig. Ik ben nog nooit zo gedesillusioneerd een restaurant uit gelopen. Jammer!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer verfijnde 3-gangen lunch genoten. Met alle amuses etc meer dan voldoende. Het lekkerste het gecarameliseerde cakeje met eendenmousse. Verder als hoofdgerecht een pannetje met vlees, groenten en kruiden, heerlijk!! Leuk en sfeervol restaurant waar je in de open keuken kan kijken. Het personeel is voortreffelijk op elkaar ingespeeld.
Enige minpunt zonder te vragen werd er een nieuwe fles water opengemaakt en op tafel gezet.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Enerzijds goed gegeten, anderzijds was ik wat teleurgesteld met onze zitplaats. Iets wat meedraagt aan de sfeer van de avond. We zaten aan de hoek van de bar, voor de kassa, waar al het personeel continue langsliep en druk in de weer was. Dit gaf geen ontspannen gevoel en weinig privacy. Was prettig geweest wanneer men dit van te voren had gecommuniceerd, dan had ik namelijk iets anders geboekt. Iets om rekening mee te houden wanneer je hier wilt eten. Verder weinig aan te merken op het eten en de wijnen, al had ik een betere ervaring bij het andere restaurant van François Geurds .
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Genoten van een fantastisch 6-gangen lunchmenu. Zeer smaakvolle gerechten die prachtig werden opgediend. De erbij geserveerde wijnen smaakten goed. Bediening was zeer deskundig en plezierig; correct maar absoluut niet stijf. . Een genot om hier te eten. Voor een lunch op vrijdag was het er wel erg rustig. Jammer, dit restaurant verdient meer ook al is het niet echt goedkoop, de prijs-kwaliteit verhouding is goed.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Mooie ervaring, prettige bediening, lekker wijnen en bijzondere gerechten. Leuke ambiance, we komen nog een keertje terug mochten we in de buurt zijn!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten, met af en toe verrassende creaties, vooral het nagerecht, met oa eendenlever en olijfolie. Prettige bediening en een zeer gezellige sfeer. Een ruime keuze aan lekkere wijnen, kortom een heel geslaagde avond, wij komen zeker terug!
sandy V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Op een mooie zonnige zondag. Tafel bij de deur net niet in de zon. Uitermate vriendelijk en kundig personeel, mooie ambiance, vriendelijke en toegankelijke chef, ondanks het verlies van Feijenoord. Eten heerlijk ( vooral de zeeebaars, die kabeljauw bleek te zijn).
Kortom 10++, aanrader.
Kees-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Redelijk. Gekozen voor een 5 gangen menu. Na een aantal bezoeken aan het reguliere FG restaurant nu eens naar Food Labs. De eerste 2 gerechten waren ons inziens iets teveel uiteenlopende smaken op een bord. Gerecht 3 herkenden we ook met de stikstof, stond vroeger op de kaart bij het andere restaurant... Al met al niet de ervaring die we verwacht hadden... NB de bediening was overigens uitstekend!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Wat een leuke plek om te eten, informeel en relaxed, leuke bediening en TOP eten met goede wijnen erbij gezocht!

We werden hartelijk ontvangen, maar misten af en toe wel het persoonlijk contact tijdens het opdienen van de gangen... iets wat we in andere restaurants toch wel gewend zijn.

Maar dat zou enkel de slagroom op de taart zijn, want verder was het echt super!
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Fantastisch eten. 5 gangen menu met wijnarrangement. Creatieve en verassende gerechten. Vriendelijk personeel, relaxte sfeer en snelle service. Een hele interessante ervaring, zeker de moeite waard!
Oioioi .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Ik ben hier onlangs met een aantal vrienden gaan eten. We werden gelijk al erg vriendelijk opgevangen en voelden ons hartstikke welkom. Het personeel was aardig, attent en goedlachs. We konden zien dat ze achter de schermen samen veel plezier hadden in hun werk. Tof! Daarnaast wisten ze ons veel te vertellen over de gerechten en dranken.
We hebben in een relaxte en ontspannen sfeer gedineerd. Ik denk dat velen dit typisch zullen noemen voor dit restaurant. Ook de locatie en warme inrichting werkten hier aan mee.
Het eten smaakte erg goed. We kozen voor het menu van de chef en hebben hier geen spijt van gehad. Zeker een aanrader!
Fredd P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ongelooflijk goed. 5 gangen menu met aangepaste wijnen. Degusteren op hoog niveau. Verrassende combinaties van smaken en deskundige keuze van de juiste wijn bij het juiste gerecht. Zeer vriendelijk en attent personeel. Echt een aanrader.
joost H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Had gereserveerd via Iens maar was niet doorgekomen. Leek 1e 10 minuten vooral mijn probleem. Daarna beter, maar geeft geen lekker gevoel. Eten is gelukkig top en maakt goed. Zou dit anders hebben opgelost.