FG Food Labs

Katshoek 41 3032 AE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant FG Food Labs

Fanatiek genieten

Intiem industrieel middenin het trendy hart van Rotterdam: FG Food Labs is een broedplaats voor overheerlijke, creatieve en nieuwe gerechten. Eigenzinnig en onverwacht, dit is een ware belevenis! François Geurds en zijn team bereiden in dit restaurant een onvergetelijke maaltijd voor je en gebruiken deze hotspot voor nieuwe ideeën. Elke dag weer kijkt Francois hoe hij het allerbeste uit de producten kan halen. En het werkt. Ervaar het zelf!

Menuprijzen

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant FG Food Labs

Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Food Labs! Vriendelijk, attent personeel dat ook wel in is voor een grapje. Hebben verstand van zaken en zijn enthousiast over het eten, dat overigens heel erg goed was. Zeker voor herhaling vatbaar!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Lekkere gerechten met aandacht voor detail. Maar op dit niveau maakt de service ook een belangrijk deel uit van de beleving. De man die ons voornamelijk bediende deed zijn werk zonder veel enthousiasme, dat was erg jammer. Daarnaast keek hij mij als vrouw een paar keer te lang aan, waardoor ik me erg ongemakkelijk voelde. De gerechten volgen elkaar in goed tempo op, maar toen we als afsluiting koffie bestelden duurde dit erg lang en de koffie was ook te sterk. Dit zorgde ervoor dat we met een niet voldaan gevoel naar huis gingen. Tijdens de rit en thuis kregen we ook beiden langs van onze maag en misselijkheid en hadden we het gevoel dat het eten niet lekker viel. Al met al dus een teleurstelling en niet wat ik verwacht van een sterrenrestaurant!
Sabrina M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Erg lekker gegeten! Bediening erg vriendelijk!
Dankjewel - fijn te horen dat je hebt genoten.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Prima gegeten , gastvrij personeel. En een goede uitleg bij het serveren van de gerechten ! Compliment we komen zeker terug
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Verrassende lunch met ster in super hippe locatie.
Wel even sparen maar het is dan ook een middagvullend programma .
4 gangen lunch besteld en deze wordt nog extra aangekleed met amuses en kleine hapjes.
Personeel prima en precies informeel genoeg.
Als je hip en heel goed wilt eten is dit een echte aanrader.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor de alles-eters blijft FG Food Labs erg goed. Goede kwaliteit eten en verrassende gerechtjes. Ook de sommelier is erg gepassioneerd en zijn uitleg is echt een aanvulling op de eetbeleving. Voor veganisten of vegetariërs blijft het restaurant hangen op het matige. Het vlees of vis component wordt weggelaten en wat opgevuld met extra garnering, met als gevolg dat het gerecht incompleet is en het beduidend minder vullend is dan het 'gewone' menu (voor dezelfde prijs). Het is jammer dat de kok er niet voor kiest om een op zichzelf staand compleet gerecht te bedenken en te serveren. Dit op het Michelin ster niveau op andere plekken toch beter mogen ervaren, helaas. Voor de alleseter, blijft het een aanrader!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wederom goed gegeten bij FG Food Labs. Op de gerechten geen aanmerkingen te maken, erg smaakvol en met veel zorg gemaakt. 2 zaken vielen ons op die we enigszins negatief beoordelen, alle tafels staan wel erg dicht op elkaar en het tempo waarin de gangen worden geserveerd ligt erg hoog.
Na hier tijdig melding van te hebben gemaakt dat we 20 minuten willen wachten tot het hoofdgerecht (direct na het weghalen van de eerdere gang) komt nog even de opmerking "maar de gang staat al klaar om geserveerd te worden". Uiteindelijk past men dit aan.
Anoushka V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mijn bezoek aan fg food labs afgelopen zondag 22 oktober begon goed, maar de avond werd verstoord door onterechte behandeling van het personeel naar jonger personeel op de vloer. Van een restaurant als fg food labs verwacht je een onverstoorde prettige avond. Jammer dat het personeel zo wordt afgesnauwd, juist wanneer de jonge man zo zijn best doet en uitstekende service verleent bij ons aan tafel. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg leuk, wel ook erg prijzig. 9,50 voor een kopje verse muntthee voelt als echt te duur.
8,- voor een glas wijn.
christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
geweldig genoten van dit bijzondere eten! Ik ga graag uit eten maar dit staat toch wel in mijn top 3! achter alles zit een verhaal, top beleving!
Roy O.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was onze 4e keer bij FG Foodlabs. Het is miet meer als vroeger. Het eten is nog wel bijzonder maar niet meer zo vernieuwend. Als je er al een paar keer geweest bent. Veel gerechten zijn qua concept redelijk onveranderd tov vroeger. Bediening is niet meer op niveau van een ster restaurant. Gerechten kwamen te snel (amuse en 2 gerechten binnen in totaal 15 min),.Tot 4x toe kreeg mijn vrouw toch visgerechten of drank die bij visgerecht hoorde. Ondanks dat de wens voor geen vis voor komst gemeld was en bij binnenkomst. De sommelier (een oud gediende) en een jonge knul redde de boel prima. Krijg het gevoel dat het een cash cow restaurant aan het worden is en dat de ziel er een beetjes uit is. Ook de komst van Francoise kwam plichtmatig over (10 min bij foodlabs en rest avond bij de buren FG). De sprankeling lijkt weg.
Bodinee .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Over culinaire hoogstanden gesproken. Echt een super mooie inrichting en super lekker eten! Mijn vriendin en ik keken elkaar bij elke hap verbaast aan. Tuurlijk verwacht je wel wat van een michelinster restaurant. Maar we zaten zo te genieten van elke hap die we op onze vork prikte, dat we wel verbaast gingen kijken. Echt genoten van de avond.
Sander L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Hier inmiddels tweemaal gegeten (2015 en 2017). Beide keren was het eten verrukkelijk. De bedoeling is aanzienlijk verbeterd ten opzichte van 2015, en de sfeer is uitstekend. François Geurds mag met recht trots zijn op zijn restaurants.
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten, de keuken van François verrast ons telkens weer!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ik heb samen met mijn dochter bij FG Labs geluncht. Wat een smaak sensaties. Zo heerlijk en bij de gerechten werden mooie drankjes uitgezocht. Wij hebben super genoten .Alles tot in de puntjes verzorgd personeel zo correct, beleefd en netjes en heel druk was het maar iedereen straalde een relaxe rust uit .Geen geren en gehaast . Mijn dochter mag niet alles eten en hebben in alles hier rekening mee gehouden, Dit restaurant doet zijn Ster in alles recht toe. Van de ontvangst tot dat je weggaat. Wij zullen hier zeker terug komen . Dank jullie wel voor deze moderne sterren smaaksensatie.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een ervaring waar iedereen eens kennis mee gemaakt zou moeten hebben. Dit vind ik overigens sowieso bij sterrenrestaurants. Het verschil hier is echter dat het toegankelijk en laagdrempelig is. Je voelt je op je gemak, iets dat ik altijd erg belangrijk vind als ik ergens ga eten. Een goede sfeer, geweldig eten en super gastheerschap. Zoals gezegd, een ervaring die iedereen eens zou moeten beleven!
Anne-Claire S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Van een uitgebreid 6 gangen lunch genoten met 2 personen. We zaten aan een hoge tafel vlakbij de keuken. Alle gerechten waren verrassend en vol smaaksensaties. We hadden het geluk dat de chef zelf aanwezig was en ons verwend heeft met het hoofdgerecht, wat hij zo spontaan in elkaar zette dat de bediening zich even op het hoofd moest krabben wat het nou precies was. Wijnen matchten prachtig bij de gerechten. Voor de ingrediënten die wij vooraf hadden opgegeven als liever niet, waren mooie alternatieven. Alles klopte; eten, smaken, wijnen, bediening, sfeer. Echt genoten en een absolute aanrader.
Jarro V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We waren benieuwd naar food labs maar het viel behoorlijk tegen. De bediening is aardig en vriendelijk, de wijnen matchde goed met de gerechten. Je wordt echter zonder pardon aan een bar geplaatst, waardoor je gewoon rugpijn krijgt bij een lange zit. Het eten was ook niet heel bijzonder, we hadden het menu van de chef en het hoofdgerecht was een kippenkarkas met kalkoenworst. Geen smaaksensatie, en zeker geen ster-waardig. Ik ben nog nooit zo gedesillusioneerd een restaurant uit gelopen. Jammer!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer verfijnde 3-gangen lunch genoten. Met alle amuses etc meer dan voldoende. Het lekkerste het gecarameliseerde cakeje met eendenmousse. Verder als hoofdgerecht een pannetje met vlees, groenten en kruiden, heerlijk!! Leuk en sfeervol restaurant waar je in de open keuken kan kijken. Het personeel is voortreffelijk op elkaar ingespeeld.
Enige minpunt zonder te vragen werd er een nieuwe fles water opengemaakt en op tafel gezet.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Enerzijds goed gegeten, anderzijds was ik wat teleurgesteld met onze zitplaats. Iets wat meedraagt aan de sfeer van de avond. We zaten aan de hoek van de bar, voor de kassa, waar al het personeel continue langsliep en druk in de weer was. Dit gaf geen ontspannen gevoel en weinig privacy. Was prettig geweest wanneer men dit van te voren had gecommuniceerd, dan had ik namelijk iets anders geboekt. Iets om rekening mee te houden wanneer je hier wilt eten. Verder weinig aan te merken op het eten en de wijnen, al had ik een betere ervaring bij het andere restaurant van François Geurds .