Over het restaurant FG Food Labs

Fanatiek genieten

Intiem industrieel middenin het trendy hart van Rotterdam: FG Food Labs is een broedplaats voor overheerlijke, creatieve en nieuwe gerechten. Eigenzinnig en onverwacht, dit is een ware belevenis! François Geurds en zijn team bereiden in dit restaurant een onvergetelijke maaltijd voor je en gebruiken deze hotspot voor nieuwe ideeën. Elke dag weer kijkt Francois hoe hij het allerbeste uit de producten kan halen. En het werkt. Ervaar het zelf!

Menuprijzen

• : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00

Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer verfijnde 3-gangen lunch genoten. Met alle amuses etc meer dan voldoende. Het lekkerste het gecarameliseerde cakeje met eendenmousse. Verder als hoofdgerecht een pannetje met vlees, groenten en kruiden, heerlijk!! Leuk en sfeervol restaurant waar je in de open keuken kan kijken. Het personeel is voortreffelijk op elkaar ingespeeld.
Enige minpunt zonder te vragen werd er een nieuwe fles water opengemaakt en op tafel gezet.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Enerzijds goed gegeten, anderzijds was ik wat teleurgesteld met onze zitplaats. Iets wat meedraagt aan de sfeer van de avond. We zaten aan de hoek van de bar, voor de kassa, waar al het personeel continue langsliep en druk in de weer was. Dit gaf geen ontspannen gevoel en weinig privacy. Was prettig geweest wanneer men dit van te voren had gecommuniceerd, dan had ik namelijk iets anders geboekt. Iets om rekening mee te houden wanneer je hier wilt eten. Verder weinig aan te merken op het eten en de wijnen, al had ik een betere ervaring bij het andere restaurant van François Geurds .
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Genoten van een fantastisch 6-gangen lunchmenu. Zeer smaakvolle gerechten die prachtig werden opgediend. De erbij geserveerde wijnen smaakten goed. Bediening was zeer deskundig en plezierig; correct maar absoluut niet stijf. . Een genot om hier te eten. Voor een lunch op vrijdag was het er wel erg rustig. Jammer, dit restaurant verdient meer ook al is het niet echt goedkoop, de prijs-kwaliteit verhouding is goed.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Soms staan er zaken op je verlanglijstje. En dan blijkt dat je goede vrienden hebt die dit heel goed inschatten. Een geweldige avond gehad hierdoor. Goede wijnen, complimenterend bij de gerechten. Brigade die z'n best doet alle details te delen, maar zonder dat dit een bandje wordt. Vragen worden inhoudelijk beantwoord, grapjes worden begrepen.
Ik heb ooit in The Ivy gegeten toen het nog zo mocht heten, en hoewel dit ruim 7 jaar geleden is, ben ik nog steeds onder de indruk van de stijl van bereiden.
Het pand is nostalgisch. Geweldig om aan het einde van de open keuken een afbeelding van een tunnel te zetten, hierdoor lijkt het echt een grote tent. Grappig detail zijn de plankjes voor de dames op de kruk om een tasje kwijt te kunnen. Minder handig voor mensen met schoenen groter dan maat 36, maar zelfs dit kan de pret niet drukken.
Kort: Doen, gewoon doen! Je hebt het verdiend!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Mooie ervaring, prettige bediening, lekker wijnen en bijzondere gerechten. Leuke ambiance, we komen nog een keertje terug mochten we in de buurt zijn!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten, met af en toe verrassende creaties, vooral het nagerecht, met oa eendenlever en olijfolie. Prettige bediening en een zeer gezellige sfeer. Een ruime keuze aan lekkere wijnen, kortom een heel geslaagde avond, wij komen zeker terug!
sandy V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Op een mooie zonnige zondag. Tafel bij de deur net niet in de zon. Uitermate vriendelijk en kundig personeel, mooie ambiance, vriendelijke en toegankelijke chef, ondanks het verlies van Feijenoord. Eten heerlijk ( vooral de zeeebaars, die kabeljauw bleek te zijn).
Kortom 10++, aanrader.
Kees-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Redelijk. Gekozen voor een 5 gangen menu. Na een aantal bezoeken aan het reguliere FG restaurant nu eens naar Food Labs. De eerste 2 gerechten waren ons inziens iets teveel uiteenlopende smaken op een bord. Gerecht 3 herkenden we ook met de stikstof, stond vroeger op de kaart bij het andere restaurant... Al met al niet de ervaring die we verwacht hadden... NB de bediening was overigens uitstekend!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Wat een leuke plek om te eten, informeel en relaxed, leuke bediening en TOP eten met goede wijnen erbij gezocht!

We werden hartelijk ontvangen, maar misten af en toe wel het persoonlijk contact tijdens het opdienen van de gangen... iets wat we in andere restaurants toch wel gewend zijn.

Maar dat zou enkel de slagroom op de taart zijn, want verder was het echt super!
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Fantastisch eten. 5 gangen menu met wijnarrangement. Creatieve en verassende gerechten. Vriendelijk personeel, relaxte sfeer en snelle service. Een hele interessante ervaring, zeker de moeite waard!
Oioioi .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Ik ben hier onlangs met een aantal vrienden gaan eten. We werden gelijk al erg vriendelijk opgevangen en voelden ons hartstikke welkom. Het personeel was aardig, attent en goedlachs. We konden zien dat ze achter de schermen samen veel plezier hadden in hun werk. Tof! Daarnaast wisten ze ons veel te vertellen over de gerechten en dranken.
We hebben in een relaxte en ontspannen sfeer gedineerd. Ik denk dat velen dit typisch zullen noemen voor dit restaurant. Ook de locatie en warme inrichting werkten hier aan mee.
Het eten smaakte erg goed. We kozen voor het menu van de chef en hebben hier geen spijt van gehad. Zeker een aanrader!
Fredd P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ongelooflijk goed. 5 gangen menu met aangepaste wijnen. Degusteren op hoog niveau. Verrassende combinaties van smaken en deskundige keuze van de juiste wijn bij het juiste gerecht. Zeer vriendelijk en attent personeel. Echt een aanrader.
joost H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Had gereserveerd via Iens maar was niet doorgekomen. Leek 1e 10 minuten vooral mijn probleem. Daarna beter, maar geeft geen lekker gevoel. Eten is gelukkig top en maakt goed. Zou dit anders hebben opgelost.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Een feestje! Tot in het kleinste detail verfijnde heerlijke gerechten geserveerd door vlotte jonge bediening. In oogstrelend mooi interieur. Geen vraag te gek met antwoorden die leken op een proeverij. Verbeterpuntje, maar dat was wel even zoeken, wijnadvies vooraf had beter gekund.
Roy O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Weer uitmuntend gegeten. Dit x voor lunch. Altijd weer verrassend. Zelfs het lunch menu. Terecht op ster niveau.
Ton F.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gewoon goed,mooie gerechten,goed glas wijn erbij,kortom een aanrader.
Verbeterpuntje,
Zout om zelf te raspen waar iedereen met de handen aan zit lijkt mij niet smakelijk.
Ruimte tussen de tafels zeer beperkt waardoor je ook de gesprekken bij de buren kunt volgen is niet prettig
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Goede bediening die goed inschat hoe de bediening te timen. Eten is erg lekker en de zaak is mooi ingericht. Wij komen terug!
Ncdvries .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Niet helemaal wat wij ons ervan hadden voorgesteld. De ontvangst was al ongemakkelijk, met heel veel moeite werd de deur opengehouden en onze jassen aangenomen. Ook de verdere avond hadden wij niet het idee dat de bediening plezier had in het werk. Wijn duurde erg lang en bestek voor de volgende gang werd letterlijk op tafel gegooid. Het eten was goed, alles lekker op smaak en mooi opgemaakte borden. Alleen door het verhaal in de menukaart waarin verteld wordt over de filosofie van Francois Geurds en dat hij hier dmv experimenteren alles uit een product haalt hadden wij iets spannenders verwacht. Misschien moeten we daarvoor toch naar FG restaurant.
Elsbet L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De eerste vier gangen waren een smaakexplosie! En ook het hoofdgerecht was verfijnd. Als zesde en voor ons de laatste gang, werd er aangeboden om het dessert voor een kaasplank te vervangen. Achteraf werd hier een extra bedrag voor gerekend terwijl dat niet aangekondigd was. Voor een sterrentent is dat jammer, de overige service was goed.
Elsbet L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De smaken waren mooi gecombineerd, vooral de eerste vier gerechten waren een smaakexplosie! Bij de zesde gang bodem ze aan om het zoetere dessert te vervangen voor een kaasplankje. Later werd hier een extrabwdeag