FeZZlounge

7,1
7,2
Burcu F.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Leuke sfeer hier alleen vonden we raar dat we extra moesten betalen voor extra kooltjes voor bij de shisha. Dit hadden we niet eerder meegemaakt. Ook is het parkeren erg duur.
Thegang .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Het eten was lekker, alleen wel belachelijk dat ze geld rekenen voor jus wat op het kip zit. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Tevens was de service onder de maat. Wat een arrogante serveerster zat daar, die kende het woord service totaal niet. Decoratie was wel leuk. Dit was mijn eerste en laatste keer, en dit zal ik zeker verspreiden binnen mijn vriendengroep. Fezzlounge nooit meer!!!!
Specialoog .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Na meerdere malen de lounge te hebben bezocht heb ik een duidelijk beeld over Fezz gekregen. Het interieur is met zorg opgebouwd en het straalt een warme sfeer uit. Precies wat u van een typische shishabar mag verwachten, maar dan moderner. Het eten is ok voorbereid (duidelijk geen ok met hoofdletters), maar hun ruime assortiment qua drankjes en eten maakt het deels goed, hoewel bepaalde drankjes niet geserveerd kon worden. Het eten en decor is dan ook voldoende.

Het onderwerp Service is een geval apart. Verspreid over meerdere bezoeken kan ik concluderen dat de eigenaar het woord service niet of nauwelijks kent en soms zelfs beledigend tegenover klanten kon zijn. De medewerkers daarentegen zijn ok voor een gemiddelde avond.

De eigenaar (ja, dit valt meteen op) schotelt of beter gezegd 'gooit' uw eindrekening zo op uw tafel ruim voor sluitingstijd, met een tintje 'betalen en oprotten' (ook bij de andere tafels). Vergeet uw bestelling of serveert iets anders. Zo kregen wij 1 portie friet ipv. 2 en toen wij hier navraag naar deden kregen we een bijna denigrerend antwoord en géén 2e patat.. hmm.. Navraag doen naar een verkeerd ingevoerde eindrekening (25 euro teveel op een bedrag van 97,65!!) kunt u beter doen als u ballen van staal hebt en een MMA achtergrond hebt. Na vriendelijk te vragen of ons bonnetje wel klopt kregen wij een belachelijk antwoord als (citaat): Ja, als ik met elke klant moet nakijken of het bonnetje klopt kan ik wel stoppen. Zinnen als 'Ben je doof? en 'moeten jullie hier niet fucking 4 uur zitten en meteen afrekenen' (notabene tegen een meisje) slingert hij ook met gemak naar uw hoofd. Dit terwijl wij 2 uur shisha, drankjes en eten hebben benuttigd twv. ~100 euro met 4 pers. Toch geen klein bedrag voor wat shisha, patat en drankjes (extra kooltje voor de shisha kost 1 euro?). Tegen een ander tafel zei hij bv. létterlijk géén woord behalve het eindbedrag tijdens het afrekenen..

Kortom prima omgeving, ok eten en shisha, maar doodzonde van het personeel/eigenaar.

Vriendelijke groet
Respect .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Intimiderend gezelschap met grote zonnebrillen bij de voordeur, als je deze eenmaal voorbij bent kom je in een mooie loungebar. Het eten is traditioneel en met name de tagines doen je denken aan Marrakesh. Service is belabberd en arrogant voor eters, restaurant (b)lijkt dan ook slechts bijzaak. Geen aanrader voor een leuk ontspannen avondje uit eten.