FERRY

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant FERRY

Dit is een bar waar je geweldige drankjes kunt bestellen en de sfeer altijd goed is. Leuke muziek op de achtergrond en een menukaart die iedereen zal waarderen. Herkenbare gerechten; voor de snelle trek of voor een uitgebreid etentje. Mooi gepresenteerd en gemaakt van verse ingrediënten. Een paradijsje in het levendige Rotterdam mét een fijn terras en mét de juiste ontspannen ambiance. Goed om hier even binnen te gaan na een drukke werkweek en je op te laden voor het weekend!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant FERRY

• : Betaald parkeren in de straat, parkeergarage(s) in de buurt

Maandag 14:00 - 22:00
Dinsdag 14:00 - 22:00
Woensdag 14:00 - 22:00
Donderdag 14:00 - 01:00
Vrijdag 14:00 - 02:00
Zaterdag 14:00 - 02:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant FERRY

Imad K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Heerlijke hamburgers, fijne bediening. Kindvriendelijk!
Winanda K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wij hadden allebei een burger waarvan het broodje niet lekker was, droog en taai. De burger zelf was zowel qua smaak als qua opbouw matig. De frietjes waren prima, het halve stukje augurk hadden ze beter kunnen vervangen door een salade. De bediening was vriendelijk en de inrichting is aardig. De muziek had wel wat zachter gemogen. De prijs-kwaliteit vonden wij niet zo goed. Voor hetzelfde geld zijn elders in de stad veel betere burgers te vinden.
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Hamburgers: lekker! Ambiance: gezellig! Service: top! Qua vriendelijkheid een van de betere restaurants waar ik de laatste tijd gegeten heb.
Dieneke D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
heerlijke avond met studiegenoten gehad.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijke hamburger en patat. Gezellige bediening.
Cedric H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Erg leuke plek, en heerlijk gegeten. De portie nacho’s vooraf was wel érg groot, maar de burgers waren heerlijk :-)
De tafel van Lucas D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekkere burgers met precies goed gebakken Angus beef. Denken ook goed mee qua voedselallergieën e.d. aanrader voor als je zin hebt in een goede burger of tex-mex burrito.
Ofira N.
Leuk tentje! inrichting is sfeervol relaxed. Heerlijke hamburger gegeten, die goed was klaargemaakt. Bediening heel vriendelijk en de service ook goed. Verzoek tot aanpassing gerecht (ivm dieet) ook geen probleem. Kom zeker nog een keertje terug!
KJ G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het eten was veels te zout, burgers te lang doorgebakken en niet specifiek heel erg goed. Prima burger, te weinig salade/groente ernaast, goede prijs, lekkere patatjes maar niet speciaal
Francesco D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Leuke tent, aardig personeel, goed eten voor goede prijs. Kom er zeker nog eens terug!
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Snel, vriendelijk en modern. Simpele kaart en ruim opgezet.
Elzo N.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het eten was lekker. De bediening vriendelijk en snel.
Daniël G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
heerlijk gegeten!
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De burgers zijn goed! De bediening mag wat meer oog hebben voor de gasten.
sophiesa .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Leuk restaurant, lekker gegeten, vriendelijk personeel en het is sfeervol ingericht. ik zou hier een volgende keer wel weer komen eten. niet extreem bijzonder maar lekker voor een avondje uiteten.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Dit is een restaurant/bar met veel potentie. Leuk ingericht en relaxte sfeer. Over het eten kun je wat minder tevreden zijn. De texas burger van 14,50 is weliswaar goed bereid, het blijft een gemiste kans om er wat bijzonders van de maken. wat kleine stukjes bacon, 1 schijfje tomaat wat saus en sliertjes kool viel het toch wat tegen. De burger zelf is van redelijke kwaliteit en ik vermoed uit de groothandel. Let op Ferry, McDonalds maakt tegenwoordig ook redelijke burgers! De frites was goed maar standaard. Kortom hier is verbetering ook goed mogelijk. De bediening was vriendelijk, helaas zaten we boven in het restaurant maar het bleek lastig om de aandacht van het bedienend personeel te krijgen voor nog een koffie en thee na. We hebben dit dan maar zo gelaten en afgerekend wat correct en netjes gebeurde.
Kevin E.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Bij binnenkomst voegde ik me bij mijn vrienden, maar werd ondanks dat ze me zagen binnenkomen niet ontvangen en werd er ook niet gevraagd of ik iets wilde drinken. De gehele avond hebben we zelf achter de gastheren/gastvrouw aan moeten zitten om te kunnen bestellen. We hebben alle vier de Texas burger gekozen die prima smaakte, helaas duurde het vrij lang voordat we het eten kregen. Bij drukke avonden zou ik niet klagen, maar er waren hooguit 6 a 7 tafels bezet. Ondanks dat het eten meer dan prima was zou ik hier niet zo snel terugkomen.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Gezellig goed gegeten voor een vriendelijke prijs. Enige puntje, de kaart is beperkt.
A. Den Boef D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Goede burgers
Cedric H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Erg toffe tent! Heerlijk geheten, leuke mensen/bediening, top!
Yorick H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Een hippe tent met leuke inrichting waar je goed een drankje kunt doen. Voor eten en 'n goed gesprek zou ik volgende keer toch verder kijken, het eten was niet echt schokkend; de nachos waren simpel en de BBQ burger was saai en droog. De muziek werd om 8 uur ook een stuk harder gezet waardoor een gesprek voeren onmogelijk werd. Dit gecombineerd met een toch vrij stevige prijs viel wel wat tegen.