FERRY

Westblaak 127 3012 KJ Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant FERRY

Dit is een bar waar je geweldige drankjes kunt bestellen en de sfeer altijd goed is. Leuke muziek op de achtergrond en een menukaart die iedereen zal waarderen. Herkenbare gerechten; voor de snelle trek of voor een uitgebreid etentje. Mooi gepresenteerd en gemaakt van verse ingrediënten. Een paradijsje in het levendige Rotterdam mét een fijn terras en mét de juiste ontspannen ambiance. Goed om hier even binnen te gaan na een drukke werkweek en je op te laden voor het weekend!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant FERRY

• : Betaald parkeren in de straat, parkeergarage(s) in de buurt

Maandag 14:00 - 22:00
Dinsdag 14:00 - 22:00
Woensdag 14:00 - 22:00
Donderdag 14:00 - 01:00
Vrijdag 14:00 - 02:00
Zaterdag 14:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant FERRY

Cedric H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Erg toffe tent! Heerlijk geheten, leuke mensen/bediening, top!
Yorick H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Een hippe tent met leuke inrichting waar je goed een drankje kunt doen. Voor eten en 'n goed gesprek zou ik volgende keer toch verder kijken, het eten was niet echt schokkend; de nachos waren simpel en de BBQ burger was saai en droog. De muziek werd om 8 uur ook een stuk harder gezet waardoor een gesprek voeren onmogelijk werd. Dit gecombineerd met een toch vrij stevige prijs viel wel wat tegen.
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De cheeseburger is een aanrader!! Heerlijk gegeten
Herman L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Voor 2e keer hier gegeten met 30% korting. Hierdoor is de prijs -kwaliteitsverhouding prima. Lekkere burgers en vriendelijk personeel. Het restaurant was gezellig bezet. Heel handig om na het werk de files te ontlopen.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Een bereiden van een deel van het hoofdgerecht duurde langer dan gepland. Prompt werd ons een rondje drankjes op de zaak aangeboden. Heel professioneel .
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijke burgers en leuk personeel. Sfeer gaat goed over van diner naar de avond, waarbij de cocktails ook goed helpen :)
Lida W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ik ben in de watten gelegd door hen, doordat ik aangaf dat ik voor een feestelijke gebeurtenis kwam.
Niet verwacht maar toch gekregen. Top zeg.

Leuke sfeer en ambiance vonden wij.
Roland K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Even gezellig op terras wat gedronken en daarna de hamburger besteld. De Parijs chilly beefburger met sla, ui, tomaat en gegrilde brie. Daarbij de country fries. Alles bij elkaar 14,50. In tijden niet zo’n smakeloze burger gegeten. Smakeloos met een slap dito broodje en een beetje laffe kaas eroverheen. Bij een chilli burger verwacht je iets dat nog een beetje pittig is. Niks van dat. Het vlees is ook niet lekker. Een soort van dikke samengeperste massa zonder veel smaak. De zogeheten country frites waren van een kwaliteit die je bij de supermarkt in een grote zak uit de diepvries haalt. Totaal niks bijzonders of echt lekker. Erg leuk ingerichte zaak met best vriendelijk personeel maar de burgers zijn van zeer matige kwaliteit. Dit was eens maar nooit weer.
Hoi op zich ben ik best blij met het feit dat je een leuk verblijf bij ons hebt gehad, wat ik natuurlijk heel jammer vind is dat die hamburger zo onwijs slecht bevallen is. Hetgeen ik ook liever direct hoor, want ik weet niet van jou, ik betaal niet voor wat ik niet lekker vind. En als je ons hierop had aangesproken dan hadden wij jou hiervoor ook niets in rekening gebracht. Want nu eindstand: jij niet blij, je betaald de hoofdprijs ervoor en gaat online slechte recensie geven, dus ik ook niet blij, maar ik had het liever opgelost voor je. Ben deze zaak niet begonnen om mensen ontevreden de deur uit te sturen, zoals je hebt kunnen zien doen wij elke dag ons uiterste best om het iedereen naar zijn en haar zin te maken. En dat is nu duidelijk niet gelukt. Groet, Marc
Eliza V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk geluncht bij Ferry de service was ook prima. Het is ook een leuke plek om overdag met je laptop te gaan werken. Tip voor zakelijke Rotterdammers.
Zishaan M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Super lekker eten met een aardige bediening!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer gastvrij ontvangen. Er was een vrijgezellenfeestje aan de gang maar daar kwam de eigenaar zich netjes voor verontschuldigen. Eten was goed verzorgd, zag er mooi uit en was lekker. De bediening verdient een dikke tien!
Kris V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Kort maar krachtig menu. De burgers waren smakelijk en de huis gemaakte smoothie kon ik ook waarderen. Kortom een leuke tent.
Daniel Y.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Goede service. Leuke lounge gedeelte. We moesten echter wel erg lang wachten op het eten.
Yves H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Gezellige plek voor een snelle hap of hamburger.
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Erg vriendelijk personeel en ook goed eten voor de prijs
E_P_M .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Ik kom vaak bij de Ferry store; een heerlijke plek om rustig de middag door te brengen, vervolgens gezellig met vrienden te eten en daarna nog een dansje te wagen. De kaart is beperkt, maar de gerechten die erop staan zijn stuk voor stuk om je vingers bij af te likken. Zeg nou zelf, liever een beperkte keus maar lekkere gerechten dan een uitgebreide kaart met matige gerechten. Ruime keuze uit lekkere en betaalbare wijntjes en een vriendelijke en attente bediening. De nieuwe lunchkaart heb ik nog niet geprobeerd maar belooft wel veel goeds! De zaak heeft een moderne, ontspannen en sfeervolle inrichting. Al met al een gezellige plek!
Erwin T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
tja...Alles super vriendelijk , maar we zaten als hetro stel een beetje verloren als de volledige entourage verder gay was. We kwamen hier via de AH aktie en dan ga je er eigenlijk vanuit dat het een restaurant is ( met een 3 gangen menu ). Er waren echter maar 3 gerechten op de hele kaart ( hamburger, hete kip en indische sate ) en een tomatensoep vooraf en dan praat je eigenlijk meer over een veredeld eetcafe. Als je dan naar de kwaliteit kijkt en die vergelijkt met andere eetcafe's in Rotterdam moet je gewoon eerlijk zijn...er zijn veel veel betere te vinden . De vriendelijkheid van iedereen maakte wel een boel goed , maar ik denk niet dat we hier nog een keer komen
Meijerikke .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Als voorgerecht een heerlijke Oosterse kip salade gegeten.
Als hoofdgerecht hebben we de hamburger op. Deze was heelijk! Fers en zelf gemaakt, je proeft het meteen! Deze ga ik er zeker vaker eten.
De prijs/ kwaliteitsverhouding is erg goed.
Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
ferdi010 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Heerlijk gegeten deze week. Al 3 keer. Geweldige Oosterse salade, kipsate en noodles met krokante kip. Goeie prijs/ kwaliteitsverhouding.
En elke dag enorm aardige bediening. Gaan dus!!
Robin W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Heerlijk al 2x geluncht bij Ferry store. Een echte aanrader. Vooral het broodje kip maar ook de hamburger zijn heerlijk! Alles was vers gemaakt. Zal hier zeker vaker terug komen