FERRY

Westblaak 127 3012 KJ Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant FERRY

Ogen en smaakpapillen tekort

Hippe vogels in Rotterdam, opgelet! Bij restaurant FERRY voel jij je waarschijnlijk helemaal op je plek! Conceptstore, gallerie en restaurant in één. Hier zitten mensen heerlijk met hun laptopje te werken terwijl ze door de enthousiaste bediening op hun wenken worden bediend. De gerechten op de (kleine) avondkaart zijn inmiddels in de wijde omstreken bekend. Probeer bijvoorbeeld de beroemde FERRY New Burger of Jenny’s Sate. Biertje of goed glas wijn ernaast en jij blijft nog wel even plakken!

Meer informatie over restaurant FERRY

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

E_P_M .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Ik kom vaak bij de Ferry store; een heerlijke plek om rustig de middag door te brengen, vervolgens gezellig met vrienden te eten en daarna nog een dansje te wagen. De kaart is beperkt, maar de gerechten die erop staan zijn stuk voor stuk om je vingers bij af te likken. Zeg nou zelf, liever een beperkte keus maar lekkere gerechten dan een uitgebreide kaart met matige gerechten. Ruime keuze uit lekkere en betaalbare wijntjes en een vriendelijke en attente bediening. De nieuwe lunchkaart heb ik nog niet geprobeerd maar belooft wel veel goeds! De zaak heeft een moderne, ontspannen en sfeervolle inrichting. Al met al een gezellige plek!
Erwin T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
tja...Alles super vriendelijk , maar we zaten als hetro stel een beetje verloren als de volledige entourage verder gay was. We kwamen hier via de AH aktie en dan ga je er eigenlijk vanuit dat het een restaurant is ( met een 3 gangen menu ). Er waren echter maar 3 gerechten op de hele kaart ( hamburger, hete kip en indische sate ) en een tomatensoep vooraf en dan praat je eigenlijk meer over een veredeld eetcafe. Als je dan naar de kwaliteit kijkt en die vergelijkt met andere eetcafe's in Rotterdam moet je gewoon eerlijk zijn...er zijn veel veel betere te vinden . De vriendelijkheid van iedereen maakte wel een boel goed , maar ik denk niet dat we hier nog een keer komen
Meijerikke .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Als voorgerecht een heerlijke Oosterse kip salade gegeten.
Als hoofdgerecht hebben we de hamburger op. Deze was heelijk! Fers en zelf gemaakt, je proeft het meteen! Deze ga ik er zeker vaker eten.
De prijs/ kwaliteitsverhouding is erg goed.
Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Ferdi010 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Heerlijk gegeten deze week. Al 3 keer. Geweldige Oosterse salade, kipsate en noodles met krokante kip. Goeie prijs/ kwaliteitsverhouding.
En elke dag enorm aardige bediening. Gaan dus!!
Robin W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Heerlijk al 2x geluncht bij Ferry store. Een echte aanrader. Vooral het broodje kip maar ook de hamburger zijn heerlijk! Alles was vers gemaakt. Zal hier zeker vaker terug komen
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Ferry heeft een unieke ambiance. Ook als het druk is voel je je er op je gemak en kun je je even afsluiten van de wereld.

De wisselende kaart heeft altijd een goede balans tussen prijs en kwaliteit en de burgers zijn altijd een aanrader!