FERRO

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00

Duur
Haute Cuisine- DenHaag .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Mooi, sfeervol en modern restaurant. Goede bediening, we hebben een gezellige avond gehad. Wel prijzig allemaal.. Vooral het wijnarrangement. Mast we komen zeker terug
Oscar R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Leuk restaurant in Berkel en Rodenrijs dat op een mooie en zonnige locatie ligt. Zelfs tegen het einde van de middag kan je nog genieten van de zon.
Het is een restaurant met een moderne maar niet al te strakke inrichting waardoor ik mij al snel op mijn gemak voelde. Het ziet er schoon en hygiënisch uit. Het restaurant is ook een wijnbar. De wijnflessen en -attributen staan overal. Dat geeft gelijk een gezellige sfeer. De opzet is zo dat het lijkt alsof alles buiten gebeurt. Wat bij mooi weer prachtig uitziet.
Het avondeten bestaat uit een keuze van een aantal kleine gerechten, waardoor je je eigen eten kan samenstellen. Leuk idee. Twee gerechten zijn voldoende, maar heb je trek dan past een derde er makkelijk bij. Ik heb met mijn twee kinderen gegeten en ieder had twee andere gerechten genomen. De gerechten zijn lekker en worden leuk opgediend. De frieten die je erbij krijgt zijn erg lekker.
De bediening is goed en werkt netjes. De bediening is aardig en bedient je op je wenken.
De wijnkaart ziet er goed en lekker uit. Helaas reed ik en heb het bij een lekker koud biertje gelaten.
Een gelegenheid om bij zonnige dagen nog eens terug te komen.
Henkie13 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Leuke ervaring met ferro. Bediening erg vriendelijk maar wel snel afgeleid. Eten hier en daar wat meer zout zou geen kwaad kunnen. Vooral de gemarineerde kogelbiefstuk was zeer flauw. Wel mooie kwaliteit van de producten. De toiletten waren niet in orde. Dit kan beter.
JanineMelkers .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Nu het de laatste weken wat mooier weer is, eten mijn man en ik vaak buiten de deur. We waren nog nooit bij Ferro geweest en besloten een aantal weken geleden om daar op het terras een hapje te gaan eten. We werden enthousiast ontvangen. Een mooie wijnkaart en de fles wijn staat/hangt leuk aan tafel. We hebben meerdere gerechtjes uitgekozen om samen te delen. Een erg gezellige manier van eten. En de frietjes zijn een echte aanrader :)
Inmiddels zitten we hier bijna elke woensdag op het terras en hebben we een leuke avond, lekker eten en een goed wijntje voor weinig geld.
Wimvankeulen29 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wat een onwijs leuke aanwinst voor Berkel. Hoewel we wisten dat het al een jaar open was, maar omdat het zo uit de loop ligt zijn we pas sinds kort voor het eerst op het terras geploft. Een absolute aanrader!

De menukaart is compact en geeft leuke, speelse gerechtjes die uitnodigen om vooral lekker te proeven en te delen. Zowel voor een snelle hap als een uitgebreide avond tafelen een leuke setting. Tot op heden hebben we alleen nog buiten gezeten (verwarmd terras!), maar dat zag er netjes en verzorgd uit.

Gerechten zijn prima in combinatie met de prijs-kwaliteit verhouding.
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
wat een aanwinst!!!!! heerlijke wijn en voldoende keuze per glas of fles en nog nooit zo lekkere carpaccio gegeten !!! waauuww zo vers gesnedenen je kreeg ook echt veel!!! en heerlijke topping en de kaasplank was helemaal top met heerlijke kazen !!! ik kom snel weer terug, bediening had oog voor detail!
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Een geweldige zaak, aanwinst voor Berkel en Rodenrijs. Eten is goed, bediening is goed en het ziet er mooi aangekleed uit
Een restaurant om lekker te lunchen en dineren. Maar ook om een rustig wijntje te drinken kun je daar terecht
De producten die worden gebruikt in de keuken en de wijnen zijn super. Een aanrader!
Adonis .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
A mooie zaak en aanbod is moderne en hedendaags. Sfeer is goed en restaurant was goed vol. Ik vind de bediening echt achterblijven tov de norm. Weinig en gehaast contact over de gehele avond.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
gisteren gegeten bij Ferro met zes 'dames' alle kleine gerechtjes van de kaart met frietjes en salades geprobeerd, lekker !!!! tonijn was ons aanbevolen, persoonlijk vond ik de yakitori spiesjes, de tonijn en de oesters erg lekker.... nou ja eigenlijk vond ik alles lekker ook het toetje... van alles op een grote plank !! bediening ..top hoor !!
Laura L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Een prachtige en sfeervolle zaak in Berkel! Er hangt een ontspannen sfeer en er is veel ruimte voor gezelligheid. Eens in de zoveel tijd is er Ferro's friday waarbij er een groot feest ontstaat. Het personeel is altijd vriendelijk en er staan lekkere hapjes op de kaart.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wij hebben met 14 personen gegeten bij Ferro. Het vlees was koud, de vis niet gaar. We hadden de drank afgekocht, maar moesten er steeds om vragen. Erg vervelend. We hadden de bovenverdieping besproken, later bleek hier ook nog een verjaardag te zijn, terwijl er tegen ons gezegd was dat er nog een paar mensen boven zouden eten. Er is gewoon tegen ons gelogen, een groep van 20 a 30 mensen is wel wat anders dan 6 en zorgt ook voor meer overlast.
De locatie is prima, maar liegen tegen je klanten kan echt niet. Grote groepen kunnen ze niet aan en afspraken worden niet geheel nagekomen. Het is te duur voor wat je krijgt

Davidson L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Een gezellig restaurant, waar je je snel thuis voelt. Vriendelijk en attent personeel. Het restaurant heeft een gezellige uitstraling een mix van modern en industrieel. Het eten is goed geprijsd en verrassend. Zeker een aanrader.
Noëlle V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
We werden welkom ontvangen. De sfeer was ontzettend gezellig. Eten was fantastisch we hadden vooraf carpaccio nog nooit zo vers en lekker gegeten en dat was idem dito bij het hoofgerecht de tonijn. De bediening was erg vriendelijk en attent. Glazen weren regelmatig gevuld. Ik zou zeggen direct reserveren t is echt geweldig!!! Vanavond gaan we weer!
Lonneke101 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Ik vind het een super restaurant! Gerechten niet te groot wat ideaal is voor kleine eters. Prijs kwaliteit is goed! Op aanraden de tonijn genomen die zo heerlijk was dat we alleen al daarvoor nog een keer terug willen komen! Heerlijke wijnen, ongedwongen en fijne bediening!
Sabrien V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Eerst hebben wij beneden gegeten. Het concept is leuk en ideaal voor mij en mijn dochter. Gerechten iets groter dan een voorgerecht en kleiner dan een hoofdgerecht.
De wijze waarop de gerechten worden geserveerd is leuk en origineel. Vervolgens gingen wij voor een besloten feestjes (25-jarig huwelijk) naar de 1e etage. Prima ruimte met een eigen bar en 2 medewerkers van Ferro die de hele avond bijschonken en hapjes serveerden. De gasten waren blij verrast met zo'n leuke locatie. Ideaal voor zo'n 40-50 gasten.
N K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Wat een leuke tent is dit zeg! Ferro ligt verstopt aan het water in het centrum van Berkel. Als je het eenmaal gevonden hebt, is het een prachtige plek. Het terras is mooi opgezet, binnen idem: een ruimtelijk interieur met rustige kleuren, sfeervolle verlichting en goede materialen.
Bediening beviel ons goed: attent maar niet opdringerig. Eten was prima: leuk concept (kleinere gerechten om te delen), eenvoudig maar goed bereid. En de wijn was uitstekend.
Wij gaan zeker nog eens terug!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Afgelopen vrijdag hebben hier heerlijke wijnen gedronken. Onze eerdere kritiek op de slechte huiswijnen is nu goed naar geluisterd.
Brood met smeersels is heerlijk. Op de kaart staan kleine gerechten die je met elkaar met een goed glas wijn kan delen. Een goede formule. De prijzen zijn wat aan de hoge kant en de kwaliteit wat aan de lage kant. Dat kan nog een stuk beter. Een gekookt ei op de risotto en een vreemd gekruide mayo bij de friet. Hoe verzin je het? Coquilles vielen erg tegen. De Gamba’s en de friet waren goed. Tel daarbij op een gastvrij onthaal en goede sfeer in de zaak.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Goede gastvrouw en vlotte bediening. Voldoende keuze uit prima menu. .
Inmiddels voor 4 keer hier gegeten. Was wel druk ivm gezelligschap op 1e verdieping .
Tjitse S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
De voorgerechten brood en capacino en gamba's kwamen binnen 5 minuten na besteld te zijn gelijk op tafel. Dus even genieten van een wijntje met brood en smeersel was er niet bij. verder was het voorgerecht in orde. Het hoofdgerecht dagmenu was erg sober, het vlees was redelijk in orde maar dat was ook alles. de bijgeleverde patat leek al een keer of wat opgewarmd en de groente war aangebrand en zag er onsmakelijk uit. Flesje wijn was prima en de aanbeveling bij het vlees klopte. Het is een zeer luidruchtige toestand daar binnen bij FERRO en je kon elkaar amper verstaan. Het geheel doet een beetje aan als een oud pakhuis.
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Heerlijk terras, tot 21:00 in de zon! Vanavond heerlijk genoten van een vrijdagavond borrel met het diner dat was bereid op de green egg. Persoonlijke en betrokken service. Onder het genot van heerlijke muziek en een gintonic genoten van ferro! Een aanrader!