FERRO

Dinsdag t/m zaterdag 10:00 - 23:00 uur
Zondag 12:00 - 23:00 uur

• Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant FERRO

Margreeth D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Beetje ongeïnteresseerd allemaal, prijs kwaliteit verhouding ook niet in orde.
Klacht over de soep werd door het meisje van de bediening keurig opgepakt, helaas was de tweede poging ook geen succes, de soep was niet te eten.
Behalve dat de inrichting leuk is, (de daarbij horende muziek dan weer niet want die stond veel te hard) en het concept misschien ook, was het al met al geen succes, voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Nancy J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
- Bij binnenkomst werd het brood snijden belangrijker gevonden dan ons welkom heten en naar de juiste tafel wijzen;
- Erg lang wachten tussen de gerechten door, terwijl het maar kleine gerechtjes zijn. Wél werd de wijn steeds weer bijgeschonken…;
- Na een uur gingen wij eens vragen waar ons tweede gerecht bleef, ‘binnen 5 minuten’, dat werden er nog eens 20…;
- de rivierkreeft was niet voorradig, dus werd deze vervangen door krab. Deze krab was echter nauwelijks te vinden tussen de risottokorrels...;
- een spa blauw en een spa rood tussendoor besteld (moest twee keer) en die werden in de verkeerde glazen ingeschonken….;
- 2 porties friet besteld, maar er kwam er maar 1. Er zou een friet ‘zo aankomen’, maar niet gebeurd en uiteindelijk stonden er 3 op de rekening…;
- het kaasplankje als dessert bestond uit 4 kleine plakjes, was in de verkeerde volgorde gelegd, zonder vijgenbrood o.i.d. gereserveerd en voor €11 erg aan de prijs;
- Het concept van Ferro is leuk, kleine gerechtjes bestellen en kijken of je daarna nog trekt hebt, maar de uitvoering, kwaliteit en de service was onder de maat om over de (te) harde (achtergrond)muziek nog maar te zwijgen. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gisteren bij Ferro gegeten! Prima eten, maar prijs kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. Ze pretenderen dat je verschillende kleine gerechtjes kan kiezen, maar de gemiddelde prijs van zo'n gerechtje is wel 11 euro. voor een gemiddelde eter betekend dat toch minimaal 50 euro p.p en dat zelfs nog zonder nagerecht met alleen een kopje koffie. Wij gaan regelmatig uit eten, maar vonden dit voor wat je krijgt heel duur.
F. V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Met een zakenrelatie gegeten voor een zeer snel zakelijk diner voorafgaande aan een vergadering. Een goede service. Wij hadden erg veel haast, en gaven dit aan bij binnenkomst. Hiermee is perfect rekening houden. Bediendes waren vriendelijk en gaven goede uitleg.
Carpaccio, een bijzonder ribeye en in totaal drie glazen merlot huiswijn. Prijs 108 euro. voor twee personen. Daarmee is prijs relatief hoog voor het soort restaurant. De ribeye was echter uitzonderlijk het was een groot stuk zeer mals vlees van goede kwaliteit die was bereid aan de volledige runderrib het geen een heel mooi plaatje oplevert. Aan tafel vakkundig uitgesneden.
Het interieur is strak en modern, niets bijzonders. De bediendes zijn attent en weten waarover zij spreken.
Eija M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met ons team op een donderdagavond hier gegeten. Verrassend, er was een selectie gemaak van verschillende gerechten wat niet specifiek afgesproken was. Het pakte zeer goed uit. Eerst wat brood met aioli en goede olijfolie, vervolgens kwamen de gerechten in twee rondes op tafel. Veel verschillende gerechten, waar iedereen van kon pakken. Er was genoeg voor iedereen, tartaar, carpaccio, tonijn, kipspiesjes, biefstuk, hamburger, eendenborst, truffelrisotto, gamba's etc. Bediening was heel vlot en vriendelijk. Een heel leuke locatie voor een groeps- of een vriendenuitje
Haute Cuisine- DenHaag .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Mooi, sfeervol en modern restaurant. Goede bediening, we hebben een gezellige avond gehad. Wel prijzig allemaal.. Vooral het wijnarrangement. Mast we komen zeker terug
Oscar R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Leuk restaurant in Berkel en Rodenrijs dat op een mooie en zonnige locatie ligt. Zelfs tegen het einde van de middag kan je nog genieten van de zon.
Het is een restaurant met een moderne maar niet al te strakke inrichting waardoor ik mij al snel op mijn gemak voelde. Het ziet er schoon en hygiënisch uit. Het restaurant is ook een wijnbar. De wijnflessen en -attributen staan overal. Dat geeft gelijk een gezellige sfeer. De opzet is zo dat het lijkt alsof alles buiten gebeurt. Wat bij mooi weer prachtig uitziet.
Het avondeten bestaat uit een keuze van een aantal kleine gerechten, waardoor je je eigen eten kan samenstellen. Leuk idee. Twee gerechten zijn voldoende, maar heb je trek dan past een derde er makkelijk bij. Ik heb met mijn twee kinderen gegeten en ieder had twee andere gerechten genomen. De gerechten zijn lekker en worden leuk opgediend. De frieten die je erbij krijgt zijn erg lekker.
De bediening is goed en werkt netjes. De bediening is aardig en bedient je op je wenken.
De wijnkaart ziet er goed en lekker uit. Helaas reed ik en heb het bij een lekker koud biertje gelaten.
Een gelegenheid om bij zonnige dagen nog eens terug te komen.
henkie13 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Leuke ervaring met ferro. Bediening erg vriendelijk maar wel snel afgeleid. Eten hier en daar wat meer zout zou geen kwaad kunnen. Vooral de gemarineerde kogelbiefstuk was zeer flauw. Wel mooie kwaliteit van de producten. De toiletten waren niet in orde. Dit kan beter.
JanineMelkers .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Nu het de laatste weken wat mooier weer is, eten mijn man en ik vaak buiten de deur. We waren nog nooit bij Ferro geweest en besloten een aantal weken geleden om daar op het terras een hapje te gaan eten. We werden enthousiast ontvangen. Een mooie wijnkaart en de fles wijn staat/hangt leuk aan tafel. We hebben meerdere gerechtjes uitgekozen om samen te delen. Een erg gezellige manier van eten. En de frietjes zijn een echte aanrader :)
Inmiddels zitten we hier bijna elke woensdag op het terras en hebben we een leuke avond, lekker eten en een goed wijntje voor weinig geld.
wimvankeulen29 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wat een onwijs leuke aanwinst voor Berkel. Hoewel we wisten dat het al een jaar open was, maar omdat het zo uit de loop ligt zijn we pas sinds kort voor het eerst op het terras geploft. Een absolute aanrader!

De menukaart is compact en geeft leuke, speelse gerechtjes die uitnodigen om vooral lekker te proeven en te delen. Zowel voor een snelle hap als een uitgebreide avond tafelen een leuke setting. Tot op heden hebben we alleen nog buiten gezeten (verwarmd terras!), maar dat zag er netjes en verzorgd uit.

Gerechten zijn prima in combinatie met de prijs-kwaliteit verhouding.
rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
wat een aanwinst!!!!! heerlijke wijn en voldoende keuze per glas of fles en nog nooit zo lekkere carpaccio gegeten !!! waauuww zo vers gesnedenen je kreeg ook echt veel!!! en heerlijke topping en de kaasplank was helemaal top met heerlijke kazen !!! ik kom snel weer terug, bediening had oog voor detail!
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Een geweldige zaak, aanwinst voor Berkel en Rodenrijs. Eten is goed, bediening is goed en het ziet er mooi aangekleed uit
Een restaurant om lekker te lunchen en dineren. Maar ook om een rustig wijntje te drinken kun je daar terecht
De producten die worden gebruikt in de keuken en de wijnen zijn super. Een aanrader!
Adonis .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
A mooie zaak en aanbod is moderne en hedendaags. Sfeer is goed en restaurant was goed vol. Ik vind de bediening echt achterblijven tov de norm. Weinig en gehaast contact over de gehele avond.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
gisteren gegeten bij Ferro met zes 'dames' alle kleine gerechtjes van de kaart met frietjes en salades geprobeerd, lekker !!!! tonijn was ons aanbevolen, persoonlijk vond ik de yakitori spiesjes, de tonijn en de oesters erg lekker.... nou ja eigenlijk vond ik alles lekker ook het toetje... van alles op een grote plank !! bediening ..top hoor !!
Laura L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Een prachtige en sfeervolle zaak in Berkel! Er hangt een ontspannen sfeer en er is veel ruimte voor gezelligheid. Eens in de zoveel tijd is er Ferro's friday waarbij er een groot feest ontstaat. Het personeel is altijd vriendelijk en er staan lekkere hapjes op de kaart.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wij hebben met 14 personen gegeten bij Ferro. Het vlees was koud, de vis niet gaar. We hadden de drank afgekocht, maar moesten er steeds om vragen. Erg vervelend. We hadden de bovenverdieping besproken, later bleek hier ook nog een verjaardag te zijn, terwijl er tegen ons gezegd was dat er nog een paar mensen boven zouden eten. Er is gewoon tegen ons gelogen, een groep van 20 a 30 mensen is wel wat anders dan 6 en zorgt ook voor meer overlast.
De locatie is prima, maar liegen tegen je klanten kan echt niet. Grote groepen kunnen ze niet aan en afspraken worden niet geheel nagekomen. Het is te duur voor wat je krijgt

Davidson L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Een gezellig restaurant, waar je je snel thuis voelt. Vriendelijk en attent personeel. Het restaurant heeft een gezellige uitstraling een mix van modern en industrieel. Het eten is goed geprijsd en verrassend. Zeker een aanrader.
Noëlle V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
We werden welkom ontvangen. De sfeer was ontzettend gezellig. Eten was fantastisch we hadden vooraf carpaccio nog nooit zo vers en lekker gegeten en dat was idem dito bij het hoofgerecht de tonijn. De bediening was erg vriendelijk en attent. Glazen weren regelmatig gevuld. Ik zou zeggen direct reserveren t is echt geweldig!!! Vanavond gaan we weer!
Lonneke101 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Ik vind het een super restaurant! Gerechten niet te groot wat ideaal is voor kleine eters. Prijs kwaliteit is goed! Op aanraden de tonijn genomen die zo heerlijk was dat we alleen al daarvoor nog een keer terug willen komen! Heerlijke wijnen, ongedwongen en fijne bediening!
Sabrien V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Eerst hebben wij beneden gegeten. Het concept is leuk en ideaal voor mij en mijn dochter. Gerechten iets groter dan een voorgerecht en kleiner dan een hoofdgerecht.
De wijze waarop de gerechten worden geserveerd is leuk en origineel. Vervolgens gingen wij voor een besloten feestjes (25-jarig huwelijk) naar de 1e etage. Prima ruimte met een eigen bar en 2 medewerkers van Ferro die de hele avond bijschonken en hapjes serveerden. De gasten waren blij verrast met zo'n leuke locatie. Ideaal voor zo'n 40-50 gasten.