FERRO

Dinsdag t/m zaterdag 10:00 - 23:00 uur
Zondag 12:00 - 23:00 uur

• Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant FERRO

T.F. C.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Mooie zaak! Eten goed, personeel erg vriendelijk.
Wachttijd tussen brood met smeersels en gerecht had iets langer gekund. Werd vrij snel gebracht en we hadden het brood nog niet eens op. Verder heerlijk gegeten!
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Handig, die kleine gerechten op de kaart, precies goed voor een kleine eter. Frietjes met truffelmayonaise erg lekker. Kaasplank wel erg prijzig voor wat je krijgt, zo ook de cava.
Paulien R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Bij Ferro is de bediening gewoon leuk en het eten zeer goed klaargemaakt. Ik kom er altijd graag!
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We eten regelmatig bij Ferro. De sfeer is plezierig, laagdrempelig. Prima voor een gezellig etentje met partner, familie of vrienden. Keuze uit kleine gerechten waardoor de kleine eter en de grote eter zijn eigen diner op maat kan samenstellen. Goede wijn. Ferro heeft ook een mooie ruimte voor een receptie of samenzijn met vrienden. Je eigen bediening zonder huurkosten van de zaal. Een aanrader.
H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker eten met goede wijn op een mooie locatie, je vindt het allemaal bij Ferro!
Bediening is jong en lekker enthousiast.
Victor S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben al verschillende keren bij Ferro gegeten. Het concept en de wijze van presentatie, de bediening en de gezellige ontvangst. Het klopt allemaal en blijft door de tijd heen ook hetzelfde. Fijn om daar naar terug te gaan. Makkelijk bereikbaar en gratis parkeren in de omgeving maken het elke keer weer een feestje.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Hele leuke wijnbar, waar je tevens heerlijk kan eten. Super leuk en sfeervol ingericht, een aanrader.
Ik kom zeker nog eens terug.
Marlaine D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Voor de tweede keer gegeten bij Ferro.
Het was weer geweldig!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Erg lekker eten, risotto met diamanthandel is super, lekkere wijn en in goed gezelschap, kortom topavond ????????
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Trendy restaurant voor jonge mensen.
Victor S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Al twee keer heerlijk gegeten. Lekkere wijn. Aandacht voor de klant en bereid mee te denken. Gratis parkeergelegenheid dichtbij
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ik heb samen gegeten met mijn moeder. Zij vond het heel rumoerig.
Op zich is het wel leuk om kleine gerechten te hebben. Maar voor een gemiddelde prijs van €10 verwacht je iets meer volume op je bord.
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Voor het eerst hier geweest en het was een ideaal restaurant om samen met mijn beste vriendin bij te kletsen onder het genot van allerlei verschillende lekkere gerechtjes. We hadden om te beginnen de tonijn, dat was een behoorlijke portie en erg goed. Mijn vriendin had daarna sushi van vis en vervolgens de garnalen. Ze heeft gesmuld! Ik had de risotte met diamanthaas die ook heerlijk was! M'n laatste gerechtje, de vega special, vond ik niet zo bijzonder. De frieten die we extra erbij hadden besteld waren erg lekker. Verder een zeer vriendelijke bediening en de inrichting is gezellig en warm. Op een dinsdagavond helemaal vol zitten is al knap, maar dat er ook nog twee tafels op het terras bezet waren, vind ik helemaal een prestatie! Het was een behoorlijk koude avond, maar met de warmtelampen en gezellige vuurhaarden weet dit restaurant precies hoe ze het moeten aanpakken. Complimenten!
Aurell .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Goed eten, goede bediening, kortom een heerlijk avondje uit gehad.
Probeer vooral e sushi met vlees, hmmmm!
Makkelijk parkeren in de buurt.
Marlaine D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede sfeer en leuk personeel. Kortom een geweldige avond gehad. Gaan we zeker vaker naartoe!
Kim1998 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten gisteravond. Bovendien erg vriendelijk personeel en een sfeervolle zaak.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het eten bij Ferro was zalig! Heerlijk mals vlees bij de lunchgerechten en een fijne sfeer in de wijnbar. Best nog een flink terras waar wij met beter weer zeker nog eens buiten een hapje doen!
John S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Alle gerechten komen in midi-porties, dus al je er een paar bestelt is de hoeveelheid precies goed. Net iets meer dan fingerfood. Ook de topwijnen zijn per glas te bestellen, daar doen ze niet moeilijk over.
Ook een broodje voor de lunch is uitstekend.
Odette F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk eten in een sfeervolle omgeving met klantvriendelijk personeel
Lex S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wij komen hier graag, echt een pareltje in Berkel en Rodenrijs, gerechten zijn heerlijk en van topniveau, ga zo door Ferro!