Ferilli's At The College

Roelof Hartstraat 1 1071 VE Amsterdam Nederland Kaart
31-205711511

Over het restaurant Ferilli's At The College

== Dit restaurant is volgeboekt voor het IENS Festival, er kan dus niet meer geboekt worden voor deze promotie ===

Ferilli’s is de nieuwste creatie van de Italiaanse multi-entrepreneur Carlo Ferilli, een modeman die de hoofdstad al eerder verrijkte met horecaconcepten die inmiddels niet meer uit de stad weg te denken zijn. Met Ferilli’s gaat hij nog een stap verder.

Ferilli’s is een Italiaans upscale restaurant wat u zou verwachten in Milaan, Rome, Londen of New York, met prachtige natuurstenen vloeren die overlopen in visgraatparket, zwoele verlichting, verfijnde Italiaanse meubels en met wit linnen strak gedekte tafels.

Classico
Ferilli’s voert de klassieke Italiaanse keuken onder leiding van executive chef Donatella Zampoli (o.a. Cantinetta Antinori in Florence en Ristorante Mas del Saugo, waar zij werd beloond met een Michelinster). Donatella werkt uitsluitend met Italiaanse top- en seizoensproducten en overziet dat de traditionele gerechten tot in perfectie worden uitgevoerd.

Solo il meglio
Als het weer het toelaat kan je de dag al vroeg beginnen met een Italiaans ontbijt en een perfecte espresso op één van de mooiste terrassen/patio’s van Amsterdam. Later op de dag wordt hier ook de lunch en het diner geserveerd.

Begin met een aperitivo aan de bar om daarna met vrienden uitgebreid te dineren en te genieten van al het moois dat Ferilli’s te bieden heeft. Laat je verrassen door de mooiste en meest exclusieve Italiaanse wijnen van grote huizen, maar ook van kleinere wijnboeren.Eindig of begin jouw weekend met een grappa of cocktail aan de bar.

Meer informatie over restaurant Ferilli's At The College

Jouw recensie over het restaurant Ferilli's At The College

wagt .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Terug naar school. Altijd weer leuk om te eten in de oude lokalen van de MEAO. Dit keer voor een kleine lunch.
De pasta vongole met saffraan was heerlijk. Als dessert een vers gemaakte scropinno. Bediening was vriendelijk en alert.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Complimenten voor de professionele en sympathieke Maître d'hôtel. Hij maakte het verschil. Jammer dat alle kelners verder alleen Engels spreken, geen woord ABN.
R H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Kerstdiner 25 dec 2017 viel erg tegen:

- eten koud, fantasieloos
- het was het geld niet waard (€60pp exl drank)
- bediening gehaast en chaotisch
- echt jammer en onbegrijpelijk gelet op eerdere recenties

Conclusie: Geen aanrader (met kerst)
annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Eten was erg lekker, bediening vriendelijk. Jammer dat vlak bij ons tafeltje de doorgang naar het hotel was, waardoor er nogal wat passerend publiek was. we hadden het gevoel dat we in een stationsrestauratie zaten.
Niet echt gezellig.
Verena E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Eten is okay, sfeer en inrichting is beter dan het eten. Wel gezellig, mooie ruimte, kwaliteit van de gerechten kan beter voor echt Italiaans.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Gerechten zij heel mooi en de ingrediënten vers en van hoge kwaliteit. Bediening charmant en vriendelijk, het restaurant is heel mooi ingericht.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Prima kwaliteit, grote porties, maar voor ons helaas bij geen enkel gerecht verrassend lekker. Dat maakt dat de prijs-kwaliteit verhouding niet ok is. Wel een prachtige locatie en vriendelijke bediening.
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
35 minuten wachten op Spa rood, koude koffie en veel te veel bechamelsaus op de croque madame. Voor een lunch van bijna 100 euro, verwacht je klasse, of het nou studenten zijn of niet.
Er was volgens mij niet eens een professional op de werkvloer.

En na klachten hebben ingediend, geen korting of tegemoetkoming van de rekening.

Belachelijk
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Mooi restaurant, perfecte locatie, heel vriendelijke bediening, uitstekende service en heerlijk eten: kon niet beter! We komen op zeker nog een keer terug!
otto A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Mijn gast en ik hebben voortreffelijk gegeten. Mooie huiswijn zowel rood als wit.
ilse K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Klassiek Italiaans zoals je mag verwachten. De foto's op de site is precies was je krijgt. Prachtig gebouw met entree van een rode loper. Mooie bubbels en wijnen, de tournedos was mooi dik met een heerlijke korst. En de scroppino heerlijk romig. Personeel is grotendeels Italiaans en onthaalt je vriendelijk. Echt een aanrader voor en avond romantiek of met vrienden. Komende zomer kom ik terug om eens in de mooie tuinen te eten.
ellen G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zeer goede service en heerlijk eten in ën prachtig gebouw
Carsten O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Zeer goede service, de Italiaanse hostess was de hele avond van tafel naar tafel aan het rennen om iedereen van dienst te zijn. Ik had als voorgerecht de coquilles St. Jacques, erg vers en heerlijk maar iets te koud (kwamen waarschijnlijk direct uit de koeling) smakencombi met de groenten was top. Als hoofdgerecht de ravioli met truffel: echt verrukkelijk. Goede smaken combi en uitstekend al dente (beste vorm van al dente die ik ooit in Nederland heb gezien). Als dessert de cheesecake die echt hemels was. We hadden als wijn de montepulcano die aangeraden werd door hen: soepel en toegankelijk. Als digestive nog een lekker cognac gehad. Sfeer was precies goed, niet te pretentieus en intiem genoeg.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
We hebben erg genoten van ons etentje. De ontvangst was hartelijk, de bediening voorkomend en adequaat, het wijnadvies geweldig, de gerechten uitmuntend en de sfeer geheel in stijl. Kortom: een aanrader!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vriendelijk en attent personeel, heerlijke cocktails in de bar gedronken en daarna verrukkelijk gedineerd. Hele mooie setting
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Het eten was goed maar wat aan de prijzige kant, de bediening was attent vriendelijk en behulpzaam.Uitstraling en sfeer van het hele gebouw is heel bijzonder
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Ik vond het niet gepast om rond 11 uur 's ochtends nog de tafels en banken schoon te maken met schoonmaakmiddel terwijl er al gasten zitten. Dat doe je de avond ervoor of in de ochtend vroeg. Verder was het lang wachten om af te kunnen rekenen en een vrij bescheiden kaart.
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Eten op de borden niet warm genoeg. Lang wachten op de bediening.
Tegenover de prijzen op de menukaart was de kwaliteit van het eten onvoldoende.
Weinig aandacht voor gezelschap, geen uitleg over het menu, rommelige bediening door steeds veranderend personeel.
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Na een wat rommelige ontvangst (de enige reden waarom geen daar geen “zeer goed”)hebben we een heerlijke avond gehad. Erg goede smaken, goed geportioneerd, zeer goede kwaliteit, ontspannen, relaxte sfeer, mooie inrichting, al was ons tafeltje wat aan de kleine kant (we blijven Hollanders en die moeten toch altijd wat te zeuren hebben)
Desalniettemin een hele dikke aanrader voor een geslaagd diner. Staat met stip in onze persoonlijke favorietenlijst
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Wij hebben een fantastische avond gehad. Het eten was top! Een echte aanrader. De maître was fantastisch, iemand die, denk ik, zijn publiek goed aanvoeld. Een echte aanrader. En wat een mooie ambiance. Ook de rest van het personeel was top.