Over het restaurant FERDINANDS

Alles is Frans

Een Franse brasserie kan niet zonder een mooi tegelpatroon op de vloer. Op de kaart staan echte klassiekers zoals plateau d’huitres, escargots, assiette Perigourdain. Ze maken alles zelf en dat is te proeven -ook leuk is hun royale bierassortiment. De Franse chanson op de achtergrond maakt het af. Tip: geef een dinercheque cadeau!

Meer informatie over restaurant FERDINANDS

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten in een heel gezellige omgeving. Ondanks de drukte een vlotte bediening. Wel jammer dat je voor een extra bakje frietjes weer moet betalen. Het was maar een erg klein bakje dat we kregen voor 4 personen
joanfilet .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Mogelijkheid voor ieder om wat te kiezen. Gerechten stonden volgens mij vorig jaar ook op de kaart.wel lekker en goed van smaak en temperatuur.
nijlpaard .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Ondanks dat we met de AH kaarten niet van de hele kaart mochten kiezen, was het eten super, ruim voldoende (op de frietjes na (een klein bakje voor 4 personen), die hebben we dus ook meteen bijbesteld...3 keer biefstuk, 1 keer eend, vooraf 3 keer pasteitje, 1 keer paté, nagerecht 4 keer de 3 kleine gerechtjes, geweldig. samen met 1 fles wijn, 3 witbier 2 bitter lemon en 1 sinas voor 25 euro PP!...We maken veel gebruik van de AH kaarten...dit was een van de beste tot nog toe
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een warm welkom .. Fijne sfeer, heel lekker gegeten, hartelijke gastvrouw met oog voor details en aandacht voor de gasten. Geweldig restaurant!
J D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima gegeten met gebruik van de AH actie. Je mag gewoon kiezen uit het 3 gangenmenu dat ook aan de andere gasten wordt geserveerd.
lia L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zeer smakelijk menu, sfeervol opgediend in Franse sferen! Bovendien een prettige bediening, die tijd voor je maakt.
Wij komen graag een keertje terug!
Greyfer .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Met kennissen uitstekend gegeten in bruin restaurant met vriendelijke bediening. Zelfs met de AH actie konden wij uit de 'normale kaart' vijelijk kiezen.
Virginia M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Je voelde je heerlijk thuis , al eet je a la carte of met de AH restaurantactie, lekker knus resto/bar. En lekker , ontspannen gegeten, want we zijn ....uiteten! Heerlijke wijnen schenken. Een aanrader en evt voor herhaling vatbaar
Gerrie H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Voortreffelijk gegeten. Dit restaurant verdient het om elke dag vol te zitten. Goed eten, met liefde bereid, leuk opgemaakte borden. Spontane bediening, En zeer schappelijke prijzen. Absoluut een aanrader!
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Met AH bonnen hebben we bij Ferdinands heerlijk gegeten. De ontvangst is zeer vriendelijk en een vlotte bediening. Het eten was heerlijk en van goede kwaliteit. Met afrekenen kregen we bovendien nog een bon voor 25% korting bij een volgend bezoek.
Olaf K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima restaurant, met uitermate vriendelijke en vrolijke hostess. Ongedwongen sfeer en prima kwaliteit gerechten.
Mieke-en-Cees .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben, nu met de AH-bonnen, weer heerlijk gegeten bij Ferdinand's . Gezellige sfeer. Heel vriendelijke bediening. Een mooi 3-gangen menu waar je uit kunt kiezen voor een goede prijs. Lekkere wijn. Kortom voor herhaling vatbaar
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker gegeten, gerechten werden leuk gepresenteerd, fijne bediening. Met de ah bon keuze uit 3 gerechten per gang. Ikzelf eet geen vlees, wel vis, waardoor de keuze beperkt was. Voor vegetariers lijkt er helemaal geen keuze te zijn, jammer. Lekkere zelfgemaakte pepermunt bij het weggaan.
m c R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
we kregen een beknopt menu i v m de AH actie; elk 2e 3-gangenmenu (28,50 euro) was gratis.
3 voor- hoofd- en nagerechten was eigenlijk wel voldoende voor een overtuigde keuze, en alles was ook zeer goed bereid, hoewel de frietjes er niet als zodanig uitzagen. er ware niet veel andere gasten die woensdag, het tempo van opdienen was dan ook vlot te noemen. veel aandacht en uitleg was dan ook ons deel...
een fijn en heel aardig ingericht restaurant is dit, hoewel de wijnen met 4,50 voor een bescheiden glas te duur waren.
Nelleke P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wat donkere inrichting en er zat kauwgom op de vloer. Verder was de bediening uitstekend en het eten was erg lekker en mooi gepresenteerd. All in all, een goede ervaring.
Folkert P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We hebben Albert Heijn kortingsbonnen gebruikt, ook daardoor was de prijs erg gunstig! Leuk keuze menu en prettige ambiance. Ligging op 500 meter van het station was ook plezierig. Mooie afsluiting van een dagje Dordrecht.
catberkhout .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
we hadden voorgerecht zalm met mierikswortelsaus deze was heerlijk, daarna eend ook heerlijk, daarna dessert van 3 glaasjes met mousse en ander lekkers, we vonden het allemaal heel lekker wel weinig groente ik miste een beetje malse sla of zo maar dit eetcafé beveel ik echt aan, het zat ook helemaal vol op zaterdagavond dus reserveren is wel gewenst
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
De otvangst wasbprima ook de bediening was top. Helaas was vegetarisch eten een flop. Alleen aardappelen met een paar worteltjes en bolletjes courgette is voor mij geen vega maaltijd. Hier is nog iets te winnen. De kip was wel lekker en de ftriet ook De salade en toetje waren prima.
Paul J C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, De proeverij, een selectie van voorgerechten, die we overnamen van de buren, (dubbel gemaakt, eenmaal besteld) Was een aanrader. Hoofd- en nagerecht was heerlijk.
Prima bediening.
elsdepee .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goed keuzemenu voor ieder wat wils, aantrekkelijk opgediend en heerlijk klaargemaakt. Ook de vegetarische gerechten waren heerlijk. Een minpuntje, de jus d órange was op en we moesten het laatste met z'n 3en delen en achteraf toch de volle pond betalen. Verder een prima restaurant en voor herhaling vatbaar.