Speciale deals

Over het restaurant FERDINANDS

Alles is Frans

Een Franse brasserie kan niet zonder een mooi tegelpatroon op de vloer. Op de kaart staan echte klassiekers zoals plateau d’huitres, escargots, assiette Perigourdain. Ze maken alles zelf en dat is te proeven -ook leuk is hun royale bierassortiment. De Franse chanson op de achtergrond maakt het af. Tip: geef een dinercheque cadeau!

Meer informatie over restaurant FERDINANDS

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant FERDINANDS

Petra P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Samen met een vriendin een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten
52 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prima gegeten, genoten van het 6 gangen menu. Goede verhouding prijs-kwaliteit. Gerechten werden met zorg opgediend. Voor herhaling vatbaar.
Irma S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten smaakt ons altijd prima en de bediening is zeer vriendelijk en ongedwongen. Pluspunt is dat er altijd groente bij het hoofdgerecht geserveerd wordt. Het is ons tot nu toe nog nooit tegen gevallen.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Prima tournedos en verzorgde presentatie. Helaas was de zalm als voorgerecht niet beschikbaar en dat wed pas gemeld bij het bestellen. Geen menu dus deze keer. Niettemin prima gegeten.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het was heel rustig vanwege Sinterklaas. Ik kan me voorstellen dat het restaurant als het vol is lawaaiig is; de tafels staan vrij dicht op elkaar.
Hedzer L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Sfeervol, traditioneel restaurant met zeer smakelijk eten, heerlijke wijnen en goede attente service. Aanrader.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wachttijd redelijk= gewoon goed
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Bij het binnen komen van meerdere personen voel je toch wel veel kou naar binnen komen. hang iets boven de deur dat warmte in het halletje blaast net zoals bij grote winkels.
William J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte bediening. 2 groepen zorgden voor het nodige lawaai. Blijft lastig.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Goede sfeer en prima ontvangst en verzorging. Hoofdgerecht met hertenbiefstuk was uitstekend en nagerechten waren eveneens heerlijk. Zeker een reden om te herhalen.
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben hier zaterdag een diner gegeven met 20 man.Iedereen was enthousiast.Het was heel erg goed verzorgt met uitstekende bediening.Kortom,heerlijk eten en verrukkelijke wijn.Aanrader.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker eten met de Franse slag. Bistro gevoel.
Sylvia P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Hartelijke ontvangst. Lekker gegeten. Leuk!
Jona B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima eten. Voorgerechten eenvoudig. Bavette als hoofdgerecht zeer aan te bevelen. En voor een goede prijs.
bibi1954 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
het was een zeer geslaagde avond voor ons allemaal. Het eten was uit de kunst. De wijnen dronken soepel weg . En voor de bediening niets dan lof
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima hoofdgerecht met mooie biefstuk van de haas. De lendenbiefstuk die mijn partner had was iets minder mal maar de saus was uitstekend. Als nagerecht een dame blanche met opgewarmde 'net niet echte chocoladesaus' uit de Horeca fles, maar dat is helaas al te vaak het geval. Waar krijg je nog echte chocoladesaus die de kok zelf maakt en die niet alleen een hoog percentage cacao bevat, maar ook romig is. De sorbet van peren-ijs die mijn partner had was overigens prima. Vlotte aardige bediening en goed bier in de tap.
Bonjour

Wij denken dat u uw recensie bij het verkeerde restaurant geschreven heeft, wij hebben geen biefstuk van de haas op de kaart staan en ook geen lendebiefstuk en
onze keukenbrigade maakt, zoals ook in eerdere recensies te lezen valt, wel zelf de chocoladesaus met pure chocolade.

met vriendelijke groet

Peter Gorissen
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Prima, gastvrij, lekker eten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. ????????????????????????
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk eten (probeer de uiensoep, steak tartare en/of biefstuk), supervriendelijke bediening, leuke aankleding van de zaak, prima porties: zeker voor herhaling vatbaar. Klein minpuntje: de stoelen zitten niet zo prettig.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Super gezellige zaak en goed eten. Top !