Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant FERDINANDS

Alles is Frans

Een Franse brasserie kan niet zonder een mooi tegelpatroon op de vloer. Op de kaart staan echte klassiekers zoals plateau d’huitres, escargots, assiette Perigourdain. Ze maken alles zelf en dat is te proeven -ook leuk is hun royale bierassortiment. De Franse chanson op de achtergrond maakt het af. Tip: geef een dinercheque cadeau!

Meer informatie over restaurant FERDINANDS

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant FERDINANDS

Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Dit is wat je wilt, leuke omgeving gezellige bediening, geen poespas maar gewoon bijzonder lekker eten met een mooie fles wijn. Prijs- kwaliteit 8.5
Om vaker terug te komen.
Paul Vegt
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wat een positieve verrassing! De gerechten op het menu doen je denken dat je echt in Frankrijk bent en de smaken uiteindelijk ook. Heerlijk plankje uit de Dordogne als voorgerecht waarbij je meer krijgt dan verwacht. De bavette was perfect gebakken en bijgerechten waren ook precies goed. Goede wijn erbij, ogen dicht en je waant je dus echt in Frankrijk. Bediening was erg vriendelijk en zeer gastvrij. Ik kom absoluut terug!
Daar doen we het voor, bedankt.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gerechten smaken voortreffelijk, prima wijnen erbij, de gerechten zijn met zorg bereid én geserveerd, vlotte amicale bediening en leuke entourage, zeker de moeite waard.
Ton V.
azuidwijk .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellig eetgelegenheid met zeer vriendelijk personeel en service , de keuze voor het AH menu is heel erg goed . Iedere gang werd heel leuk gepresenteerd ,zeker het nagerecht in de vorm van koffie. Ook goed is de kan gewoon kraanwater op tafel, dat zal je meer moeten zien in restaurants. De hoeveelheid eten was ruim voldoende en op smaak. Even opletten met betaald parkeren in de straat.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De inrichting is een persoonlijke smaak, de zaak was goed verzorgd maar gaf mij geen " wow!" gevoel. De sfeer en onthaal waren vriendelijk en gastvrij
keesrovers .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijke bediening, zouden nog iets beter moeten opletten ( of je een waterglas hebt bijvoorbeeld, want dat was weg nadat vooraf alleen een flesje tomatensap zonder glas was geserveerd) . Er zou ook zout op tafel moeten staan en de walnoten met notenkraker op tafel zijn wel aardig, maar veroorzaken rommel.
Heerlijk hoofdgerecht eend genoten.
Carien H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Sfeervolle locatie. Je ziet het er buiten niet direct aan af, maar binnen is het erg gezellig. Personeel is gastvrij, hartelijk en gul. Als je voor een kaasplankje kiest als nagerecht, mag je zelf de stukjes waar je trek in hebt afsnijden. Duidelijk merkbaar dat de eigenaar/ het personeel met plezier werkt.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Met de AH restaurantactie hier voor het eerst gegeten, leuke bistro, eten was heerlijk en goed bereid. Was zeker niet op beknibbeld. Attente en leuke bediening. We komen graag nog eens terug.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
prima bediening gerechten met liefde klaar gemaakt, wachttijden prima niet te snel , maar zeker niet te lang wachten. Leuk aangekleed restaurant, komen er wel terug denk ik
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben weer voortreffelijk gegeten! Is een niet te groot en erg gezellig restaurant met een vriendelijke bediening. Wij komen er regelmatig terug!
v.der.giessen1 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Genoten van een heerlijk diner! Alles zelf gemaakt door de kok en dat proef je! Volop keuze, vriendelijke bediening en als je het restaurant verlaat heerlijke zelfgemaakte pepermunt!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Stephen H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Het is de vierde keer dat we daar hebben gegeten super. Chapeau voor de kok. Wij genieten iedere keer. Ook de bijgerechten zijn smakelijk.
dennis H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gezellig restaurant, leuke bediening, leker eten! Aanrader.
Debora S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden. Het was onze eerste keer daar maar zeker niet de laatste, echt een aanrader. Vriendelijk personeel en heerlijk eten in een gezellige sfeer.
Bealien S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Al een aantal malen gegeten en het is iedere keer uitstekend. Luisteren goed naar de wensen van de klant en de bediening is erg prettig en goed. Een aanrader.
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Erg gezellig restaurant, bistrostijl met niet al te moeilijke en heerlijke gerechten!
Wijnkaart kan wat uitgebreider.
Aanrader!
alexandra P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het `rumoerig` had denk ik te maken met de aanwezigheid van een groep van ca. 12 personen op het moment van ons bezoek. De bediening was vriendelijk en betrokken (er was een bijgerecht vergeten, dat met excuses werd nagebracht en het was geen probleem om nog een bakje van een heerlijke saus te krijgen). Aanrader!