FERDINANDS

Singel 183 3311 PD Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant FERDINANDS

Alles is Frans

Een Franse brasserie kan niet zonder een mooi tegelpatroon op de vloer. Op de kaart staan echte klassiekers zoals plateau d’huitres, escargots, assiette Perigourdain. Ze maken alles zelf en dat is te proeven -ook leuk is hun royale bierassortiment. De Franse chanson op de achtergrond maakt het af. Tip: geef een dinercheque cadeau!

Meer informatie over restaurant FERDINANDS

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant FERDINANDS

Diane N.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ook met dieetwensen kan je hier heel goed eten. Overal wordt rekening meegehouden en over meegedacht!
Heerlijk gegeten! Top!
Nico J.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
In Frankrijk is men erg van de vlees en vis, zo ook bij de Franse brasserie Ferdinands.

Toch maakte Top-kok Peter altijd al op verzoek, met passie en plezier, een bijzonder vegetarisch gerecht .
Sinds kortgeleden staat het ook aangegeven: een Vega dagschotel!
Wat hebben wij weer heerlijk gegeten!!!! Probeer het maar!
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Prima gegeten. Degelijk klaargemaakt en goed van smaak. Wederom voor herhaling vatbaar.
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Wederom bij Ferdinands gegeten en altijd top kwaliteit eten en heerlijke ongedwongen sfeer.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Dordrecht in stoom en bij Ferdinand uit blazen. Werden vriendelijk ontvangen en waren zeer gastvrij Menu genomen en het was verrassend.
Nico J.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Als het gemis naar Frankrijk te erg wordt gaan wij even naar Ferdinands. Het is daar heerlijk Frans en ontspannen, je eet en drinkt terwijl Charles Aznavour je trommelvlies zacht bewerkt.

Het eten en de heerlijke Franse wijn is meer dan goed en met zorg samengesteld.
Ik heb "iets vegetarisch" besteld. De top-kok Peter maakte daar iets bijzonders van.

De leuke bediening maakte het helemaal af en compleet.

Werkenlijkwaar een Franse aanrader!!
nicolev402 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We hadden de week ervoor er gegeten en zagen dat per mei het aspergemenu er zou zijn. We hadden een eetafspraak met vrienden alles is bijna dicht op dinsdag en het was 1 mei, aspeges bij Ferdinands. Wat hebben wij heerlijk gegeten! Alles smaakte heerlijk voorgerecht met koude asperges en sla en heerlijke zelfgemaakte dressing, toen een aspergesoep en vervolgens het hoofdgerecht een bord vol asperges met zelfgekookte ham, beetje boter en ei in stukjes gserveerd met krieltjes in boter. Als nagerecht aardbeienromanov aardbeien met sinaasappel likeur, heerlijk ijs(duidelijk ook zelfgemaakt) en een dot niet stijfgeslagen slagroom, zoals het hoort. Heerlijke wijnen erbij en goede bediening. Echt een aanrader!
Arie Lz .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten gisteren.Heerlijke kalfslever met goed gebakken uitjes.Mijn man een groot stuk kabeljauw.De bediening is gewoon altijd goed en gezellig.Je voelt je eigen thuis.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten in een leuke sfeer.
Bediening wat wild. Wijn morsen in de waterglazen en op tafel.
M.M.J. S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We hadden het 4 gangen menu, en alles was heerlijk! Precies zoals je zou verwachten....
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Altijd lekker. De houten bank is alleen toch wat hard om te zitten en geeft wat tocht bij het raam. Maar het eten is allemaal heerlijk.
John D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten, chefs menu, teak tartare, consome, geconfijte eend, huisgemaakt chocoladeijs
Vriendelijke ontvangt en service.
Zo moet het gewoon zijn!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Voor het pellen van de gamba's is een vochtig doekje of waterbakje is wel prettig.
Een bordje voor het brood vooraf kruimelt een stuk minder, brood is erg lekker.
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Een absolute aanrader. Het eten is zonder pretenties, netjes, en erg lekker. Bediening netjes. We hadden hondje bij ons, en even tafel wisselen op ons verzoek was geen probleem.
Prijs /kwaliteit verhouding is meer als in orde.
Anita C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Super lekker gegeten. We komen snel weer een keertje.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Ik was met mijn dochter van 11 (enthousiaste eter). We kozen voor het menu van de chef en kregen gerechten die we normaal niet zouden kiezen maar echt heel erg lekker waren (vooral de steak tartaar en runderbouillon waren fantastisch). We hadden alles letterlijk schoon op. Het was wat rumoerig, maar dat had ook wel weer z'n charme. Gastvrouw is erg leuk en vriendelijk, we hebben echt een heel fijne avond gehad.
Tol M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Voor het eerst geweest nadat het hiervoor Bolleke was. Prima gegeten. Service was goed. Wij hadden gelukkig een tafel achterin ( op verzoek) deze was hoog en hadden betere barkrukstoelen. Het interieur en de houten stoelen zijn allemaal nog hetzelfde.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
gezellig,gemoedelijke sfeer,kom er graag
Antoon55 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Gezellige Franse sfeer met een prima prijs kwaliteit verhouding. Wij namen het 4 gangen menu inclusief wijn dat bestond uit gerookte zalm, soep, eend, dessert en een fles wijn (voor 2 personen). Allemaal heel smaakvol.
Een aanrader dus!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Het vlees is hier echt goed. Bediening voelt ons goed aan, maakt grapjes. Ruimte is soms wat rumoerig. Een goed, leuk restaurantje, waar sfeer en kwaliteit nog de boventoon voeren.