FERDINAND'S eetlokaal & bar

Singel 183 3311 PD Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant FERDINAND'S eetlokaal & bar

Alles is Frans

Een Franse brasserie kan niet zonder een mooi tegelpatroon op de vloer. Op de kaart staan echte klassiekers zoals plateau d’huitres, escargots, assiette Perigourdain. Ze maken alles zelf en dat is te proeven -ook leuk is hun royale bierassortiment. De Franse chanson op de achtergrond maakt het af. Tip: geef een dinercheque cadeau!

Meer informatie over restaurant FERDINAND'S eetlokaal & bar

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
elsdepee .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goed keuzemenu voor ieder wat wils, aantrekkelijk opgediend en heerlijk klaargemaakt. Ook de vegetarische gerechten waren heerlijk. Een minpuntje, de jus d órange was op en we moesten het laatste met z'n 3en delen en achteraf toch de volle pond betalen. Verder een prima restaurant en voor herhaling vatbaar.
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige gastvrije sfeer! Klein probleempje met verkeerd gerecht werd vakkundig en vriendelijk opgelost.
Fijne avond gehad!
Pantah .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Afgelopen week zijn we wezen eten bij ferdinands eetlokaal
De ontvangst was heel goed en het eten was ook heerlijk
Prijs kwaliteit is prima , alles vers en heerlijke frietjes er bij!!
De bediening was ook prima
Bedankt ferdinands eetlokaal ????????????????
Wosje .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
De kwaliteit van het eten was prima. De ontvangst was vriendelijk en goedlachs. De inrichting was eenvoudig, maar wel erg netjes. Het geheel lijkt erg op een bistro. Ik heb de bedienende mevrouw aangeraden om de naam van Ferdinand's eetlokaal te veranderen, omdat het woord "eetlokaal" een negatief beeld geeft. Ik zou willen aanraden om de naam te veranderen in "Ferdinands bistro" (zonder ' tssen de d en de s). Ik zit in het vak. De mevrouw kan op de website kantershorecaadvies.nl kijken.
Maarten U.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
- Eten was erg creatief opgemaakt, en minimaal net zo lekker als hoe gepresenteerd.
- Nette/toegankelijke bediening.
- Glazen voor fris/water mogen wat mij betreft wel ietwat groter.

Verder niets op aan te merken, ik zou er nog een keer heengaan.
Peter078 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goede prijs kwaliteitverhouding
Verrassend goed gegeten
Toppertje voor IENS
Gezellige ongedwongen sfeer & top bediening
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ongedwongen uitstraling. Tafeltje was bij airco, waardoor we het fris hadden. Voorgerecht liet lang op zich wachten. Het hoofd- en nagerecht volgden spoedig. Kwalitatief prima eten.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
we hebben goed gegeten met de ah restaurant actie. een adres om terug te komen. service was nog beter geweest als je vrij een tafel had mogen uitkiezen (het was niet erg druk, zou het ook niet worden).
meide045 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Een zeer vriendelijke en hartelijke bediening. Maar ook zeer correct. Zeker een aanrader. De gerechten waren ook allemaal erg goed.
carla V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten , , is vers , smaakt heel goed. en ziet er mooi uit, zelfs het kopje koffie wordt heel leuk geserveerd
Beslist een aanrader!!
Nico J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Aanrader, eerlijk, attent, erg smakelijk, !! De kok is een toppertje. Wij komen geregeld alleen of met de kinderen in Ferdinand's. Wat een verrassend restaurant. Steeds weer bijzonder eten in een gemoedelijke sfeer (de fijne gastvrouwen en de inrichting) Alles perfect zo, wat goed is niet veranderen!!!!! Nouja......iets dan....Zongerijpte olijven bij die heerlijke wijn zou ik wel erg blij van worden. Met auto goed te parkeren, maar waarom eigenlijk niet met de fiets!
Sigrid A.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Goede locatie op loopafstand van het station. Heel vriendelijke bediening.
Het gedeelde voorgerecht bestond uit meerdere hapjes en was erg smakelijk! Het hoofdgerecht was asperges met makreel en rivierkreeftjes; klonk lekker maar was uiteindelijk een wat vreemde combinatie. We hebben dit doorgegeven en men heeft onze suggesties voor verbeteringen aan de keuken doorgegeven, dus netjes afgehandeld!
Leuke verrassing bij de koffie in de vorm van een doosje met kleine koekjes en chocolaatjes.
Al met al prima avondje, verwacht geen haute cuisine maar het is allemaal met aandacht bereid en goede porties. Heerlijk vers brood ook vooraf!
Het was op dinsdagavond ook niet super druk.
Vulpes .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het is exact wat de naam beloofd, een eetlokaal. maar het eten is uitstekend. Nagenoeg uitsluitend zelfbereide producten met goede ingrediënten. Van harte aanbevolen.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Sublieme maaltijden en geweldige wijnen. Nooit geweten dat dit pareltje verstopt lag in het centrum van Dordt. Parkeren voor de deur is een uitkomst!
mascha B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Echt heel lekker gegeten !!!
De bediening heel prettig en vol enthousiasme.
Qua ambiance niet helemaal mijn smaak .
Maar qua eten echt een aanrader !!
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Het was de tweede keer dat ik bij Ferdinand's eetlokaal kwam eten. En ik kom gegarandeerd terug. Wat een geweldig team hebben zij en wat een leuk interieur. Het eten was net zo lekker als de vorige keer, de wijn lekker en de bediening vlot, vriendelijk en met kennis van zaken. Als ik al een punt van kritiek zou hebben dan is het het geluidsniveau. Die schaterende dame achterin de zaak was af en toe wel heel aanwezig.
Ilse .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten en lekkere wijn gedronken.
Prima service ongedwongen en een fijne sfeer.
We komen hier graag.
Remco O.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Verrassende eetgelegenheid. Lekkere smaken, goede kwaliteit producten, ongedwongen sfeer. Zeker een aanrader om nog een keer terug te komen.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Geen negatieve dingen! Eten, bediening, menu's, wijn, prijs, OK! Ik zou zo weer gaan (doe ik trouwens ook).

Pieter Bekkers
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben met het gezin heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. De kaart biedt voldoende keus en wisselt regelmatig. Jammer de uiensoep ( erg goed bij Ferdinands) nu niet op de menukaart staat. De zeetong met boter/kappertjessaus is een aanrader!