FERDINAND'S eetlokaal & bar

Singel 183 3311 PD Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant FERDINAND'S eetlokaal & bar

Alles is Frans

Een Franse brasserie kan niet zonder een mooi tegelpatroon op de vloer. Op de kaart staan echte klassiekers zoals plateau d’huitres, escargots, assiette Perigourdain. Ze maken alles zelf en dat is te proeven -ook leuk is hun royale bierassortiment. De Franse chanson op de achtergrond maakt het af. Tip: geef een dinercheque cadeau!

Meer informatie over restaurant FERDINAND'S eetlokaal & bar

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben met het gezin heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. De kaart biedt voldoende keus en wisselt regelmatig. Jammer de uiensoep ( erg goed bij Ferdinands) nu niet op de menukaart staat. De zeetong met boter/kappertjessaus is een aanrader!
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
IK heb goed gegeten voor een redelijke prijs en ben goed verzorgd door de attente bediening.Is een klein maar gezellig restaurant !
Jacqie R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij komen graag met ons gezin bij Ferdinands. De sfeer is hartelijk, persoonlijk. De bediening attent en vrolijk. Dit ikomt door Annemarie, zij zorgt ervoor dat haar gasten het goed hebben.
Het eten is heerlijk. Het is te merken dat Peter een kok is met passie voor zijn vak. Hij maakt de lekkerste vlees en visgerechten klaar, en voor mij een heerlijk plantaardig gerecht. De kinderen smullen van het warme knapperige brood met smeersels tot en met de toetjes. En bij het weggaan van de zelfgemaakte pepermunt.
Suzan G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten bij Ferdinand 's. Gezellige ambiance en vlotte bediening. Wij aten met de bon van AH waardoor ook nogeens heel betaalbaar. Zonder bon zou ik het menu van 28,50 Euro voor 3 gangen wat aan de hoge kant vinden. Het eten is smakelijk maar eenvoudig.
Hilde W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We waren zeer verrast door deze leuke eetgelegenheid. Prima prijs-kwaliteit, mooie schotels, niet te! Maar het eten was vooral erg lekker, superfrietjes, heilbot was verrukkelijk. We komen zeker terug!
genrvandalen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van het ah menu wat erg lekker was maar daarom waren de porties waarschijnlijk niet zo groot. Heel aardige en vlotte bediening.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij waren hier door de AH aktie, want een verrassing leuke locatie en een hartelijke ontvangst.
Bediening was super en het menu was meer dan lekker.
Aanrader wij komen zeker terug.
J&J uit Barendrecht..
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. We kwamen om 18.00 uur met de AH-actie, kregen een tafeltje bij de kapstok en toiletten. We bestelden een hapje vooraf, naast het gebruikelijke viergangenmenu. Nog voordat we het hapje ook maar voor de helft ophadden, volgde het voorgerecht. En het hoofdgerecht en nagerecht kwamen ook in buitengewoon rap tempo. Om 19.45 stond de volgende lichting mensen vlak naast onze tafel, opdringerige blikken te werpen. Het tafeltje was hen blijkbaar al toegewezen voordat we weg waren. Dit heb ik niet eerder meegemaakt bij andere restaurants die wij bezochten met de AH-actie.
h.eijka .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten. De eigenaar (kok) en zijn vrouw (bediening) bleken ruim 4 jaar geleden gewerkt te hebben in de Lachende Gans. Daar was het eten toentertijd prima in orde en gelukkig bleek dit hier ook het geval te zijn.
mschueler .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ondanks drukte en maar 2 dames als personeel toch redelijk snel en zeker vriendelijk geholpen.
Hier komen we zeker terug!
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
leuke accommodatie, vriendelijk personeel en lekker eten! Samen met mijn partner hadden we het AH 3-gangen menu, was niets op aan te merken.
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk eten, gastvrij, ontspannen en gezellig!
vigdis O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
hele goede sfeer, top bediening, verzorgd en attent. En het eten was geweldig, om je vingers bij af te likken. we komen zeker terug.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Het restaurant en zijn personeel stralen rust, blijheid en gastvrijheid uit. Géén achtergrondmuziek waardoor je elkaar prima kunt verstaan. Wél leuke verrassinkjes.
VL1702 L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Erg leuk restaurant. We kwamen hier met de AH restaurantactie. Omdat wij geen varkensvlees eten was de keuze wat beperkt, maar de gerechten waren lekker van smaak. We hebben genoten van de rode wijn: Nero d'Avola. Er hangt een leuke sfeer in het restaurant, de bediening is vriendelijk en alert.
HansenJoke .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Aan niets is te merken dat je hier "goedkoper" komt eten. Van ontvangst, bediening, klantvriendelijkheid, kwaliteit, alles is tiptop in orde. Hoe druk het ook werd, de sfeer bleef gezellig, ontspannen en gastvrij. Zo komen de mensen terug, van ons krijgen ze een 10!!
Thera B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten van de ah-actie en gekozen voor deze locatie. Een hele persoonlijke ontvangst vriendelijk en gastvrij.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
we hebben heerlijk gegeten geen lange wachttijden de vrouwen heel behulpzaam en goed ingesteld nog nooit zo snel en goed geholpen bedankt
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Goed eten tegen een redelijke prijs
André T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij kwamen daar voor het eerst eten op aanraden van een collega, we waren buiten gewoon verrast.
leuke inrichting, goed en aardig personeel en een hele goede kaart. Het eten was echt uitmuntend klaargemaakt ( hert en het stoofpotje) ja wij hebben er een mooi restaurant bij voor ons lijstje in Dordt...bedankt voor de gezellige avond