FERDINAND'S eetlokaal & bar

Singel 183 3311 PD Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant FERDINAND'S eetlokaal & bar

Alles is Frans

Een Franse brasserie kan niet zonder een mooi tegelpatroon op de vloer. Op de kaart staan echte klassiekers zoals plateau d’huitres, escargots, assiette Perigourdain. Ze maken alles zelf en dat is te proeven -ook leuk is hun royale bierassortiment. De Franse chanson op de achtergrond maakt het af. Tip: geef een dinercheque cadeau!

Meer informatie over restaurant FERDINAND'S eetlokaal & bar

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
mschueler .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ondanks drukte en maar 2 dames als personeel toch redelijk snel en zeker vriendelijk geholpen.
Hier komen we zeker terug!
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
leuke accommodatie, vriendelijk personeel en lekker eten! Samen met mijn partner hadden we het AH 3-gangen menu, was niets op aan te merken.
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk eten, gastvrij, ontspannen en gezellig!
vigdis O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
hele goede sfeer, top bediening, verzorgd en attent. En het eten was geweldig, om je vingers bij af te likken. we komen zeker terug.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Het restaurant en zijn personeel stralen rust, blijheid en gastvrijheid uit. Géén achtergrondmuziek waardoor je elkaar prima kunt verstaan. Wél leuke verrassinkjes.
VL1702 L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Erg leuk restaurant. We kwamen hier met de AH restaurantactie. Omdat wij geen varkensvlees eten was de keuze wat beperkt, maar de gerechten waren lekker van smaak. We hebben genoten van de rode wijn: Nero d'Avola. Er hangt een leuke sfeer in het restaurant, de bediening is vriendelijk en alert.
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Met de AH restaurantactie daar biefstuk willen eten, zoals vermeld stond op de site waar we reserveerden (nu nog steeds trouwens). Echter bij aankomst een ander keuzemenu gekregen. Aangegeven dat wij speciaal voor de biefstuk kwamen. Dit was niet meer mogelijk, uiteindelijk konden wij (2pers) voor 10 euro (!) extra wel voor de biefstuk kiezen. Niet gedaan we gaan niet extra betalen als de biefstuk gewoon op de keuze menu lijst staat op internet, drankje op gedronken en we zijn weggegaan. Niet fijn behandeld dus wij komen hier niet meer terug! Het was ook nog betaald parkeren dus dat geld hebben we ook "weggegooid" doordat wij weg zijn gegaan..
HansenJoke .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Aan niets is te merken dat je hier "goedkoper" komt eten. Van ontvangst, bediening, klantvriendelijkheid, kwaliteit, alles is tiptop in orde. Hoe druk het ook werd, de sfeer bleef gezellig, ontspannen en gastvrij. Zo komen de mensen terug, van ons krijgen ze een 10!!
Thera B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten van de ah-actie en gekozen voor deze locatie. Een hele persoonlijke ontvangst vriendelijk en gastvrij.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
we hebben heerlijk gegeten geen lange wachttijden de vrouwen heel behulpzaam en goed ingesteld nog nooit zo snel en goed geholpen bedankt
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Goed eten tegen een redelijke prijs
André T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij kwamen daar voor het eerst eten op aanraden van een collega, we waren buiten gewoon verrast.
leuke inrichting, goed en aardig personeel en een hele goede kaart. Het eten was echt uitmuntend klaargemaakt ( hert en het stoofpotje) ja wij hebben er een mooi restaurant bij voor ons lijstje in Dordt...bedankt voor de gezellige avond
maartenhesseling .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prijs kwaliteit verhouding erg goed, service en bediening bijzonder goed
We hebben gebruik gemaakt van de Albert Heijn korting, maar we gaan binnenkort zonder deze korting hier eten
Yvette K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben een heerlijke maaltijd gehad. De boetenpathe voiraf was wat droog, maar de bijbehorende chutney maakte dat goed. De flinke biefstuk was net medium, groente / bijgerechten precied goed in hoeveelheid. Nagerecht was een trio/selectie, welke alleen vrij zoet waren. We hadden een erg toffe en attente gastvrouw, helaas toen het later op de avond helemaal vol zat verslapte de aandacht en moesten we iets langer op de rekening wachten. De inrichting voelt chique en comfortabele als een eetcafe, voor ons/onze gelegenheid perfect. Ik vind het een aanrader
AKCM .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten , eten van heel goede kwaliteit voor een prima prijs. Vriendelijke bediening. Hoop hier zeker nog eens terug te komen.
Rosa L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij voelden ons niet zo welkom. Het duurde 3 kwartier vóór we een kaart kregen... Het was druk, gelukkig voor de zaak, maar érg rumoerig. Overigens kan de kok best lekker koken, maar het personeel zou wat beter geïnstrueerd kunnen worden.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de ah bonnen. Een aanrader! Voor heel weinig geld een 3 gangen menu.
We gaan zeker nog een keer terug.
aribo .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij aten hier met de AH restaurant actie. De keus was niet heel uitgebreid 3x voor en 3x hoofd (waarbij geen vegetarische optie zat, maar wellicht is die op verzoek wel te krijgen). Kwaliteit van het eten was goed. Hollands Kaasplankje was niet heel bijzonder (vrij gewone belegen en jong blokjes) wel vrij veel. Wel 2,50 bijbetalen, ik zou zeggen: ietsje minder en dan zonder toeslag
annoos .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
in zeer korte tijd 4x bij Ferdinand gegeten , met steeds wisselend gezelschap.
Om ze kennis te laten maken met dit leuke eettentje !
4x de AH waardebonnen , persoonlijke ontvangst .
eindconclusie : zeer tevreden
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk, een echte bistro (net iets te bijzonder voor 'eetcafé') in een perfect gerestaureerde authentiek guesthouse.
Leuk, spontaan en aangenaam personeel, zeer attent, gaven ons echt een gevoel van welkom! Eten was meer dan uitstekend, ook de presentatie van de gerechten was knap en feestelijk. Verrukkelijke gulle uiensoep, leuk geserveerd met een pittig biertje (voor erin), goede gerookte zalm met een verfijnd mierikswortel sausje apart geserveerd. De heilbot was perfect, frietjes en de royale groenten ook. De confit de canard (duur qua inkoop) was echt klasse. Toetjes idem. Kortom, we gaan hier vaker naar toe, en hebben al vrienden getipt. Sterke prijs-kwaliteit verhouding. Echt een zaak met een ziel.