Fenan Klein Afrika

7,1
6,3
Jochemvanhorst1977 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Ongezellige zaak de sfeer is ver te zoeken, bestelling opgenomen maar hadden wel moeten wachten voor onze drankjes, de zure pannenkoeken met te gekruid vlees en groenten absoluut niet subliem, vlakke smaak en de kwaliteit zit er gewoon niet in.
Bart-Jan T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijk authentiek Ethiopisch gegeten. Voor een combinatie van lam (tibs), kip (kai wot) en rund op één grote injerra gegaan. Smaak van de injerra is iets zurig, zoals het hoort. Bediening was attent, maar had iets beter op de drankjes kunnen letten.
Joostvdveeen .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Tot nu toe het beste Ethiopische restaurant waar ik heb gegeten. Ik heb voorheen op de Jan Pieter Heijestraat alle Ethiopische tentjes geprobeerd, maar deze is echt een aanrader. Ik was hier met een groep van 4 en we hadden een grote plaat met van die zure luchtige pannenkoekjes besteld. Ik weet niet wat het was, maar ik vond de pannenkoekjes zelfs zonder saus om te smullen. De bediende was erg lief en vertelde ons het beste wat we konden bestellen. Ze raadde het af om pittige gerechten te bestellen, dus lieten we het aan de kok over en dat was een topidee. Het decor moet ik zeggen mag wel wat specialer. De sfeer was erg relaxed en de prijs en kwaliteit was prima. Echt een aanrader, we komen gauw weer terug! :-)
Petracom .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
injira genomen de zurig smaak is erg veel , te nat pannen koeken met kip vlees en groenten , mijn ervaring als werknemer in de horeca is bijna 10 jaar en zo zijn mijn twijfels over de biologische bij deze zaak erg groot , ik kon het niet terug proeven op mijn bord, de service is niet attent moest bijna gaan smeken voor mijn tweede drankje duurt te lang , decor laat zeker de wensen over ben absoluut niet onder de indruk
Pegnbont .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Eten wordt allemaal vers en met veel aandacht klaargemaakt met originele kruiden. Alles smaakt anders en eigen. Er is 1 nadeeltje hierdoor. Het duurt een uur voordat je eten krijgt. Houd daar rekening mee. Ze zijn heel aardig en niet duur voor de kwaliteit die je ontvangt.
Myrte0 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Fenan. Eten smaakt erg goed. Wat mij betreft zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Voorheen altijd enthousiast personeel, maar helaas nu, zoals ook in andere reviews genoemd, iemand die zeer ongeïnteresseerd over kwam.
Marth B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Voordat je hier eet, weet dat het even duurt voordat het op tafel komt/ het eten gekruid is/de pannekoeken gegist en daardoor zurig en de combinatie met het zoete mangobier erg lekker is.
Berjan S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Ik ben hier met een vriendin wezen eten en ik raad het niet aan voor stelletjes. Het is voor mij erg belangrijk dat er een goede sfeer is en dat proefde ik niet hier. Dit restaurant is ook zeker toe aan een verbouwing of vernieuwing want het is van binnen oud en saai. De pannenkoeken en vlees vond ik overigens ook geen succes, hoop dat anderen er meer plezier hebben dan ik hier heb gehad. Bediening deed wel zijn best.
OotM .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
na aanleiding van goede recensies , zijn wij hier komen eten in een niet gezellig zaak de sfeer is ver te zoeken , de eten was onder maat , kwaliteit is het zeker niet een paar pannenkoeken die zuur zijn met vlees , kip ,groenten en vis dat naar mijn mening uit diepvries komt helaas geen herhaling voor onze
Lesley1982 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Op aanraden van een kennis dit restaurant bezocht. Het eten is goed verzorgd en smaakt heerlijk. Absolute aanrader! Het personeel is heel erg vriendelijk en attent.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Heerlijk klein restaurantje vlakbij de overtoom. De eigenaar is super lief en kan heerlijk koken! Als je het niet erg vind om met je handen te eten, zeker een aanrader! Waren met zijn vieren en kregen een mega groot bord met vanalles er op :) alles op!
Teresia D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Gisteravond hier gegeten omdat je er ook vegan en glutenvrij kunt eten. Uit het menu bleek dat je vrij veel keus had uit bijv vlees,vegetarisch, vis en veganistisch. We kregen een grote schotel met vega gerechten. Het was erg smaakvol en je proefde wel dat alles vers wordt gemaakt. Kortom een echte aanrader, wij komen zeker terug!
Svenja D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Super lekker eten en leuk gezellig sfeer. Vriendelijke bediening. Goede keuze verschillende drankjes en gerechten, ook lekker veel vegetarisch. Wij komen zeker terug!
Fijnproev8r .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Erg goed eten. Ik had de Goreth goreth. Een biefstuk gerecht. Bijzonder goed op smaak door een kruidenmix die ik niet kan plaatsen. De chef wilde zijn geheim niet prijsgeven. De eigenaar (?) was bijzonder vriendelijk als ook de serveerster. Bovendien erg betaalbaar. (11,-- voor hoofdgerecht)
SheilaB .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Het decor is zoals je verwacht van "klein Afrika", warme kleuren en gezellig en de ontvangst vriendelijk . De bediening is goed en adviseren goed bij de keuze van het menu. Het eten was erg lekker en goed gekruid. Het was ook met zorg opgediend en zag er smakelijk uit, de pannekoeken(enjeras?)waren heel lekker bij de gerechten.
Anneked-vr .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Gisteravond kwam ik hier met een vriendin eten, het werd ons aangeraden omdat ze met glutenvrije producten werken. We hadden telefonisch een reservering gemaakt en werden zeer goed ontvangen. De bediening was vriendelijk en erg aanwezig wat ons de gelegenheid gaf om vragen te stellen. Uit het menu bleek dat je vrij veel keus had uit bijv vlees,vega, vis en zelfs veganistisch. Na het redelijk lang wachten kregen we een grote schotel met vega en vlees combo's wat ons van alles liet proeven. Het was erg smaakvol en je proefde wel dat alles vers wordt gemaakt. De interieur is niet erg bijzonder, maar de vrolijke kleuren maakt het extra gezellig. Kortom een echte aanrader, wij komen zeker terug!
KA R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Dit is Afrika. Ja, de bediening is Hollandse begrippen wat ruimtelijk, maar ook zoveel relaxter. De muziek blijft wel eens hangen, maar wat is dit authentiek!
Ga zitten neem de tijd, bestel op tijd je volgende drankje en proef vooral smaak van alle ingrediënten, kruiden en liefde voor de Ethiopische keuken.
De eigenaar is een inspirerende vrije vogel die weet wat hij doet! Voor een leuke en vooral lekkere avond (met je handen eten) ga naar Fenan!
AnnemiekeW .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Hier kan je het beste ethiopisch / Eritrees eten!!!
Neem er wel de tijd voor want ze maken alles ter plekke klaar en dat kan even duren! Bediening is niet traag maar relaxed!! Topkok Jimmy en zijn dochter, super vriendelijk!! Top!
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Met een groep van dertig mensen in dit leuke restaurantje gegeten. Alles was uitstekend geregeld en het eten smaakte voortreffelijk! Het personeel was heel behulpzaam en hielp ons met een lach, zelfs toen er werd gevraagd of iedereen apart af kon rekenen. We hadden een vast menu afgesproken wat met een grote groep erg handig was. Iedereen heeft genoten. Bedankt!
Isaac B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Drie keer geweest in een jaar tijd. Wat een supergezellig restaurantje! De bediening is erg vriendelijke en het eten is van hoge en bijzondere kwaliteit. Echt een aanrader als je een keer op een andere manier voor weinig geld uit eten wilt gaan.