Fellini

Vaart N.Z. 2 9401 GM Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Fellini

Onvervalst Italiaans familiegevoel

Bij Fellini komen alle ingrediënten van het goede Italiaanse leven samen. Het resultaat is een onvervalst Italiaans familiegevoel, versterkt door gerechten die het culinaire hart verwarmen. Geniet van de smaakvolle pasta's, salades en de andere zaligheden die uit de keuken tevoorschijn komen.

Meer informatie over restaurant Fellini

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Fellini

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het eten was uitstekend en zeker niet te duur. De plek waar wij zaten, in het voorhuis, is heel gezellig als je met een wat grotere groep bent. De bediening was vriendelijk en prima voor zover het de jongeman betrof die ons bediende. De jongedame hebben we al eens vaker gehad en het probleem met haar is dat ze te efficiënt is om ook nog aardig te kunnen zijn. Soms komt ze zelfs bestraffend en kortaf tegen de klanten uit de hoek. Merkwaardig. Maar verder is Fellini een prima restaurant.
Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Samen met partner hier gegeten met het concept " het laatste tafeltje". We kregen een drie gangen menu voor €15,00. We konden alleen aangeven vis, vega of vlees. De rest was een verrassing. Het voorgerecht was mega veel en super lekker. Alllemaal verschillende hapjes waaronder doperwtjes koude soep oid. Dat was echt heerlijk verfrissend. We hadden een vega en een vlees gerecht. De vega was een pasta en het vlees gerecht een vlees pizza. De pasta was heerlijk en de pizza zag er ook heerlijk uit en smaakt goed alleen de bodem was wat zout en niet heel goed van kwaliteit maar dat was ook het enige minpuntje. Toetje was een vanille creme de brullee. Vriendelijk personeel en snelle bediening. Op zaterdagavond vond ik het erg rustig. Tot een volgende keer.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Jammer, vergeleken met ons vorige bezoek was de kwaliteit een stuk minder. Het dagmenu baars met groente bestond uit baars en zo weinig groenten dat het zelfs als garnering karig zou zijn geweest.
Martsje D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prachtig restaurant, erg fijne sfeer, hele mooie aankleding, erg prettig sfeerlicht en ze draaide hele relaxte muziek. Het eten vanuit de ah actie viel wel erg tegen. Wij hadden een proeverij verwacht (zoals was aangegeven op ah actie naar ons idee). We kregen een heerlijk voorgerecht, hoofdgerecht pasta met een stuk vlees viel erg tegen. Wij vonden het geen lekkere combi en het vlees zelf niet lekker. Nagerecht was ook heerlijk. Belangrijk om te noemen was dat ze op verzoek een nieuw voorgebakken stukje vlees kwamen brengen en een heel nagerecht opnieuw gingen maken ipv chocolade allergie die wij zelf hadden nagelaten door te geven. De service was dus uitstekend. Wij zouden een volgende keer zeker terug komen en fellini zeer zeker aanraden. Enige teleurstelling was dat het geen proeverij betrof en het hoofdgerecht met vlees niet lekker. Indien je het vegetarische hoofdgerecht kiest, is het heerlijk. Fellini is zeker een aanrader dus.
Hilda P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het zou fijn zijn als er deurdrangers op de deuren kwamen.
Ze klappen nogal met veel lawaai dicht.
Dat is het enige minpunt.
Voor de rest,uitstekend eten,geen lange wachttijden.Prettige bediening,vriendelijk.
Gezellige sfeer ,komen graag weer terug.
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH bon (2x diner, 1 diner gratis). We waren met 3 personen, dus 1 diner gratis.
Het was een speciaal keuze menu (konden niet van de kaart eten). Het eten was prima, maar vond de prijs erg hoog voor hetgeen werd opgediend (tomatensalade, pasta (met paar mosselen, vrij eenvoudig) en een nagerecht voor 35,00 Euro!!!), terwijl de prijzen op de menukaart zeer redelijk zijn. Kortom: Prijs/kwaliteit niet in verhouding.
J.L. V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellig stadsrestaurant, leuke bediening en mooie kaart. Ah menukaart was prettig. Jammer dat het hoofdgerecht, pasta met mosseltjes vreselijk zout was. De keuken was er een paar keer op gewezen maar er kwam geen verbetering bleek toen ik mijn pasta kreeg.
Bediening deed haar best maar helaas. Ik had graag bij afrekening iets terug gezien in bv kopje koffie / thee.
En als er mosseltjes wordt gegeten even een citroendoekje geven voor de vieze vingers.
Fellini is een gezellige ontmoetingsplek.
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, met AH actie., 3 gangen menu voor 35 €. Misschien de prijs iets aan de ruime kant, maar voor ons was de hoeveel heid voldoende.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het lawaai is erg onaangenaam; het geluid kan kennelijk niet weg. De muziek staat op een behoorlijk hoog volume, dus de gasten aan steeds harder praten om er boven uit te komen. Een gesprek met elkaar aan tafel is zeer moeizaam.
binavanderveen .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hadden aangegeven dat we nog naar een voorstelling moesten in het theater. Hier is zeer zorgvuldig mee omgegaan. Verbeterpuntje naar mijn mening; de serveerster wilde vrij vlot onze bestelling opnemen. Toen we dit niet meteen wisten, kwam ze maar niet weer terug. Uiteindelijk zijn we zelf naar voren gelopen en kwam ze aan de tafel opnemen. Eten was werkelijk subliem, ambiance op zich goed maar de tafels zijn beetje simpel. Wij zaten ook aan een ronde terras tafel, als we 2 grote pizzas hadden, hadden die er niet op gepast.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Erg lekker eten. Leuke bediening, denkt goed mee. Service had sneller gekund wat door personeel ingeschat had kunnen worden ivm kleine kinderen. Pluspunt is dat er een klein speelhoekje is voor kleine kinderen. Mooi pand met een goede sfeer.
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het restaurant is mooi qua inrichting, modern en sfeervol. De bediening is prettig in omgang, in voor een geintje en snel in service. Het eten is heerlijk, Italiaans en kwam allemaal tegelijkertijd. Fijn!
jannie_helder .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was er erg lawaaierig, niet fijn. Het voorgerecht was het beste, het hoofdgerecht pasta met een stukje vlees en het toetje minimaal en niet lekker. Kortom het menu was geen 35 euro waard.
Francisca K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben het AH actie menu gegeten, dit was erg lekker. Keuze uit 3 voor gerechten en 3 hoofdgerechten het nagerecht was een proeverij. Het waren prima porties en het smaakte erg goed. Omgeving was wel wat lawaaierig qua akoestiek. Zeker voor herhaling vatbaar.
albertwesseling .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Leuke, gemoedelijke plek. Mooie inrichting en vriendelijk personeel. Paar puntjes voor verbetering: Het tochtte er waardoor niet behaaglijk en graag kristallen wijnglazen, dat proost een stuk feestelijker.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Er werd uitstekend ingespeeld op het feit dat wij daarna naar de schouwburg moesten!
Zeer vriendelijke en correcte bediening.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Eten was heerlijk. Retro inrichting in modern jasje. Personeel vriendelijk en vlot! Hielden goed rekening met je wensen.
Jeanine P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen bij Fellini. Met onze AH-kaarten konden we kiezen uit twee kleine salades vooraf, 3 gerechten met pasta als hoofdgerecht en we kregen een heerlijk dessert. Alle gerechten waren heerlijk. Toch vonden we het menuutje a raison van € 35,-- wel duur voor het gebodene, dus we waren blij dat we met onze kaarten € 70,- korting kregen.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het hoofdgerecht vonden we erg "kaal" en het toetje minimaal. Het voorgerecht was prima! De vorige keer,( 2016) dat ik hier gegeten heb met mijn zus waren we zeer tevreden.
Reindjan .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Komen vaak in Fellini en het is altijd goed. Leuke sfeer. Goede kwaliteit van producten en presentatie. Ook wordt er een voldoende vol en mooi glas wijn geschonken. Deze keer hadden we een geweldige salade met geitekaas en daarna kalfssukade met ratatouille en pasta, mooi. De proeverij als dessrt was goed.