Fellini

Vaart N.Z. 2 9401 GM Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Fellini

Onvervalst Italiaans familiegevoel

Bij Fellini komen alle ingrediënten van het goede Italiaanse leven samen. Het resultaat is een onvervalst Italiaans familiegevoel, versterkt door gerechten die het culinaire hart verwarmen. Geniet van de smaakvolle pasta's, salades en de andere zaligheden die uit de keuken tevoorschijn komen.

Meer informatie over restaurant Fellini

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Olga C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Fellini. Leuke entourage. Heerlijke, verschillende nieuwe smaakjes geproefd. Vriendelijke en vlotte bediening.
annemarie Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
middelbos .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Ontvangst was goed het was erg druk we moesten iets langer wachten op de gerechten maar dat was niet storend lekker gegeten de quinoa salade was nieuw voor ons maar een aanrader heerlijk.
mgmpostma .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gezellig restaurant. Mooi weer dus buiten gegeten. Veel jonge gezinnen dus gezellig levendig. Voorgerecht was echt heerlijk maar het hoofdgerecht had weinig maak. De pizza was niet lekker. Zat geen smaak aan en het zag er ook niet smakelijk uit. De pasta was ook niet echt dat wat je verwacht. Weinig smaak. Terwijl het voorgerecht zo lekker was. Nagerecht was weer super lekker. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Binnen was het netjes en sfeervol. De wc's waren keurig schoon. Of we terug komen?? Niet voor het hoofdgerecht maar voor het voor en nagerecht zeker wel :)
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Wij hadden via jullie gereserveerd met de A H bonnen en hebben ons gemeld als dat wij gereserveerd hadden, later nog een keer onze naam gevraagd en toen het menu gebracht.
Bij het afrekenen kwamen ze met de opmerking dat wij niet van de kaart hadden mogen bestellen en moesten wij het hele bedrag betalen.
Een triest einde van ons etentje voor onze 46 jarige trouwdag .
Wij hebben heerlijk gegeten maar gaan daar niet weer heen.
F D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Magertjes bij Fellini. Povere menu keuze bij de AH restaurant actie. Doe dan niet mee als je weinig te bieden hebt. Jonge ober, slecht te verstaan, probeerde de populaire bink uit te hangen. Geen succes deze keer.
Jelle H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Hele goede ervaring met de AHRestaurant/aktie bij Fellini.[Is wel eens anders bij andere restaurants,als Erfgoed Pesse en Restaurant OP2 Spier,onvriendelijk aan telefoon,liever niet komen eten met aktie-bon]
Bij Fellini keuze uit 2 voorgerechten/3-hoofdgerechten/2 nagerechten helemaal goed.
Bovendien een goede wijn.
Positief ook met de aktie-bon.
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vriendelijk personeel, goede ambiance. Wat betreft de Albert Heijn restaurant actie, was de menu keuze beperkt. En dat is Jammer. Voor mensen die komen eten namens deze actie is het goed te weten dat hiervoor een apart menu wordt aangeboden.
Geke R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Witte waterige substantie, die voor aspergesoep moest doorgaan, koude droge procureur met een minimum aan groente , al met al zeer teleurstellend .
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
AH-diner komt niet vanaf de kaart, het zijn zelfs geen gerechten die daar op te vinden zijn. Keuze is daardoor wel erg beperkt, bij de voorgerechten zit 1 soort soep, bij de hoofdgerechten komt maar 1 soort pizza langs. De kwaliteit is wel ok, maar die keuzebeperking gaat iets te ver.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lekker gelunched met soep en een broodje. De soep van gepofte knoflook met pancetta was een aangename verrassing. Broodje met gerookte zalm en roomkaas en het broodje carpaccio waren verder ook prima en rijkelijk belegd. Het is een bijzonder pand om in te zitten en uitstekend te combineren met een bezoek aan de film of het theater ernaast. De bediening was erg vriendelijk. Prima in orde dus!
Pieter2501 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Eten is gemiddeld, eigenlijk wat je kunt verwachten qua prijs. De kaart is niet al te uitgebreid maar van alles, vlees vissen en vegetarisch staat er wat van op. Er is een aparte kinderkaart wat handig kan zijn.
Je kunt er rustig zitten en combineren met een bezoek aan theater- bioscoop de kolk.
Grootste nadeel is het wachten. We waren mooi op tijd, voor de drukte aan. Het voorgerecht is op tijd maar dan, anderhalf uur wachten op het hoofdgerecht. Ons was de lust daarna vergaan om nog te gaan voor een nagerecht en koffie. Teleurgesteld zijn we afgedropen. Navraag leerde dat het druk was maar daar moet je, mijn mening, als keuken toch op voorbereid zijn?
Yvon68 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
High thee gereserveerd voor 2 personen a 30 euro.
Wat een teleurstelling, een etagère met drie laagjes karig gevuld met van alles 2.
Geen warme gerechtjes, een paar bonbons, 2 scoons, geen smeersels helemaal niets.
Voor dit bedrag zeker wat anders verwacht..
JacobAppel .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Voor onze trouwdag met onze kinderen naar Fellini geweest. Van te voren een tafel aan het raam gereserveerd met en die stond voor ons klaar. Een mooie rustige plek met uitzicht richting de Vaart. Drie van ons bestelden een pizza en een van ons een lamsgerecht. Het heeft ons prima gesmaakt. De bediening was goed en heel vriendelijk.
Yteke N.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
We weten dat valentijnsdag druk is, maar we voelden ons echt verwaarloosd. Wat is er gebeurt bij Fellini? Dit zijn wij echt niet gewent!

18.30 waren we er en om 20.30 was ons voorgerecht nog steeds niet afgeruimd en hadden we ook nog geen 2e drankje kunnen bestellen. Naar de bar toegelopen om te vragen om bediening, de man zou langs komen maar een half uur later nog niemand...
Toen zijn we gaan betalen en zijn we vertrokken... Volgens mij hebben we zelfs keurig het hoofgerecht betaald. Helaas voor ons dus...

Was echt een van onze favo's in Assen, maar we komen echt even niet meer. Beetje een kater aan overgehouden.
csd78 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Mooie, moderne inrichting en zeer vriendelijke bediening. Wij aten een menu van de restaurantie actie van AH. Dit was lekker, maar wel wat eenvoudig. Maar de menukaart zag er verder wel goed uit, dus wat dat betreft komen we zeker nog wel terug om andere gerechten te proeven.
David D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was smakelijk en gevarieerd. Volwassenen een menu. Tienermeiden een pizza. Mooi opgemaakt op de borden. Bediening vriendelijk en niet opdringerig. Toiletten design en schoon. Inrichting strak design maar wel comfortabel.
Dochters geen voorgerecht en moesten (te) lang wachten, zeker 75min. voor zij hun pizza kregen.

Al met al genoten. Avondje uit!

Voor herhaling vatbaar, voor de kids dan een voorgerechtje...
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij komen redelijk vaak bij Fellini (gemiddeld eens per maand) Het pand heeft een aangename moderne sfeer. Het prijs-kwaliteitsniveau is in orde. De wachttijden zijn vaak lang, en er worden nogal eens fouten gemaakt. Daar zou men beter op moeten letten, en vaker een compensatie (bijvoorbeeld koffie van het huis) voor aan kunnen bieden. Desondanks komen wij er graag. Deze keer waren we er eens met de AH-actie. Die vonden we eigenlijk erg misleidend, en eigenlijk niet kunnen. In principe krijg je voor de AH-actie gewoon het Cine-menu exclusief het bioscoopkaartje. Een cinemenu kost normaliter €20,- excl. filmkaartje, en met de AH-actie betaal je ineens €27,50 voor ditzelfde menu. Als vaste klanten viel ons dit natuurlijk op. Toch een vorm van misleiding vinden wij.
ineke.boonstra .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Prima zaak, jammer genoeg worden er nog steeds foutjes gemaakt bij het afleveren van de bestelling. We hebben dit al 3x meegemaakt. Verkeerde gerecht geleverd of vergeten dat wat besteld is te leveren.
middelbosch115 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gezellige sfeer en uistekende bediening. Ik en mijn vriendin hebben hier met een AH actie tweede gratis gegeten. Het is een gezellig restaurant , heel sfeervol ingericht met voldoende ruimte op de bovenverdieping tussen de tafels en een leuk uitzicht op de straat. De bediening en snelheid van het serveren van gerechten was uitstekend. Het voorgerecht was heerlijk, het hoofdgerecht was prima en het toetje waar we keuze hadden uit twee dingen hadden veel van elkaar weg en vond ik niet lekker. Maar dat is persoonlijk. De stoelen vonden wij niet lekker zitten met een schuine rug ipv recht en harde ziting. Ook waren er rechte hoge stoelen wat ons ook niks leek omdat je daarop niet met je voeten aan de grond kan zitten. Niet echte geschikt voor 50+ Ik heb het idee dat het meer gericht is op jonger. publiek Desalniettemin een hele fijne avond gehad.