Fellini

Vaart N.Z. 2 9401 GM Assen Nederland Kaart

Over restaurant Fellini

Onvervalst Italiaans familiegevoel

Bij Fellini komen alle ingrediënten van het goede Italiaanse leven samen. Het resultaat is een onvervalst Italiaans familiegevoel, versterkt door gerechten die het culinaire hart verwarmen. Geniet van de smaakvolle pasta's, salades en de andere zaligheden die uit de keuken tevoorschijn komen.

Meer informatie over restaurant Fellini

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Met de AH restaurantactie op maandag 14 nov. met 4 personen gegeten. Je krijgt hoervoor een goede 3-gangen keuzemenu voorgelegd. Keuze uit 2 voor-, 3 hoofd en 2 nagerechten. Iedereen heeft gekozen voor een ander hoofdgerecht (2 pers. hadden dezelfde). Zo kun je een beetje van elkaar proeven. Alles was heerlijk, porties hadden iets groter gekund voor de flinke innemer. De huiswijnen (rood en wit) zijn lekker bijpassend te noemen. Ambiance van het restaurant is lekker modern met de gastvrije sfeer als in een Grand café. Zeer vlotte en vriendelijke bediening en niet opdringerig. We komen hier graag weer eens terug. Het is dik in orde.
CA T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellige vrijdagavond gehad
AH kaart/menu
Koude trek in restaurant vanwege de voordeur die regelmatig open ging
We mochten op een andere plek zitten maar het was toch nogal frisjes
Prettig dat het TV scherm uit mocht, felle flitslichten nl
Prima avond voor een prima prijs
J A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het was de eerste keer dat ik er gegeten heb, maar is zeker aan te bevelen.
Komen zeker terug!!
Heerlijke gerechten en vriendelijk personeel.
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Verrassend qua smaak en opdiening.
Na onze vraag wat een bepaalde Italiaanse biet was, werd deze uit de keuken gehaald en aan ons getoond. Erg attent!
Keesboele .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Fellini is een restaurant met stijl, een grote glazen huis over een tweede huis maakt het verblijf tot een bijzondere ervaring. Bediening is super vriendelijk, ontspannen en plezierig. Gerechten zijn goed verzorgd, smakelijk en gevarieerd maar duidelijk is dat voor het AH menu gekozen is voor goedkopere ingrediënten tegen dezelfde prijs. Een echt verbeterpuntje voor Fellini zat bij de aanvang van ons diner. Gevraagd naar een knabbel bij het aperitief wordt een keurig schaaltje olijven gebracht met vijf verschillende bruschetta's terwijl er vier gasten aan tafel zitten. Samenvattend: een aanrader.
Rodie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuk restaurant. Aardig personeel. Eten was goed! ???????????????? Gezellige sfeer! Leuk om te combineren met een avondje bioscoop!
Greet W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zeer goed aan te bevelen om in dit restaurant met een uitstekende bediening en sfeervole nette omgeving het door ons gekozen menu te gebruiken.De prijs kwaliteit verhouding voldeed volledig aan onze verwachting.
Marian.koster .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten met mijn man. Met de Ah zegels een uitstekende keuze voor een menu. Bediening heel goed. Prijs/kwaliteitverhouding is prima. Het enige wat we niet prettig vonden is de sfeer(wat koel en zakelijk) en de stoelen. Ze zitten niet fijn voor een avondje uit eten gaan.
Alyssa V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Mooi restaurant , erg vriendelijk , maar er was weinig keus waar je uit kon kiezen wat ik erg jammer vond. Ook was mijn vlees erg aan de rode kant wat ik niet lekker vond. Maar ze hadden wel aan geboden voor een nieuw stukje en we kregen thee van het huis. Erg attent
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Mooie smaakvolle gerechten voor een betaalbare prijs, ook de service en bediening was goed en prettig. De ambiance was goed en je kon rustig met elkaar praten
J. W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten
Wap M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Met hoge verwachtingen zaterdag 10 september naar restaurant Fellini.
Een pracht locatie aan de kop van de vaart met een heerlijk terras.
Wat is dat dan toch jammer dat er zo slecht gekookt wordt. Deze keer was in ieder gerecht volgens mij het dekseltje van de zoutpot losgeschoten.
Een courgettesoep, voor een beetje kok niet zo ingewikkeld. Teruggestuurd niet te eten van het zout. Brochettas met tomaatjes. Niet lekker, brood taai. hoofdgerecht zout. Jammer, jammer, jammer. Doe er wat aan dan kom ik graag nog eens terug.
Gelukkig was er een lekker biertje aanwezig en was de sfeer goed. Leuke bediening.
G.gramsma .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
beide hoofdgerechten zalm, varkensfilet waren perfekt, aangepaste voorgerecht was ruim voldoende bediening erg vriendelijk, niet opdringerig locatie sfeervol
Margriet T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben met 4 personen met de Albert Heijn actie gegeten. De keuze was wat beperkt maar het eten was heerlijk! De vitello tonato vond ik het lekkerste. Zeker een aanrader.
JacobusAssen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Buiten gegeten met prachtig weer. We hadden het menu met de AH-bonnen, keuze uit steeds 3 gerechten, die alle drie door de tafelgenoten uitstekend gevonden werden.
M.preusterink .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken op een gezellig terras met mooi uitzicht.
Bediening was vriendelijk en correct.
Een aanrader, hier komen we zeker terug.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
de bediening is niet allert. wij zaten te wachten op onze mede eters en hadden al een drankje toen onze tafelgenoten er waren werd alleen aan hun gevraagd wat ze wilden drinken en mijn man werd compleet vergeten. de bediening had totaal geen overzicht over het terras. er waren tafels vol glazen die de hele avond hebben gestaan. Het eten was goed maar de bediening was niet goed.
De stoelen waren kapot, er was een kans dat je er door heen zakte. de tafel waren instabiel, hadden de neiging om om tevallen
HaraldBlauwtand .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Geweldig Italiaans restaurant met een hippe en transparante uitstraling.
De uitstraling van het pand doet recht aan zowel het verleden als de toekomst. Dat zie je ook terug in de gerechten.
C.dettmer .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Hebben gebruik gemaakt van de ah restaurantactie. Keuze menu was beperkt, maar de kwaliteit was goed. Heel vriendelijk personeel.
Jaqueline-M .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Keuze uit een beperkte menukaart (2 voorgerechten, 3 hoofdgerechten, 2 desserts) Heerlijke Italiaanse gerechten. Goede smaken. Ruime porties.
Prettige sfeer.