Fellini

Vaart N.Z. 2 9401 GM Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Fellini

Onvervalst Italiaans familiegevoel

Bij Fellini komen alle ingrediënten van het goede Italiaanse leven samen. Het resultaat is een onvervalst Italiaans familiegevoel, versterkt door gerechten die het culinaire hart verwarmen. Geniet van de smaakvolle pasta's, salades en de andere zaligheden die uit de keuken tevoorschijn komen.

Meer informatie over restaurant Fellini

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Pieter2501 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Eten is gemiddeld, eigenlijk wat je kunt verwachten qua prijs. De kaart is niet al te uitgebreid maar van alles, vlees vissen en vegetarisch staat er wat van op. Er is een aparte kinderkaart wat handig kan zijn.
Je kunt er rustig zitten en combineren met een bezoek aan theater- bioscoop de kolk.
Grootste nadeel is het wachten. We waren mooi op tijd, voor de drukte aan. Het voorgerecht is op tijd maar dan, anderhalf uur wachten op het hoofdgerecht. Ons was de lust daarna vergaan om nog te gaan voor een nagerecht en koffie. Teleurgesteld zijn we afgedropen. Navraag leerde dat het druk was maar daar moet je, mijn mening, als keuken toch op voorbereid zijn?
Yvon68 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
High thee gereserveerd voor 2 personen a 30 euro.
Wat een teleurstelling, een etagère met drie laagjes karig gevuld met van alles 2.
Geen warme gerechtjes, een paar bonbons, 2 scoons, geen smeersels helemaal niets.
Voor dit bedrag zeker wat anders verwacht..
JacobAppel .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Voor onze trouwdag met onze kinderen naar Fellini geweest. Van te voren een tafel aan het raam gereserveerd met en die stond voor ons klaar. Een mooie rustige plek met uitzicht richting de Vaart. Drie van ons bestelden een pizza en een van ons een lamsgerecht. Het heeft ons prima gesmaakt. De bediening was goed en heel vriendelijk.
Yteke N.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
We weten dat valentijnsdag druk is, maar we voelden ons echt verwaarloosd. Wat is er gebeurt bij Fellini? Dit zijn wij echt niet gewent!

18.30 waren we er en om 20.30 was ons voorgerecht nog steeds niet afgeruimd en hadden we ook nog geen 2e drankje kunnen bestellen. Naar de bar toegelopen om te vragen om bediening, de man zou langs komen maar een half uur later nog niemand...
Toen zijn we gaan betalen en zijn we vertrokken... Volgens mij hebben we zelfs keurig het hoofgerecht betaald. Helaas voor ons dus...

Was echt een van onze favo's in Assen, maar we komen echt even niet meer. Beetje een kater aan overgehouden.
csd78 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Mooie, moderne inrichting en zeer vriendelijke bediening. Wij aten een menu van de restaurantie actie van AH. Dit was lekker, maar wel wat eenvoudig. Maar de menukaart zag er verder wel goed uit, dus wat dat betreft komen we zeker nog wel terug om andere gerechten te proeven.
David D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was smakelijk en gevarieerd. Volwassenen een menu. Tienermeiden een pizza. Mooi opgemaakt op de borden. Bediening vriendelijk en niet opdringerig. Toiletten design en schoon. Inrichting strak design maar wel comfortabel.
Dochters geen voorgerecht en moesten (te) lang wachten, zeker 75min. voor zij hun pizza kregen.

Al met al genoten. Avondje uit!

Voor herhaling vatbaar, voor de kids dan een voorgerechtje...
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij komen redelijk vaak bij Fellini (gemiddeld eens per maand) Het pand heeft een aangename moderne sfeer. Het prijs-kwaliteitsniveau is in orde. De wachttijden zijn vaak lang, en er worden nogal eens fouten gemaakt. Daar zou men beter op moeten letten, en vaker een compensatie (bijvoorbeeld koffie van het huis) voor aan kunnen bieden. Desondanks komen wij er graag. Deze keer waren we er eens met de AH-actie. Die vonden we eigenlijk erg misleidend, en eigenlijk niet kunnen. In principe krijg je voor de AH-actie gewoon het Cine-menu exclusief het bioscoopkaartje. Een cinemenu kost normaliter €20,- excl. filmkaartje, en met de AH-actie betaal je ineens €27,50 voor ditzelfde menu. Als vaste klanten viel ons dit natuurlijk op. Toch een vorm van misleiding vinden wij.
ineke.boonstra .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Prima zaak, jammer genoeg worden er nog steeds foutjes gemaakt bij het afleveren van de bestelling. We hebben dit al 3x meegemaakt. Verkeerde gerecht geleverd of vergeten dat wat besteld is te leveren.
middelbosch115 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gezellige sfeer en uistekende bediening. Ik en mijn vriendin hebben hier met een AH actie tweede gratis gegeten. Het is een gezellig restaurant , heel sfeervol ingericht met voldoende ruimte op de bovenverdieping tussen de tafels en een leuk uitzicht op de straat. De bediening en snelheid van het serveren van gerechten was uitstekend. Het voorgerecht was heerlijk, het hoofdgerecht was prima en het toetje waar we keuze hadden uit twee dingen hadden veel van elkaar weg en vond ik niet lekker. Maar dat is persoonlijk. De stoelen vonden wij niet lekker zitten met een schuine rug ipv recht en harde ziting. Ook waren er rechte hoge stoelen wat ons ook niks leek omdat je daarop niet met je voeten aan de grond kan zitten. Niet echte geschikt voor 50+ Ik heb het idee dat het meer gericht is op jonger. publiek Desalniettemin een hele fijne avond gehad.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Met de AH restaurantactie op maandag 14 nov. met 4 personen gegeten. Je krijgt hoervoor een goede 3-gangen keuzemenu voorgelegd. Keuze uit 2 voor-, 3 hoofd en 2 nagerechten. Iedereen heeft gekozen voor een ander hoofdgerecht (2 pers. hadden dezelfde). Zo kun je een beetje van elkaar proeven. Alles was heerlijk, porties hadden iets groter gekund voor de flinke innemer. De huiswijnen (rood en wit) zijn lekker bijpassend te noemen. Ambiance van het restaurant is lekker modern met de gastvrije sfeer als in een Grand café. Zeer vlotte en vriendelijke bediening en niet opdringerig. We komen hier graag weer eens terug. Het is dik in orde.
CA T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellige vrijdagavond gehad
AH kaart/menu
Koude trek in restaurant vanwege de voordeur die regelmatig open ging
We mochten op een andere plek zitten maar het was toch nogal frisjes
Prettig dat het TV scherm uit mocht, felle flitslichten nl
Prima avond voor een prima prijs
j A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het was de eerste keer dat ik er gegeten heb, maar is zeker aan te bevelen.
Komen zeker terug!!
Heerlijke gerechten en vriendelijk personeel.
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Verrassend qua smaak en opdiening.
Na onze vraag wat een bepaalde Italiaanse biet was, werd deze uit de keuken gehaald en aan ons getoond. Erg attent!
keesboele .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Fellini is een restaurant met stijl, een grote glazen huis over een tweede huis maakt het verblijf tot een bijzondere ervaring. Bediening is super vriendelijk, ontspannen en plezierig. Gerechten zijn goed verzorgd, smakelijk en gevarieerd maar duidelijk is dat voor het AH menu gekozen is voor goedkopere ingrediënten tegen dezelfde prijs. Een echt verbeterpuntje voor Fellini zat bij de aanvang van ons diner. Gevraagd naar een knabbel bij het aperitief wordt een keurig schaaltje olijven gebracht met vijf verschillende bruschetta's terwijl er vier gasten aan tafel zitten. Samenvattend: een aanrader.
Rodie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuk restaurant. Aardig personeel. Eten was goed! ???????????????? Gezellige sfeer! Leuk om te combineren met een avondje bioscoop!
Greet W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zeer goed aan te bevelen om in dit restaurant met een uitstekende bediening en sfeervole nette omgeving het door ons gekozen menu te gebruiken.De prijs kwaliteit verhouding voldeed volledig aan onze verwachting.
marian.koster .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten met mijn man. Met de Ah zegels een uitstekende keuze voor een menu. Bediening heel goed. Prijs/kwaliteitverhouding is prima. Het enige wat we niet prettig vonden is de sfeer(wat koel en zakelijk) en de stoelen. Ze zitten niet fijn voor een avondje uit eten gaan.
Alyssa V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Mooi restaurant , erg vriendelijk , maar er was weinig keus waar je uit kon kiezen wat ik erg jammer vond. Ook was mijn vlees erg aan de rode kant wat ik niet lekker vond. Maar ze hadden wel aan geboden voor een nieuw stukje en we kregen thee van het huis. Erg attent
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Mooie smaakvolle gerechten voor een betaalbare prijs, ook de service en bediening was goed en prettig. De ambiance was goed en je kon rustig met elkaar praten
J. W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016