Fellini

Vaart N.Z. 2 9401 GM Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Fellini

Onvervalst Italiaans familiegevoel

Bij Fellini komen alle ingrediënten van het goede Italiaanse leven samen. Het resultaat is een onvervalst Italiaans familiegevoel, versterkt door gerechten die het culinaire hart verwarmen. Geniet van de smaakvolle pasta's, salades en de andere zaligheden die uit de keuken tevoorschijn komen.

Meer informatie over restaurant Fellini

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Keuze was gering met een AH bon,niet op menu maar werd je opgezegd wat niet wenselijk is,kom er wel vaker om iets te drinken en daar blijft het ook bij.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
erg lekker eten leuke bediening mooie plek alleen jammer van het pannenkoekschip moeten ze aan het eind van de vaart neer leggen horizon vervuiling
CiliaO .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ontzettend vriendelijk en gastvrij ontvangen. We voelden ons echt welkom, geen verschil met de ontvangst als zouden we 2 'betalende' gasten zouden zijn.
Onbegrijpelijk, dat ze voor deze prijs zo'n kwaliteit kunnen leveren!
jufHeleen .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het AH menu bestond uit drie gangen, we konden kiezen uit twee, soms drie mogelijkheden. De bediening was prima. We hebben heerlijk gegeten!
Anneke van der M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het was weer gezellig, het eten was lekker. Het personeel was heel vriendelijk. Het is voor herhaling vatbaar. En het was gezellig druk
Hetty C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het was gezellig bij Fellini. Buiten stroomde het van de regen, langs de hoge ramen. Dat was sfeerverhogend.
Het eten was goed. Vooral het voorgerecht, tomaatjes, viel zeer in de smaak. Het vlees, kalf was ook erg lekker. Geserveerd op spaghetti, veel spaghetti. Te veel. Heerlijk toetje, heerlijke wijnen. Leuke avond!
We deden zelf een beetje lacherig over ons "uit eten met bonnen". Daar speelde de bediening goed op in.
Josien V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Buiten gegeten op het terras aan de binnenkant. Lekker zitten en genoten van het eten.
Prijs voor ah menu en wat je kreeg vond ik wel wat hoog. Als ik 2x €35,- had moeten betalen voor het 3-gangenmenu had ik het te hoog gevonden.
Kevertje24 H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij zaten heerlijk op het terras, het restaurant was binnen erg mooi, modern en sfeervol.

De service was in het begin prima, de drankjes en het bestelde broodplankje stond snel op tafel, binnen enkele minuten al gevolgt door de voorgerechten. Dit kwam bij mij over alsof we snel weer weg moesten wezen. Maar wat bleek.....wij kregen geen bestek ????, dit heeft serieus 25 minuten geduurt voordat dit opgemerkt werdt. Toen het bestek bij ons gebracht werdt en wij eindelijk mochten gaan proeven van het lekkers dat wij al 25minuten voor ons hadden staan, bleken onze drankjes op. Dit werdt helaas niet gezien, en omdat ik het drinken van een wijntje bij de maaltijd zeer kan waarderen heb ik vervolgends weer ruim 10minuten zitten wachten voordat ik contact kon maken met een medewerker.
Het voorgerecht was heerlijk, wijntje en het avond zonnetje erbij waan je je even in Italië. Toen wij van onze eerste happen van het voorgerecht aan het genieten waren, stond er een jonge man aan onze tafel om onze hoofdgerechten te brengen. Het zag er heerlijk uit, maar we zijn nog niet uitgegeten.
Toen de voorgerechten uitgehaald waren hebben we vervolgends bijna een uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Onze twee kinderen van 5 werden nu toch wel ongeduldig.
Onze hoofdgerechten waren prima, het gerecht van de kinderen was beneden niveau. Tussen de gebakken patat lag ongare friet en de witte vis was gort droog. Weer kwam de bedienig niet langs om te vragen of alles naar wens was, dus met het uithalen van de borden hebben we het pas kunnen vermelden, maar toen waren wij al klaar.
De kinderen kregen een kinderijsje aangeboden, dit vonden wij wel netjes.

Al met al.....het eten was goed, de ambiance klopte maar de service was niet op gelijke hoogte.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
menu was veel te duur, voor wat we kregen.
was het AH menu maar voor mijn gevoel was de prijs verdubbeld.
achteraf hadden we beter gewoon van de kaart kunnen eten.
Annette P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
het was er erg warm.
personeel had het druk, waardoor ze erg gehaast waren en daardoor niet erg vriendelijk overkwamen.
Moest lang wachten op het eten en stonden regelmatig met een leeg glas voor onze neus.
m.c G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het eten was bagger , vet en weinig smaak aan het gerecht.
Heel jammer , door gegeven aan de bediening , geen reactie, snap niet wat voor kok daar loopt die dit soort bagger de keuken uit laat gaan. Nu drie keer dat restaurant bezocht , maar wat ons betreft nooit weer.
Hilleke B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Ik heb heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk. We hebben totaal niet lang hoeven wachten op het eten, voor mij was het tempo precies goed.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zeer prettige ontvangst. Mochten een tafeltje uitzoeken, maar men had ook nog een tafeltje vrij aan het raam. Erg leuk! Geen kaart, wat wel jammer was. De gerechten werden opgenoemd en je moest dus gelijk kiezen. Voorgerecht was ham met geitekaas op een bedje van sla. Geen broodje erbij. De ham was te dik en het mes was bot. Heb je last van je handen dan is dat niet fijn. Snij de plakken wat dunner en leg er een klein broodje bij. Het gerecht op zich was lekker. Hoofdgerecht was pasta met sucade, heerlijk! Mijn man had pasta met mosselen, ook erg lekker. Het nagerecht was een proeverijtje. Dat stond was, dus geen keuze. Maar ook erg lekker. We komen zeker terug!
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Zorg voor echt vers en zoals het in Italie wordt samengesteld. Gezouten nootjes in mijn salade bijvoorbeeld: niet doen. Sfeer, inrichting en bediening goed, vriendelijk en meedenkend. Ik/wij gaan zeker nog een keer bij Fellini eten, lunch bijvoorbeeld.
Olga C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Fellini. Leuke entourage. Heerlijke, verschillende nieuwe smaakjes geproefd. Vriendelijke en vlotte bediening.
annemarie Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Lekker Italiaans eten; verse ingrediënten, veel groentes. Heerlijk.
Ruime porties en goede wijn, dat alles tegen een zeer redelijk tarief.
Kortom een aanrader!
middelbos .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Ontvangst was goed het was erg druk we moesten iets langer wachten op de gerechten maar dat was niet storend lekker gegeten de quinoa salade was nieuw voor ons maar een aanrader heerlijk.
mgmpostma .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gezellig restaurant. Mooi weer dus buiten gegeten. Veel jonge gezinnen dus gezellig levendig. Voorgerecht was echt heerlijk maar het hoofdgerecht had weinig maak. De pizza was niet lekker. Zat geen smaak aan en het zag er ook niet smakelijk uit. De pasta was ook niet echt dat wat je verwacht. Weinig smaak. Terwijl het voorgerecht zo lekker was. Nagerecht was weer super lekker. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Binnen was het netjes en sfeervol. De wc's waren keurig schoon. Of we terug komen?? Niet voor het hoofdgerecht maar voor het voor en nagerecht zeker wel :)
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Wij hadden via jullie gereserveerd met de A H bonnen en hebben ons gemeld als dat wij gereserveerd hadden, later nog een keer onze naam gevraagd en toen het menu gebracht.
Bij het afrekenen kwamen ze met de opmerking dat wij niet van de kaart hadden mogen bestellen en moesten wij het hele bedrag betalen.
Een triest einde van ons etentje voor onze 46 jarige trouwdag .
Wij hebben heerlijk gegeten maar gaan daar niet weer heen.