Fellini

Vaart N.Z. 2 9401 GM Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Fellini

Onvervalst Italiaans familiegevoel

Bij Fellini komen alle ingrediënten van het goede Italiaanse leven samen. Het resultaat is een onvervalst Italiaans familiegevoel, versterkt door gerechten die het culinaire hart verwarmen. Geniet van de smaakvolle pasta's, salades en de andere zaligheden die uit de keuken tevoorschijn komen.

Meer informatie over restaurant Fellini

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Fellini

binavanderveen .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hadden aangegeven dat we nog naar een voorstelling moesten in het theater. Hier is zeer zorgvuldig mee omgegaan. Verbeterpuntje naar mijn mening; de serveerster wilde vrij vlot onze bestelling opnemen. Toen we dit niet meteen wisten, kwam ze maar niet weer terug. Uiteindelijk zijn we zelf naar voren gelopen en kwam ze aan de tafel opnemen. Eten was werkelijk subliem, ambiance op zich goed maar de tafels zijn beetje simpel. Wij zaten ook aan een ronde terras tafel, als we 2 grote pizzas hadden, hadden die er niet op gepast.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Erg lekker eten. Leuke bediening, denkt goed mee. Service had sneller gekund wat door personeel ingeschat had kunnen worden ivm kleine kinderen. Pluspunt is dat er een klein speelhoekje is voor kleine kinderen. Mooi pand met een goede sfeer.
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het restaurant is mooi qua inrichting, modern en sfeervol. De bediening is prettig in omgang, in voor een geintje en snel in service. Het eten is heerlijk, Italiaans en kwam allemaal tegelijkertijd. Fijn!
jannie_helder .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was er erg lawaaierig, niet fijn. Het voorgerecht was het beste, het hoofdgerecht pasta met een stukje vlees en het toetje minimaal en niet lekker. Kortom het menu was geen 35 euro waard.
Francisca K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben het AH actie menu gegeten, dit was erg lekker. Keuze uit 3 voor gerechten en 3 hoofdgerechten het nagerecht was een proeverij. Het waren prima porties en het smaakte erg goed. Omgeving was wel wat lawaaierig qua akoestiek. Zeker voor herhaling vatbaar.
albertwesseling .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Leuke, gemoedelijke plek. Mooie inrichting en vriendelijk personeel. Paar puntjes voor verbetering: Het tochtte er waardoor niet behaaglijk en graag kristallen wijnglazen, dat proost een stuk feestelijker.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Er werd uitstekend ingespeeld op het feit dat wij daarna naar de schouwburg moesten!
Zeer vriendelijke en correcte bediening.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Eten was heerlijk. Retro inrichting in modern jasje. Personeel vriendelijk en vlot! Hielden goed rekening met je wensen.
Jeanine P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen bij Fellini. Met onze AH-kaarten konden we kiezen uit twee kleine salades vooraf, 3 gerechten met pasta als hoofdgerecht en we kregen een heerlijk dessert. Alle gerechten waren heerlijk. Toch vonden we het menuutje a raison van € 35,-- wel duur voor het gebodene, dus we waren blij dat we met onze kaarten € 70,- korting kregen.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het hoofdgerecht vonden we erg "kaal" en het toetje minimaal. Het voorgerecht was prima! De vorige keer,( 2016) dat ik hier gegeten heb met mijn zus waren we zeer tevreden.
Reindjan .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Komen vaak in Fellini en het is altijd goed. Leuke sfeer. Goede kwaliteit van producten en presentatie. Ook wordt er een voldoende vol en mooi glas wijn geschonken. Deze keer hadden we een geweldige salade met geitekaas en daarna kalfssukade met ratatouille en pasta, mooi. De proeverij als dessrt was goed.
Lidy O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We aten een ah 3 gangen menu. De keuze van het hoofdgerecht was heel matig. Wanneer je niet van mosselen houdt en pasta met een stuk vlees was voor mij onvoldoende. Ik heb dan ook mijn éten voor maar een klein deel opgegeten. Volgende keer gewoon á la carte.
M B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Bediening prettig,geluid mag voor oudere personen iets minder.Verder heerlijk gegeten fijne avond gehad,voor familie en vrienden aantebevelen.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met de ah actie heerlijk gegeten. Flexibel om gerecht aan te passen. Prettige bediening. Komen zeker terug.
Wel voelden wij ons in het hoekje wat weggestopt. Hier merkte nauwelijks de gezellige sfeer van de rest van het restaurant.
azwaanstra .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Was lekker eten en een gezellige entourage. Bediening was snel , correct en vriendelijk. Dus voor herhaling van toepassing
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijke gegeten, maar niet goedkoop, dus zonder AH actie was het te duur wat ons bereft! Qua sfeer en ligging is het een mooie gelegenheid.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gegeten o.b.v. AH-restaurantactie. Keuze uit 2 voorgerechten (parmaham met geitenkaas was prima), 3 pasta-gerechten en een proeverij als nagerecht. Pastagerechten waren vers en smakelijk, echter vonden wij de keuze uit alleen pasta erg beperkt.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Keuze was gering met een AH bon,niet op menu maar werd je opgezegd wat niet wenselijk is,kom er wel vaker om iets te drinken en daar blijft het ook bij.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
erg lekker eten leuke bediening mooie plek alleen jammer van het pannenkoekschip moeten ze aan het eind van de vaart neer leggen horizon vervuiling
CiliaO .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ontzettend vriendelijk en gastvrij ontvangen. We voelden ons echt welkom, geen verschil met de ontvangst als zouden we 2 'betalende' gasten zouden zijn.
Onbegrijpelijk, dat ze voor deze prijs zo'n kwaliteit kunnen leveren!