Fellini

Grote Markt 272 272 3011 PA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Fellini

Opvallend Italiaans restaurant in het zakelijk hart van Rotterdam. Vlakbij het Word Trade center en midden op de Grote Markt wil je zeker een keer kennis maken met het uitgebreide menu van Fellini. Alles is hier tot in de puntjes verzorgd en aan alle details is veel aandacht besteed. Prachtig gepresenteerde gerechtjes, origineel, smakelijk en vol kleur en met veel passie geserveerd. Geniet van al het moois wat de Italiaanse keuken zo bijzonder maakt: smaak, liefde en passie. Kom hier genieten!

Meer informatie over restaurant Fellini

Maandag t/m donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en zaterdag 10:00 - 02:00

6,6
7,1

Jouw recensie over het restaurant Fellini

Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wij zijn hier geweest voor een high wine. Goede service, lekkere wijntjes en hapjes terwijl we zaten op een zonnig terras. Aanrader!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Leuke plek in de Markthal van Rotterdam om gezellig met vrienden te eten en te drinken. Bediening is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Er wordt erg flexibel met het menu om gegaan als je een iets kleinere portie of iets anders wil dan menu aangeeft.

De antipasti plank en de pizza voor meer personen zijn zeer aan te raden, als je al borrelend doorloopt naar het diner!
Federico F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
La dolce vita!!
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Dankzij een Groupon genoten we van een High Wine, bestaande uit 3 glazen wijn met 3 soorten hapjes, en brood. De aioli, die zowel bij de calamares als bij het brood werd geserveerd, was veel te zout. Dat hebben we gemeld en het werd van harte beaamd door onze ober Brandon. Desondanks kreeg ik precies diezelfde superzoute aioli weer bij een extra portie calamares die ik na afloop van de high wine bestelde. Da's toch vreemd en onnodig laks? Brandon was erg vriendelijk en servicegericht tijdens de high wine. De wijnen waren prima, ik vond de Villa Minelli Rosso 2013 erg lekker en karakteristiek. Locatie, op de hoek van de Markthal, is uitstekend en we hebben ook nog van het terras kunnen genieten.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Super lang moeten wachten op drankjes en het eten en we hebben het ontzettend koud gehad.
Vele gasten zaten met dikke sjaals om zich heen aan tafel.
We komen in de zomer nog een keer terug om Fellini een 2e kans te geven.
Corrie P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De bediening was erg traag en moesten lang wachten voor ze kwamen vragen wat we wilde eten
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Even lekker wezen lunchen
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Wij waren met 8 personen voor de lunch.
Het restaurant zat vol. Ruim een uur op ons eten moeten wachten. Er liepen maar twee mensen te bedienen. Die deden wel hun best.
alexander1979 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een broodje kroket voor €8,- en dan wordt de mosterd nog vergeten, een flauw smakend panini broodje, lauwe koffie... en heeel erg lang wachten het was een gedenkwaardig bezoek aan de markthal, maar niet heus. Geen aanrader. Enige lichtpunt was dat youtube ster marnic er ook was.
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Met een groep hebben wij hier gelunched op de bovenverdieping waar je een leuk zicht hebt op de bedrijvigheid in de Markthal. De lunch was een broodmaaltijd met goed vers brood en andere verse ingredienten. Niet heel bijzonder maar goed klaargemaakt. Jammer, geen vers sinaasappelsap,
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heel vriendelijke en professionele bediening!
Krista N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Super lekker gegeten vanavond. Sympatieke bediening.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Bijzonder vriendelijke en betrokken bediening, stond open voor suggesties, ook voor de kok. Een minpunt was dat het hoofdgerecht lauw werd geserveerd. De pasta was niet al dente.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Van tafelgenoot was de pizza zeer teleurstellend. Beetje tomaat op pizza, weinig vis veel schelpen met slechte mosselen. Tafelgenoot aangegeven. En uiteindelijk de nacht ziek geworden.
Yvette O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Voorgerechten ging goed - echter was de bruchetta nat.
Hoofdgerechten een drama. Ik heb alleen een hoofdgerecht zitten eten, ruim 40 min moeten wachten op het hoofdgerecht van mijn man. Die ook alleen heeft zitten eten.
Bediening zegt verschillende dingen en waren niet eenduidig.
Was een grote tegenvaller - gaan absoluut niet terug!
Delano H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We wilde even snel wat eten, en dit zag er redelijk gezellig uit. Eten viel helaas tegen en ook de service was slecht. Ga hier niet meer heen. Jammer, want had er meer van verwacht
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bediening heel vriendelijk en goed. Gezellige sfeer. Leuke blik in de keuken. Er wordt hard gewerkt om het de gasten naar hun zin te maken.
Else V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We waren hier voor de AH actie van het driegangen menu, het eten was oke en voor de actie was het een goede deal maar als we niet de tweede persoon gratis hadden gehad dan zou ik de prijs-kwaliteit verhouding scheef vinden.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Afgelopen zaterdag 28 oktober ging ik na het behalen van mijn bachelor diploma uiteten met mijn familie bij Fellini in Rotterdam. Om de avond kort samen te vatten: bij elke gang was er één gerecht telkens wat ontbrak waarop gewacht moest worden. Hierdoor werken sommige gerechten koud. Daarnaast smaakte een gerecht (bavet) totaal niet zoals het hoorde. De manager/chef deed hier vrij weinig aan en gaf weinig gehoord aan ons verhaal.

In totaal was het erg gezellig samen, maar uiteten met een grote groep bij fellini is totaal geen succes en niet voor herhaling vatbaar.
Vicky P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hopeloos lange wachttijd. 5 kwartier gewacht op mijn pizza!!!! Van het cadeautje dat bij het kindermenu hoorde, wist het personeel niets van.
Wel lekkere pizza's.