Fellini

Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
09mk09 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Moesten erg lang wachten op de bediening. We hadden een pizza en vroegen om hete olie. Die is nooit gekomen/ De drankjes die we hadden besteld wel, nadat de pizza al op was. De verder aardige ober zei ons dat het erg druk was, maar wij zagen de ober steeds afruimen etc. In onze optiek horen eerst de gasten geholpen te worden, voordat een nieuwe tafel gereed wordt gemaakt. Geen aanrader.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We kwamen om 20:00 binnenlopen en toen bleek de keuken al bijna gesloten (terwijl het restaurant tot 22:00 open is). Na overleg met de chef mochten we binnen komen maar konden dan alleen een hoofdgerecht kiezen. De vis van de dag werd alleen geserveerd vanaf twee personen. Beetje raar en niet zo klantvriendelijk. De bediening was verder netjes, maar wat druk met elkaar. Het eten was aardig, niet bijzonder. Er zaten wat groente bij die meer opvulling leken dan dat het ook daadwerkelijk lekker was om te eten. Helaas een wat teleurstelling ervaring (zowel qua eten als qua bediening).
jacob S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik kom hier met enige regelmaat. Paar keer per jaar. Prima sfeer; uitstekend eten met een echt Italiaanse smaak (wij hebben in totaal vier jaren in Italie doorgebracht en zelden zelf gekookt).
Niet een traditioneel rsetaurant maar meer een Italiaanse brasserie met eerlijk en vers eten; prima wijnkeuze. Goed voor een klein hapje maar ook voor een volledige maaltijd; ook goed voor een diner met meer personen. Goed voor internationale gasten.
rvreugdenhil .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Beste Italiaanse pizza ever!! Lieve bediening. Cake bij de koffie heerlijk vers. Ik kom graag terug en neem de rest mee!
Robert54321 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
"Vis van de markt met pasta" zou volgens personeel bestaan uit een plateau van diverse soorten vis met spaghetti. Dit bleek echter vnl schaaldieren te zijn : scheermessen, 2 uitgedroogde gamba's en sardines en heel veel spaghetti. Dus niet wat op de menukaart is aangegeven.
Verder "Ravioli met pittige worst" besteld. Goed qua smaak maar bijna koud geserveerd. Het personeel is uitermate vriendelijk doch de kwaliteit van het eten zwaar teleurstellend. Geen aanrader.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Hier wezen borrelen + eten met collega s . Bediening was vriendelijk wel wat onervaren en onhandig. Hapjes waren lekker en genoeg. Wijn was goed. Vegetarische hapjes lieten wel lang op zich wachten . Was lekker druk maar hierdoor ook erg luidruchtig. Was prima weet niet of ik nog een keer zou gaan.
H V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vooral goede, vriendelijke en niet opdringerige bediening. Ook qua interieur sfeervol.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
HIer vandaag gedineerd met mijn partner. Het moet gezegd worden: de Latte Machiato is hier erg lekker! Voor het hoofdgerecht kozen wij beiden voor een pizza (Quattro Formaggi en Salciccia). Pizza's kwamen snel op tafel. Qua smaa goed, niet te zoutig, maar mijn kaaspizza was wel een beetje zwart aan de onderkant en rand. En helaas liet de bediening wel hier en daar steken vallen. Ik zie niet een reden om hier terug te gaan.
Yorick ..
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Op een doordeweekse dag hier geluncht, helaas is de menukaart tot 4 uur 's middags beperkt, waardoor er aanzienlijk minder keuze in maaltijden over blijft. De inktvisringen die we hadden besteld hebben een half uur op zich laten wachten, teleurstellend! De pizza tonno die we hebben gedeeld was op zich aardig van smaak maar erg zout en druipend van vet of olie.

Het grootste minpunt was echter dat we een van de tafels toegewezen hebben gekregen die zich onder de (open!) trap bevinden. Hierdoor viel er regelmatig zand en andere vuil naar beneden als het gevolg van mensen die naar de bovenverdieping (met toilet en meer tafels) liepen. We hebben hiervan melding gemaakt bij de bediening, welke aangaf dat ze dit probleem al meermalen hebben voorgelegd maar de eigenaar hier niets aan wil doen. Wat mij betreft onacceptabel, ik zie geen enkele reden hier terug te komen.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Met drie personen binnen de lunch gebruikt. Ik kreeg tomatensap met een schijfje citroen en tabasco zonder iets om te roeren, dus dat deed ik met mijn vork.
De pizza voor de kleine dame heb ik niet geproefd maar zag er prima uit. De Caeser salades voor de grote meisjes waren ruim qua portie, maar niet geslaagd: kip en sla waren in orde, kaas en croutons ook wel ok maar de dressing weinig smaakvol en de onbestemde visjes uit het zuur geen aanwinst.
Op de pizza (zonder vis) een graat en in 1 van de salades een haar. Toen we dat aangaven werd der gereageerd met: O, sorry. En dat was het.
Als ik degene was die had afgerekend dan had ik er zeker een punt van gemaakt. Nu betaalde ik mijn tafelgenote mijn deel maar voelde me toch een beetje belazerd.
ton L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
op een zondag het terras opgelopen, mooie locatie en met dank aan het gebouw keuze zon of schaduw. Ik besloot de de visschotel te nemen die als dagschotel geadverteerd stond op meerdere grote borden. Al snel bleek dat de dagschotels alleen voor het diner waren, iets wat niet vermeld stond en je kan je afvragen waarom je dan om lunchtijd die borden al buiten zet.

De lunchkaart heeft wel wat diversiteit maar met een uitsmijter en een hamburger niet een exclusief italiaans karakter. Uiteindelijk een fritata gekozen. Deze kwam al snel op 2 grote boterhammen, geen boter, oke maakt niet uit, moest nog even wachten tot er weer een lid van de bediening kwam om te vragen om peper en zout.

De fritata was, tja anders dan ik in het verleden gegeten heb. Dik en in deze versie voorzien van spinazie en zalm. Gelukkig wel goed gebakken, 1 van de grote problemen met eiergerechten, toch niet de meest complexe, is toch wel dat men ze vaak of dood bakt of half soppig op je bord neerlegt. Deze was gelukkig niet zo. Nadeel aan dit deel van het terras is wel dat je uit het zicht zit van de bediening en erg afhankelijk bent of ze er toevallig moeten zijn.

al met al was de fritata redelijk tot goed, zoals ik al zei als je de basics goed doet kun je er weinig aan verzieken. Koffie na ook goed

Uiteindelijk toch weggegaan met twijfel of ik nu bij een italiaans restaurant had gegeten.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gezellig dagje Rotterdam met een paar collega's, tot slot eten bij Fellini. Beetje huiswerk vooraf gedaan, mixed reviews vooaral over service. Dat viel heel erg mee, snel, accuraat en vriendelijk. Wel vreemd dat het menu op de website veel uitgebreider is dan in werkelijkheid, minder gerechten en ook geen keuze bij pasta's en pizza's tussen kleine en grote porties. Pas dit s.v.p. aan op de website! Wij kwamen nu met hogere verwachtingen binnen. Ik wilde eigenlijk kleine spaghetti con vongole en daarna lamschenkel, maar die stonden niet op de kaart. Alternatieven waren o.k., maar zorgen wel voor de "6".
Anneloes91 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Vorig weekend hier voor het eerst heerlijk gegeten op aanraden van een studiegenoot. En wat hebben wij een fantastische avond gehad! Mooie entourage, goede wijnen, zeker niet onbelangrijk, al liet de bediening ons wel lang met de lege glazen zitten.. De cannelloni met een saus van rundergehakt, eenvoudig maar zeer smakelijk gerechtje. De pizza was bijna magisch, rauwe Italiaanse ham met een truffelcrème, dit in combinatie met de wijn veroorzaakte een ware smaaksensatie!
Het La Dolce Vita gevoel doet zijn naam aan, wij komen terug..voor meer pizza en meer wijn!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Leuk restaurant bij de hallen in Rotterdam. De bediening was erg jong en liet wel eens een steekje vallen, maar alles werd met een charmante glimlach opgelost. Akoestiek laat een beetje te wensen over, waardoor ik de gesprekken aan tafel niet altijd kon volgen. Het eten was ronduit goed. We waren met z'n zessen en iedereen heeft heerlijk gegeten. Leuke plek om te eten.
Joachim L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Dat de Rotterdamse Markthal een walhalla is voor de ‘foody’ wordt bevestigd door het restaurant Fellini. Bij aankomst wilden we graag op het terras zitten maar de reserveringen zijn eigenlijk alleen in het restaurant zelf. Maar omdat er toch plaats was … geen probleem natuurlijk.

Mijn partner bestelde alleen de pizza funghi (paddenstoelen, mozzarella, tomaat en oregano). Dit viel erg in de smaak.

Mijn keuze bestond uit de oesters met rode wijnazijn als voorafje. De zoute smaak werd door de azijn en sjalotten tot een harmonieus geheel. Als hoofdgerecht koos ik voor het gestoofde kalfsvlees met truffelrisotto en paddenstoelen. De risotto was subtiel. Hierdoor kwam het kalfsvlees goed tot z’n recht, zeker in combinatie met de saus die een mooie diepe smaak had. Hier had ik zo nog een bord van kunnen eten. Maar de portie was precies groot genoeg om voldaan te zijn. Ook hier was dus goed over nagedacht. Als dessert nam ik de panna cotta. Het bolletje pistacheijs was een leuke verrassing al weet ik niet of het ijs zelf gemaakt was … het smaakte zeker niet als ijs van Luciano maar die is nog nooit overtroffen in de randstad. De panna cotta was vers bereid met echte vanille en een subtiele sinaasappelsmaak. Ook de consistentie was precies goed.

Met de koffie na was het een zeer geslaagde avond.

De bediening was zeer vriendelijk. Veel tijd had het serverend personeel niet maar ik neem aan dat het door de drukte kwam. Wel werkte men heel efficiënt op een hele prettige manier.

Fellini is één van de beste Italiaanse restaurants buiten Italië waar ik heb gegeten.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een teleurstelling was dit zeg. Restaurant was bij binnenkomst redelijk bezet maar we konden gelijk aan tafel.
Opnemen van de bestelling en het uiteindelijk uitserveren van het eten duurde best een lange tijd. Ik had een salade, erg saai en vette kip. Mijn man had een spaghetti bolognese, wel smakelijk niet vullend. Bij de rekening kregen we ook nog eens een verrassing toen bleek dat we moesten betalen voor een ''groot'' bord spaghetti terwijl het absoluut een kleine was. We hebben niet eens de keuze voorgelegd gekregen voor deze 2 maten.
Helaas geen goede ervaring, locatie en pand uiteraard schitterend!
Cees Q.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Met een grote groep van 20 man, uiteraard na reservering, fantastisch gegeten.
Redelijke wijnkaart, wijn van het huis paste perfect bij de gerechten.
Een geweldige smaakbeleving, aan te bevelen.
Uiteraard speelt de aparte en mooie omgeving ook mee om goed in de stemming te komen.
Rico V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. We hebben een pasta gegeten, die was heerlijk. De volgende dag heerlijk geluncht. Lekkere Italiaanse koffie! Een aanrader.
M G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk geluncht. Verse producten, goede ham en prima kaas. Koffie was ook goed te doen. Bediening was sober maar correct. Enige minpuntje is dat de keuken van 16.00 tot 17.30 dicht is.