Fellini

Grote Markt 272 272 3011 PA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Fellini

Opvallend Italiaans restaurant in het zakelijk hart van Rotterdam. Vlakbij het Word Trade center en midden op de Grote Markt wil je zeker een keer kennis maken met het uitgebreide menu van Fellini. Alles is hier tot in de puntjes verzorgd en aan alle details is veel aandacht besteed. Prachtig gepresenteerde gerechtjes, origineel, smakelijk en vol kleur en met veel passie geserveerd. Geniet van al het moois wat de Italiaanse keuken zo bijzonder maakt: smaak, liefde en passie. Kom hier genieten!

Meer informatie over restaurant Fellini

Maandag t/m donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en zaterdag 10:00 - 02:00

6,5

Jouw recensie over het restaurant Fellini

Peter P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heel vriendelijke en professionele bediening!
Krista N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Super lekker gegeten vanavond. Sympatieke bediening.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Bijzonder vriendelijke en betrokken bediening, stond open voor suggesties, ook voor de kok. Een minpunt was dat het hoofdgerecht lauw werd geserveerd. De pasta was niet al dente.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Van tafelgenoot was de pizza zeer teleurstellend. Beetje tomaat op pizza, weinig vis veel schelpen met slechte mosselen. Tafelgenoot aangegeven. En uiteindelijk de nacht ziek geworden.
Yvette O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Voorgerechten ging goed - echter was de bruchetta nat.
Hoofdgerechten een drama. Ik heb alleen een hoofdgerecht zitten eten, ruim 40 min moeten wachten op het hoofdgerecht van mijn man. Die ook alleen heeft zitten eten.
Bediening zegt verschillende dingen en waren niet eenduidig.
Was een grote tegenvaller - gaan absoluut niet terug!
Terry D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We wilde even snel wat eten, en dit zag er redelijk gezellig uit. Eten viel helaas tegen en ook de service was slecht. Ga hier niet meer heen. Jammer, want had er meer van verwacht
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bediening heel vriendelijk en goed. Gezellige sfeer. Leuke blik in de keuken. Er wordt hard gewerkt om het de gasten naar hun zin te maken.
Else V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We waren hier voor de AH actie van het driegangen menu, het eten was oke en voor de actie was het een goede deal maar als we niet de tweede persoon gratis hadden gehad dan zou ik de prijs-kwaliteit verhouding scheef vinden.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Afgelopen zaterdag 28 oktober ging ik na het behalen van mijn bachelor diploma uiteten met mijn familie bij Fellini in Rotterdam. Om de avond kort samen te vatten: bij elke gang was er één gerecht telkens wat ontbrak waarop gewacht moest worden. Hierdoor werken sommige gerechten koud. Daarnaast smaakte een gerecht (bavet) totaal niet zoals het hoorde. De manager/chef deed hier vrij weinig aan en gaf weinig gehoord aan ons verhaal.

In totaal was het erg gezellig samen, maar uiteten met een grote groep bij fellini is totaal geen succes en niet voor herhaling vatbaar.
Vicky P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hopeloos lange wachttijd. 5 kwartier gewacht op mijn pizza!!!! Van het cadeautje dat bij het kindermenu hoorde, wist het personeel niets van.
Wel lekkere pizza's.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Rommelig. Vieze tafels. Smerige stoelen. Matig eten, kleine porties. Duidelijk zicht in de spoelkeuken. Veel lawaai vanuit de keuken. Moet echt een hoop verbeterd worden.
Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Op aanraden van vrienden de antipasti plank voor 2 geprobeerd. Die zou rijkelijk gevuld zijn met allerlei lekkers, zoals calamari, mozzarella en bruscetta. Na lang wachten op ons drankje en nog langer wachten op de plank, bleek dit een teleurstelling. De plank bevatte per persoon: 2 kipkluifjes en een stukje buikpek, 3 stukjes kaas, 2 plakjes vleeswaren, 1 sardien een broodje met olijventapenade en olie en wat pulpo. Dat wás het. Geen calamari, geen bruscetta... Niet bepaald overvloedig voor een plank van in totaal bijna 30 euro. En wat er op de plank lag, was ook nog eens bijzonder saai van smaak. Niet voor herhaling vatbaar helaas...
tf Y.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Een rustige avond waren we met z'n vieren.
Na 3 kwartier wachten, kregen we eindelijk het eten. Het vervelenste is dat de gerechten niet lekker en koud waren.
tf Y.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gisteravond geweest, slechte bediening, de bestekken zagen vies uit en het eten waren niet lekker. NIET AANRADEN
Dita B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Vreselijke service: mijn vriendin werd bij een vreemde dame aan de tafel gezet bij binnenkomst. Vervolgens werd onze bestelling vergeten waardoor we 1.5 uur moesten wachten. Toen de pizza kwam vroeg ik of deze even terug kon in de oven want er zat rauw ham op en ik ben zwanger, op het menu stond dat er pancetta op zou zitten. Na lang gediscussieer in de keuken zagen wij hoe de plakjes ham van de pizza af werden gehaald en kwam de inmiddels koude pizza terug op tafel. Ik gaf aan dat deze nog steeds terug moest in de oven. De serveester zei dat de kok dit niet wilde doen, ook niet voor 30 seconden. Na meer discussie bleek dat ze de verkeerde pizza hadden gebracht... Na nog een half uur wachten kwam de juiste pizza uiteindelijk. Inmiddels probeerden wij onze canneloni te delen maar de lepel die we vroegen kwam nooit. Bij de koffie hoorde een bonbon die werd vergeten, na navraag kregen we een wit uitgeslagen chocolaatje. Bij het betalen werd vanachter de bar vandaan geschreeuwd: pin of contant?!
Mariebaston .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Ontvangst lauw, we voelden ons niet bijzonder welkom. Ondanks dat het rustig was lang op menu en bestelling drankjes en later op bestellen van het eten moeten wachten. Het eten kwam wel vrij snel. Kwaliteit van het eten is best goed. Maar de presentatie kan veel beter. Bijvoorbeeld, tiramisu was in een schaaltje gekwakt en dat was het. Het oog wil ook wat. Onder elkaar heel gezellige avond gehad en we zaten wel op en fijne plek op fijne stoelen bij het raam maar de bediening heeft niet erg aan het plezier van onze avond bijgedragen. Slechte sfeer onder het personeel leek het.
Yo L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zaterdag 2 sept gegeten bij Fellini. De zaak zat lekker vol en we werden hartelijk ontvangen. We hadden een proeverij van de chef, die bestond uit twee voorgerechtjes, twee hoofdgerechten en een grand dessert dat je allemaal met zijn tweeën deelt. Vooral de parelgort risotto was overheerlijk. Klein puntje van kritiek: de serveersters zijn wat onervaren. Brengen drankjes die je niet besteld hebt en krijgen bijv. de flessen wijn niet open.
Lucienne S.
Lekker gegeten
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Prettige plek. Goed eten. Relaxte sfeer.
Vicky A.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Met twee personen hebben wij het lunchmenu van de AH-actie gegeten bij Fellini. De gerechten waar we uit konden kiezen waren lekker en meer dan genoeg. Het vlees was heerlijk mals, de dame die ons hielp was erg vriendelijk en behulpzaam en de sfeer was gezellig: het heerlijke weer droeg daar ook aan bij! Kortom Een leuke manier en plek om eens een heerlijke lunch te nemen die normaalgesproken niet binnen mijn budget ligt!