Fellini

Grote Markt 272 272 3011 PA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Bruschette di Pomodori - bruschette met tomaat en basilicum
      Pancette Croccante - krokante buikspek met pompoen
      Zuppa del giorno - Soep van de dag
  • Hoofdgerechten
    • Rundersteak met rode uien compote en portobello
      Spaghetti Vongole met mosselen, rode peper en knoflook
      Gnocchi Tartufo met paddenstoelen, truffel en pecorino
  • Nagerecht
    • Gelati (3 bolletjes ijs)
      Brownie met noten en banaan
      Panna cotta met sinaasappel en vanille

Over het restaurant Fellini

Opvallend Italiaans restaurant in het zakelijk hart van Rotterdam. Vlakbij het Word Trade center en midden op de Grote Markt wil je zeker een keer kennis maken met het uitgebreide menu van Fellini. Alles is hier tot in de puntjes verzorgd en aan alle details is veel aandacht besteed. Prachtig gepresenteerde gerechtjes, origineel, smakelijk en vol kleur en met veel passie geserveerd. Geniet van al het moois wat de Italiaanse keuken zo bijzonder maakt: smaak, liefde en passie. Kom hier genieten!

Meer informatie over restaurant Fellini

Maandag t/m donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en zaterdag 10:00 - 02:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Fellini

Thea N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gezelligheid en heerlijk eten ( een antipastiplank voor twee personen genomen) met een mooi exclusief wijntje en een heerlijk biertje erbij. Personeel erg vriendelijk en hart voor de keuken! We hebben genoten en komen hier zeker terug.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Waren met 5 personen gaan eten daar. Bij het bestellen van het voorgerecht konden er 2 voorgerechten niet geserveerd worden, omdat deze op waren. 1 van de voorgerechten was Carpaccio, wat je naar ons inzien niet kan maken om dit op vrijdagavond niet te kunnen serveren. Dit hebben we ook aangegeven en waren ze het met ons eens.

Met het hoofdgerecht waren er aardappeltjes en salade bestelt bij het vleesgerecht. Tijdens het serveren duurde dit al wat langer. Na nogmaals vragen om de aardappeltjes en de salade bleek er iets fout te zijn gegaan in de keuken en werd het pas geserveerd toen het vlees al op was... Ook bleken de aardappeltjes OP te zijn?! En werd er zonder overleg of vragen friet geserveerd. Al met al heel teleurstellend allemaal.

Wij hebben de jonge bediender, welke ook de leidinggevende van de avond was, gevraagd hoe ze dit gaan oplossen met ons. Zoveel pech nog nooit meegemaakt in een restaurant op 1 avond.

De fouten zijn uiteindelijk gecompenseerd door koffie/thee van het huis en een plank met desserts. De plank bestond uit allemaal kleine stukjes van 4 verschillende dessert. Wel weer jammer dat er van elk dessert maar 3 stukjes lagen, terwijl wij met 5 personen waren. Onze teleurstelling hier ook over uitgesproken.

Al met al, voor ons niet voor herhaling vatbaar. Het eten wat we hebben gehad was verder wel goed, en de bediening ook erg vriendelijk. Alleen aan communicatie en bestellen van je gerechten binnen het bedrijf schort nog wat aan.

Misschien nog een tip om op dit soort avonden in het weekend de eigenaar in de zaak te hebben om dit soort problemen op te lossen en niet een hele jonge leidinggevende, die zijn best zeker heeft gedaan...
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het was goed, relaxed, niet opdringerig. Wijnen smaakvol en hapjes bijpassend. Komen zeker nog een keertje terug. En dat in het hartje van Rotterdam.????
Nelly Z.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Lekker gegeten, erg aardig personeel
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Vaste tafelbediening werd gedaan door een jongedame, die er haar eerste dienst draaide. Ze deed het uitstekend en op een zeer charmante manier. De gerechten werden zeer gracieus uitgeserveerd door een slanke jongeman met heel mooie ogen. Kortom een plezierige avond!
David S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wachttijd is ongelovig, zeker niet voor een gerechten die niets bijzonder zijn. Een reservering rond 18uur in deze plek is een slecht idee.
Hannah R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heel leuk en lekker gegeten! Lief en erg behulpzaam, spontaan en sociaal personeel. Enorme aanrader!
Martine I.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Gebruik gemaakt van AH actie. Keuze uit 3 gerechten per gang. Echter de pana cotta was op en er werd geen alternatief geboden. De porties zijn niet groot. Voor ons voldoende. Veel keuze in wijnen.
Bediening is vriendelijk. Om mij heen hoorde ik wel veel foutjes die werden gemaakt qua verkeerde gerechten die werden geserveerd.
Ko K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We hadden van te voren een tafel gereserveerd maar niet afgesproken binnen of buiten te willen eten. personeel had er toch voor gezorgd dat we met 9 personen buiten konden eten, gezien de zomerse temperaturen. We werden van begin af aan door 2 dezelfde personeelsleden bediend, wat gelijk zorgde voor een leuk contact gedurende de avond. Lekker gegeten in een prima sfeer.
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wij zijn hier geweest voor een high wine. Goede service, lekkere wijntjes en hapjes terwijl we zaten op een zonnig terras. Aanrader!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Leuke plek in de Markthal van Rotterdam om gezellig met vrienden te eten en te drinken. Bediening is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Er wordt erg flexibel met het menu om gegaan als je een iets kleinere portie of iets anders wil dan menu aangeeft.

De antipasti plank en de pizza voor meer personen zijn zeer aan te raden, als je al borrelend doorloopt naar het diner!
Federico F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
La dolce vita!!
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Dankzij een Groupon genoten we van een High Wine, bestaande uit 3 glazen wijn met 3 soorten hapjes, en brood. De aioli, die zowel bij de calamares als bij het brood werd geserveerd, was veel te zout. Dat hebben we gemeld en het werd van harte beaamd door onze ober Brandon. Desondanks kreeg ik precies diezelfde superzoute aioli weer bij een extra portie calamares die ik na afloop van de high wine bestelde. Da's toch vreemd en onnodig laks? Brandon was erg vriendelijk en servicegericht tijdens de high wine. De wijnen waren prima, ik vond de Villa Minelli Rosso 2013 erg lekker en karakteristiek. Locatie, op de hoek van de Markthal, is uitstekend en we hebben ook nog van het terras kunnen genieten.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Super lang moeten wachten op drankjes en het eten en we hebben het ontzettend koud gehad.
Vele gasten zaten met dikke sjaals om zich heen aan tafel.
We komen in de zomer nog een keer terug om Fellini een 2e kans te geven.
Corrie P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De bediening was erg traag en moesten lang wachten voor ze kwamen vragen wat we wilde eten
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Even lekker wezen lunchen
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Wij waren met 8 personen voor de lunch.
Het restaurant zat vol. Ruim een uur op ons eten moeten wachten. Er liepen maar twee mensen te bedienen. Die deden wel hun best.
alexander1979 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een broodje kroket voor €8,- en dan wordt de mosterd nog vergeten, een flauw smakend panini broodje, lauwe koffie... en heeel erg lang wachten het was een gedenkwaardig bezoek aan de markthal, maar niet heus. Geen aanrader. Enige lichtpunt was dat youtube ster marnic er ook was.
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Met een groep hebben wij hier gelunched op de bovenverdieping waar je een leuk zicht hebt op de bedrijvigheid in de Markthal. De lunch was een broodmaaltijd met goed vers brood en andere verse ingredienten. Niet heel bijzonder maar goed klaargemaakt. Jammer, geen vers sinaasappelsap,
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heel vriendelijke en professionele bediening!