Fellini

Grote Markt 272 272 3011 PA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Bruschette di Pomodori - bruschette met tomaat en basilicum
      Pancette Croccante - krokante buikspek met pompoen
      Zuppa del giorno - Soep van de dag
  • Hoofdgerechten
    • Rundersteak met rode uien compote en portobello
      Spaghetti Vongole met mosselen, rode peper en knoflook
      Gnocchi Tartufo met paddenstoelen, truffel en pecorino
  • Nagerecht
    • Gelati (3 bolletjes ijs)
      Brownie met noten en banaan
      Panna cotta met sinaasappel en vanille

Over het restaurant Fellini

Opvallend Italiaans restaurant in het zakelijk hart van Rotterdam. Vlakbij het Word Trade center en midden op de Grote Markt wil je zeker een keer kennis maken met het uitgebreide menu van Fellini. Alles is hier tot in de puntjes verzorgd en aan alle details is veel aandacht besteed. Prachtig gepresenteerde gerechtjes, origineel, smakelijk en vol kleur en met veel passie geserveerd. Geniet van al het moois wat de Italiaanse keuken zo bijzonder maakt: smaak, liefde en passie. Kom hier genieten!

Meer informatie over restaurant Fellini

Maandag t/m donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en zaterdag 10:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Fellini

Willy G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We zijn tevreden huiswaarts gegaan , prijs-kwaliteit ok.
M.P D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Fenominaal
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het bestelde eten (antipasti) werd zonder uitleg op tafel gezet en was niet compleet. Toen ik een personeelslid hierover aansprak, reageerde deze met boze blik en op onvriendelijke wijze (“U moet me even helpen hoor, ik weet het allemaal niet uit m’n hoofd”). Uiteindelijk kwamen er wat aanvullende dingen, maar niet wat op de kaart stond.
Aioli had een geel laagje erop, wat erop duidt dat het al even had gestaan. Olijfolie was goedkoop en smaakloos. Vitello Tonato bevatte nauwelijks tonijn. Melanzane was extreem weinig (minder dan 2 hapjes). Sardines waren absoluut niet vers. Olijven kon men blijkbaar niet vinden, want die zijn niet meer gekomen. Tenslotte heb ik een halfuur gewacht op een glas wijn; van het huis, dat dan weer wel.
Anderhalf jaar geleden prima gegeten, maar nu zeer teleurgesteld. Niet voor herhaling vatbaar.
Sherida H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Met grotere kinderen alleen hoofdgerecht gegeten bij Fellini. Personeel was vriendelijk en sociaal. Het eten was voldoende. Mijn dochter vond de grote van de portie ravioli iets te weinig en de pittige worst een beetje karig. Zoon had zijn pizza in een ruk op.
Prima gegeten en kom vast nog eens terug.
Gerard E.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Kwaliteit eten heel goed!
Talitha D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Wij hadden een GiftForYou bon en zouden een luxe lunchplankje krijgen. Nadat onze plek was aangewezen, hebben we de eerste keer al 25 minuten op ons eerste drankje (koffie en thee) moeten wachten. Vervolgens werd ons niet verteld wat ons qua eten te wachten stond en moesten óók daar ruim 20 minuten op wachten. Dit viel enorm tegen en zouden wij graag een vergoeding voor willen terugzien. Dit was het de bon zeker niet waard!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Best lekker gegeten. Jammer dat je met de AH deal zo weinig keuze hebt. Geen echt Italiaans toetje bv. Geen menu wat 35 euro moet kosten en geen menu waarvan je denkt ik kom nog eens terug. Inrichting is best leuk. Overigens is het boven, waar niemand zit, mooier dan beneden. Erg rumoerig door de klankkast waar je in zit van beton en harde materialen. Leuke serveerster. ( student criminologie))
Dick_Laarman .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Toen we na een half uur wachten vroegen of ze ons misschien vergeten waren, werd hier heel nonchalant op gereageerd. Na drie kwartier werd ons eten gebracht. Koffie en thee die bij het arrangement hoorden werden helemaal maar vergeten.
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer op een prachtige locatie. Kom zeker terug.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Met de AH-actie hier geweest. Per gang keuze uit 3 gerechten. Lekker gegeten. De tijd tussen het voor- en hoofdgerecht was wat lang. En bij het nagerecht kregen we eerst de koffie en naderhand pas het nagerecht. Voor de rest heerlijk gegeten.
Margo J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
AH menu het was goed niet meer en niet minder. We zaten boven daar is het wel heel luidruchtig. Hebben m Italiaans elders beter gegeten.
Dion P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heel vriendelijke bediening. Er werd aandacht besteed aan de verjaardag van onze tweeling. Gerechten heel lekker.
Pauline P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heel vriendelijk, alert personeel, ondanks het feit dat ze het met 2 personeelsleden minder moesten doen.

Heerlijk voorgerecht: Bruschette di Pomodori - bruschette met tomaat en basilicum, evenals het bijzonder lekkere hoofdgerecht: Gnocchi Tartufo met paddenstoelen, truffel en pecorino en tenslotte nog genoten van nagerecht: Panna cotta met sinaasappel en vanille.

Echt een aanrader, komen zeker terug.
Marina K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Alles goed
Yvanka V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het duurde vrij lang tot we het eten kregen. Maar de bediening was top! We kregen het toetje mee naar huis omdat het te lang duurde omdat we de trein moesten halen.
Lidy D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Vriendelijk personeel en het eten was goed.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Een altijd drukke zaak met zeer vriendelijke bediening. Eten en drinken snel geserveerd ondanks de grote drukte door Wereldhavendagen. Het eten was erg lekker en de porties waren precies goed. Zeker een lokatie om terug te komen.
Henneke S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker gegeten, gezellige informele sfeer, en vriendelijke (beleefde) bediening!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Restaurant is gezellig ingericht. Personeel is vriendelijk en alert. Eten is verrassend, lekker en voldoende.
Alberdina V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Lekkere lunch en gezellige sfeer en bediening. We komen zeker nog eens genieten.