Fellini

Grote Markt 272 272 3011 PA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Bruschette di Pomodori - bruschette met tomaat en basilicum
      Pancette Croccante - krokante buikspek met pompoen
      Zuppa del giorno - Soep van de dag
  • Hoofdgerechten
    • Rundersteak met rode uien compote en portobello
      Spaghetti Vongole met mosselen, rode peper en knoflook
      Gnocchi Tartufo met paddenstoelen, truffel en pecorino
  • Nagerecht
    • Gelati (3 bolletjes ijs)
      Brownie met noten en banaan
      Panna cotta met sinaasappel en vanille

Over het restaurant Fellini

Opvallend Italiaans restaurant in het zakelijk hart van Rotterdam. Vlakbij het Word Trade center en midden op de Grote Markt wil je zeker een keer kennis maken met het uitgebreide menu van Fellini. Alles is hier tot in de puntjes verzorgd en aan alle details is veel aandacht besteed. Prachtig gepresenteerde gerechtjes, origineel, smakelijk en vol kleur en met veel passie geserveerd. Geniet van al het moois wat de Italiaanse keuken zo bijzonder maakt: smaak, liefde en passie. Kom hier genieten!

Meer informatie over restaurant Fellini

Maandag t/m donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en zaterdag 10:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Fellini

Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Best lekker gegeten. Jammer dat je met de AH deal zo weinig keuze hebt. Geen echt Italiaans toetje bv. Geen menu wat 35 euro moet kosten en geen menu waarvan je denkt ik kom nog eens terug. Inrichting is best leuk. Overigens is het boven, waar niemand zit, mooier dan beneden. Erg rumoerig door de klankkast waar je in zit van beton en harde materialen. Leuke serveerster. ( student criminologie))
Dick_Laarman .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Toen we na een half uur wachten vroegen of ze ons misschien vergeten waren, werd hier heel nonchalant op gereageerd. Na drie kwartier werd ons eten gebracht. Koffie en thee die bij het arrangement hoorden werden helemaal maar vergeten.
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer op een prachtige locatie. Kom zeker terug.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Met de AH-actie hier geweest. Per gang keuze uit 3 gerechten. Lekker gegeten. De tijd tussen het voor- en hoofdgerecht was wat lang. En bij het nagerecht kregen we eerst de koffie en naderhand pas het nagerecht. Voor de rest heerlijk gegeten.
Margo J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
AH menu het was goed niet meer en niet minder. We zaten boven daar is het wel heel luidruchtig. Hebben m Italiaans elders beter gegeten.
Dion P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heel vriendelijke bediening. Er werd aandacht besteed aan de verjaardag van onze tweeling. Gerechten heel lekker.
Pauline P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heel vriendelijk, alert personeel, ondanks het feit dat ze het met 2 personeelsleden minder moesten doen.

Heerlijk voorgerecht: Bruschette di Pomodori - bruschette met tomaat en basilicum, evenals het bijzonder lekkere hoofdgerecht: Gnocchi Tartufo met paddenstoelen, truffel en pecorino en tenslotte nog genoten van nagerecht: Panna cotta met sinaasappel en vanille.

Echt een aanrader, komen zeker terug.
Marina K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Alles goed
Yvanka V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het duurde vrij lang tot we het eten kregen. Maar de bediening was top! We kregen het toetje mee naar huis omdat het te lang duurde omdat we de trein moesten halen.
Lidy D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Vriendelijk personeel en het eten was goed.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Een altijd drukke zaak met zeer vriendelijke bediening. Eten en drinken snel geserveerd ondanks de grote drukte door Wereldhavendagen. Het eten was erg lekker en de porties waren precies goed. Zeker een lokatie om terug te komen.
Henneke S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker gegeten, gezellige informele sfeer, en vriendelijke (beleefde) bediening!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Restaurant is gezellig ingericht. Personeel is vriendelijk en alert. Eten is verrassend, lekker en voldoende.
Alberdina V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Lekkere lunch en gezellige sfeer en bediening. We komen zeker nog eens genieten.
Thea N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gezelligheid en heerlijk eten ( een antipastiplank voor twee personen genomen) met een mooi exclusief wijntje en een heerlijk biertje erbij. Personeel erg vriendelijk en hart voor de keuken! We hebben genoten en komen hier zeker terug.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Waren met 5 personen gaan eten daar. Bij het bestellen van het voorgerecht konden er 2 voorgerechten niet geserveerd worden, omdat deze op waren. 1 van de voorgerechten was Carpaccio, wat je naar ons inzien niet kan maken om dit op vrijdagavond niet te kunnen serveren. Dit hebben we ook aangegeven en waren ze het met ons eens.

Met het hoofdgerecht waren er aardappeltjes en salade bestelt bij het vleesgerecht. Tijdens het serveren duurde dit al wat langer. Na nogmaals vragen om de aardappeltjes en de salade bleek er iets fout te zijn gegaan in de keuken en werd het pas geserveerd toen het vlees al op was... Ook bleken de aardappeltjes OP te zijn?! En werd er zonder overleg of vragen friet geserveerd. Al met al heel teleurstellend allemaal.

Wij hebben de jonge bediender, welke ook de leidinggevende van de avond was, gevraagd hoe ze dit gaan oplossen met ons. Zoveel pech nog nooit meegemaakt in een restaurant op 1 avond.

De fouten zijn uiteindelijk gecompenseerd door koffie/thee van het huis en een plank met desserts. De plank bestond uit allemaal kleine stukjes van 4 verschillende dessert. Wel weer jammer dat er van elk dessert maar 3 stukjes lagen, terwijl wij met 5 personen waren. Onze teleurstelling hier ook over uitgesproken.

Al met al, voor ons niet voor herhaling vatbaar. Het eten wat we hebben gehad was verder wel goed, en de bediening ook erg vriendelijk. Alleen aan communicatie en bestellen van je gerechten binnen het bedrijf schort nog wat aan.

Misschien nog een tip om op dit soort avonden in het weekend de eigenaar in de zaak te hebben om dit soort problemen op te lossen en niet een hele jonge leidinggevende, die zijn best zeker heeft gedaan...
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het was goed, relaxed, niet opdringerig. Wijnen smaakvol en hapjes bijpassend. Komen zeker nog een keertje terug. En dat in het hartje van Rotterdam.????
Nelly Z.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Lekker gegeten, erg aardig personeel
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Vaste tafelbediening werd gedaan door een jongedame, die er haar eerste dienst draaide. Ze deed het uitstekend en op een zeer charmante manier. De gerechten werden zeer gracieus uitgeserveerd door een slanke jongeman met heel mooie ogen. Kortom een plezierige avond!
David S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wachttijd is ongelovig, zeker niet voor een gerechten die niets bijzonder zijn. Een reservering rond 18uur in deze plek is een slecht idee.