Fellini

Grote Markt 272 272 3011 PA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Fellini

Opvallend Italiaans restaurant in het zakelijk hart van Rotterdam. Vlakbij het Word Trade center en midden op de Grote Markt wil je zeker een keer kennis maken met het uitgebreide menu van Fellini. Alles is hier tot in de puntjes verzorgd en aan alle details is veel aandacht besteed. Prachtig gepresenteerde gerechtjes, origineel, smakelijk en vol kleur en met veel passie geserveerd. Geniet van al het moois wat de Italiaanse keuken zo bijzonder maakt: smaak, liefde en passie. Kom hier genieten!

Meer informatie over restaurant Fellini

Maandag t/m donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en zaterdag 10:00 - 02:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Bar , Wi-Fi
6,7
Sjaak1957 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was vrij rommelig ongeveer 5 verschillende obers aan tafel gehad en wisten niet wat de ander had opgenomen. Voelde ons wel belazerd met de Iens actie. Het arrangement is duurder dan als we het los zouden bestellen. Schandalige prijs voor 5 druppels limoncello €7.50.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het draadjesvlees (sucadelapjes) was nòg veel lekkerder dan hoe mijn moeder het vroeger maakte. Heerlijke wijn erbij. Ook het voor- en nagerecht was om van te smullen. Maar we eten er vaker en het is altijd goed.
yoke3 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prima en bijzonder vriendelijke bediening.
We waren bijna niet gegaan door andere, niet goede, recensies, helemaal onterecht voor ons.
Snelheid van de service precies goed. Er werd goed opgelet. We komen zeker nog een keer terug.
Nie M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden het verassings menu, de Zeeduivel was duivels lekker. Het personeel is kundig maar niet heel speciaal
Sophie B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Eten was zeer smakelijk. De porties wel wat klein. Ik had na 3 gangen nog steeds trek (ik ben een dame).
Bediening was oke. De dame die aan onze tafel kwam nam het niet al te serieus en moest zelf lachen toen een van mijn tafelgenoten om fanta vroeg. Jammer..
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. De aanraders; de bruchetta's, gevolgd door door de sucade met als dessert de brownie. Mooie zaak met een goede ambiance. Bedankt Jens!
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
reservering gemaakt op basis van AH restaurant bon , toch gekozen voor ander gerecht. Iedere keer weer een "feest". Ons favoriete lunch restaurant.
Bart Jan W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten met vrienden. Na een middag gezellig borrelen hebben we besloten om ook een hapje te eten; wat ons goed beviel! Lekker eten en goede service!
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het eten was erg lekker alleen de wachttijd was veel te lang. Er was iets misgegaan in de keuken volgens hen. Naja kan gebeuren. Kregen een drankje van het huis als verontschuldiging.. dat is heel netjes. De obers waren heel vriendelijk. Prima sfeer.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Erg leuk restaurant! Goede en vooral erg malse vleesgerechten en vriendelijke bediening! Ook om na het eten nog even gezellig te borrelen is dit een leuke locatie!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk vlees. Maar hé een wijn
uitschenken van 10 euro per glas moet wel even vooraf vermeld worden. Wel zo sjiek!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Goede ontvangst, aardige kok, heerlijke bavette. Echter een rode wijn aanbieden van 10 euro per glas zonder dat mij eerst even mede te delen om vervolgens nog een keer bij te schenken, vind ik niet sjiek en niet oké. Een wijn die geschonken wordt in deze categorie restaurants met bepaalde prijs/kwaliteit verhouding daarvan moet je de prijs even noemen. Nu betaalde ik een Bavette van 22 euro met 2 glazen wijn van samen 20 euro. Jammer!
09mk09 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Moesten erg lang wachten op de bediening. We hadden een pizza en vroegen om hete olie. Die is nooit gekomen/ De drankjes die we hadden besteld wel, nadat de pizza al op was. De verder aardige ober zei ons dat het erg druk was, maar wij zagen de ober steeds afruimen etc. In onze optiek horen eerst de gasten geholpen te worden, voordat een nieuwe tafel gereed wordt gemaakt. Geen aanrader.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We kwamen om 20:00 binnenlopen en toen bleek de keuken al bijna gesloten (terwijl het restaurant tot 22:00 open is). Na overleg met de chef mochten we binnen komen maar konden dan alleen een hoofdgerecht kiezen. De vis van de dag werd alleen geserveerd vanaf twee personen. Beetje raar en niet zo klantvriendelijk. De bediening was verder netjes, maar wat druk met elkaar. Het eten was aardig, niet bijzonder. Er zaten wat groente bij die meer opvulling leken dan dat het ook daadwerkelijk lekker was om te eten. Helaas een wat teleurstelling ervaring (zowel qua eten als qua bediening).
jacob S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik kom hier met enige regelmaat. Paar keer per jaar. Prima sfeer; uitstekend eten met een echt Italiaanse smaak (wij hebben in totaal vier jaren in Italie doorgebracht en zelden zelf gekookt).
Niet een traditioneel rsetaurant maar meer een Italiaanse brasserie met eerlijk en vers eten; prima wijnkeuze. Goed voor een klein hapje maar ook voor een volledige maaltijd; ook goed voor een diner met meer personen. Goed voor internationale gasten.
rvreugdenhil .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Beste Italiaanse pizza ever!! Lieve bediening. Cake bij de koffie heerlijk vers. Ik kom graag terug en neem de rest mee!
Robert54321 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
"Vis van de markt met pasta" zou volgens personeel bestaan uit een plateau van diverse soorten vis met spaghetti. Dit bleek echter vnl schaaldieren te zijn : scheermessen, 2 uitgedroogde gamba's en sardines en heel veel spaghetti. Dus niet wat op de menukaart is aangegeven.
Verder "Ravioli met pittige worst" besteld. Goed qua smaak maar bijna koud geserveerd. Het personeel is uitermate vriendelijk doch de kwaliteit van het eten zwaar teleurstellend. Geen aanrader.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Hier wezen borrelen + eten met collega s . Bediening was vriendelijk wel wat onervaren en onhandig. Hapjes waren lekker en genoeg. Wijn was goed. Vegetarische hapjes lieten wel lang op zich wachten . Was lekker druk maar hierdoor ook erg luidruchtig. Was prima weet niet of ik nog een keer zou gaan.
H V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vooral goede, vriendelijke en niet opdringerige bediening. Ook qua interieur sfeervol.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
HIer vandaag gedineerd met mijn partner. Het moet gezegd worden: de Latte Machiato is hier erg lekker! Voor het hoofdgerecht kozen wij beiden voor een pizza (Quattro Formaggi en Salciccia). Pizza's kwamen snel op tafel. Qua smaa goed, niet te zoutig, maar mijn kaaspizza was wel een beetje zwart aan de onderkant en rand. En helaas liet de bediening wel hier en daar steken vallen. Ik zie niet een reden om hier terug te gaan.