Fellini

Grote Markt 272 272 3011 PA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Fellini

Opvallend Italiaans restaurant in het zakelijk hart van Rotterdam. Vlakbij het Word Trade center en midden op de Grote Markt wil je zeker een keer kennis maken met het uitgebreide menu van Fellini. Alles is hier tot in de puntjes verzorgd en aan alle details is veel aandacht besteed. Prachtig gepresenteerde gerechtjes, origineel, smakelijk en vol kleur en met veel passie geserveerd. Geniet van al het moois wat de Italiaanse keuken zo bijzonder maakt: smaak, liefde en passie. Kom hier genieten!

Meer informatie over restaurant Fellini

Maandag t/m donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en zaterdag 10:00 - 02:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Bar , Wi-Fi
6,8

Jouw recensie over het restaurant Fellini

Dita B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Vreselijke service: mijn vriendin werd bij een vreemde dame aan de tafel gezet bij binnenkomst. Vervolgens werd onze bestelling vergeten waardoor we 1.5 uur moesten wachten. Toen de pizza kwam vroeg ik of deze even terug kon in de oven want er zat rauw ham op en ik ben zwanger, op het menu stond dat er pancetta op zou zitten. Na lang gediscussieer in de keuken zagen wij hoe de plakjes ham van de pizza af werden gehaald en kwam de inmiddels koude pizza terug op tafel. Ik gaf aan dat deze nog steeds terug moest in de oven. De serveester zei dat de kok dit niet wilde doen, ook niet voor 30 seconden. Na meer discussie bleek dat ze de verkeerde pizza hadden gebracht... Na nog een half uur wachten kwam de juiste pizza uiteindelijk. Inmiddels probeerden wij onze canneloni te delen maar de lepel die we vroegen kwam nooit. Bij de koffie hoorde een bonbon die werd vergeten, na navraag kregen we een wit uitgeslagen chocolaatje. Bij het betalen werd vanachter de bar vandaan geschreeuwd: pin of contant?!
Mariebaston .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Ontvangst lauw, we voelden ons niet bijzonder welkom. Ondanks dat het rustig was lang op menu en bestelling drankjes en later op bestellen van het eten moeten wachten. Het eten kwam wel vrij snel. Kwaliteit van het eten is best goed. Maar de presentatie kan veel beter. Bijvoorbeeld, tiramisu was in een schaaltje gekwakt en dat was het. Het oog wil ook wat. Onder elkaar heel gezellige avond gehad en we zaten wel op en fijne plek op fijne stoelen bij het raam maar de bediening heeft niet erg aan het plezier van onze avond bijgedragen. Slechte sfeer onder het personeel leek het.
Yo L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zaterdag 2 sept gegeten bij Fellini. De zaak zat lekker vol en we werden hartelijk ontvangen. We hadden een proeverij van de chef, die bestond uit twee voorgerechtjes, twee hoofdgerechten en een grand dessert dat je allemaal met zijn tweeën deelt. Vooral de parelgort risotto was overheerlijk. Klein puntje van kritiek: de serveersters zijn wat onervaren. Brengen drankjes die je niet besteld hebt en krijgen bijv. de flessen wijn niet open.
Lucienne S.
Lekker gegeten
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Prettige plek. Goed eten. Relaxte sfeer.
Vicky A.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Met twee personen hebben wij het lunchmenu van de AH-actie gegeten bij Fellini. De gerechten waar we uit konden kiezen waren lekker en meer dan genoeg. Het vlees was heerlijk mals, de dame die ons hielp was erg vriendelijk en behulpzaam en de sfeer was gezellig: het heerlijke weer droeg daar ook aan bij! Kortom Een leuke manier en plek om eens een heerlijke lunch te nemen die normaalgesproken niet binnen mijn budget ligt!
Ferry B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Lekker gegeten. Bij AH actie heb je per gang de keuze uit 2 gerechten. Porties waren niet groot maar wel redelijk van smaak. We moesten wel lang wachten ondanks dat het niet helemaal vol zat. Wel mooi plekje bij het raam gereserveerd voor ons. Verwacht niet iets heel bijzonders maar gewoon een lekkere hap.
sjannaz K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuke zaak, vriendelijk personeel, lekker eten, betaalbaar en ik zou daar zo weer terug gaan...
Jolanda B.D. D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Erg lange wachttijd tot het eten. Aardig personeel die dat een beetje probeerde op te vangen, maar niet transparant genoeg was over waarom het zo lang duurde.
Sjaak1957 V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was vrij rommelig ongeveer 5 verschillende obers aan tafel gehad en wisten niet wat de ander had opgenomen. Voelde ons wel belazerd met de Iens actie. Het arrangement is duurder dan als we het los zouden bestellen. Schandalige prijs voor 5 druppels limoncello €7.50.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het draadjesvlees (sucadelapjes) was nòg veel lekkerder dan hoe mijn moeder het vroeger maakte. Heerlijke wijn erbij. Ook het voor- en nagerecht was om van te smullen. Maar we eten er vaker en het is altijd goed.
yoke3 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prima en bijzonder vriendelijke bediening.
We waren bijna niet gegaan door andere, niet goede, recensies, helemaal onterecht voor ons.
Snelheid van de service precies goed. Er werd goed opgelet. We komen zeker nog een keer terug.
Nie M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden het verassings menu, de Zeeduivel was duivels lekker. Het personeel is kundig maar niet heel speciaal
Sophie B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Eten was zeer smakelijk. De porties wel wat klein. Ik had na 3 gangen nog steeds trek (ik ben een dame).
Bediening was oke. De dame die aan onze tafel kwam nam het niet al te serieus en moest zelf lachen toen een van mijn tafelgenoten om fanta vroeg. Jammer..
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. De aanraders; de bruchetta's, gevolgd door door de sucade met als dessert de brownie. Mooie zaak met een goede ambiance. Bedankt Jens!
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
reservering gemaakt op basis van AH restaurant bon , toch gekozen voor ander gerecht. Iedere keer weer een "feest". Ons favoriete lunch restaurant.
Bart Jan W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten met vrienden. Na een middag gezellig borrelen hebben we besloten om ook een hapje te eten; wat ons goed beviel! Lekker eten en goede service!
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het eten was erg lekker alleen de wachttijd was veel te lang. Er was iets misgegaan in de keuken volgens hen. Naja kan gebeuren. Kregen een drankje van het huis als verontschuldiging.. dat is heel netjes. De obers waren heel vriendelijk. Prima sfeer.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Erg leuk restaurant! Goede en vooral erg malse vleesgerechten en vriendelijke bediening! Ook om na het eten nog even gezellig te borrelen is dit een leuke locatie!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk vlees. Maar hé een wijn
uitschenken van 10 euro per glas moet wel even vooraf vermeld worden. Wel zo sjiek!