Fellini

Wilhelminaplein 20 8911 BS Leeuwarden Nederland Kaart
31-582120690

Over het restaurant Fellini

Bezieling, passie, hartstocht en een Italiaans familiegevoel. Bij Fellini City Lounge in Leeuwarden komt alles samen. De ingrediënten van het goede leven spelen bij ons de hoofdrol. Of je nu komt lunchen, dineren of borrelen. Op elk moment van de dag proef, voel, hoor en zie je La Dolce Vita.

Naamgever is Federico Fellini, één van de markantste regisseurs van de 20e eeuw. Omdat de oorsprong van het Fellini concept geboren is in een voormalige bioscoop in Enschede, maar ook omdat de zaak veel kenmerken van een goede film in zich draagt. Met dat verschil dat je als gast nu zelf het scenario schrijft.

Het is helaas niet mogelijk om te reserveren voor op het terras. Als u een reservering voor binnen heeft en er is buiten plaats, dan kunt u daar uiteraard wel plaatsnemen.

Meer informatie over restaurant Fellini

Jouw recensie over het restaurant Fellini

• Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Elsiet V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijke pizza tonno. De bediening was aardig competent en relaxed.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Het was erg druk en daardoor veel wachttijd tussen de gangen. De bijgerechten (frietjes en groente) kwamen pas toen de meeste gasten van onze groep het hoofdgerecht al bijna ophadden.
Het eten was overingens prima.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Lekkere salade gegeten. De bediening was zeer vriendelijk.
Siet K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
De prijs kwaliteit was prima
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Perfecte bediening met goed advies en heerlijke gerechten. Helaas was het gepland tijdens de première van de film Redbad in de open lucht en was het daardoor even erg rumoerig.
Meike C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Ontzettend lekker en heel gezellig gezeten. Top restaurant met heerlijk eten. Super bedankt voor de fijne avond.
De ovenheerlijke pizza`s en de geweldige salades en het top voorafje.....we hebben genoten. Zaten heerlijk aan een hoge tafel rustig aan de zijkant. Al met al een geslaagde avond.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Leuk restaurant, trendy inrichting, Italiaanse oriëntatie, goede en leuke veelzijdige gerechten. Prettige sfeer, bediening doet zijn best en is service gericht maar is net niet op professioneel niveau. Het is een aanrader om gezellig te zitten, te kletsen en te geniet van de heerlijke gerechten en drankjes. Ook goede wijnen trouwens. Wij komen er graag en met regelmaat en vandaar maar eens een review geplaatst.
F.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Erg naar ons zin gehad, waarvoor dank! Jammer dat de recensie zoveel tekens moet bevatten, dat is eigenlijk het enige negatieve punt. Als iets goed is is het goed en daar hoeft geen lang verhaal bij te staan.
met vriendelijke groet,
Loes Fokkema
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij aten pizza en dat was helemaal prima. Goede wijn ook. De sorbet is het niet helemaal, de crème brûlée erg goed.
Mooi ingericht restaurant in het centrum van Leeuwarden.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Ik had bij de reservering aangegeven dat ik een gluten- en een lactoseallergie heb. Hier werd goed over meegedacht; de maaltijd zag er lekker uit en de smaak was prima. Echter, de hoeveelheid was te weinig. Hier werd door de bediening goed op gereageerd en ik kreeg nog wat. Waar ik later achterkwam, is dat ik veel en veel te veel voor mijn maaltijd heb moeten betalen. Mijn vriendin betaalde voor haar maaltijd 16 euro en zij zat helemaal vol. Ik moest voor mijn maaltijd (terwijl ik daarna nog steeds trek had) 25 euro betalen. Dit is wat mij betreft wel een beetje buiten proporties. De drankjes (vooral de tweede) waren prima.
K. R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Heerlijke pizza gegeten in dit mooie restaurant.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een erg lawaaierig restaurant
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Hele leuke kaart, prima bediening, goede wijnen en heerlijke gerechten.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wat het eten betreft , vis niet echt smaakvol en waarom overal patat bij. Iets verfijnder geeft meer cachet .
Natalie P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Was gezellig druk op terras, maar toch een fijne bediening
Foekje K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
De grote tafel bij de deur is niet erg praktisch, gezien deze te dicht bij de deur is, die vaak openstaat naar buiten. het tocht dan teveel. Ook is het nogal lawaaiig, waardoor je elkaar soms slecht verstaat. Het eten en de bediening is prima.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Misschien een tip voor op de site van deze prima locatie.

Bij reservering kun je opmerking of verzoek aangegeven.
Heelaas is reserveren op het terras is niet mogelijk. Ook al
ontvang een bevestiging, en ook nog een herrinnering aan je
Reservering,. Het is zoals het is, er is geen tafeltje voor, tenzij je geluk hebt, en iemand vertrekt
Sander O.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Fellini is één van mijn favoriete spots in Leeuwarden. Leuke bediening, goed eten en een prettige sfeer. Soms duurt het wachten op het eten wat lang (drukte), het smaakt daarentegen heerlijk!
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk gegeten zeker een aanrader. Klein puntje jammer dat bij reservering niet duidelijk werd gemaakt dat buiten reserveren niet mogelijk was. Bediening was zeer vriendelijk en attent.