Fellini

Wilhelminaplein 20 8911 BS Leeuwarden Nederland Kaart
31-582120690

Over het restaurant Fellini

Bezieling, passie, hartstocht en een Italiaans familiegevoel. Bij Fellini City Lounge in Leeuwarden komt alles samen. De ingrediënten van het goede leven spelen bij ons de hoofdrol. Of je nu komt lunchen, dineren of borrelen. Op elk moment van de dag proef, voel, hoor en zie je La Dolce Vita.

Naamgever is Federico Fellini, één van de markantste regisseurs van de 20e eeuw. Omdat de oorsprong van het Fellini concept geboren is in een voormalige bioscoop in Enschede, maar ook omdat de zaak veel kenmerken van een goede film in zich draagt. Met dat verschil dat je als gast nu zelf het scenario schrijft.

Meer informatie over restaurant Fellini

Jouw recensie over het restaurant Fellini

Nynke D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een warme en gezellige sfeer. Aanrader...
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
????
H.J. D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Het heeft oms uitstekend gesmaakt kommen vast terug
S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Fijne kaart met heerlijke verse gerechten. Bediening was vlot en vriendelijk, en we hoefden niet lang te wachten. Voor herhaling vatbaar!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ossenhaas was wat taai. Voor de rest was alles verrukkelijk!
Friedel E.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Vriendelijk, gezellig, heerlijke lunch.
Rina T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Een perfecte plaats om heerlijk te eten. Vriendelijk en ontspannen personeel. Heerlijk eten van een uitgebreide kaart. Portie's perfect! Aandacht voor gasten!! Tot later!!
T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Bediening is prima, het geluid is hard en het eten is redelijk. Het lijkt een populaire tent te zijn. De prijzen zijn vrij stevig voor het gebodene.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Super eten en personeel. Alleen de hoge bar tafels zijn niet zo comfortabel voor kleinere mensen. Maar dit zal mij er zeker niet van weerhouden nog een keer te komen
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Eten zelf was heerlijk!
Het hoofdgerecht stond echter al bijna op tafel terwijl het voorgerecht nog moest worden afgehaald; dat hadden we net op.
Serveerster was spontaan en had verstand van de wijnkaart, das een dikke plus!
Hilda T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellig en leuk restaurant! Aanrader! Vriendelijk personeel! Erg leuke en gezellige avond gehad.
Eén tip voor het voorgerecht met geitenkaas: verhouding geitenkaas is wat te veel. Maag wat meer honing, walnoten, sla en vijgen bij.
Indy D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
????????
Friedel E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Goede, vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten met oa mijn kinderen die het hier zeer kunnen waarderen.
Roelanda (moeder van Janneke) V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Top restaurant met een héérlijke kaart en diervriendelijk personeel. Echt een aanrader.
Dennis U.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima advies bij keuze van wijn. Werd later nog gevraagd of smaak goed en nat tevredenheid was door serveerster die advies haast gegeven. Eten prima. Proeverij wel erg veel en wat vet als voorgerecht. Goed meegedacht en keurig gedaan wat betreft toetje. Werd voorgesteld toetje te delen en was keurig op 2 bordjes geserveerd. Al met al keurig en attente bediening
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Wij kwamen langs met een groepje collega's na het werk. Niet iedereen kende Fellini al, en ze waren blij verrast. goede service, lekker eten en fijne ambiance. Er werd meegedacht: een half broodplankje was geen probleem, en voor een kind die mee was kon frietjes met appelmoes en een kroket of frikadel geregeld worden. Aardig en enthousiast personeel. We hadden gelukkig gereserveerd voor een woensdag om 17.00 uur en dat bleek niet overbodig: de zaak liep snel vol. Wij komen zeker terug. Thnkx
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten !
kimmetje29 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer! Je kan er goed zitten.
Lekker dessert met heerlijke grosse witte chocola.
.....
Elise D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Fellini is een erg modern Italiaans restaurant en is zeker een aanrader! Vriendelijk personeel, erg alert en zeer spontaan. De prijs kwaliteit verhouding is goed! Ook zijn alle gerechten in kinderformaten te krijgen!
T P V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Geheel prima,alleen veel lawaai (stemmen)