Fellini

Wilhelminaplein 20 8911 BS Leeuwarden Nederland Kaart
31-582120690

Over het restaurant Fellini

Bezieling, passie, hartstocht en een Italiaans familiegevoel. Bij Fellini City Lounge in Leeuwarden komt alles samen. De ingrediënten van het goede leven spelen bij ons de hoofdrol. Of je nu komt lunchen, dineren of borrelen. Op elk moment van de dag proef, voel, hoor en zie je La Dolce Vita.

Naamgever is Federico Fellini, één van de markantste regisseurs van de 20e eeuw. Omdat de oorsprong van het Fellini concept geboren is in een voormalige bioscoop in Enschede, maar ook omdat de zaak veel kenmerken van een goede film in zich draagt. Met dat verschil dat je als gast nu zelf het scenario schrijft.

Meer informatie over restaurant Fellini

Jouw recensie over het restaurant Fellini

D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Leuk restaurant, trendy inrichting, Italiaanse oriëntatie, goede en leuke veelzijdige gerechten. Prettige sfeer, bediening doet zijn best en is service gericht maar is net niet op professioneel niveau. Het is een aanrader om gezellig te zitten, te kletsen en te geniet van de heerlijke gerechten en drankjes. Ook goede wijnen trouwens. Wij komen er graag en met regelmaat en vandaar maar eens een review geplaatst.
D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij aten pizza en dat was helemaal prima. Goede wijn ook. De sorbet is het niet helemaal, de crème brûlée erg goed.
Mooi ingericht restaurant in het centrum van Leeuwarden.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Ik had bij de reservering aangegeven dat ik een gluten- en een lactoseallergie heb. Hier werd goed over meegedacht; de maaltijd zag er lekker uit en de smaak was prima. Echter, de hoeveelheid was te weinig. Hier werd door de bediening goed op gereageerd en ik kreeg nog wat. Waar ik later achterkwam, is dat ik veel en veel te veel voor mijn maaltijd heb moeten betalen. Mijn vriendin betaalde voor haar maaltijd 16 euro en zij zat helemaal vol. Ik moest voor mijn maaltijd (terwijl ik daarna nog steeds trek had) 25 euro betalen. Dit is wat mij betreft wel een beetje buiten proporties. De drankjes (vooral de tweede) waren prima.
K. R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Heerlijke pizza gegeten in dit mooie restaurant.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een erg lawaaierig restaurant
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Hele leuke kaart, prima bediening, goede wijnen en heerlijke gerechten.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wat het eten betreft , vis niet echt smaakvol en waarom overal patat bij. Iets verfijnder geeft meer cachet .
Natalie P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Was gezellig druk op terras, maar toch een fijne bediening
Foekje K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
De grote tafel bij de deur is niet erg praktisch, gezien deze te dicht bij de deur is, die vaak openstaat naar buiten. het tocht dan teveel. Ook is het nogal lawaaiig, waardoor je elkaar soms slecht verstaat. Het eten en de bediening is prima.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Misschien een tip voor op de site van deze prima locatie.

Bij reservering kun je opmerking of verzoek aangegeven.
Heelaas is reserveren op het terras is niet mogelijk. Ook al
ontvang een bevestiging, en ook nog een herrinnering aan je
Reservering,. Het is zoals het is, er is geen tafeltje voor, tenzij je geluk hebt, en iemand vertrekt
Sander O.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Fellini is één van mijn favoriete spots in Leeuwarden. Leuke bediening, goed eten en een prettige sfeer. Soms duurt het wachten op het eten wat lang (drukte), het smaakt daarentegen heerlijk!
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk gegeten zeker een aanrader. Klein puntje jammer dat bij reservering niet duidelijk werd gemaakt dat buiten reserveren niet mogelijk was. Bediening was zeer vriendelijk en attent.
Luc G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Lijkt grootkeuken. Veel kabaal en rumoerig.
Aletta V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Had reservering geplaatst en in de opmerking gezet dat we graag op het terras wilden zitten. Dit kon helaas niet gereserveerd worden maar ik had geen bericht gekregen dat het niet kon. Eenmaal daar was het personeel vriendelijk en behulpzaam en hebben we uiteindelijk toch een fijn plekje op het terras gekregen.. super gezeten prima service prima eten zoals altijd! ????
Catharina S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
heerlijk gegeten, eerste service, drinken, order opnemen voor het eten en het uitserveren was prima en snel. toen we het eten ophadden vielen we niet meer op, het duurde lang voordat afgeruimd werd en we nog een bakje koffie konden bestellen.
Brian D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Lekker gegeten. Tijdens het verloop van het diner werd er meerdere malen interesse getoond en gevraagd of alles naar wens was. Dit verdient een compliment. Nadat we het diner op hadden en onze drankjes genuttigd waren hebben we overlegd om nog een dessert te bestellen. Echter na ongeveer 40 minuten te hebben gewacht (het zat redelijk vol dus dat zou de reden kunnen zijn dat we in deze tijd geen medewerker bij onze tafel hebben gezien) hebben we toch besloten het dessert over te slaan. Al met al een goede ervaring gehad en lekker gegeten.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Super snelle en aardige bediening
Lekker eten, altijd vers. Hebben hier 2 x gegeten en hoe druk het ook is je bent er wordt kwaliteit geleverd.
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Aanrader!
W. van der Maden - van B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Het is er goed toeven! Prima!
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Gezellig druk op een dinsdagmiddag. Gereserveerde tafeltje is in een hoek zodat we vertrouwelijk kunnen praten en elkaar goed kunnen verstaan. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en snel. Collega's zijn onder de indruk van de locatie en de gezellige sfeer. Wij komen zeker terug !