Fellini

Wilhelminaplein 20 8911 BS Leeuwarden Nederland Kaart
31-582120690

Over het restaurant Fellini

Bezieling, passie, hartstocht en een Italiaans familiegevoel. Bij Fellini City Lounge in Leeuwarden komt alles samen. De ingrediënten van het goede leven spelen bij ons de hoofdrol. Of je nu komt lunchen, dineren of borrelen. Op elk moment van de dag proef, voel, hoor en zie je La Dolce Vita.

Naamgever is Federico Fellini, één van de markantste regisseurs van de 20e eeuw. Omdat de oorsprong van het Fellini concept geboren is in een voormalige bioscoop in Enschede, maar ook omdat de zaak veel kenmerken van een goede film in zich draagt. Met dat verschil dat je als gast nu zelf het scenario schrijft.

Het is helaas niet mogelijk om te reserveren voor op het terras. Als u een reservering voor binnen heeft en er is buiten plaats, dan kunt u daar uiteraard wel plaatsnemen.

Meer informatie over restaurant Fellini

Jouw recensie over het restaurant Fellini

M.denneboom C.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Vriendelijke bediening, coulante oplossing van een probleem met het eten.
Gezellige sfeer
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, erg gastvrij en zeer behulpzaam!
V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Ik heb een paar jaar geleden ook bij Fellini gegeten. Toen heb ik tegen de bediening gezegd dat ik in jaren niet zo lekker heb gegeten. Ook deze keer was het weer uit de kunt ! Ook de bediening was heel prettig. Ga zo door.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Pizza wordt geserveerd met en voorgebakken bodem met kaas en tomatensaus, welke wordt opgewarmd in daarna belegd met overige ingrediënten; dat is wel erg anders dan een goede Italiaanse pizza.
Eerste bestelde pizza's was bijna koud. Daarna nog twee keer een halve pizza gekregen die warmer waren; daarvan was de bodem al voorgesneden. De smaak van de pizza's was wel goed, en de montepulciano d'abruzzo wijn was lekker.
Loes F.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Ik reserveer nu via mijn wermail, hoe krijg ik mijn yums mee als ik de app op mijn telefoon zet?
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten met z'n allen. Enige aanmerking die we eigenlijk hebben was dat de rucola op alle gerechten zand bevatte (Vandaar de redelijk bij de kwaliteit). Iets beter afspoelen is de tip van flip. Verder dikke prima. Ook hoe het personeel er mee omging was top. We hebben het door ons eigen tijdtekort bewust pas na het eten gemeld. Het werd gewaardeerd dat we dit aangaven alleen hadden ze het graag gelijk gehoord zodat ze er van tevoren iets aan konden doen. De beste reactie die we konden krijgen vond ik. Nogmaals bedankt en we komen zeker nog wel eens terug en dan gaan we voor een goed of zeer goed :-)
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Met z'n achten heerlijk gegeten op het gezelligste plein van Leeuwarden. Uiterst vriendelijke bediening en een compliment voor de kok. Na de bestelling stond onze zeer gevarieerde menukeuze in een mum van tijd op tafel. Ook konden we kiezen uit veel verschillende - lekkere - biertjes. Een "klapper".
M V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
De borrel gerechten zijn riant.
De pizza was erg vet, We hebben geen van alle de pizza kunnen opeten. Nadien voelde het alsof er een bommetje in onze buik was ontploft.
Brenda Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Wie is toch die nieuwe leuke
barman met die blonde lok die sinds kort achter de bar bij Hidde en Nikki mag werken? Goeie oprechte glimlach en hands on! Kom graag in dit mooie etablissement!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Ik had gereserveerd via Tripadvisor, en de nadruk er op gelegd dat ik op het terras wilde zitten. Dat is nioet doorgegeven; overigens zeiden ze dat ze op het terras nooit tafels reserveerden. Dat is mij helaas niet bekend geworden.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Bediening liet lang op zich wachten. Maaltijdsalade is normaal gesproken prima, zat deze keer weinig smaak aan. Jammer, ben beter gewend bij Fellini!
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Zeer vriendelijke dames die je uitstekend bedienen. Het voorgerecht was eigenlijk te veel maar er werd voorgesteld dit te laten staan: misschien hadden we er later nog een plekje voor. Wijnkeuze was prima!
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
de lemontaart was verschrikkelijk zoet, er zat veel te veel suiker in en dat is niet meer van deze tijd. Ook de cappuccino was waterig . Verder was het bedienend personeel prima en ook de panini was lekker.
Elsiet V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijke pizza tonno. De bediening was aardig competent en relaxed.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Het was erg druk en daardoor veel wachttijd tussen de gangen. De bijgerechten (frietjes en groente) kwamen pas toen de meeste gasten van onze groep het hoofdgerecht al bijna ophadden.
Het eten was overingens prima.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Lekkere salade gegeten. De bediening was zeer vriendelijk.
Siet K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
De prijs kwaliteit was prima
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Perfecte bediening met goed advies en heerlijke gerechten. Helaas was het gepland tijdens de première van de film Redbad in de open lucht en was het daardoor even erg rumoerig.
Meike C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Ontzettend lekker en heel gezellig gezeten. Top restaurant met heerlijk eten. Super bedankt voor de fijne avond.
De ovenheerlijke pizza`s en de geweldige salades en het top voorafje.....we hebben genoten. Zaten heerlijk aan een hoge tafel rustig aan de zijkant. Al met al een geslaagde avond.