Fellini

Wilhelminaplein 20 8911 BS Leeuwarden Nederland Kaart
31-582120690

Over het restaurant Fellini

Bezieling, passie, hartstocht en een Italiaans familiegevoel. Bij Fellini City Lounge in Leeuwarden komt alles samen. De ingrediënten van het goede leven spelen bij ons de hoofdrol. Of je nu komt lunchen, dineren of borrelen. Op elk moment van de dag proef, voel, hoor en zie je La Dolce Vita.

Naamgever is Federico Fellini, één van de markantste regisseurs van de 20e eeuw. Omdat de oorsprong van het Fellini concept geboren is in een voormalige bioscoop in Enschede, maar ook omdat de zaak veel kenmerken van een goede film in zich draagt. Met dat verschil dat je als gast nu zelf het scenario schrijft.

Het is helaas niet mogelijk om te reserveren voor op het terras. Als u een reservering voor binnen heeft en er is buiten plaats, dan kunt u daar uiteraard wel plaatsnemen.

Meer informatie over restaurant Fellini

Jouw recensie over het restaurant Fellini

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gewoon alles helemaal goed. We hadden iemand extra maar er kon een stoel van buiten worden bijgeplaatst. Apart afrekenen kon en ik zou er zo weer gaan eten. Prijs/kwaliteit super.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het was prima. Lekker gegeten en vooral veel gelachen en gepraat. Jullie hebben bijgedragen aan het feit dat onze reünie erg geslaagd is. Noteer maar vast weer voor over vijf jaar: zaterdag 13 januari 2024. Want dan zijn we er weer. Bettina de Jong
D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Ik ging samen met een paar vriendinnen eten bij Fellini. Ik had van te voren gereserveerd, dat bleek een goede keuze geweest te zijn want het zat stampvol. Toen we binnenkwamen werden we helaas niet gastvrij ontvangen. We werden niet geholpen, compleet genegeerd. Pas na een aantal minuten vroeg iemand van de bediening of we al werden geholpen.
Ik had de pasta met gamba's besteld. Als er gamba's op een menu staan verwacht je echte gamba's (grote garnalen!) en niet gewone kleine garnaaltjes. Helaas was dit wel het geval. De saus was erg zuur, naar mijn idee te veel citroen, wat erg overheerste. Jammer!
De service was verder erg snel. Binnen no time stond het eten op tafel, en ook werd er een goede uitleg gegeven over de verschillende wijnen, dat was top.

Al met al vond ik de prijs kwaliteitsverhouding niet echt kloppen, dus ik weet niet of ik hier snel weer zou gaan eten.
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten, hele vriendelijke en vlotte bediening. Zeker een aanrader.
Kimmetje29 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Prima eten. Lekker salade, prima pasta. Fijn dat er voldoende groente in zit. Wel een erg groot brroofplankje vooraf voor 2 personen en.
De prijs voor de rode wijn, shiraz, wel erg hoog vergeleken met de andere soorten.
Eetcafé J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Mooie inrichting en heerlijk eten.Ook de bediening was erg vriendelijk en attent.
Anne N.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijke gerechten, meer dan voldoende, fijne bediening en snel
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Inmiddels goed bekend met de sfeer en uitstraling van Fellini. Past bij onze stijl. Ongedwongen maar wel met luxe uitstraling en prima producten. Komen daar graag!
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Leuk maar totaal geen geluiddempend materiaal gebruikt.
Slechte muziek, kermis voor de deur en een volle zaak. Alles bij elkaar om hoofdpijn van te krijgen. Gesprek alleen mogelijk als je zelf luid praat. Hmmmm. Gelukkig kregen we een andere tafel achterin. Veel fijner.
Carolien R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Bediening was vriendelijk maar leek nogal haast te hebben. Voorgerecht was nog lang niet op en toen werd het hoofdgerecht al gebracht. Tafeltjes staan erg dicht bij elkaar, er is veel "omgevings"lawaai. We hadden soms moeite om elkaar te verstaan. Het eten was wel OK.
Marina F.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Dit gaat uitsluitend over service en behandeling van de gasten: bij vertrek van Fellini, na gebruik van koffie en thee, kregen mijn twee vriendinnen en ik, van de (vermoedelijk) manager te horen dat wij niet meer hoefden terug te komen. Echt waar. Reden: wij waren niet eens met het feit dat wij van een tafel moesten verkassen.. . Los van onze of haar mening, wij waren perplex over deze uitspraak. Wij vonden het ongastvrij en onbeschoft.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Bij ontvangst de gasten welkom heten, een spot met teveel licht op je gericht voelt onprettig. Prijs/ kwaliteitsverhouding slecht. Pappardelle aan elkaar geplakt tot een dikke korst. Na opmerking komt de serveerster hier niet op terug. Bij afrekenen geen woord gezegd door de serveerster. Kortom wij zijn even klaar met Fellini, jammmer wij kwamen er graag.
Sippie D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Prijs kwaliteit verhouding is prima
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten.
Sip K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Al vaak daar gegeten. Eten is prima maar deze keer was mijn salade met eendeborst wel erg aan de magere kant.
Ik ben geen grote eter maar dit was toch wel schraal. Één stukje borst is geen maagverrassing!
V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk om naar jullie restaurant te gaan. Weer erg lekkere wijn gedronken en heerlijk gegeten. Het was erg druk, dus iets langer op ons eten moeten wachten.
Verder topsfeer!
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening
Romee L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Lekker eten, wel een beetje veel saus bij de pasta. Nagerechten waren heerlijk. Heel vriendelijk personeel, kom hier zeker nog een keer terug!
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij zijn vriendelijk en gastvrij ontvangen . Het eten was heerlijk, royaal en mooi opgediend. De wachttijd was kort. Het personeel was erg vriendelijk en ter zake kundig. Prijs viel ook nog mee, dus terugkomen we zeker.
Johanna S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018