Fellini

Wilhelminaplein 20 8911 BS Leeuwarden Nederland Kaart
31-582120690

Meer informatie over restaurant Fellini

Jouw recensie over het restaurant Fellini

Anita V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten !
kimmetje29 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer! Je kan er goed zitten.
Lekker dessert met heerlijke grosse witte chocola.
.....
T P V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Geheel prima,alleen veel lawaai (stemmen)
Boukje M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een zeer goed restaurant, waar je lekker kunt eten, waar je genoeg krijgt en het personeel aardig is en het niet duur is. Wat wil je nog meer. Wij waren allemaal zeer tevreden
m.spaans180966 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gereserveerde tafel stond niet klaar...8personen...zeer veel rumoer...chaotisch...eten matig..en beloofde vuurwerk vergeten
Anouschka D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Spontane bediening en heerlijk gegeten!
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een restaurant om zeker terug te komen.
We waren er op zaterdag met vrienden. We hadden best last van de rumoerige omgeving. Ik weet geen oplossing maar misschien kan daar enige verbetering in gebracht worden?
Saapke O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super goed gegeten met een vlotte bediening.
Met name de sorbet als nagerecht was precies goed niet te veel poespas erbij.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Vond de plaats van de gereserveerde tafel niet prettig. Kreeg toen een andere tafel toegewezen.
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Men hield er rekening mee dat we een trein van 19.47 wilden halen. Goed teken dat het druk was. Eten was lekker
(o.a. pestosoep met veel geitenkaas, lekkere lamshaas en pastagerechten. Uitgebreide kaart.
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Na een bezoekje aan de tentoonstelling Mata Hari kun je hier heerlijk genieten van allerlei lekkers.
Super leuke locatie, heerlijke gerechten en vlotte bediening.
Een echte aanrader!!!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben prima gegeten, het restaurant is gezellig ingericht. De bediening is snel en correct, ook als je iets wilt delen, is dat geen probleem.
1968Sandra .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Sfeervolle plek om lekker te eten. Prima bediening, voldoende keuze. Het nagerecht was echt heerlijk! Bediening komt vlot bestelling opnemen. Het is wel altijd erg druk, dus reserveren is zeker in de weekenden een must.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Nu voor de derde keer bij Fellini wezen eten. Ik moet zeggen, echt top! Iedere keer goed bediend met heelijk eten. Daarnaast zit je in een prachtige restaurant, wat wil een mens nog meer? Echt een aanrader.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Zo als wel vaker gister lekker geluncht bij Fellini, zalig eerlijk eten, wij hadden de clubsandwich kip en zoals gewoonlijk weer zalig klaargemaakt met lekker vers bruin brood.
Wij komen weer terug hoor!
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Mijn moeder en zus kwamen mij vandaag opzoeken in Leeuwarden, aangezien ik hier studeer aan de hogere hotelschool. Het leek mij leuk om daarom bij Fellini te gaan dineren vanwege hun ambiance en leuke menukaart. Wij bestelden een broodplankje, twee pasta's en een maaltijdsalade. Na een half uur was bij onze tafel geen eten uitgeserveerd en bij andere tafels die later aankwamen wel, dus vroegen wij de bediening of zij even konden gaan kijken. Een van de serveersters gaf aan dat het nog drie minuten zou duren, wat uiteraard prima is. Helaas was er minstens tien minuten later nog steeds geen eten uitgeserveerd.. Mijn moeder besloot om opnieuw naar een van de bedieningsmedewerkers te lopen om aan te geven dat wij nog steeds geen eten hadden gehad. Een van de serveersters ging hierop in discussie en zei zelfs dat wij verzonnen dat haar collega had gezegd dat het nog drie minuten zou duren. Het is naar mijn mening (en naar wat ik leer op de hogere hotelschool) not done om met gasten in discussie te gaan... Ik zal niet opnieuw visite meenemen naar dit restaurant.
Fridsma .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zaterdag 5 november gegeten bij Fellini, een verrassing in Leeuwarden.Prachtige ambiance, een zeer klantgerichte gastheer en medewerkers welke het nivo hebben om dit ook over te brengen op de gasten. Het eten fantastisch, smaakvol , vers en opgediend in mooie borden. Even dagje Leeuwarden wordt zeker opgevolgd door meerdere en zeker weer Fellini!!!
renkie .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Zoals wel vaker geluncht bij Fellini, mooie strakke tent. Enigszins tot onze verbazing echt smoor druk op een woensdag.
Prima restaurant om te lunchen. Mooie grote porties van prima kwaliteit. Fijne dikke plakken brood met een mooie lading 'beleg'. Altijd vriendelijke bediening had het nu wat druk, maar nog steeds goede service.
We komen zeker vaker terug. Zeker een aanrader in Leeuwarden.
Aukje K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Heerlijk gegeten op het terras. Alle gerechten waren prima verzorgd en de smaak was zeer goed. Ook de bediening was zeer vriendelijk. Op alle gebieden een aanrader dus.
Johson01 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Geholpen door het mooie weer, vanavond genoten op het terras. Prima bediening en aandacht van gastheer Willem Nicolai. Lekker brood vooraf. De tortellini is een aanrader!