Fellini

Woensdag 10:00 - 01:00
Donderdag 10:00 - 02:00
- Lun

9,3

Jouw recensie over het restaurant Fellini

J B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Vispasta, waar is de vis? VONGOLE EN GAMBA
Linguine, vongole, gamba’s, olijfolie, knoflook & rode peper, viel erg tegen! Meer dan de helft van de oesters was leeg en er lagen welgeteld 2 gamba’s op de pasta. De pasta zelf was zo pittig dat je geen andere smaak kon proeven. Nadat we echt lang moesten wachten op ons eten, zelfs nog gevraagd of ze ons niet vergeten waren... viel het erg tegen. Dit tegen de vriendelijke bediening gezegd te hebben, werd er niets met de informatie gedaan.
J. D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Komen hier geregeld lunchen. Ken weinig restaurants waar het bedienend personeel zo vriendelijk en met enthousiasme aan het werk is. Top!
J. D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Komen hier geregeld lunchen. Zo ook gisteren. Ken weinig restaurants waar het personeel zo vriendelijk is en met enthousiasme aan het werk is. Top!
A. P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Fantastisch gegeten en zeer vriendelijke bediening. Naast diner ook zeer geschikt voor gezellige borrel. Echt een aanrader om naartoe te gaan.
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Weekendje Enschede met vrienden gedaan en op vrijdag werkelijk uitstekend gegeten bij Fellini !
We hebben de bediening de vrije hand gegeven en gezegd dat de kok ons mocht verrassen met zijn lekkerste voor- hoofd en nagerechtjes.
Dit werd super leuk en origineel opgediend en zag er gelijk al uit om te watertanden!
De smaak stelde ons niet teleur, we hebben genoten!
We hebben er een echte avond uit van gemaakt, heerlijk, echt een aanrader als je een relaxete avond uit wilt hebben.
Kristel T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het eten was tien keer niets... ivm gezondheid gevraagd naar eten met weinig kruiden.. kreeg een droog stuk kip en dat was het... geen aardappeltjes, groente of wat dan ook want dat alles was gekruid...

Gamba's zaten niet bij het buffet omdat de kok er na het koken achter kwam dar ze niet meer goed waren... (lijkt me dat je dat voor het koken al kan ruiken maar ok)

Moordspel gedaan, de dame was niet/nauwelijks te verstaan door de harde muziek... eten en spel waren slecht op elkaar afgestemd... dit alles voor 50 euro per persoon, ik vind het ronduit schandalig... ik zou me als restaurant kapot schamen!!
seolenna .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Glutenvrij is het hier perfect geregeld! Zó fijn als je Coeliakie hebt. Hier nemen ze het serieus en de keuken heeft er verstand van. Ze hebben lekker gv brood, pasta's en bijna alle gerechten zijn gv te bereiden en dan ook nog smaakvol en lekker! Daardoor is dit een hele fijne plek om relaxt en lekker te eten, zelfs als je Coeliakie hebt.
PMEnschede .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Voor het eerst naar Fellini geweest op aanraden van vrienden. We dachten altijd dat het meer een disco's met bar en kroeg was maar je bleek er ook te kunnen eten en hoe. Zeer smaakvolle pasta gehad met een overheerlijke Carabonarasaus. Zeer royale portie en uitstekend bereid. De bediening was zeer attent en voorbeeldig. Het restaurant is gezellig ingericht en er ging een zeer relaxte sfeer. Ideaal restaurant voor als je na het shoppen nog even een hapje wilt eten. Voor herhaling vatbaar.

Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Wij gingen op zondagmiddag naar Fellini om een hapje te eten voor de film. De aankleding van het restaurant was sfeervol, het eten, toen het eindelijk kwam smaakte goed, maar hey totaal werd voor ons teleurstellend door de vervelende en ongeinteresseerde bediening. Geen vraag: wilt u ook wat eten, we moesten zelf iedere keer de bediening wenken en dan nog waren ze niet toeschietelijk. En toen we dan eindelijk gingen afrekenen presteerde de goede man het om te vragen of alles naar wens was geweest. Op mijn reactie:' wat denkt u zelf!' Kwam ook weer geen enkel blijk van inzicht.
Jammer een gemiste kans, ook voor het eten!
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Gezellig zitten hier! We waren met 20 personen en mochten gewoon uit het hele menu kiezen. We hadden veel verschillende gerechten maar toch presteerde de keuken het om alles tegelijkertijd en behoorlijk snel te serveren, echt super (want ze zaten vol)!!! Ik had de gebakken gamba's, dit gerecht was erg goed. De smaken waren goed in balans en qua structuur klopte het gewoon.

Niks op aan te merken, goede (snelle) bediening, goed eten voor een mooie prijs! Zeker aan te bevelen.
AJA V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Heerlijk eten goede bediening twee maal saltimbocca en eenmaal grote gamba's
alleen was het jammer dat er maar vijf brochette's op het plateau lagen terwijl we met drie waren Mogelijk prijs pp op kaart ?
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Een weekje geleden hier geweest, op een zaterdag. Grote en erg drukke zaak, zeker geen plek waar ik nog eens met zijn2en heen zal gaan, meer geschikt voor grote groepen. Mooi ingericht, maar en beeldscherm met reclame aan de muur vind ik toch we een enorm minpunt. Bediening was okay.
Het eten wat ik had ook, de pompoensoep was met name heel smakelijk. Mimede-eter trof het minder met de vegetarische hap: veel kaas, weinig paddestoelen.
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Een heerlijke hippe plek om te vertoeven. Ik heb hier dan ook meerde keren gegeten. Over het diner ben ik minder te spreken(slecht bereide vis), maar voor een lunch of borrel kom ik in Enschede toch het liefste hier. Ik zwicht iedere keer voor de prosecco die heerlijk fris is en word geserveerd met een vrolijk aardbeitje die er niet alleen leuk uitziet, maar echt wat voor de smaak doet. De gefrituurde mosselen met truffelmayonaise bestel ik iedere keer weer, samen met een oestertje of twee, een landbrood en Italiaans plankje. Dit is HET recept voor een heerlijke middag in de zon op het terras en een relaxte avond in de lounge. Nu ik er over schrijf maak ik in mijn hoofd plannen voor het weekend! Echt een aanrader
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Restaurant bestaat uit 2 verdiepingen. Strakke en moderne inrichting. Rommelige ontvangst beneden maar boven werden we vriendelijk ontvangen.

Vooraf vitello tonnato en carpaccio..heerlijk. Ook de hoofdgerechten, de geroosterde kabeljauw en de gegrilde gamba's, waren zalig.

Groot minpunt was het bijna anderhalf uur wachten op het hoofdgerecht. Andere latere tafels werden snel geholpen. Op de vraag of ze ons misschien vergeten waren (kan gebeuren) werd nogal bits gereageerd. Jammer. Gewoon sorry was OK geweest.
Al met al goed eten voor een goede prijs maar laat je niet boven plaatsen...een vergeten hoek !!
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Leuke zaak voor gezelligheid met vriendinnen. In de zomer is het noodzakelijk te reserveren voor een plekje op het terras. Het eten is prima, goed op temperatuur en smakelijk.
Rayke D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Met 2 vriendinnen bij Fellini gegeten. Het zat boordevol (incl een borrel en een paar grote groepen), toch hoefden we niet heel lang te wachten en was de daghap nog volop aanwezig. Ik zelf had een pizza met vijgen parmaham en gorgonzola. Ik vond t een aanrader. De daghap bestond uit zeebaars met risotto. De baars was niet zuinig en lekker (volgens mijn tafelgenoten) de risotto scheen niet erg bijzonder te zijn. De pizza was wat mij betreft een negen, de risotto een 7, kom ik tot een 8. Het voorgerecht ( broodje en olijven) was prima. Lekker vers broodje, alleen wat weinig kruidenboter.

Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Vanmiddag hier wezen lunchen. Grote zaak met veel zitplaatsen, was toch vrij rustig. bediening zeer attent. Er is een kleine lunchkaart met diverse broodjes en kleine en grote warme gerechten.
De tosti was op verzoek met bruin brood en de pannini met zalm en roomkaas was goed. de steakmessen waren niet echt scherp, want het was wel een geworstel om het broodje te snijden, maar de smaak was goed. Muntthee is hier ook echte muntthee.
Prijs/kwaliteit was goed.

Floor B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Voor het eerst bij Fellini gegeten met vrienden. Een leuke plek en een goede sfeer. We hadden vooraf een groot plateau met van alles en nog wat, dit was prima. We hadden alle 4 pasta besteld, ze kwamen tot twee keer toe vragen of we echt de entrecote niet hadden besteld. Uiteindelijk jammer dat ik die niet had besteld want de pasta was gewoon niet lekker. Bij mijn vriend zat er ook nog een stuk plastic in de pasta. Erg leuke plek voor een borrel maar ik zou toch ergens anders gaan eten.
Tusa T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Fijne vaste stek voor een betaalbaar hapje. Met name de pizza's en pasta's zijn goed betaalbaar en lekker. Wel vervelend dat het personeel om de haverklap komt opdringen of je nog een drankje wilt.
Olaf I.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Leuke tent, lekker eten en vriendelijke bediening. Wij hebben het afgelopen jaar zo vaak bij jullie gegeten dat de kaart een beetje saai wordt. Tip, tijd voor een nieuwe kaart, dan blijven we vaak komen.