Fellini Alkmaar

31-727920063

Speciale deals

Over het restaurant Fellini Alkmaar

Het leven is prachtig

De naam Fellini komt van een markante Italiaanse regisseur uit de 20e eeuw. De entourage van dit restaurant lijkt net een film en hier schrijft de gast zelf het scenario. Uniek is de inrichting door de omvang van het pand gedecoreerd met oosterse tapijten, enorme zwart-wit posters en metalen trappen. Met een wijnbar, club en de hele dag maaltijden, is het hier altijd buzzing. Het echte Italiaanse familiegevoel!

Meer informatie over restaurant Fellini Alkmaar

Maandag en Dinsdag vanaf 11:00
- Ontbijt 11:00 - 13:00
Woensdag t/m Zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 13:00

Jouw recensie over het restaurant Fellini Alkmaar

Sjoerd A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima eten en leuke tent waar meer potentie in zit dan er nu wordt uitgehaald. Personeel is jong en onervaren, hetgeen duidelijk terug te zien is in de service.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Goede sfeer. Vriendelijke bediening. Wij hadden eerst een plateau van verschillende voorgerechten. Dit was voor ons te.veel. Maar wel smakelijk. Het hoofdgerecht was hier door niet opgekomen. Maar smaakte ook prima!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Eten was erg vet en zout, met te weinig groente. Te beperkt assortiment speciaalbieren. Tafel bleef rommelig, Opdringerige verkoopsters.
lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De pizza was lekker en het vlees lekker sappig.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ik was hier om afscheid van mijn werkend leven te vieren in het pand waar mijn werk begon dus voor mij is nu de cirkel heel mooi rond. Het is nu een restaurant waar alles kan, ontbijt, lunch, diner, borrelen. En met mooi weer een heerlijk terras. Wij hebben genoten van de gastvrijheid en het heerlijke eten. En we komen zeker nog eens terug.
Helen C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten zijn veel beter dan de kaart doet vermoeden. Zeer vriendelijke en vlotte bediening en een prachtige locatie. Aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Daarnaast de enige tent in Alkmaar met een zeer uitgebreide coctailkaart. Gewoon niets op aan te merken, Top tent.
Klazien L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het gevraagde eten was niet meer voorradig , heel jammer. Wat er verder geserveerd werd was erg smakelijk.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Service uitstekend, borden waren mooi opgemaakt en eten was zeer goed. Wij vinden dat Fellini op alle gebieden sterk vooruit is gegaan en zullen Fellini zeker aanraden bij vrienden en kennissen.
Margaret D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prettige ongedwongen bediening. Mooie presentatie, smaakte goed. Grote plus vind ik dat de tafels niet te dicht op elkaar staan. Gezellige ambiance. Hoewel zelf geen kinderen mee, Speelhoek voor kinderen ideaal.
natasja D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
leuk restaurant in t oude politie bureau van Alkmaar , alleen de akoestiek op 1 etage kan beter we hadden t idee te moeten schreeuwen tegen mekaar, bediening was vriendelijk alleen soms een beetje warrig, 't eten was goed hadden de kreeft garnalen salade vooraf en als hoofdgerecht de gildehoen (erg lekker) en t dessert 1 keus de cheesecake de porties waren ruim voldoende. was een gezellige avond volgende x maar weer een vorkje prikken.
Wytze V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima ontvangst. Snelle en vriendelijke bediening. Heerlijk eten. Goede sfeer. De muziek stond naar onze smaak te hard maar op verzoek werd de muziek zachter gezet wat we zeer op prijs stelden
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten via IENS! Bijzondere gerechten gegeten die we anders niet zo snel gekozen zouden hebben en het was erg lekker. Minder lekker zat de wat houterige bank. Verder was alles wel netjes ingericht en de bediening was erg vriendelijk.
henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Er loopt te weinig personeel in de bediening. En wat er loopt heeft het "radar"uit staan: men rent naar tafeltjes die afgeruimd moeten worden en je kan als gast wenken en zwaaien wat je wilt: ze zien je niet! Uiteindelijk ben ik maar van tafel gegaan en heb een ober bij z'n lurven gepakt bij de bar om mn bestelling door te geven.
Geen Oscar voor deze dramatisch slechte vertoning.
marian B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hebben hier uitstekend gegeten op een geweldig leuke locatie. De gerechten waren zeer verrassend.
Wij waren hier in de laatste week van de AH actie. Het omwisselen van het desert tegen een ander gerecht bleek geen probleem te zijn. Ook was er rekening gehouden met mijn voorkeur een plekje bij het raam hoewel niet alle bedienden hiervan op de hoogte waren waardoor enige verwarring ontstond.
Voor gasten zonder AH zeer zeker ook aan te bevelen er is volop keuze en zeer prijsgunstig met op diverse dagen acties.
Mary W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Niet voor herhaling vatbaar. Wij hadden gevraagd om het dessert te laten komen, maar de mensen om ons heen , die niets gevraagd hadden gingen voor en wij waren de laatste. Mijn man wilde daarom voor het dessert weggaan.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We waren uit eten met de AH-restaurant actie en hierdoor kregen we het 2de 3-gangen menu gratis.
Normaal gesproken is het dus 34,50 per menu en dan zou ik prijs-kwaliteit niet in verhouding vinden.
Maar op deze manier prima, lekkere wijn erbij voor een goede prijs dus top!
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
sfeervolle ambiance, prima begeleiding, service gericht. Bovenal het eten was heerlijk begeleidt met een smaakvolle wijn. Zelfs het dessert, ik ben geen dessertmens, was eenvoudig doch smakelijk.
Barbara A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Het AH-restaurantactie-menu had keuze uit vegetarische maissoep vooraf en met paddestolen gevulde pasta als hoofdgerecht of voorgerecht met rivierkreeftjes en hoofdgerecht met kip en een dessert: cheesecake met ijs.
Wij hebben samen alle gerechten geprobeerd en ze waren allemaal heerlijk. De pasta was echt supergoed en zelfs een carnivoor zou hier geen vlees in gemist hebben. De champignonsaus bij de kip was verrassend en erg lekker. Het toetje is heerlijk! De menuprijs van 35 euro zeer waard.
We moesten vrij lang wachten voordat we konden bestellen, maar we hadden geen haast, dus dat was niet erg. De tijd tussen hoofdgerecht en dessert had van ons iets langer mogen zijn, verder was het bedientempo goed.
De porties waren allemaal fors (met uitzondering van het toetje, dat was precies goed), dus we zaten echt goed vol na de maaltijd. Goede wijnen met veel keus per glas en je krijgt er standaard een glaasje water naast. Heerlijk sterke en goed hete espresso ter afsluiting.
Echt een aanrader!
Alisa K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Speciaal werd er een ah menu gereserveerd. Normale prijs €35,00. Dit werd niet bij het menu aangegeven. Later op de rekening kunnen terug vinden.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017