Fellini Alkmaar

Kerkplein 9 1811 KL Alkmaar Nederland Kaart
31-727920063

Over het restaurant Fellini Alkmaar

Het leven is prachtig

De naam Fellini komt van een markante Italiaanse regisseur uit de 20e eeuw. De entourage van dit restaurant lijkt net een film en hier schrijft de gast zelf het scenario. Uniek is de inrichting door de omvang van het pand gedecoreerd met oosterse tapijten, enorme zwart-wit posters en metalen trappen. Met een wijnbar, club en de hele dag maaltijden, is het hier altijd buzzing. Het echte Italiaanse familiegevoel!

Meer informatie over restaurant Fellini Alkmaar

Maandag en Dinsdag vanaf 11:00
- Ontbijt 11:00 - 13:00
Woensdag t/m Zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 13:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met de AH actie. De inrichting en sfeer is prachtig. Inderdaaad wel wat rumoerig maar dat vonden wij niet storend. Erg vriendelijke bediening. Prima service. De keuze is beperkt maar kwalitatief goed. De pomodori soep was gewoon goed en de zalm was zelfs uitstekend van smaak. De ravioli was ook heerlijk. De risotto met rundersukade was zalig, maar erg machtig en veel. We hebben niet alles op gekregen. Beide desserts waren ook prima en mooi opgemaakt. Er is eerder commentaar geweest op de korte tijd tussen gerechten. Daar heeft de bediening/keuken van geleerd want bij ons deed men rustig aan. Na het hoofdgerecht zat zelfs veel tijd zodat we even gevraagd hebben of we het dessert al konden bestellen. Dat volgde daarna gelukkig al snel. Al met al een goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
histisch en onvoorstelbaar prachtig gerenoveerd restaurant Fellini. Heerlijk gegeten, de kalfssucade met truffelrisoto is een smaakbeleving die iedereen zou moeten ervaren. Geweldige bediening, heerlijke en vernieuwende sfeer. Een prachtige avond weer gehad dus! Monique
Koosd .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Oud gebouw mooi en functioneel ingericht. Zalmsalade perfect frisse salade met lekker veel dressing en goede zalm Hoofdgerecht risotto met kalfssucade Om met een vork te eten lekker mals en lekker vetje erin Cheesecake (smakelijk) toe met ijs en garnering (aalbessen in januari !!) conclusie : goed eten in fraaie omgeving
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig en prima restaurant. Geen doorsnee, wel hip en trendy. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Leuke avond gehad.
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Je hebt voor je menu steeds maar keuze tussen twee gerechten, maar dat was helemaal niet erg aangezien het eten goddelijk smaakte! Vriendelijk en snel personeel terwijl het restaurant nagenoeg vol zat. Extra patatjes bijbesteld; aanrader zo lekker! We komen hier zeker nog eens terug!
Judyjongkind J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voorgerecht kwam heel snel. We hadden net ons drinken en een broodje besteld. Toen in overleg met de bediening steeds aangegeven wanneer we het hoofdgerecht en nagerecht wilde. Dat werkte prima. Dus wij zijn tevreden!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een proefdiner via AH en Iens en er was steeds keuze uit 2 gerechten. De zalm vooraf was lekker ondanks dat deze behoorlijk zout was. Risotto prima, maar die sucadelap erop was niet heel creatief en wat overheersend. Prima chocolademousse toe.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Leuke locatie en inrichting. Bediening erg vlot en vriendelijk. Eten was ook goed.
Enige nadeel is dat het een enorme klankkast is. Het was één grote kakofonie van geluid en muziek wat het erg onrustig maakt.
joanendert .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
het was onze eerste keer dat we Fellini bezochten en het is ons goed bevallen.We kwamen met een Albert Heijn voucher en hadden dus niet veel keus, maar het eten was lekker, de service prima en vriendelijk en de inrichting rustig met een Italiaanse touch. Zeker voor herhaling vatbaar
J W D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Bijzonder aangenaam getafeld! Enthousiaste, attente en correcte bediening.
Het driegangen keuzemenu was top. Huisgemaakt en goed op smaak. We hebben heerlijk gegeten, echt een aanrader in Alkmaar!
Etienne M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Met een groep van 9 personen waarvan 4 kinderen wilden we hier voor een theatervoorstelling een hapje eten Bij het reserveren hadden we dit aangegeven. Het pand is een verbouwd politiebureau midden in het centrum van Alkmaar en heeft veel sfeer. Mooi ruim en bij de toiletten boven is van alles te zien. De ontvangst is vriendelijk en we herinnerden de serveerster aan onze voorstelling. We hadden 2 uur de tijd dus dat moest geen enkel probleem geven. We kregen een mooie tafel onder de trap vlak bij de keuken. Altijd leuk te zien wat daar gebeurt. Het viel ons op dat er niet veel gebeurde. Een kleine keuken (zeker voor zo'n groot pand) en weinig personeel aldaar met nog minder activiteit. Na een uur de bediening gevraagd of het voorgerecht al in zicht was. De ober reageerde geïrriteerd dat we gewoon op onze beurt moesten wachten maar het was bijna klaar.... Niet dus. Pas na 1,5 uur wachten kwam het voorafje. Om 8 uur moesten we eigenlijk richting theater en kwamen de hoofdgerechten die snel naar binnen werden gepropt. We hadden met het oog op de snelheid simpele gerechten als pizza en pasta gekozen. De smaken waren goed maar we hadden eigenlijk al gegeten en gedronken.
Een paar maanden eerder hadden we al met vrienden daar gegeten. Het eten was prima en gelukkig hadden we toen geen tijdsdruk. Maar het duurde allemaal erg lang.
Wij komen hier niet meer terug.
Winny T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Menu was de beste menu onder de zegels actie! Een echte top tent was t!.. mooi warme sfeer!en t eten... was een 10 waard!
Lotte_frans .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We waren een uur te vroeg maar werden direkt prettig te woord gestaan. Voor de restaurantactie was de keuze beperkt maar het smaakte goed en de bediening was o.k.
wiekvantongelen .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was niks voor mij mijn partner was wel te vreden
dus voor mij geen volgende keer jammer maar helaas
had uit zicht op de keuken wat werken die mensen hard en de bediening ook petje af ze blijven vriendelijk
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vriendelijk personeel. Wij gingen uiteten voordat we naar een voorstelling gingen. We hadden aangegeven hoelaat we uiterlijk weg moesten en daar hebben ze goed rekening mee gehouden. Heel fijn. Gerechten waren heerlijk!
t.bozelie .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
het ah menu viel goed in de smaak. Het was een goed en lekker samengesteld menu, waar de smaken goed in verhouding stonden, de opmaak erg verzorgd was en de bediening erg vriendelijk. Één minpuntje: het leek wel of de (gratis) geserveerde glazen water "op de bon waren" (nog niet eens half vol!)
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Woensdagavond met AH-actie. Prima keus voor dit arrangement. 2 keuzes per gang, maar gevarieerd genoeg en de optie om evt iets te wijzigen. Zalm vooraf was uitstekend van smaak. Tortellini en Risotto als hoofd waren ook mooie en smaakvolle porties. Goede afsluiter met cheescake. Leuk avondje en voor een totaalprijs (na kortingsactie AH) van een kleine €50 zeker voor herhaling vatbaar. Bediening is verder erg vriendelijk en prima sfeer. Een aanrader
schillemans .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben geweldig lekker gegeten; het menu had een heerlijk sukade lapje.. ; we gingen naar het theater.. en kregen een supersnelle service, zeer vriendelijk personeel.. wat wil je nog meer: een 10
robhoekstra.carlakater .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Via AH actie hier gaan eten. Het eten vonden wij zeer teleurstellend, als je je restaurant wil aanprijzen en laten zien welke lekkere gerechten er zijn moet je het niet op deze manier doen. Het voorgerecht zalmstukjes in wat sla en als hoofdgerecht risotto met een sucadelapje erop was niet echt uitnodigend om op te gaan eten. De smaak was redelijk. Toen de serveerster vroeg of het gesmaakt had heb ik onze bevindingen aan haar medegedeeld, ze vond het jammer dat wij dit niet eerder hadden gezegd dan hadden ze iets anders kunnen serveren. Het nagerecht zag er goed uit. De prijs voor deze maaltijd is veel te hoog. We hebben wel nog gratis koffie gekregen maar daar gaat het niet om. Je moet als je klanten wil krijgen je beter presenteren. De bediening
was zeer attent en vriendelijk. Het interieur is appart/leuk. Voor ons niet direct een restaurant om naar terug te keren. Het is juist zo leuk om via deze actie eens bij de verschillende restaurants te gaan eten.
jvanmoppes .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
we hebben hier op donderdagavond genoten van het Chef's Special 3-gangen verrassingsmenu en dat was helemaal top : tagliatelle met zwaardvis, hertenbiefstuk en cheesecake, alles was even lekker en smaakvol opgediend. De dames en heer deden hun best het ons geheel naar de zin te maken en dat is ze zeker gelukt!
Bij een volgend bezoek aan Alkmaar komen we hier zeker terug...