Fellini Alkmaar

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Fellini Alkmaar

Het leven is prachtig

De naam Fellini komt van een markante Italiaanse regisseur uit de 20e eeuw. De entourage van dit restaurant lijkt net een film en hier schrijft de gast zelf het scenario. Uniek is de inrichting door de omvang van het pand gedecoreerd met oosterse tapijten, enorme zwart-wit posters en metalen trappen. Met een wijnbar, club en de hele dag maaltijden, is het hier altijd buzzing. Het echte Italiaanse familiegevoel!

Meer informatie over restaurant Fellini Alkmaar

• Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prachtige locatie!
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Trendy gelegenheid in een v.m. politiebureau. Accoustiek is slecht,waardoor veel geluidsoverlast.Meer geschikt voor de jongere generatie dan voor ouderen.Het eten is goed;niet veel maar wel voldoende.Geen betaalbare fles huiswijn(prijzen v.a. 30 euro),maar wel een goed aanbod per glas.Bediening is vriendelijk.Menuprijs aan de hoge kant voor het gebodene (maar met de AH-actie geen klachten).De vegetarische maaltijd smaakte goed,maar zag er onaantrekkelijk uit.Het dessert was prima,evenals het voorgerecht.De kip/hoen smaakte goed.De achtergrondmuziek was-tezamen met het geluidsniveau-erg hinderlijk,wat de avond in negatieve zin heeft beïnvloed.Om die reden zullen wij niet gauw hier terug gaan.
corryslooter .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijk bediening! Beetje rumoerig in de zaak. Eten was heerlijk, zowel de salade als de maissoep. Het kipgerecht was wel wat aan de zoute kant. Overheerlijk toetje!
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het eten was uitstekend. Het was een AH menu. Het was een beetje chaotisch. Veel mensen en naar mijn beleving te weinig personeel. Die er waren deden hun taak geweldig. Grote groepen in een hoge zaal geeft natuurlijk veel lawaai.Damestoiletten waren ook niet erg zuiver. Verder toch wel een aanrader.
Lida L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
het AH MENU voor gerecht lekker,,hoofd gerecht niet zo onze smaken , toetje lekker
komen nog een keer terug,,en gaan dan van de kaart eten !
het gebouw spreekt ons wel aan !!
Myrthe W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Mooi restaurant en lekker gegeten!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Korting door Iens aangegeven is niet verrekend bij het eindbedrag.
Jerke O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goed restaurant, redelijk goed eten voor je geld en je wordt behandeld als volwaardig gast ipv iemand met de Albert Heijn actie. Ik kom hier zeker terug.
Enige punt van kritiek is dat het menu op de site anders is dan in het restaurant.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Chaotisch ,.. 3 gevraagd om de kaart... ze weten van elkaar niet wat ze aan het doen zijn. Gebrek aan kennis de dames konden niet uitleggen wat er op je bord lag... motivatie onder het personeel erg verschillend... de 1 was vriendelijk de ander onvriendelijke.
Erg veel lawaai... rommelig we hadden meer het gevoel dat een in een kroeg zaten dan een restaurant... er zou meer aandacht mogen zijn voor het bezoek..
Voor de info we hadden de AH restaurant actie... voorgerecht is echt beschamend ...rivierkreeft of maissoep de rivierkreeft/ garnalensalade was een beetje garnalen op een schelp met mayo dat was het... hoofdgerecht was lekker en toetje prima.

Ik hoop dat jullie iets doen met bovenstaand kritiek . Gastvrouwschap en economische werken zou niet verkeerd zijn
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Jammer van t voorgerecht en het geluid,/cq "muziek" waren walgelijk, alleen maar bassen en te hard, heel jammer van ons etentje, we verstonden elkaar niet...hoofd en nagerecht superlekker!!!
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Erg vriendelijk en vrolijk personeel!
Inrichting zeer smaakvol en gelukkig ook heeeerlijk gegeten!
Wij komen terug, ook al is dat helemaal uit Limburg ;-)
mistiek K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben met 5 tennisvriendinnen heerlijk gegeten. We werden erg vriendelijk geholpen door een studente uit Sint Pancras. Een enthousiaste serveerster die haar best deed onze avond te doen slagen. Het eten was heerlijk, met name de 'planchetta' is een echte aanrader. We hadden gereserveerd met iens.nl en kregen daardoor een korting van 20% die keurig aan het einde van de avond met het totaalbedrag werd verrekend. Wel jammer dat bij het verlaten van het restaurant, een van onze paraplu's niet meer in de mand stond. Daar kon Fellini natuurlijk niets aan doen. Kortom, een ontzettend leuk restaurant. We komen zeker terug.
Oscar B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij hebben daar lekker gegeten! Bediening is erg goed. Alleen de menukaarten roken naar ???. Het bedienend personeel heeft zich hierover verontschuldigd. Al met al is het uit eten met collega's van het werk voor herhaling vatbaar.
Jinne V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Hele gezellige sfeer en heerlijk eten! De pizza's duurde heel lang maar kregen ze gratis wat een service! We komen er erg vaak omdat het zo gezellig is!!
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Menu was beperkt, vanwege het gebruik van AH bonnen, maar we hebben heerlijk gegeten. We hebben buiten gezeten en dankzij de warmtelampen was dat heel goed te doen. Personeel was vriendelijk en gaf ons alle tijd om rustig te eten. Als je 5 kwebbelende dames op je terras hebt zitten en aanvoelt, dat zij alle tijd van de wereld hebben, dan is het leuk om niet gelijk alle gerechten met een sneltrein vaart te serveren. Een aanrader.
Anjo E.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lekker te eten geweest bij dit restaurant maar een muziekje op de achtergrond ontbrak en het licht was wat fel.
schokalk .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Voor- en nagerecht waren prima. Het hoofdgerecht (1 x Tortelone en 1 x Crepmette) bestond uit een kleine portie en was matig van kwaliteit
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben gisterenavond heerlijk gegeten in het restaurant.
Goede bediening en de kwaliteit van de piazza's is prima geweest.
We gaan er zeker nog een keer eten.
Pascale A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Keuze was karig, twee maal gevraagd voor dressing/saus apart maar niet gedaan. Voorgerecht niet opgegeten, aangegeven bij serveerster na navragen 'smaakt het' uh nee.. en alsnog extra moeten betalen voor broodplankje en patat bij hoofdgerecht.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Super heerlijke gerechten, geserveerd door zeer vriendelijke bediening met aandacht voor de tijd tussen de gerechten (wanneer wij wilden werd de bereiding van de volgende gang gestart).