Fellini Alkmaar

Kerkplein 9 1811 KL Alkmaar Nederland Kaart
31-727920063

Over het restaurant Fellini Alkmaar

Het leven is prachtig

De naam Fellini komt van een markante Italiaanse regisseur uit de 20e eeuw. De entourage van dit restaurant lijkt net een film en hier schrijft de gast zelf het scenario. Uniek is de inrichting door de omvang van het pand gedecoreerd met oosterse tapijten, enorme zwart-wit posters en metalen trappen. Met een wijnbar, club en de hele dag maaltijden, is het hier altijd buzzing. Het echte Italiaanse familiegevoel!

Meer informatie over restaurant Fellini Alkmaar

Maandag en Dinsdag vanaf 11:00
- Ontbijt 11:00 - 13:00
Woensdag t/m Zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 13:00

Jouw recensie over het restaurant Fellini Alkmaar

A. V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Het eten was vet . De bediening snel .En uiteindelijk moesten we zelf om de rekening gaan vragen . Deze kwam na 1 maal vragen niet . Het motto van de bediening fouten worden nu eenmaal gemaakt mevrouw
isa G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Hier met collega's wezen eten via de social deal. Het ging om een vier gangen diner waarbij op social deal vermeld stond dat je een keuze kon maken uit vlees vis of vegetarisch. Echter is ons aan de tafel niks gevraagd en kregen we het "menu" te horen. Er werd alleen gevraagd om allergieën en niet om een voorkeur. Het eerste gerecht was voor mij dan ook een teleurstelling aangezien het garnaaltjes waren en ik zeker geen vis liefhebber ben. Al met al was het eten wel oké maar vond het niet bijzonder.

Daarnaast moesten we vreselijk lang wachten we hadden om 6 uur gereserveerd maar om kwart voor 8 hadden we net ons eerste gerecht gehad. Hiervoor kregen wij een glas drinken van het huis maar dat zorgde er niet voor dat we minder lang moesten wachten. de bediening was traag en lette niet echt op. zo hebben we ook nog een half uur aan tafel gezeten met allemaal lege vieze borden. uiteindelijk zijn we zelf maar naar de bediening gelopen. Ook met het toetje ging het mis. we zouden chocolade mousse krijgen en opeens werd er panna cotta geserveerd. Achteraf bleek dat de bediening het menu niet had mogen vertellen omdat het een verrassing moest zijn. hierbij moet ik zeggen dat ik dan ook onaangenaam ben verrast. in mijn ogen was het beter geweest om te vragen naar de voorkeur voor vlees, vis of vegetarisch.
Al met al was het best een teleurstelling. Als je om 6 uur hebt gereserveerd verwacht je niet pas om kwart over 10 de deur uit te lopen. Ik kom hier in ieder geval niet meer terug.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Helaas waar we voor gereserveerd hadden,” verrassingdmenu” stond niet meer op de kaart.
Het was blijkbaar druk geweest, was een beetje chaotisch en moesten langer wachten dan normaal.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een verrassende/lekkere lunch op een creatieve manier gepresenteerd. Voor herhaling vatbaar.
Inoka P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
De bediening was erg traag en warrig. Duurde lang voor we konden bestellen
Gino F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Eten was hartstikke lekker. Het duurde lant maar het was echt het wachten waard. Zal hier nog een keer eten.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wat een top avond. Alles was heerlijk, maar de risotto met sucade was ongelooflijk. De bediening was ontspannen professioneel en ook de kok/eigenaar nam de tijd voor z'n gasten. Als we nog eens in de buurt van Alkmaar zijn gaan we zeker terug.
r.greydanus S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Gezellig restaurant, leuke bediening,heerlijk gegeten, komen zeker terug
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Fantastisch gegeten! En de lekkerste tonijnpizza die ik ooit gegeten heb. Mijn man had de Felliniplank met Italiaanse hapjes, deze was ook heerlijk! Alles vers en topkwaliteit. Uitstekende bediening en ook het restaurant is heel gaaf met al grote Italiaanse zwartwit foto's op de muren. Wij komen zeker terug!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Mooie hippe tent midden in het cemtrum in oud politiebureau met vriendelijk personeel en heerlijk eten.zeker een aanrader.
Evelien A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Fijne , vriendelijke bediening en goed eten.
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten, aardig personeel alleen niet altijd oplettend qua willen bestellen en lege borden en glazen enzo.
Pascale K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prachtige lokatie, heerlijk gegeten shared diner. Ron de eigenaar en kok is top!
Fijne ambiance en gezellig personeel. Wij komen hier vaak!
Dorette J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk pasta’s, mals vlees en een krokante, dunne pizza perfect op smaak. We hebben zeer goed en gezellig gegeten op deze mooie locatie. En alles voor een nette prijs.
Frederic M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Vriendelijk, zij het jong personeel.
De kwaliteit van het eten is goed en dat voor een relatief aantrekkelijke prijs.
Het duurde net wat te lang voordat we onze hoofdgerechten kregen, maar daarvoor had de ober dit al gecommuniceerd en excuses aangeboden.
Al me al aan te raden als je zonder teveel poespas een avondje uit eten wilt gaan.
Ligging tegenover De Grote Kerk is trouwens prachtig.
Sjoerd A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima eten en leuke tent waar meer potentie in zit dan er nu wordt uitgehaald. Personeel is jong en onervaren, hetgeen duidelijk terug te zien is in de service.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Goede sfeer. Vriendelijke bediening. Wij hadden eerst een plateau van verschillende voorgerechten. Dit was voor ons te.veel. Maar wel smakelijk. Het hoofdgerecht was hier door niet opgekomen. Maar smaakte ook prima!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Eten was erg vet en zout, met te weinig groente. Te beperkt assortiment speciaalbieren. Tafel bleef rommelig, Opdringerige verkoopsters.
lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De pizza was lekker en het vlees lekker sappig.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ik was hier om afscheid van mijn werkend leven te vieren in het pand waar mijn werk begon dus voor mij is nu de cirkel heel mooi rond. Het is nu een restaurant waar alles kan, ontbijt, lunch, diner, borrelen. En met mooi weer een heerlijk terras. Wij hebben genoten van de gastvrijheid en het heerlijke eten. En we komen zeker nog eens terug.