Fellini Alkmaar

Kerkplein 9 1811 KL Alkmaar Nederland Kaart
31-727920063

Over het restaurant Fellini Alkmaar

Het leven is prachtig

De naam Fellini komt van een markante Italiaanse regisseur uit de 20e eeuw. De entourage van dit restaurant lijkt net een film en hier schrijft de gast zelf het scenario. Uniek is de inrichting door de omvang van het pand gedecoreerd met oosterse tapijten, enorme zwart-wit posters en metalen trappen. Met een wijnbar, club en de hele dag maaltijden, is het hier altijd buzzing. Het echte Italiaanse familiegevoel!

Meer informatie over restaurant Fellini Alkmaar

Maandag en Dinsdag vanaf 11:00
- Ontbijt 11:00 - 13:00
Woensdag t/m Zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 13:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Alexandra J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
A. A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Prettige sfeer, vlotte en vriendelijke bediening, lekker en verassend eten. Plezierige avond gehad!
jessicareuser77 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ik wilde met mijn laatste AH bon heerlijk eten bij Felini, er al diverse keren langs gelopen maar nog nooit naar binnen geweest. Het ontvangst is gezellig en je hebt twee etages. We werden boven neergezet. De serveerster is meer dan vriendelijk en de huiswijn meer dan goed is (Merlot). Het eten is meer dan voortreffelijk. WAUW. Wat een bijzondere leuke eetgelegenheid waar je een heerlijke avond kunt hebben. Ik raad het zeker aan hier een keer te gaan eten.
trudy47 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het eten werd erg mooi opgediend!
Erg lekkere wijnen gedronken.
Geluidsniveau: het was erg rumoerig, jammergenoeg!
Verder niets dan lof!
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met de AH actie. De bediening was vriendelijk en snel ( maar niet te snel). We zullen hier zeker nog een keer terug komen.

Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima gegeten van AHactie menu. We zaten helaas net in koude stroom van de voordeur , maar gelukkig konden tien we dat melden naar een andere tafel die net leeg was gekomen. Prima geregeld!
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. De bediening was goed en vlot, maar niet te snel. Precies goed. We komen hier zeker nog eens terug.
Wytze V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prachtig gebouw. Mooie inrichting en heerlijk eten. De risotto was verrukkelijk. Vriendelijke bediening.
We komen zeker terug
Francien81 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker eten en niet duur. Het restaurantweek menu was heerlijk, met name de sucade en de cheesecake van witte chocolade vielen bij ons goed in de smaak.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met mijn moeder gegeten met de Albert Hein actie. Heerlijk eten, beetje snel geserveerd. Wat het idee geeft dat het allemaal al klaar staat en ze je snel weg willen hebben. Desalniettemin zeer vriendelijke serveersters die om de vijf minuten komen vragen of het smaakt en naar wens is. Mag iets minder maar beter dit dan niets.
Ik kom zeker een keer terug
Rein V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Kwaliteit van eten erg goed en zeer klantvriendelijk personeel. Wij zaten boven waar er duidelijk minder sfeer is als beneden. Koud en ongezellig, verwarming was kapot en zat bij een raam, waardoor kou in de nek en rug. Een aanrader om terug te keren, maar dan niet boven!
k.atema001 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellige tent, erg trendy ingericht. Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Bediening was zeer belangstellend en attent. Eten was prima! Komen zeker nog een keer terug!
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH-actie. Door deze actie ook nog eens goed betaalbaar. Prima ontvangst, niet te druk maar wel gezellig. Wij komen zeker nog eens terug!
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met de AH actie. De inrichting en sfeer is prachtig. Inderdaaad wel wat rumoerig maar dat vonden wij niet storend. Erg vriendelijke bediening. Prima service. De keuze is beperkt maar kwalitatief goed. De pomodori soep was gewoon goed en de zalm was zelfs uitstekend van smaak. De ravioli was ook heerlijk. De risotto met rundersukade was zalig, maar erg machtig en veel. We hebben niet alles op gekregen. Beide desserts waren ook prima en mooi opgemaakt. Er is eerder commentaar geweest op de korte tijd tussen gerechten. Daar heeft de bediening/keuken van geleerd want bij ons deed men rustig aan. Na het hoofdgerecht zat zelfs veel tijd zodat we even gevraagd hebben of we het dessert al konden bestellen. Dat volgde daarna gelukkig al snel. Al met al een goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
histisch en onvoorstelbaar prachtig gerenoveerd restaurant Fellini. Heerlijk gegeten, de kalfssucade met truffelrisoto is een smaakbeleving die iedereen zou moeten ervaren. Geweldige bediening, heerlijke en vernieuwende sfeer. Een prachtige avond weer gehad dus! Monique
Koosd .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Oud gebouw mooi en functioneel ingericht. Zalmsalade perfect frisse salade met lekker veel dressing en goede zalm Hoofdgerecht risotto met kalfssucade Om met een vork te eten lekker mals en lekker vetje erin Cheesecake (smakelijk) toe met ijs en garnering (aalbessen in januari !!) conclusie : goed eten in fraaie omgeving
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig en prima restaurant. Geen doorsnee, wel hip en trendy. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Leuke avond gehad.
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Je hebt voor je menu steeds maar keuze tussen twee gerechten, maar dat was helemaal niet erg aangezien het eten goddelijk smaakte! Vriendelijk en snel personeel terwijl het restaurant nagenoeg vol zat. Extra patatjes bijbesteld; aanrader zo lekker! We komen hier zeker nog eens terug!
Judyjongkind J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voorgerecht kwam heel snel. We hadden net ons drinken en een broodje besteld. Toen in overleg met de bediening steeds aangegeven wanneer we het hoofdgerecht en nagerecht wilde. Dat werkte prima. Dus wij zijn tevreden!