Fellini Alkmaar

Kerkplein 9 1811 KL Alkmaar Nederland Kaart
31-727920063

Over het restaurant Fellini Alkmaar

Het leven is prachtig

De naam Fellini komt van een markante Italiaanse regisseur uit de 20e eeuw. De entourage van dit restaurant lijkt net een film en hier schrijft de gast zelf het scenario. Uniek is de inrichting door de omvang van het pand gedecoreerd met oosterse tapijten, enorme zwart-wit posters en metalen trappen. Met een wijnbar, club en de hele dag maaltijden, is het hier altijd buzzing. Het echte Italiaanse familiegevoel!

Meer informatie over restaurant Fellini Alkmaar

Maandag en Dinsdag vanaf 11:00
- Ontbijt 11:00 - 13:00
Woensdag t/m Zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 13:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
k.atema001 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Zo als altijd: erg gastvrij ontvangen, leuke tent en het eten is altijd goed! Goede wijnkaart. Schone toiletten die elk uur gecheckt worden! Ook de lunch is gzeer goed daar. Jonge bediening maar weten heel goed hoe het moet en vormen echt een team! Aanrader, ook met kinderen erbij!
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gisteren met mijn vrouw en 2 kinderen bij Fellini geweest. Hartstikke lekker gegeten (alles was top maar met name de burger!) en de kids konden lekker spelen in de speelkamer. Prima wijn en vriendelijke mensen. Nogmaals: heerlijke gegeten en goede sfeer. Mooi restaurant en gezellig. Aanrader wat mij betreft!
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten, heel aardig personeel.
Wij hebben gebruik gemaakt van het IENS menu wat echt aan te raden is. We konden kiezen uit o.a. Mais soep die echt een aanrader is en de garnalen en rivierkreeft salade wat de vrienden namen. Beide gerechten waren heerlijk.
Verder hadden mijn tafelgenoten een pastagerecht wat heerlijk was en ikzelf had gebraden hoen met allemaal gegrilde groentes. Verder was er nog een lekkere salade. Het toetje was ook groots, met een bol heel lekker vanille-ijs met een saus van vruchten en een knapperige koek en kwarkgebakje. Aanrader dus!
Jannes K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Met zulke vrolijke en aardige mensen aan je tafel wordt het eten echt een feestje. En het eten deed er niet voor onder. Alkes van het AHmenu samen geproefd, een aanrader!
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Top tent! Eten heerlijk en zo een leuk personeel! Dit is echt een aanrader. Heerlijke wijnen en voor ouders onder ons, ze hebben een een afgescheiden speelruimte met veel leuks! Een plek waar wij wekelijks komen!!
wvansteenbergen1 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gebruik gemaakte van de AH Restaurantactie. Enkele uren voor aankomst gereserveerd voor een tafel voor twee personen. Goede ontvangst, waarna wij naar ons tafeltje (naar keuze, tafeltjes waren nog vrij) werden begeleid. Wij konden meteen iets te drinken bestellend. Dit wilden wij liever combineren met de samenstelling van het drie gangen keuzemenu. Met het oog daarop bestelden wij een fles rode huiswijn (Italiaanse Merlot, smaakte heerlijk). Na onze keuzes uit de gerechten te hebben gemaakt werden deze in een rustig tempo opgediend. Zij vielen letterlijk en figuurlijk "in de smaak". Het dessert bestond uit een verrassing, bedacht en bereid door de chef van de keuken. Ook daarover waren wij zeer tevreden. Na afloop vroeg de uitbater naar onze bevindingen. Die waren prima met dien verstande dat wij in het vervolg liever een plaatsje in een wat lichtere ruimte zouden willen hebben. Dat bleek tot de mogelijkheden te behoren. "Dan vragen naar een dergelijk tafeltje en het wordt geregeld".Wij gingen zeer tevreden huiswaarts.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Het eten was verrassend goed. De bediening serieus, vrolijk. De chef kwam ons vragen of hij het hoofdmenu iets mocht aanpassen. Voor ons werd het echt meer Italiaans. De oersmaak van m.n. Het eekhoorntjesbrood was geweldig.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gezellig sfeer, goed eten
patty A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Ik heb tijdig voor 2 personen gereserveerd voor 18u We kregen n tafeltje op een k-plek. Tochtig en druk, tegenover de keuken. Er was echt plek zat maar we kregen geen andere tafel. Gasten die na ons binnenkwamen kregen, zonder reservering, een veel betere plaats. Toen zijn we kwaad weggelopen. Ik kom er niet meer, hoewel t eten goed is. Had er vorige week nog gegeten.
M V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Prima gegeten in een sfeervolle ambiantie. Op het menu staat voor ieder wat wils; van een eenvoudige pizza tot gerechten voor wie meer wil dan dat.
Els A.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk, ontspannen gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Bij reservering eigenlijk al vol, er werd plaats gemaakt!
Leuke locatie, heerlijk eten, betrokken en gastvrije bediening.
Ben je in Alkmaar ... ga naar FELLINI.
M&H van Kleef
Wytze V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijke gerechten. Vriendelijke bediening. Leuke sfeer
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een groot compliment voor de meiden die ons bedienden!
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heel slecht , geen plek maar achterin ruimte genoeg. Ze hadddn geen zin want dinner moest opgemaakt worden. Of we in de gang willen zitten? Ja leuk idd. 2e keer al deze slechte "service'
Alexandra J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Onze booking via iens konden ze niet vinden. Interieur niet echt sfeervol en gezellig. Simpele kaart, eten niet bijzonder. Was heel koud binnen en we hebben heel lang op ons hoofdgerecht moeten wachten.
A. A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Prettige sfeer, vlotte en vriendelijke bediening, lekker en verassend eten. Plezierige avond gehad!
jessicareuser77 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ik wilde met mijn laatste AH bon heerlijk eten bij Felini, er al diverse keren langs gelopen maar nog nooit naar binnen geweest. Het ontvangst is gezellig en je hebt twee etages. We werden boven neergezet. De serveerster is meer dan vriendelijk en de huiswijn meer dan goed is (Merlot). Het eten is meer dan voortreffelijk. WAUW. Wat een bijzondere leuke eetgelegenheid waar je een heerlijke avond kunt hebben. Ik raad het zeker aan hier een keer te gaan eten.
trudy47 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het eten werd erg mooi opgediend!
Erg lekkere wijnen gedronken.
Geluidsniveau: het was erg rumoerig, jammergenoeg!
Verder niets dan lof!
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met de AH actie. De bediening was vriendelijk en snel ( maar niet te snel). We zullen hier zeker nog een keer terug komen.