Over het restaurant Feliz Fine Food

Onder d'Olle Grieze

Er gaat niets boven Groningen! En al helemaal niets boven dineren in Groningen. Bij Feliz Fine Food zit je tussen de kloostermuren en verweerde spiegels, waardoor je meteen die unieke sfeer te pakken hebt. Je wordt hier door het vriendelijke personeel op je wenken bediend en, laten we eerlijk zijn, de menukaart liegt er niet om! De kaart staat bomvol heerlijke gerechten en ook de wijnliefhebbers komen hier aan hun trekken. Klaar voor een echt avondje uit?

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Feliz Fine Food

Dinsdag gesloten tot eind februari

Jouw recensie over het restaurant Feliz Fine Food

Frieda J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Muziek van een populaire radiozender. Storend.
Schoon glaswerk. Ook het waxinahoudertje. Keurige servetten.
Wij waren uitermate vroeg voor een diner. Wij hadden de indruk dat te merken viel bij het personeel.
M.C. E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Feliz Fine Food. We hadden het menu van de Albert Heijn aktie.
Heerlijk menu, de bediening was vriendelijk.
Gewon top!
L.D. P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ontvangst was even vertraagd en direct zakelijk voor het inleveren van de AH bon. Logisch en cést le ton qui fait la musique....
Heerlijk gegeten, fijne tussenruimte tussen de tafeltjes :)

Voor herhaling vatbaar!
Marieke R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, alles goed voor elkaar. Ook vriendelijke bediening. Leuke ingericht en sfeervol. Het was er ook rustig, bijna te. Wij komen zeker terug.
Nienke W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een prima plek om heerlijk te eten. Veel verse producten worden gebruikt en de gerechten worden met zorg bereid. Zeer aan te bevelen. Smaakvolle inrichting van de zaak.
Grietje V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Teleurgesteld. Restaurant had geen zoete witte wijn. Alleen maar droge wijnen. Uiteindeijk wilden wij een mousserende Hugowijn bestellen. We vroegen om een 'kleine' fles Hugo (zoals op de menukaart was aangegeven) maar die bleek ook niet meer op voorraad te zijn. We kregen een champagneglas ingeschonken vanuit de grote fles. Ineens kregen wij bietensoep voor onze neus. We konden niet kiezen uit de soep van de dag of de bietencarpaccio met bietensoep. De menukaart op IENS klopt dus niet.
Later kwam de ober ons hoofdgerecht opnemen. Vlees of vis. Het was een verrassingsmenu dus we hadden geen keuze. We hebben een vleesgerecht en een visgerecht besteld. Kregen uiteindelijk tweemaal een vleesgerecht opgediend. Toen we zeiden: dit is niet onze bestelling zei de ober: wil je dan geen vlees?
Kortom, we hebben alles opgegeten, maar nooit weer!!!!
Marijt W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Geen menukaart voor AH actie, gerechten werden kort opgenoemd (in het Engels/gebrekkig Nederlands). Geen keuze uit nagerecht, dat is jammer. Biefstuk was wel echt goed bereid.
Geen uitgebreide keuze in bieren.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gastvrije ontvangst. Eten was heerlijk! Verrassend. Goed bijpassend wijnarrangement. Aanrader! Nu geboekt via Groupon, maar komen voor zeker terug.
Gaston H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Ik snap dat het een verrassing dinner was, maar als men biefstuk serveert van te voren wel vragen hoe die gebakken moet worden. Op zich goed gegeten verder niks mis mee.
Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gisteravond met de groupon deal hier gegeten. Het waren verrassende gerechten die goed op smaak waren. Lekkere steak en goed gebakken. Mooie ambiance en prettige bediening. Voor herhaling vatbaar.
Lena S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Via een actie geweest, speciaal voor een verjaardag gekocht om op 28 juli te gebruiken. Ik belde om te reserveren, kan 28 t/m 30 juli niet i.v.m Zomerwelvaart. Staat inderdaad in de voorwaarden; niet geldig tijdens evenementen maar waarom doe je dan de geldigheid t/m 30 juli als het op 28 t/m 30 juli niet kan en hoe weet ik wanneer en waar precies evenementen zijn?! Ook op zaterdag, maandag en dinsdag kan het niet.. Bleef niets over voor mij en toen ik vroeg om een oplossing kreeg ik praktisch te horen dat ik pech had. Heb uiteindelijk een dienst op werk moeten ruilen.
Toen ik aankwam was de service in het echt niet beter. Die man meteen: o, was de high tea om 14:30. En tegen de kok: o ze zijn er toch wel. Ook niet vragen of we buiten wilden zitten. hij stemde hiermee in met lichte tegenzin...High tea zelf was redelijk, Leuke theesmaken. Wel wat weinig, veel mousse-achtige dingen wat helaas wat smolt in de zon. soep had weinig smaak. prima hartige broodjes en nog wat taartjes.
Teijo D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Mixed feelings. We kwamen met de AH-bonnen en konden daarmee beperkt kiezen. Het voorgerecht mochten we kiezen uit vegetarische soep en carpaccio. De carpaccio bleek vervolgens te bestaan uit plakjes biet met een beetje geitenkaas. Flauw van smaak, een dressing had het gerecht opgefleurd. Teleurgesteld.

Hoofdgerecht keuze uit vis, vlees of vega. Was prima, hoewel koolvis niet mijn keuze zou zijn.

Toetje was grand dessert en zeer smakelijk.

Wijnarrangement matig, weinig smaakvol.

Bediening vriendelijk, hoewel mijn kritiek op het voorgerecht niet werd opgepakt. Engels als voertaal van vrijwel alle jongens en meisjes in de bediening.

Muziek te luid en te eenzijdig gladde jazz.

Ik kom er niet snel meer terug....
Jabik V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Aanrader, heerlijk gegeten, verrassingsmenu van vis was erg lekker, van tevoren krijg je de keuzes van de vis gepresenteerd, zie je de verse vis op een mooi plateau, helemaal goed.
Lekker in de stadstuin gedineerd, vlotte bediening en heerlijke wijnen én oesters!!
Z B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
We hadden de gebonden groentesoep die echt heerlijk was. Daarna de biefstuk die precies goed en als dessert 3 verschillende stukjes taart/cake. Prima verzorgd en leuk opgediend en vriendelijk personeel.
Birgit L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De meisjes van de bediening waren super vriendelijk en professioneel. In grote contradictie met de kwaliteit van het eten en hoe een klacht door de super visor/eigenaar? werd afgehandeld. Of de waterige tomaat gevuld met wat gorgonzola, spinazie en vage tempeh(?) nu wel goed was, Op mijn lauwe 'prima', zegt hij: Ja toch? Ik zie namelijk dat het op is." Wij voelen na het eindeloze wachten op Food & drinks van twijfelachtige kwaliteit helaas geen motivatie om terug te komen. We hopen dat de bediening ergens een top plek vindt, dat verdienen ze namelijk echt!
Monica W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten was lekker maar niet speciaal, zeker niet oor de prijs die je normaal zou betalen. De inrichting was modern en de service was goed maar er werkte maar een serveerster dus moest lang wachten op de bon.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Verrassend goed! Internationale setting. Heerlijk gegeten.
Let wel: personeel is ook internationaal en spreekt niet altijd Nederlands
rob D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lekker gegeten bij Feliz Fine Food, als je doorloopt kom je in een prachtige binnentuin waar je heerlijk kan zitten. Hier nu voor de 2e keer gegeten en weer een groot succes. Heerlijke verse vis van de dag word gepresenteerd aan tafel en staat niet op de kaart eveneens hebben ze vele vlees specialiteiten die gekozen kunnen worden. Wij hebben gekozen voor Dorade ( heel van de grill) en tournedos. Wat een smaak beleving! De vis mooi puur gehouden en heerlijk gegaard (eiwitten niet gestold ) de tournedos was echt een feestje zelden zo lekker vlees gehad van de Green Egg. Service is vriendelijk en mooie bijpassende wijnen die worden uitgelegd aan tafel. De prijzen doen niet ten onder van andere restaurants en zijn wat mij betreft schappelijk. Wij komen zeker terug!
Nick J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gister met de ah actie gegeten. Een mooi ingericht restaurant met een chille sfeer. Werden zeer goed en vriendelijk bediend door een Engels meisje. Wijnarrangement en menu ietwat prijzig (voor studenten), steak was wel heerlijk maar de vis wat droog. Al met al wel een aanrader, zeker ook voor een borrel na het werk oid!
Hubie B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten bij Feliz is heerlijk, maar de hoeveelheid is niet beïnvloedbaar vanwege de plate-service achtige opdiening. Als je voor een behoorlijke prijs, lekker wilt eten met afgepaste hoeveelheden ben je bij Feliz aan het goede adres. Meer lijkt er niet in te zitten. Wellicht ligt dit aan de AH restaurantactie waar wij aan deelnamen. Dat was zondermeer aan de ontvangst direct te merken: voorin de zaak met de deuren open (lawaaiig). Vooraf gevraagde tafel in de tuin werd niet gehonoreerd. Later naar achterin het restaurant verhuisd. Qua sfeer en bediening maakt Feliz totaal niet waar wat ze op hun website pretenderen. Als "AH deelnemers" voelden wij ons een tweederangs gast. Zaak bleef ook goeddeels leeg op zaterdagavond. Overall een teleurstellend restaurantbezoek. Op een mail rechtstreeks aan Feliz ter vervanging van deze recensie werd niet gereageerd.