Felise

Orthenstraat 36 5211 SX Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Felise

Loes V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Met een socialdeal gaan eten bij Felise. Het decor trok mij niet echt. Omdat we met een social deal daar aten hadden we een andere kaart. Het eten was prima, geen culinair hoogstandje maar qua prijs hoef je dat ook niet te verwachten. prima geholpen.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Op zaterdagavond met een gezelschap van 8 personen weze dineren bij Felise. Dit eetcafé / restaurant doet echt aan als een lunchroom, het was niet door voor het weekend, zo'n 3 tafels bezet (van de 12). Het eten is eenvoudig, de keuze is normaal (zo'n 6 a 7 per voor-hoofd of nagerecht maar het eten smaakt in verhouding met de prijs erg goed. Het is een aanrader voor iedereen die simpel, snel en rustig iets willen eten zonder veel te betalen.
Ferry3 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Op zoek naar een Chinees restaurant vonden we er één in de Orthenstraat. "Wegens omstandigheden gesloten" stond helaas op de deur, dus toen maar besloten iets anders te nuttigen. Schuin t.o. dit adres vonden we "Felise" en dat zag er niet ongezellig uit.
En van die "toevallige" gelegenheid hebben we geen spijt gekregen.
Een zelf samen te stellen dagmenu: 15,95 euro bleek een koopje voor het gebodene.
Eenvoudige gerechten maar met smaak opgediend: voor mijzelf varkenshaaspuntjes in champignonsaus en mijn gezelschap koos voor de gemarineerde stukjes kipsaté.
Dat bleek een prima keuze: prima op smaak, goede sauzen, een lekkere salade erbij en goed doorbakken frietjes. Vooraf hadden we allebei de dagsoep en dat was die donderdagavond groentesoep. Een werkelijk uitstekende, "knapperige" soep, royaal gevuld en vol van smaak. De avond besloten we met "Heisse Liebe": vanille roomijs met warme kersen en slagroom. Verrukkelijk en bijna een hoofdgerecht op zich.
Snelle en vriendelijke service. Een aanbevelenswaardig adres!