Feel Good

Zaterdag 10:00 - 17:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

Gustav B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Mijn vriendin en ik kwamen hier toevallig binnen lopen op zoek naar broodje en soep. Mijn vriendin had grote (!) kop dagsoep met geweldig brood. De pompoensoep was gekruid met Marrokkaanse kruiden en een heerlijke pittige kruidenolie. Zij kreeg de soep niet op zodat ik ervan kon smullen. Ik had een heerlijke dikke snee gezond brood met biologische geitenkaas, rucola, walnoten en honing. Echt puur, vers en lekker. Maar geserveerd op plankje dat even breed was als het hoge sneetje brood met harde korst. Afbijten was niet mogelijk. Snijden een hele toer. Vers sap en cappuchino erbij. Bij de koffie overheerlijke smeuïge brownie. Maar dan de prijs: 18,5 euro. Best veel denk ik dan. Als ik het me goed herinner 7,5 euro voor mijn snee brood met geitenkaas.... Bediening beleefd maar niet hartelijk. Maar eerlijk is eerlijk: het was naast duurzaam en gezond ook nog heel lekker. En we hebben nog brownie meegenomen.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
We hebben pas geluncht bij Feel Good! Het eten was puur en super smaakvol. Smoothies zijn echte vitaminen bommetjes. Het personeel is gepassioneerd en hebben echt aandacht voor de gasten!
Verrast .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Heerlijk geluncht bij Feel Good in Groningen. Een verademing om te kunnen kiezen uit zoveel heerlijke en originele gerechten en dan niet de afweging te hoeven maken tussen wat het lekkerst en wat 'de gezonde keuze' zou zijn. De couscoussalade is zeker een aanrader, smaakte erg goed. En mijn eerste kokoscappuccino is ook voor herhaling vatbaar. De bediening is uiterst vriendelijk. Leuk om een gesprek onderling op te vangen waaruit blijkt dat zij in hun vrije tijd ook gepassioneerd bezig zijn met gezonde en lekkere gerechten. Er hangt een fijne, relaxte sfeer, als je er de hele middag wilt hangen dan is dat prima en word je niet de deur uit gekeken. Naast mij werd genoten van een high tea die er ook erg goed uitzag. Ik kom zeker terug!
Wat super leuk om te lezen hoe je Feel Good hebt ervaren, dank je wel! We hebben naast ons lekkere eten en super bediening ook de liefste gasten. :) Tot snel!
Annegien S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Wij hadden vandaag de uiensoep met rozemarijn en deze vulde zo goed, dat we eigenlijk geen broodje meer hoefden te bestellen.
Gelukkig hadden we dat al wel gedaan en waren de gezonde tosti en het brood met tapenade en guacamole heerlijk!
De smoothies zijn ook zeker voor herhaling vatbaar.

Voor ons echt een fijne ontdekking in de mooiste stad van het Noorden!
Wat fijn om te horen! Leuk dat jullie er waren en graag tot de volgende keer!
TanteJosje .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Bij Feel Good hangt altijd een leuke, huiselijke sfeer! De naam zegt het al, het eten en drinken is voedzaam en lekker. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, daarnaast is het is erg fijn om te weten dat er niet met E-nummers en bewerkte producten wordt gewerkt. Groningen is weer een hotspot rijker, definitly een aanrader.
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
het is wat te warm en vochtig in de ruimte, waarschijnlijk doordat het een kleine ruimte is en de keuken op volle toeren staat.. maar het eten is waanzinnig lekker, de smoothies, de salades, de brownies.. allemaal fantastisch en de bediening top!