Feel Food

6,5
6,8
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Geen poespas, geen rompslomp - dat is wat dit tentje uitstraalt. Gewoon, gezond eten, en dat betekent in Amsterdam Quinoa, vegetarische kapsalon etc. Wel bio-mayonaise, want dat mag dan weer wel.
Wij hadden twee keer de Bio Burger II, en die was gewoon goed. Prima vlees, ietwat droog, op een lekker gezond broodje met vanalles ertussen. Waarschijnlijk moesten enkele van de bijgeleverde sausjes ertussen, want zonder die sausjes wat het wat karig van smaak. Plus twee keer grote friet - en die zijn dan ook wel zo groot, dat ik mijn portie ruim niet op kreeg.
Daarnaast de Linzensoep. Die viel wat tegen. De vega-kapsalon beviel de eetster prima.
De service is wat wisselvallig. Dit keer erg aardig, vriendelijk, maar een vorige keer ronduit onvriendelijk. Die keer zullen we maar vergeten.
En de locatie: precies zoals je in een biologisch/vegetarisch/veganistisch tentje verwacht. Kraak-nog-smaak.