Feefa

Meer informatie over restaurant Feefa

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30
Lienoontje C.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het eten was wederom super lekker. De gegrilde kipspiesjes waren top. Dit is de derde keer dat we er eten dit keer met een collega. Hij heeft zeker gesmuld van al het lekkers wat Feefa te bieden had.
Tamreb .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Feefa is een all you can eat restaurant.
Prijzen zijn inclusief drankjes zo weet je wat je kwijt bent. Bediening is erg goed en snel.
De mensen zijn heel vriendelijk.
Het eten smaakt lekker. Ossenhaas van de bakplaat of zalm, forel is allemaal echte aanraders!! Het fijne is dat de hoofdgerechten en bijgerechten aan tafel via tablet kan worden besteld en wordt geserveerd. Hierdoor zit je echt gezellig met zijn allen te eten.
Ook aan kleine kinderen hebben ze gedacht. Ze hebben lekkere gerechtjes en ook patatjes, kipnuggets. Ze hebben een leuke speelruimte voor de kinderen gemaakt.
Echt een goed betaalbare restaurant.
BertBoer .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Tegenwoordig bestel je de meeste gerechten aan tafel via een Tablet ! Dit werkt prima, het is helder en overzichtelijk en de gerechten staan verrassend snel op tafel. Koudbuffet, Sushi, Drinken, ijs en toetjes kan je zelf pakken. Het smaakt allemaal voortreffelijk. Je kan er lekker zitten en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We eten hier met regelmaat en het bevalt prima.