Feefa

Meer informatie over restaurant Feefa

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Fijne avond gehad, bijzonder vriendelijk personeel.
U. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker eten met genoeg variatie.
R V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ongelooflijk grote keus van gerechten, allen van uitstekende kwaliteit. Prima organisatie, bestellen d.m.v. i.pad, aanvulling van de gerechten bijna onzichtbaar, alles is er steeds. Een aanrader ook voor lastige eters, wie hier niets van z´n gading vindt kan nergens gaan eten.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Hier gegeten op zaterdagavond. Het is druk maar we worden vriendelijk door bediening het concept uitgelegd. Het all you can eat and drink concept werkt hier prima. Tafels wordem snel opgeruimd. Soms wat langer wachten bij de koks die het eten vers bereiden.

De sushi smaakt prima en bijgerechten ook goed in aziatisch thema.

Prijs kwaliteit prima, we vonden de tiramisu erg lekker en de bediening gezellig!
jenny L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heel gezellig, en aardig personeel ! En heerlijk eten !!
Malika H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Leuke en gezellige tent. Heerlijk eten en vriendelijke personeel. Ik heb daar voor get eerst gegeten met een groepje van 5 waaronder een jarige die gratis mocht eten. Wij hebben werkelijk genoten van de lekkernijen en het is zeker voor herhaling vatbaar!
Fenna C.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Gezellig en goed gegeten.

We gaan zeker terugkomen
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
All you can eat restaurant met prima prijs-kwaliteit verhouding. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar prima gerechten van de plaat en snelle bediening. Kwaliteit van sushi was goed en ruime keus in desserts. Het restaurant zat redelijk vol maar bij de plaat was het niet extreem druk, waardoor je niet lang hoefde te wachten. Alcoholische drankjes bestellen via tablet ging snel en makkelijk.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Zaterdag de 19e maart hier gegeten.wat een top zaak.veel keus alles is heerlijk.en personeel is top.vriendelijk .ruimen alles netjes op wat gebruikt is.wachttijd niet lang bij bakken en eten is heerlijk.in veel zaken geweest maar deze is vanaf nu ons nr 1 hier rijden wij graag voor om.
Mis 1 klein dingetje....dat is cassis in het assortiment .maar goed zoveel ander soort fris keus genoeg.tevrede klant erbij!
SushiGek ..
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Gezien de hoge recensies hadden we besloten hier te gaan eten. Helaas viel het eten zwaar tegen. Als je van flink doorgebakken vlees hou, is het een goeie plek. Wij houden van medium rare en ondanks meerdere malen aangegeven bij de koks, wordt het vlees doorgebakken als leer geserveerd. Verder is de keus bij het buffet wat magertjes en niet spannend. Sushi viel tegen, maar het is een wok restaurant, dus had ik dit verwacht. Plus punt is de ruime keuze aan dessert. Voor een vrijdag was het heel erg rustig. Slechts een paar tafels waren bezet. Door de geringe gasten, wordt je snel geholpen bij de wok en Tepanyaki. Met de tablet kan je alleen alcoholische dranken bestellen, geen eten. Het was leuk voor een keer, maar ik denk niet dat we een tweede keer komen.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk eten en drinken voor een gunstige prijs, relaxte sfeer en goede bediening. Het ontbrak ons aan niets, en ook belangrijk de stoelen zitten prima.
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zeer vriendelijk personeel, super goede en snelle service en erg mooi restaurant!

Er is veel keus qua eten! Bij de wok, teppanyaki en grill wordt je snel geholpen! Eten is ook erg lekker!! Échte aanrader!!!!
r V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
hele goede eetplaats,waar je heerlijk op je gemak alles kan proberen.vriendelijke en goede bediening.vlot vieze borden ed.van tafel.lekker sfeertje. top! kom zeker weer terug
Lienoontje C.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het eten was wederom super lekker. De gegrilde kipspiesjes waren top. Dit is de derde keer dat we er eten dit keer met een collega. Hij heeft zeker gesmuld van al het lekkers wat Feefa te bieden had.
Tamreb .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Feefa is een all you can eat restaurant.
Prijzen zijn inclusief drankjes zo weet je wat je kwijt bent. Bediening is erg goed en snel.
De mensen zijn heel vriendelijk.
Het eten smaakt lekker. Ossenhaas van de bakplaat of zalm, forel is allemaal echte aanraders!! Het fijne is dat de hoofdgerechten en bijgerechten aan tafel via tablet kan worden besteld en wordt geserveerd. Hierdoor zit je echt gezellig met zijn allen te eten.
Ook aan kleine kinderen hebben ze gedacht. Ze hebben lekkere gerechtjes en ook patatjes, kipnuggets. Ze hebben een leuke speelruimte voor de kinderen gemaakt.
Echt een goed betaalbare restaurant.
BertBoer .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Tegenwoordig bestel je de meeste gerechten aan tafel via een Tablet ! Dit werkt prima, het is helder en overzichtelijk en de gerechten staan verrassend snel op tafel. Koudbuffet, Sushi, Drinken, ijs en toetjes kan je zelf pakken. Het smaakt allemaal voortreffelijk. Je kan er lekker zitten en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We eten hier met regelmaat en het bevalt prima.