Feefa

Amersfoortsestraat 10 3821 CB Amersfoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Feefa

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Feefa

Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten!
Gemma S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zondag met 24 man gegeten goede service alles werd op tijd bijgevuld borden en glazen steeds weggehaald eten was heerlijk personeel vriendelijk en behulpzaam voor herhaling vatbaar een dikke voldoende
Danielle J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede zufes en goed eten veel keus en voor kinderen ook leuk om te doen
.G.W.J. D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Mooi en gezellig het eten is goed vers en drinken perfect.Wordt goed op de tafels gelet zodra bord leeg meteen weg heerlijk zeker een aanrader voor iedereen
HAns V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
°
Belinda S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten, altijd vriendelijke bediening.
Greetje Z.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Prima restaurantje waar je alles in begrepen krijgt. Voor alcoholische dranken betaal je slechts 1 euro extra. Erg goed vonden we dat de non-alcoholische dranken per flesje werden aangeboden, en dat je zelf zoveel kon pakken als je wilt. Omdat het restaurant in delen is opgebouwd heb je minder het idee van een massale vreetschuur. Bediening was vriendelijk en adequaat en we hebben lekker gegeten voor een goede prijs. Minpuntje is wel dat het op een minder gezellige plek gelegen is en de aankleding leuker kan.
Plonie M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een net restaurant, het eten was goed en er werd netjes en schoon gewerkt
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Voor 19.00 uur gereserveerd maar moesten tot zeker 19.15 u in de hal wachten tot onze tafel gereed was! Geen plek om te zitten terwijl je moet wachten, geen drankje aangeboden, is geen fijne binnenkomst.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Fijne avond gehad, bijzonder vriendelijk personeel.
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker eten met genoeg variatie.
R V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ongelooflijk grote keus van gerechten, allen van uitstekende kwaliteit. Prima organisatie, bestellen d.m.v. i.pad, aanvulling van de gerechten bijna onzichtbaar, alles is er steeds. Een aanrader ook voor lastige eters, wie hier niets van z´n gading vindt kan nergens gaan eten.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Hier gegeten op zaterdagavond. Het is druk maar we worden vriendelijk door bediening het concept uitgelegd. Het all you can eat and drink concept werkt hier prima. Tafels wordem snel opgeruimd. Soms wat langer wachten bij de koks die het eten vers bereiden.

De sushi smaakt prima en bijgerechten ook goed in aziatisch thema.

Prijs kwaliteit prima, we vonden de tiramisu erg lekker en de bediening gezellig!
jenny L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heel gezellig, en aardig personeel ! En heerlijk eten !!
Malika H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Leuke en gezellige tent. Heerlijk eten en vriendelijke personeel. Ik heb daar voor get eerst gegeten met een groepje van 5 waaronder een jarige die gratis mocht eten. Wij hebben werkelijk genoten van de lekkernijen en het is zeker voor herhaling vatbaar!
Fenna C.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Gezellig en goed gegeten.

We gaan zeker terugkomen
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
All you can eat restaurant met prima prijs-kwaliteit verhouding. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar prima gerechten van de plaat en snelle bediening. Kwaliteit van sushi was goed en ruime keus in desserts. Het restaurant zat redelijk vol maar bij de plaat was het niet extreem druk, waardoor je niet lang hoefde te wachten. Alcoholische drankjes bestellen via tablet ging snel en makkelijk.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Zaterdag de 19e maart hier gegeten.wat een top zaak.veel keus alles is heerlijk.en personeel is top.vriendelijk .ruimen alles netjes op wat gebruikt is.wachttijd niet lang bij bakken en eten is heerlijk.in veel zaken geweest maar deze is vanaf nu ons nr 1 hier rijden wij graag voor om.
Mis 1 klein dingetje....dat is cassis in het assortiment .maar goed zoveel ander soort fris keus genoeg.tevrede klant erbij!
SushiGek ..
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Gezien de hoge recensies hadden we besloten hier te gaan eten. Helaas viel het eten zwaar tegen. Als je van flink doorgebakken vlees hou, is het een goeie plek. Wij houden van medium rare en ondanks meerdere malen aangegeven bij de koks, wordt het vlees doorgebakken als leer geserveerd. Verder is de keus bij het buffet wat magertjes en niet spannend. Sushi viel tegen, maar het is een wok restaurant, dus had ik dit verwacht. Plus punt is de ruime keuze aan dessert. Voor een vrijdag was het heel erg rustig. Slechts een paar tafels waren bezet. Door de geringe gasten, wordt je snel geholpen bij de wok en Tepanyaki. Met de tablet kan je alleen alcoholische dranken bestellen, geen eten. Het was leuk voor een keer, maar ik denk niet dat we een tweede keer komen.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk eten en drinken voor een gunstige prijs, relaxte sfeer en goede bediening. Het ontbrak ons aan niets, en ook belangrijk de stoelen zitten prima.