Feedback Food and Wine

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Feedback Food and Wine

Oog voor detail

Den Haag heeft er weer een topper bij! Strijk neer aan de Mallemolen voor tongstrelende fusion van Aziatische afkomst. Feedback staat voor biologisch, fairtrade en gebruikt zoveel mogelijk streekproducten. De zeer toegewijde bediening staat ook voor je klaar tijdens wijnspijs middagen of een private dining.

Meer informatie over restaurant Feedback Food and Wine

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Feedback Food and Wine

stratmar V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Uitstekend gegeten, crabcakes en eendenloempias, 2x staartstuk= heerlijk. Prima wijnadvies (huiswijn). Betaalbaar met 30% IENSkorting. We komen zeker terug
B.t.koopmans K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Mooie inrichting, lekker eten en goede wijn. Restaurant ligt in druk uitgaansgebied. Verbazingwekkend dat we de enige gasten waren.
robin V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Leuk restaurant, zeker de moeite waard!
Janny M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lekker gegeten op de AH bonnen, 2e gerecht gratis. Wat wel een beetje tegenviel was de hoeveelheid en dat je moet betalen voor water( € 4,50/fles!) ben ik ook niet gewend.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Een warme mei avond, lekker buiten eten. De gastheer maakt het verschil, er wordt prima gekookt met een mooie presentatie en ook goed in overeenstemming met de prijs, maar het is vooral de plezierige informele wijze waarop het eten wordt uitgeserveerd. De kaart is klein maar fijn.
Noucky K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Wat een geweldige host hadden we. Ondanks m'n allergien heeft hij een heerlijk menu gerealiseerd waarbij aan alles gedacht werd.
Zeker de moeite waard om een keer neer te strijken, ook op een mooie zomer avond op het terras. Super levendig en gezellig.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Mijn echtgenote en ik bezochten Feedback voor de tweede keer en waren ook nu weer tevreden. We zijn geen culinaire specialisten maar we weten wel wat goed en lekker is. Als voorgerecht had ik de vegetarische snacks met sweet chilli. Eenvoudig maar smaakvol. Als hoofdgerecht had mijn partner gebakken zeebaars met zilte groente en beurre noisette en ik het op de Big Green Egg gerookt staartstuk met truffeljus (met wat groene asperges, gemengde paddenstoelen en een aardappelpureetje met rucola. Erg lekker allemaal en ook de huiswijnen verdienen een duimpje omhoog. We komen graag nog een derde keer!
John P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Mijn vriendin was zeer in haar nopjes met mijn keuze voor FeedBack.
L. K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Goede kennismaking met Feedback, die ik complimenteer met de jazzy muziekkeuze en vriendelijke bediening. Gerechten vers en smaakvol, zoals de gamba's op sla met een heerlijke dressing en de crabcakes hebben een goede textuur; herkenbaar als krab en geen zalvachtige substantie zoals ik wel elders heb ervaren. Hoofdgerecht zeebaars goed knapperig en de zilte zeekraal is een mooie tegenhanger voor de romige aardappelpuree. Kaasplankje letterlijk om vingers bij af te likken. Gerechten zijn wat aan de prijs, maar er wordt met goede kwaliteit ingrediënten gewerkt.
Lydia E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Dit was niet de eerste keer dat ik hier was, zoals de vorige keer waren wij tevreden.
gerechten zagen er mooi uit en lekker.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bij Feedback gegeten i.h.k.v. de AH restaurantactie. Daarvoor krijgt men een apart menu, het eigen menu heb ik niet gezien. Ik weet niet of men de prijzen naar boven heeft bijgesteld, omdat men maar een van beide driegangen menu's betaald. Voor de prijs €42,50 vind ik het te duur en te simpel.
Ik en mijn gast kozen beiden voor de vis-variant:
Het voorafje, gefrituurde garnalen in een (te) pikant jasje op een bedje van sla, was wel erg simpel. En dan valt extra op dat de garnaal iets te lang is gefrituurd (te hard en te gaar). De kerry lychee voegt weinig toe.
Het hoofgerecht, een gebakken zeebaarsfilet, heeft een lekker krokant korstje, maar de als mousseline aangekondigde aardappelpuree is aan de stevige kant. Met wat zeekraal en een paar hazelnootjes is ook dit gerecht wel erg simpel. We missen een lekkere saus, want het geheel is wat droog.
Het dessert en het kaasplankje zijn goed.
De wijnkaart is best uitgebreid, maar hooguit 20% is per glas verkrijgbaar.
Er is geen wijnarrangement, helaas.
Bij de thee achteraf is er wel veel keus in groene theesoorten, een hele doos, maar helaas niet in zwarte thee.
De aangeboden Twining Prince of Wales is op zich OK, maar ook dit is toch een gemiste kans, net zoals het ontbreken van lekkere koekjes en chocolaatjes erbij.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ik vind de prijs kwaliteit verhouding erg uit balans en miste toch ook wel bezieling bij het personeel. Het ging netjes volgens de regels maar wij hadden niet het gevoel dat de bediening het met passie deed.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
zaterdag gegeten bij feedback, het was tamelijk koud in het restaurant , erg felle verlichting en luide muziek. Het eten was goed maar gezien de prijs erg duur. driegangenmenu voor 42.50 , de porties waren erg klein en het kaasplankje moet zeker 13 euro gekost hebben voor 4 miniscule stukjes kaas. De bediening was prima en vriendelijk. Gegeten met de Ah bon, voor de normale prijs had ik nooit voor dit restaurant gekozen.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Super lekker gegeten alleen foutje bij afrekenen maar eenmaal thuis even opgebeld en het verschil krijg ik terug op mijn bank rekening super geregeld
m V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We zijn hier erg fijn geholpen met persoonlijke touch. Het eten was bijzonder en erg lekker. Een hele goede wijn tegen een zeer goede prijs.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was prima, helemaal voor de IENS prijs. Ik vond de wijn wel erg duur, 24,50 voor een half flesje! Je kunt beter per glas bestellen!
We hadden de pech naast een zeer luidruchtig bejaard gezelschap te zitten, maar werden keurig door de bediening verplaatst naar de andere kant van de zaak.
Lekker gegeten en aardige bediening, mooi tentje!
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ondanks de hoge ranking komen we hier niet meer terug. Het was echt steenkoud in het restaurant en daar was niets aan te doen. Werd begripvol op gereageerd maar een gratis kopje thee had als geste wel gemogen.
K K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
lekker eten maar relatieve duur (geen amuse). Goede bediening En goede selectie van halve liter rood en witte wijnen. We hebben genoten.
Annette T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Er heerst een gezellige sfeer. De bediening was zeer goed, niet dominant maar wel even uitleggen wat je krijgt. De keuze is niet zo groot, maar wel erg lekker. De wijn was heerlijk. We mochten ook proeven en een andere wijn kiezen dan we aanvankelijk hadden gekozen. Kortom echt een aanrader.
I09 K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We zijn blij om dit restaurant ontdekt te hebben. Dankzij de ah restaurantactie kom je op plekken die je anders over het hoofd zou zien. Erg aardige en correcte bediening en heerlijk eten. Driegangenmenu menu was kwalitatief erg goed. De geadviseerde wijnen ook goed passend en bijzonder.
We komen graag nog een keer terug