Feedback Food and Wine

Mallemolen 10A 2585 XJ Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Feedback Food and Wine

Oog voor detail

Den Haag heeft er weer een topper bij! Strijk neer aan de Mallemolen voor tongstrelende fusion van Aziatische afkomst. Feedback staat voor biologisch, fairtrade en gebruikt zoveel mogelijk streekproducten. De zeer toegewijde bediening staat ook voor je klaar tijdens wijnspijs middagen of een private dining.

Meer informatie over restaurant Feedback Food and Wine

Dinsdag t/m Zondag

John P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Mijn vriendin was zeer in haar nopjes met mijn keuze voor FeedBack.
L. K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Goede kennismaking met Feedback, die ik complimenteer met de jazzy muziekkeuze en vriendelijke bediening. Gerechten vers en smaakvol, zoals de gamba's op sla met een heerlijke dressing en de crabcakes hebben een goede textuur; herkenbaar als krab en geen zalvachtige substantie zoals ik wel elders heb ervaren. Hoofdgerecht zeebaars goed knapperig en de zilte zeekraal is een mooie tegenhanger voor de romige aardappelpuree. Kaasplankje letterlijk om vingers bij af te likken. Gerechten zijn wat aan de prijs, maar er wordt met goede kwaliteit ingrediënten gewerkt.
Lydia E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Dit was niet de eerste keer dat ik hier was, zoals de vorige keer waren wij tevreden.
gerechten zagen er mooi uit en lekker.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bij Feedback gegeten i.h.k.v. de AH restaurantactie. Daarvoor krijgt men een apart menu, het eigen menu heb ik niet gezien. Ik weet niet of men de prijzen naar boven heeft bijgesteld, omdat men maar een van beide driegangen menu's betaald. Voor de prijs €42,50 vind ik het te duur en te simpel.
Ik en mijn gast kozen beiden voor de vis-variant:
Het voorafje, gefrituurde garnalen in een (te) pikant jasje op een bedje van sla, was wel erg simpel. En dan valt extra op dat de garnaal iets te lang is gefrituurd (te hard en te gaar). De kerry lychee voegt weinig toe.
Het hoofgerecht, een gebakken zeebaarsfilet, heeft een lekker krokant korstje, maar de als mousseline aangekondigde aardappelpuree is aan de stevige kant. Met wat zeekraal en een paar hazelnootjes is ook dit gerecht wel erg simpel. We missen een lekkere saus, want het geheel is wat droog.
Het dessert en het kaasplankje zijn goed.
De wijnkaart is best uitgebreid, maar hooguit 20% is per glas verkrijgbaar.
Er is geen wijnarrangement, helaas.
Bij de thee achteraf is er wel veel keus in groene theesoorten, een hele doos, maar helaas niet in zwarte thee.
De aangeboden Twining Prince of Wales is op zich OK, maar ook dit is toch een gemiste kans, net zoals het ontbreken van lekkere koekjes en chocolaatjes erbij.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ik vind de prijs kwaliteit verhouding erg uit balans en miste toch ook wel bezieling bij het personeel. Het ging netjes volgens de regels maar wij hadden niet het gevoel dat de bediening het met passie deed.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
zaterdag gegeten bij feedback, het was tamelijk koud in het restaurant , erg felle verlichting en luide muziek. Het eten was goed maar gezien de prijs erg duur. driegangenmenu voor 42.50 , de porties waren erg klein en het kaasplankje moet zeker 13 euro gekost hebben voor 4 miniscule stukjes kaas. De bediening was prima en vriendelijk. Gegeten met de Ah bon, voor de normale prijs had ik nooit voor dit restaurant gekozen.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Super lekker gegeten alleen foutje bij afrekenen maar eenmaal thuis even opgebeld en het verschil krijg ik terug op mijn bank rekening super geregeld
m V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We zijn hier erg fijn geholpen met persoonlijke touch. Het eten was bijzonder en erg lekker. Een hele goede wijn tegen een zeer goede prijs.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was prima, helemaal voor de IENS prijs. Ik vond de wijn wel erg duur, 24,50 voor een half flesje! Je kunt beter per glas bestellen!
We hadden de pech naast een zeer luidruchtig bejaard gezelschap te zitten, maar werden keurig door de bediening verplaatst naar de andere kant van de zaak.
Lekker gegeten en aardige bediening, mooi tentje!
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ondanks de hoge ranking komen we hier niet meer terug. Het was echt steenkoud in het restaurant en daar was niets aan te doen. Werd begripvol op gereageerd maar een gratis kopje thee had als geste wel gemogen.
K K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
lekker eten maar relatieve duur (geen amuse). Goede bediening En goede selectie van halve liter rood en witte wijnen. We hebben genoten.
Annette T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Er heerst een gezellige sfeer. De bediening was zeer goed, niet dominant maar wel even uitleggen wat je krijgt. De keuze is niet zo groot, maar wel erg lekker. De wijn was heerlijk. We mochten ook proeven en een andere wijn kiezen dan we aanvankelijk hadden gekozen. Kortom echt een aanrader.
I09 K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We zijn blij om dit restaurant ontdekt te hebben. Dankzij de ah restaurantactie kom je op plekken die je anders over het hoofd zou zien. Erg aardige en correcte bediening en heerlijk eten. Driegangenmenu menu was kwalitatief erg goed. De geadviseerde wijnen ook goed passend en bijzonder.
We komen graag nog een keer terug
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Feedback serveert mooie smaakvolle gerechten. De ingrediënten komen goed tot hun recht. Het restaurant zelf is prettig en de bediening alert en goed.
Evelyn H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een zeer welkom ontvangst. Het menu was slim gekozen. Voor elke gang het je keuze uit vlees of vis. We hadden om-en-om gekozen voor vis en vlees, zodat we alles konden proeven. Erg goede combinaties door de chef samengesteld. De uiteindelijke topper was de noten/chocolade taart met ijs.

Als we weer eens in Scheveningen zijn, dan komen we daar graag weer!
Evelyn H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016

Als we weer eens in Scheveningen zijn, dan komen we daar graag weer!
Ragnar V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker eten en gezellig restaurant. Een ober en een kok voor het hele restaurant is weinig/ te weinig. Voor- hoofd -en nagerecht nam 2 uur in beslag. Bediening was prettig maar alles duurde lang. Met de ah actie was de prijs ok, zonder zou ik 142 euro ( nu 100 euro inclusief wijn voor 2 personen) te veel hebben gevonden.
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heel erg lekker gegeten en een super goede bediening. We komen hier snel weer terug.
flowerpower13 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij maakten gebruik van de AH spaarkaart. Behalve dat het menu waaruit gekozen kon worden (vis of vlees) uitstekend van kwaliteit was, vonden wij de prijs daarvan (42,50 euro) verhoudingsgewijs te duur. Zo ook de prijs voor een klein flesje Bordeaux wijn ( nog geen 70 cl. Wij besloten geen koffie oid te nemen.

Conclusie: zonder AH spaarkaart zouden wij hier niet gaan eten want dan zouden wij dus ruim over de 100 euro zijn kwijt geweest. Wij hebben de indruk dat het restaurant op een verkeerde wijze mee doet met de AH restaurantactie cq langs deze weg tracht toch nog wat klanten te trekken.............
Marie-J .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie, gezellig klein restaurant met beperkte kaart maar voor een driegangenkeuzmenu € 42,50 pp rekenen is te duur.