Feedback Food and Wine

Mallemolen 10A 2585 XJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Feedback Food and Wine

Oog voor detail

Den Haag heeft er weer een topper bij! Strijk neer aan de Mallemolen voor tongstrelende fusion van Aziatische afkomst. Feedback staat voor biologisch, fairtrade en gebruikt zoveel mogelijk streekproducten. De zeer toegewijde bediening staat ook voor je klaar tijdens wijnspijs middagen of een private dining.

Meer informatie over restaurant Feedback Food and Wine

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Loes V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
zaterdag gegeten bij feedback, het was tamelijk koud in het restaurant , erg felle verlichting en luide muziek. Het eten was goed maar gezien de prijs erg duur. driegangenmenu voor 42.50 , de porties waren erg klein en het kaasplankje moet zeker 13 euro gekost hebben voor 4 miniscule stukjes kaas. De bediening was prima en vriendelijk. Gegeten met de Ah bon, voor de normale prijs had ik nooit voor dit restaurant gekozen.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Super lekker gegeten alleen foutje bij afrekenen maar eenmaal thuis even opgebeld en het verschil krijg ik terug op mijn bank rekening super geregeld
m V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We zijn hier erg fijn geholpen met persoonlijke touch. Het eten was bijzonder en erg lekker. Een hele goede wijn tegen een zeer goede prijs.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was prima, helemaal voor de IENS prijs. Ik vond de wijn wel erg duur, 24,50 voor een half flesje! Je kunt beter per glas bestellen!
We hadden de pech naast een zeer luidruchtig bejaard gezelschap te zitten, maar werden keurig door de bediening verplaatst naar de andere kant van de zaak.
Lekker gegeten en aardige bediening, mooi tentje!
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ondanks de hoge ranking komen we hier niet meer terug. Het was echt steenkoud in het restaurant en daar was niets aan te doen. Werd begripvol op gereageerd maar een gratis kopje thee had als geste wel gemogen.
K K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
lekker eten maar relatieve duur (geen amuse). Goede bediening En goede selectie van halve liter rood en witte wijnen. We hebben genoten.
Annette T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Er heerst een gezellige sfeer. De bediening was zeer goed, niet dominant maar wel even uitleggen wat je krijgt. De keuze is niet zo groot, maar wel erg lekker. De wijn was heerlijk. We mochten ook proeven en een andere wijn kiezen dan we aanvankelijk hadden gekozen. Kortom echt een aanrader.
I09 K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We zijn blij om dit restaurant ontdekt te hebben. Dankzij de ah restaurantactie kom je op plekken die je anders over het hoofd zou zien. Erg aardige en correcte bediening en heerlijk eten. Driegangenmenu menu was kwalitatief erg goed. De geadviseerde wijnen ook goed passend en bijzonder.
We komen graag nog een keer terug
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Feedback serveert mooie smaakvolle gerechten. De ingrediënten komen goed tot hun recht. Het restaurant zelf is prettig en de bediening alert en goed.
Evelyn H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een zeer welkom ontvangst. Het menu was slim gekozen. Voor elke gang het je keuze uit vlees of vis. We hadden om-en-om gekozen voor vis en vlees, zodat we alles konden proeven. Erg goede combinaties door de chef samengesteld. De uiteindelijke topper was de noten/chocolade taart met ijs.

Als we weer eens in Scheveningen zijn, dan komen we daar graag weer!
Evelyn H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016

Als we weer eens in Scheveningen zijn, dan komen we daar graag weer!
Ragnar V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker eten en gezellig restaurant. Een ober en een kok voor het hele restaurant is weinig/ te weinig. Voor- hoofd -en nagerecht nam 2 uur in beslag. Bediening was prettig maar alles duurde lang. Met de ah actie was de prijs ok, zonder zou ik 142 euro ( nu 100 euro inclusief wijn voor 2 personen) te veel hebben gevonden.
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heel erg lekker gegeten en een super goede bediening. We komen hier snel weer terug.
flowerpower13 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij maakten gebruik van de AH spaarkaart. Behalve dat het menu waaruit gekozen kon worden (vis of vlees) uitstekend van kwaliteit was, vonden wij de prijs daarvan (42,50 euro) verhoudingsgewijs te duur. Zo ook de prijs voor een klein flesje Bordeaux wijn ( nog geen 70 cl. Wij besloten geen koffie oid te nemen.

Conclusie: zonder AH spaarkaart zouden wij hier niet gaan eten want dan zouden wij dus ruim over de 100 euro zijn kwijt geweest. Wij hebben de indruk dat het restaurant op een verkeerde wijze mee doet met de AH restaurantactie cq langs deze weg tracht toch nog wat klanten te trekken.............
Marie-J .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie, gezellig klein restaurant met beperkte kaart maar voor een driegangenkeuzmenu € 42,50 pp rekenen is te duur.
TdH H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het was stil in Feedback Food and Wine: naast het onze was slechts een tafeltje bezet. Een vol restaurant is leuker. Bovendien hebben bediening en keuken dan genoeg te doen. Nu werden wij in razend tempo bediend en stonden wij in no time weer op straat. In de Kleine Witte aan de overkant was het gelukkig wel volle bak.
De voorgerechten -crab cakes en vegetarische dumplings- waren echt niet goed. De crab cakes waren koud, de dumplings gevuld met biet en geitenkaas combineerden niet met de erbij geserveerde saus. Toen ik vroeg of de crab cakes zo hoorden, werd dit bevestigd: gingen alleen even in de pan om krokant te worden...Uit de vriezer?
Gelukkig waren de hoofdgerechten wel goed. De sukade was boterzacht en heerlijk op smaak en de zeebaars met beurre noisette was goed gebakken en lekker. De koffie kregen wij van het huis om de koude crab cakes goed te maken. Die hadden dus wel warm moeten zijn. Tsja, haal ze dan van de rekening. Al met al geen beste beurt.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Goede gerechten, alleen viel bij het voorgerecht de bijbehorende salade iets tegen. Deze vond ik persoonlijk te 'simpel'. Zeer goede service - niet heel goedkoop!
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Verrassende locatie (voor 2 of meer personen) met onder andere heerlijk zeebaars. Zeer vriendelijke en attente bediening.
Ereijers .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH bonnen.
Zeer goede en relaxte bediening en heerlijke wijn. Veel en verassende wijn keuze. Aanrader.
DWVS B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Ben je op zoek naar een heerlijke maaltijd en een geweldig gastheerschap dan tref je dat in Feedback Food & Wine. Geboekt via de AH restaurantactie en moet zeggen dat ik zeker terug kom. Ik ga verder niet in op de details want die moet je zelf ervaren. Voor ons wat het een perfecte ervaring die prima is verzorgt door een perfecte gastheer.