FEBO Boulevard

5,9
5,9
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Onlangs bij Febo geweest het eten was niet lekker en de service was ook ver te zoeken.
Ik ging wel eens naar een Febo patat zaak en zelfs die is beter.

Inge D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Slecht, in en in slecht! Voorheen timmerde de FEBO goed aan de weg, maar hier ga ik niet meer naar toe.
Personeel is erg onvriendelijk en de hamburger was lauw.
Ik haal t voortaan bij de concurrent.
In deze tijd is het niet handig om zo makkelijk met je klanten om te gaan, zonde.
Tara_52 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gisteren voor het concert gegeten bij Febo Boulevard. Beiden de hamburger besteld. Het was erg druk, maar we konden zonder al te lang wachten toch een tafeltje krijgen. De prijzen zijn behoorlijk. De hamburger was lekker maar een beetje koud. De friet prima, lekker gekruid ook, maar erg weinig mayonaise erbij. De salade zag er wat verlept uit, maar bleek toch goed van smaak, samen met de dressing. De bediening was niet al te attent, maar je stelt ook geen hoge eisen in dit soort tenten. Uiteindelijk voor twee keer de burger en vier biertje wel 50 euro afgetikt.
Monica H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Gisteren naar leuk concert in de ZiggoDome, dus dachten we een lekker hapje eten.
Febo binnengelopen om half 6, we vroegen om een tafeltje voor 2, en kregen een snauw antwoord van ja dat kan tot half 7. Wij enigszins verbaasd om het botte antwoord, mochten van het meisje een tafeltje uitzoeken. Toen we dit deden werden we bijna weggeblazen door de, denk ik , bedrijfsleidster wat we wilde,en dat alles gereserveerd was. Prima maar we hadden al iemand gesproken van de bediening, en dus geen reden om zo onaardig te doen. We kregen alsnog een tafeltje in een hoekje en hebben gegeten. We namen de Zalm vooraf, die heerlijk was en snel op tafel stond. Daarna de saté, die een stuk minder van kwaliteit was, jammer. We wilden om kwart over 6 nog een kopje thee, maar werden eigelijk weggekeken. We voelden ons zeker niet gewenst en gaan niet meer terug naar Febo Boulevard.