Fawaka

6,8
7,1
Ash C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eten is zeer teleurstellend. De kwaliteit was nooit heel hoog maar het lijkt alsof ze er helemaal geen zin meer in hebben. Op de een of andere manier presteren ze het ook om altijd wat te vergeten. Er moet echt snel een fatsoenlijke Surinaamse tent in Nijmegen komen want dit is echt een aanfluiting.
Orlando M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Sauto besteld en was super karig en vulling was slecht en niet zelf gemaakt dusgeen goede sauto soep!!!
eigenaar wilde niet iets komen brengen om het goed te maken vind ik getuigen van een slechte service maar ik ik langs wilde komen twee nieuwe gevulde soepen kon krijgen. dit getuigd van een slecht service vind ik.
bij een saoto hoort een goede vlling van gebakken vermecillie en gebakken aardappelen met gepluisd kifeliet en tauge en koriander was er ook niet bij.

ik kreeg er ook een sambal bij die bestemd is voor nasi of bami ipv een smbal voor de sautosoep.

vandaar deze recensie!!!
MO1973 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Broodje warm vlees gegeten en 2 afhaalgerechten meegenomen. Het broodje was top, de bediening vriendelijk maar de afhaalgerechten, nasi sate en bami lam waren echt heel matig en smaakte ook niet vers. Het proefde naar massa productie wat opgewarmd wordt in de magnetron. Jammer want ik kom hier al heel lang en de gerechten worden iedere keer minder van smaak en portie. Voor de broodjes blijf ik zeker terugkomen maar de gerechten sla ik over de volgende keer
Berehap .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Heerlijk eten, vooral de sfeer en het personeel maken dit een van mijn favoriete eetgelegenheden. Ik wordt altijd vriendelijk begroet door de twee dames die (volgens mij daar elke dag) werken en krijg soms zelfs als goede service een kopje heerlijke zelfgemaakte thee. Ik ben vooral fan van de witte rijst met pom en mijn vriend is gek op de nasi met kip kerrie filet! Echt een aanrader om te gaan eten als je een keer genoeg hebt van friet en doner!
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Het eten was mij de laatste keer zo goed bevallen, dus tijdens mijn verblijf in Berg en Dal toch weer naar Fawaka. Wederom zeer smakelijk gegeten, mooie verse gerechten. Consistente kwaliteit.
DominiqueD90 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Goed eten! Wel haal ik hier altijd het eten af. Vooral het broodje met rundvlees is heerlijk! De meneer die achter de kassa staat is ontzettend vriendelijk, de jonge meiden vind ik op zijn zachtst uitgedrukt chagerijnig en nogal onbeschoft. Als je er toch bent, neem direct een pot peper mee! Heerlijk.
AlexR .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Inmiddels vier keer bij Fawaka geweest en al pakweg 30 jaar verliefd op roti's en andere Surinaamse gerechten. Deze zit nu dichtbij en het is een afhaalrestaurant met pakweg 8 tafeltjes waar je prima kunt zitten. Menu is duidelijk: roti, nasi, bami en witte rijst met allerlei vleesvarianten. Ik ga voor de verschrikkelijk lekkere variant met tempeh en aardappel, kouseband en ei. En dan moet ik oppassen dat ik niet mijn vingers er ook nog bij opeet. Ronduit een perfecte plaats voor iemand die eens iets anders wil dan friet, pizza of hamburger.