Faulk

Herenstraat 26 1406 PE Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Faulk

Voor ons draait een avondje uit om gezellige avonden en prachtige verhalen. Wij genieten er van om de gastheer van memorabele avonden te zijn. Met onze passie voor vakmanschap en hoogstaande service, serveren wij kleine gerechten die gedurende de hele avond gegeten kunnen worden. Ook serveren wij een sharing menu waarin u deze gerechten gezellig kunt delen met je tafelgenoten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Faulk

Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Faulk

Arnoud J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prima gegeten, maar geen waar voor je geld. Alle (wild) gerechten waren hetzelfde. Eur 100 pp is veel geld. Dan verwacht je een perfect gerecht met wijn arrangement. Dat was het gewoon niet.
B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Victoire B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Een heerlijke wildmaaltijd gegeten met mooie bijpassende wijnen. Goede service, vriendelijke benadering, wat wil je nog meer?
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij vierden met 35 gasten onze 50e huwelijksdag. Wij hebben genoten van een uitstekend diner en uiterst vriendelijke bediening.
Sacha K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Echt heerlijk gegeten met super wijnen waar de eigenaresse zeer veel over weet en enthousiast over kan vertellen.
Een intieme sfeer.
Op alle fronten een aanrader!!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijke gerechten met het juiste volume, schitterende wijnen (rood prima op iets gekoelde temperatuur), uitstekende service.
S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Goede bediening en prima eten. Inrichting wat saai en geluid wordt niet geabsorbeerd.
Maar ik ben er geweest om te eten en dat was fantastisch! Fijne gerechten, prima begeleidende wijnen. Het eten is niet te veel, maar wel voldoende.
Ik miste wel tussen de gangen een amuse. Maar bovenal: meer dan prima!
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Met mijn vrouw bij Faulk gegeten. Het eten was redelijk. De porties waren wel erg klein. Bij het hoofdgerecht geen aardappelen/frites en sla. Deze moet je apart bestellen voor € 4,00. Voor een 3-gangen menu met 2 glazen wijn waren we in totaal meer dan € 90,00 kwijt en hebben we niet genoeg gegeten. Kortom weinig eten voor veel geld. Geen aanrader.
H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
prettige ontvangst.het eten is echt een feest en bijzonder , leuk en verrassend .sfeer in het restaurant is gemoedelijk,niet te lawaaierig.Complimenten aan de keuken maar ook zeker de bediening !!!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Fantastisch, wij hebben deze week gebruik gemaakt van de vegetarische mogelijkheid. Wat een klasse. Wij wisten al dat vegetarisch eten lekker kon zijn, maar deze gerechten overtroffen alles. Prachtige combinaties van (bijzondere) kruiden en groenten, begeleid met een heerlijke wijn. Alles was perfect! Menno en zijn team verdienen voor ons een ster!
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Wauw wat een avond echt heerlijk gegeten. Super gerechten maar de knolselderij stak er boven uit want een mooie truffel saus. Het was een top avond Faulk bedankt.
Moniek K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Mijn man en ik hebben een 5 gangen menu gegeten. De bediening was in orde. De gerechten waren lekker, maar zeker niet bijzonder. De porties zijn erg klein en er worden geen amuses geserveerd. Er was een gang die slechts bestond uit knolselderij (overigens met een heerlijke saus), naar mijn mening geen volwaardige gang.
De vierde gang betrof kaas en de vijfde een dessert. Ik had liever gezien dat de kaas een optie was aan het einde van het vijfgangenmenu. Wij hadden aan het einde van het diner nog trek.
Het concept is erg leuk, maar naar mijn mening moeten de porties groter en de prijs naar beneden.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, niet goedkoop, ambiance matig (rumoerig, meubilair oubollig, onze vrienden zaten tegenover een witte muur waar zo te zien een schilderij hoorde te hangen, tafeltje kwartslag draaien zit een stuk aangenamer).
Hilbert M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben perfect gegeten, maar het overgrote deel van het restaurant was bezet door een hele grote groep, daardoor was het te rumoerig.
Marjo P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het eten is heerlijk, mooi opgemaakte recepten, lekkere smaakcombinaties en kwalitatief prima ingrediënten. Voor de grote eters onder ons waren de porties van het 3 gangenmenu aan de kleine kant.
Antoinette B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
heerlijke gerechten, puur en creatief, met heerlijke wijnen, echt een aanrader. Goede bediening, goede uitleg van gerechten en bijbehorende wijnen. Goede sfeer
Jolien K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Verrassingsmenu is echt een aanrader. We kregen er leuke wijnsuggesties bij.
Een aanrader voor aan avondje uit met je partner.
Aimée V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
heerlijk gegeten & gedronken. Niet hele grote gerechten. ik vond het warm binnen en de inrichting een beetje basic. Maar het gaat om het eten en bediening die je een fijne avond bezorgt; en dat was top!
DanDessau D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Faulk blijft nooit hangen in het gekende, maar vindt steeds nieuwe gastronomische wegen. Zijn dus iedere keer weer benieuwd naar de creaties van Menno. Ook de wijnen sluiten daar heel goed bij aan. Zoals altijd, na een avondje Faulk, gelukkig en ontspannen terug naar ons hotel...
Hartelijk dank voor de mooie avond.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Uitstekend gegeten, bij een geregeld wisselende kaart zal er zeker keuze genoeg zijn om van een heerlijk diner te kunnen genieten.