Faulk

Herenstraat 26 1406 PE Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Faulk

Voor ons draait een avondje uit om gezellige avonden en prachtige verhalen. Wij genieten er van om de gastheer van memorabele avonden te zijn. Met onze passie voor vakmanschap en hoogstaande service, serveren wij kleine gerechten die gedurende de hele avond gegeten kunnen worden. Ook serveren wij een sharing menu waarin u deze gerechten gezellig kunt delen met je tafelgenoten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Faulk

Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi
9,4

Jouw recensie over het restaurant Faulk

Marc V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, niet goedkoop, ambiance matig (rumoerig, meubilair oubollig, onze vrienden zaten tegenover een witte muur waar zo te zien een schilderij hoorde te hangen, tafeltje kwartslag draaien zit een stuk aangenamer).
Hilbert M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben perfect gegeten, maar het overgrote deel van het restaurant was bezet door een hele grote groep, daardoor was het te rumoerig.
Marjo P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het eten is heerlijk, mooi opgemaakte recepten, lekkere smaakcombinaties en kwalitatief prima ingrediënten. Voor de grote eters onder ons waren de porties van het 3 gangenmenu aan de kleine kant.
Antoinette B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
heerlijke gerechten, puur en creatief, met heerlijke wijnen, echt een aanrader. Goede bediening, goede uitleg van gerechten en bijbehorende wijnen. Goede sfeer
Jolien K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Verrassingsmenu is echt een aanrader. We kregen er leuke wijnsuggesties bij.
Een aanrader voor aan avondje uit met je partner.
Aimée V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
heerlijk gegeten & gedronken. Niet hele grote gerechten. ik vond het warm binnen en de inrichting een beetje basic. Maar het gaat om het eten en bediening die je een fijne avond bezorgt; en dat was top!
DanDessau D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Faulk blijft nooit hangen in het gekende, maar vindt steeds nieuwe gastronomische wegen. Zijn dus iedere keer weer benieuwd naar de creaties van Menno. Ook de wijnen sluiten daar heel goed bij aan. Zoals altijd, na een avondje Faulk, gelukkig en ontspannen terug naar ons hotel...
Hartelijk dank voor de mooie avond.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Uitstekend gegeten, bij een geregeld wisselende kaart zal er zeker keuze genoeg zijn om van een heerlijk diner te kunnen genieten.
I. A.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijke gegeten in een mooie en vriendelijke sfeer! Fantastisch eten en hele goede bijpassende wijntjes. Het was niet druk op deze warme zomeravond en dat komt denk ik omdat Faulk geen terras heeft. Nou, wij hebben dat terras niet gemist! De kwaliteit van het eten is echt heel goed!
Raymond En Greetje M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
We waren met 8 personen, waarvan 2 fransen. Onze franse vriendin, die zelf n restaurant heeft gehad in Les Landes,was super enthousiast over èlk gerechtje van het 4 gangen verrassingsmenu! Van de tapas-amuse vooraf tot en met het dessert, het was èén groot feest met een prachtig smakenpalet, waar je steeds opnieuw
verrukt over bent! Bediening en intro van elke gerecht fantastisch en een relaxte fijne sfeer! Een echte aanrader om bij Menno en Monique van restaurant Faulk te gaan eten!
Anouk T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Genoten van heerlijk shared dinner. Alle gerechtjes goed op smaak en super bereid, behalve de carpaccio die was wat vlak en de palingbouillon was apart, misschien iets te apart. Ik houd zelf niet zo van lam, maar deze was heerlijk! Bediening vlot, aardig en persoonlijk. Inrichting gezellig.
Wel nog 2 tips: de akoestiek is niet goed, wij hadden met z'n drieën echt moeite om elkaar te verstaan toen het restaurant helemaal vol zat. En bij shared dining zou het handiger zijn als de porties makkelijk te verdelen zijn over het aantal personen, nu moesten we bijv 4 stukjes vlees in drieën delen.
Maar wij komen zeker terug!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Verwachtte een fikse rekening, gezien de kwaliteit. Maar viel reuze mee. Onvoorstelbaar hoe een restaurant als dit niet volledig afgeladen is. Iets beter en cractioneel duurder dan Gasterije maar is het zeker waard. Wij gaan terug!
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Fantastisch lekker gegeten met heerlijke wijnen erbij. Wij komen zeker terug.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zaterdagavond heerlijk kreeft gegeten! creatief, smaakvol en zorgvuldig gemaakt. een aanrader,
met vriendelijke groeten, roy
C V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten, originele en mooie gerechten. Goede hoeveelheid en lekkere bijpassende wijn. Het personeel was vriendelijk en professioneel en zo hebben we een hele gezellige avond gehad. Enige minpuntje was de wat slechte acoustiek, hoop dat Faulk daar in de toekomst wat aan doet. Maar het zal me er niet van weerhouden snel terug te komen want het was verder top!
Marie-Louise D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Genoten van een heerlijk kreeftenmenu met bijpassende wijnen!
Het was betrekkelijk goed bezet voor een gewone donderdagavond.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten en prima concept om de gerechten te delen. Kies voor de bijpassende wijnen en je gaat niet teleurgesteld worden. Kaasplankje was eenvoudig maar daardoor prima! Erg lekkere stroop die erbij wordt geserveerd. Ook prettig: niet moeilijk doen over water. Rekenen ze 2 euro per persoon voor... eindelijk een tent die dit snapt. Complimenten voor dit restaurant!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
In deze gelegenheid kun je met vrienden, partner of familie gezellig eten. Het eten is heerlijk en verrassend. We deden shared dining en waren erg tevreden. Prijs/kwaliteit is prima. De wijnen zijn heel goed bij de gerechten.
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten in het verrassingsmenu. Volgende keer zeker weer...
Niek D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten met mijn ouders. We hebben geen gerechten gedeeld, maar de chef z'n gang laten gaan met een drie gangenmenu.