Faulk

Herenstraat 26 1406 PE Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Faulk

Knus huiskamerrestaurant

Een begrip in Bussum onder culinaire liefhebbers. De huiskamersetting zorgt voor een intieme ambiance waar ruimte is voor 35 gasten. De chef kookt vanuit de semi-open keuken lichte gerechten, met heerlijk lichte toetsen.

Meer informatie over restaurant Faulk

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
- Diner vanaf 18:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Faulk

Steven C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Met mijn moeder heb ik hier gegeten op zondagavond. We werden aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten, van de wijn (heerlijke Zinfandel!) en de service. Het is echt een fijne plek om te zijn. We komen hier graag nog eens terug.
Renie B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten bij Faulk. Het sharing diner is prima, toch 3 of 4 gangen, van alles proeven en toch niet veel te veel eten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het was niet de eerste keer dat we hier aten en het was zoals altijd heerlijk. Alleen was het deze keer
erg rumoerig omdat er gasten waren met kleine kinderen.Rennen, krijsen en schreeuwen.
We begrijpen dat klanten weigeren geen optie is maar als blijkt dat het uitmondt in veel overlast voor de andere gasten moet er misschieniets van gezegd worden. Het drukt toch een vervelende stempel op een (in ons geval) bijzondere avond. Erg jammer.
LaurenV .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten een gezellige lunch met een verrassend lunch menu. Ook vinden we de wijnkaart heel interessant veel open wijnen.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hadden 4 gangen sharing menu.
De eerste 4 gerechten waren echt top, een dikke 10 !
De knolselderij vonden wij geen gang hooguit
Geschikt als bijlage bij her rund.
Vlees was lekker, wel jammer dat er niet is gevraagd naar onze wens van de garing, dan hadden we aan kunnen geven dat we her graag rood hadden gewild.
Het toetje was beetje teleurstellend, erg gewoontjes.
De frites was op en die was echt wel nodig om met een gevulde maag naar huis te gaan.
Kortom er is ruimte voor verbetering.
Borgert T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima eten voor een goede prijs.
Dave H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Briljant gegeten. Lekkere rustige ambiance met nadruk op geweldig bereid voedsel. Wij aten het 4 gangen verrassingsmenu en werkelijk alles was overheerlijk.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was fantastisch, mooie gerechten met goede smaak. Vooral de zwezerik met ossenstaart was top. De bediening liep deze avond een beetje achter de feiten aan , geen ontvangst, 3x vragen om water en weinig kennis van de gerechten. De bediening was verder wel vriendelijk, maar voor dit restaurant mag je een andere kwaliteit van de bediening verwachten. Het was fijn dat de chef bijsprong in de bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding van de wijn. Kortom eten en wijn was top, aandachtspunt in de bediening. Een aanrader!
Anneloes .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Verrassingsmenu gekozen omdat we daar een goede ervaring mee hadden. Viel dit keer toch wat tegen. Net als het wijnarrangement. Er was een wijn die er uitsprong, de andere wijnen waren toch wat gemiddeld. Conclusie was dat Faulk een iets te grote broek aan lijkt te hebben. De uitleg over de gerechten en de prijzen wekken de indruk dat het echt bijzonder is. Maar de kwaliteit en de entourage sluiten daar onvoldoende bij aan.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Op zondagmiddag heerlijk gelunched.
Voortreffelijk eten, heerlijk glaasje bijpassende wijn.
Prima service. Wij komen snel weer.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Helaas werden wij gebeld met de mededeling dat er een storing was in de keuken en dat om die reden dineren niet mogelijk was. Niet leuk natuurlijk maar ik was blij dat er gebeld is naar ons. Wij hebben al meer bij jullie gegeten. Dat was altijd genieten. Volgende keer beter.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Lekker gegeten, Verse ingrediënten en bijzondere combinaties. Was deze avond erg rustig, dat was jammer, want is zeker de moeite waard.
Fredrik T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Zondagavond met echtgenote gegeten bij Faulk. We hebben echt genoten. Was heerlijk. Ook prettige service en mooi gedekt. Een aanrader, waar wij zeker binnenkort weer willen aanschuiven.
Frits ter Bruggen
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een heel gezellige avond gehad. Dank jullie wel
deneb .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg lekker, goede kwaliteit en mooi. Weinig groente en glazen wijn niet al te scheutig. Iets grotere borden bij sharing dinner zou het leuker maken.
sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Faulk heeft ons nog nooit teleurgesteld. Het is knap te zien dat zij onafgebroken al vijf jaar lang de kwaliteit op een hoog niveau weten te behouden. Een absolute aanrader in het Gooi!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Gourmandische tafelen, leuke en toch lekkere interpretaties van klassiekers als steak tartare. Goede gitariste op de achtergrond, creëert een goede sfeer.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben een fantastische avond gehad ter gelegenheid van mijn 45e verjaardag met een groep van 18 vrienden. Zonder uitzondering was iedereen erg enthousiast. Wat met name erg fijn was, was het hebben van een soort privé hoek dicht bij de bar waar wij ons feestje konden vieren.
jleguijt .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Kwamen nu voor 4e keer .We vonden het weer uitstekend. Kwaliteit voedsel zeer goed! Misschien als je met z'n tweeen bent de porties iets groter maken.
Jade B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wauw, wat een leuk restaurant! Super ervaring leuk personeel en sfeer. Absolute aanrader! Zeker voor herhaling vatbaar..!