Faulk

Herenstraat 26 1406 PE Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Faulk

Voor ons draait een avondje uit om gezellige avonden en prachtige verhalen. Wij genieten er van om de gastheer van memorabele avonden te zijn. Met onze passie voor vakmanschap en hoogstaande service, serveren wij kleine gerechten die gedurende de hele avond gegeten kunnen worden. Ook serveren wij een sharing menu waarin u deze gerechten gezellig kunt delen met je tafelgenoten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Faulk

Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Faulk

Raymond En Greetje M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
We waren met 8 personen, waarvan 2 fransen. Onze franse vriendin, die zelf n restaurant heeft gehad in Les Landes,was super enthousiast over èlk gerechtje van het 4 gangen verrassingsmenu! Van de tapas-amuse vooraf tot en met het dessert, het was èén groot feest met een prachtig smakenpalet, waar je steeds opnieuw
verrukt over bent! Bediening en intro van elke gerecht fantastisch en een relaxte fijne sfeer! Een echte aanrader om bij Menno en Monique van restaurant Faulk te gaan eten!
Anouk T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Genoten van heerlijk shared dinner. Alle gerechtjes goed op smaak en super bereid, behalve de carpaccio die was wat vlak en de palingbouillon was apart, misschien iets te apart. Ik houd zelf niet zo van lam, maar deze was heerlijk! Bediening vlot, aardig en persoonlijk. Inrichting gezellig.
Wel nog 2 tips: de akoestiek is niet goed, wij hadden met z'n drieën echt moeite om elkaar te verstaan toen het restaurant helemaal vol zat. En bij shared dining zou het handiger zijn als de porties makkelijk te verdelen zijn over het aantal personen, nu moesten we bijv 4 stukjes vlees in drieën delen.
Maar wij komen zeker terug!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Voor de derde keer hier gegeten , was weer heerlijk.
Worden altijd blij om hier te eten, het scharring menu prima concept, mooie gerechten heel goed op smaak.
Begeleidende wijnen heerlijk.
Kortom was fantastisch .
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Verwachtte een fikse rekening, gezien de kwaliteit. Maar viel reuze mee. Onvoorstelbaar hoe een restaurant als dit niet volledig afgeladen is. Iets beter en cractioneel duurder dan Gasterije maar is het zeker waard. Wij gaan terug!
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Fantastisch lekker gegeten met heerlijke wijnen erbij. Wij komen zeker terug.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zaterdagavond heerlijk kreeft gegeten! creatief, smaakvol en zorgvuldig gemaakt. een aanrader,
met vriendelijke groeten, roy
C V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten, originele en mooie gerechten. Goede hoeveelheid en lekkere bijpassende wijn. Het personeel was vriendelijk en professioneel en zo hebben we een hele gezellige avond gehad. Enige minpuntje was de wat slechte acoustiek, hoop dat Faulk daar in de toekomst wat aan doet. Maar het zal me er niet van weerhouden snel terug te komen want het was verder top!
Marie-Louise D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Genoten van een heerlijk kreeftenmenu met bijpassende wijnen!
Het was betrekkelijk goed bezet voor een gewone donderdagavond.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten en prima concept om de gerechten te delen. Kies voor de bijpassende wijnen en je gaat niet teleurgesteld worden. Kaasplankje was eenvoudig maar daardoor prima! Erg lekkere stroop die erbij wordt geserveerd. Ook prettig: niet moeilijk doen over water. Rekenen ze 2 euro per persoon voor... eindelijk een tent die dit snapt. Complimenten voor dit restaurant!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
In deze gelegenheid kun je met vrienden, partner of familie gezellig eten. Het eten is heerlijk en verrassend. We deden shared dining en waren erg tevreden. Prijs/kwaliteit is prima. De wijnen zijn heel goed bij de gerechten.
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten in het verrassingsmenu. Volgende keer zeker weer...
Niek D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten met mijn ouders. We hebben geen gerechten gedeeld, maar de chef z'n gang laten gaan met een drie gangenmenu.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
We hadden een 3 gangen sharing menu, vegetarisch. Lekker gegeten, prima bediend, goed ambiance. De hoeveelheid was net voldoende. Niet zo geschikt voor mensen die hoeveelheid boven kwaliteit prefereren.
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij Faulk. Zeer smaakvol en prachtig opgemaakt. Goede, vriendelijke service door de serveerster met veel wijnkennis. Het was mogelijk om een vegetarisch 3-gangen sharing menu te bestellen met allebei een eigen hoofdgerecht (vlees voor mijn partner, vis voor mij).
Enige minpunt is dat ik na het 3-gangenmenu echt nog trek had, dus een 4e gang en frites erbij heb besteld als vulling. Geluk bij een ongeluk is dat de kok voor de 4e gang heeft geimproviseerd, en ik een heerlijke gepocheerde vis met asperges kreeg!
Tevens schenken ze mooie digestieven van een klein familiebedrijf.
Hier komen we zeker terug!
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, een sharing menu van drie{ gangen. Rustige en aardige bediening die gepassioneerd vertelden over het eten en de bijpassende wijnen. Wij hadden een BOB wijnarrangement erbij, en dat was prima - net lekker om de wijn spijs combinatie te proeven, en niet het idee te hebben dat je allebei een fles wijn op hebt. Faulk is een aanrader, we vinden alleen de akoestiek iets minder. Het maakt echt uit waar je zit.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
In 1 woord briljant. Interessante kaart leuke gerechten stuk voor stuk er smaakvol. Dit is een restaurant naar mijn hart. Veel keuze aan open wijnen met goeie suggesties bij de gerechten.
crasch1 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Ook nu weer heerlijk gegeten. Net en nieuwe kaart met verrassende gerechten.
Altijd goede sfeer en bediening. Top!!.............................
Carin T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heel fijne gelegenheid met speelse kaart en toegewijd personeel. Vooral het concept shared diner en de mogelijkheid tot een bob/wijnarrangement was fijn. Ik kom graag nog eens terug!
Johanna M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een prettige ambiance. Goede proportioneren, smakelijke keuken.
Enig minpuntje: de wachttijd tussen de gerechten was echter iets te lang.
Eef J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Erg lekker gegeten, knap hoe je een gerecht kan serveren dat alleen uit groente bestaat en dat dan zó smaakvol is dat je niets mist. Prima prijs-kwailteiverhouding. Prettige bediening. Heerlijke avond!