Faulk

Herenstraat 26 1406 PE Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Faulk

Voor ons draait een avondje uit om gezellige avonden en prachtige verhalen. Wij genieten er van om de gastheer van memorabele avonden te zijn. Met onze passie voor vakmanschap en hoogstaande service, serveren wij kleine gerechten die gedurende de hele avond gegeten kunnen worden. Ook serveren wij een sharing menu waarin u deze gerechten gezellig kunt delen met je tafelgenoten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Faulk

Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00.

• Amex , MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Faulk

Margaret K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Na 2 jaar weer eens bij Faulk gedineerd, was nog steeds / weer super! 3-gangen sharing gedaan, leuk concept, prima porties, heerlijk van smaak, creatief. Faulk blijft een aanrader!
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Men zal er alles aan doen om het jou als gast naar het zin te maken de keuken zet zeer eigen gerechten op tafel die het uitproberen waard zijn verassend en smaakvol
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Uitstekend gegeten! Van mij mag het qua sfeer minder ingetogen maar dat is niet storend. Wij komen terug.
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten hier. We waren met zn vijven en hebben allerlei verschillende gerechten besteld, niets viel tegen: zwezerik, coquilles, gedroogde eend, quiche, kazen, tartaar en ga zo maar door. Heerlijke wijn. Een echte aanrader!!
Thera K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Op de kaart staat een 4 gangen sharing menu inclusief het dessert. Wij wilden een 5 gangen sharing menu zonder dessert.
Na overleg met de kok was dat mogelijk. Wij kregen 10 stuks fantastische gerechten gepresenteerd. Allen met toewijding bereid en zeer smaakvol. Wat ons betreft een absolute aanrader.
Madeleine P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten, het 4 gangen menu was verrassend en bijzonder. De sharing diner porties waren perfect. Wij komen zeker terug.
Huisman P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Zeer gastvrij
Lekker eten met sparing diner
Open wijnen en dat is veel beter dan flessen kraken
Charmante behulpzame gastvrouw

Wij komen terug!
DaphneAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Goede kwaliteit eten, bijpassende wijnen, vriendelijke bediening, kleinschalig. Plezierige plek om uitgebreid en lekker te tafelen.
mvanzalinge V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wederom heerlijk vegetarisch gegeten! Als voorgerecht hadden wij soep van aardpeer. Dit was om te smullen! Het hoofdgerecht was knolselderij uit de oven. Prachtig opgediend en wel zo ontzettend lekker van smaak. Heel bijzonder! Er was een nieuwe wijnkaart. Hierover werden wij goed geïnformeerd door Monique. Het resultaat was een heerlijke Franse wijn.
Als nagerecht hadden wij het kaasplankje.
Complimenten Menno, Monique en team. Tot de volgende keer!
Steven C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Met mijn moeder heb ik hier gegeten op zondagavond. We werden aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten, van de wijn (heerlijke Zinfandel!) en de service. Het is echt een fijne plek om te zijn. We komen hier graag nog eens terug.
Renie B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten bij Faulk. Het sharing diner is prima, toch 3 of 4 gangen, van alles proeven en toch niet veel te veel eten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het was niet de eerste keer dat we hier aten en het was zoals altijd heerlijk. Alleen was het deze keer
erg rumoerig omdat er gasten waren met kleine kinderen.Rennen, krijsen en schreeuwen.
We begrijpen dat klanten weigeren geen optie is maar als blijkt dat het uitmondt in veel overlast voor de andere gasten moet er misschieniets van gezegd worden. Het drukt toch een vervelende stempel op een (in ons geval) bijzondere avond. Erg jammer.
LaurenV .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten een gezellige lunch met een verrassend lunch menu. Ook vinden we de wijnkaart heel interessant veel open wijnen.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hadden 4 gangen sharing menu.
De eerste 4 gerechten waren echt top, een dikke 10 !
De knolselderij vonden wij geen gang hooguit
Geschikt als bijlage bij her rund.
Vlees was lekker, wel jammer dat er niet is gevraagd naar onze wens van de garing, dan hadden we aan kunnen geven dat we her graag rood hadden gewild.
Het toetje was beetje teleurstellend, erg gewoontjes.
De frites was op en die was echt wel nodig om met een gevulde maag naar huis te gaan.
Kortom er is ruimte voor verbetering.
Borgert T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima eten voor een goede prijs.
Dave H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Briljant gegeten. Lekkere rustige ambiance met nadruk op geweldig bereid voedsel. Wij aten het 4 gangen verrassingsmenu en werkelijk alles was overheerlijk.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was fantastisch, mooie gerechten met goede smaak. Vooral de zwezerik met ossenstaart was top. De bediening liep deze avond een beetje achter de feiten aan , geen ontvangst, 3x vragen om water en weinig kennis van de gerechten. De bediening was verder wel vriendelijk, maar voor dit restaurant mag je een andere kwaliteit van de bediening verwachten. Het was fijn dat de chef bijsprong in de bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding van de wijn. Kortom eten en wijn was top, aandachtspunt in de bediening. Een aanrader!
Anneloes .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Verrassingsmenu gekozen omdat we daar een goede ervaring mee hadden. Viel dit keer toch wat tegen. Net als het wijnarrangement. Er was een wijn die er uitsprong, de andere wijnen waren toch wat gemiddeld. Conclusie was dat Faulk een iets te grote broek aan lijkt te hebben. De uitleg over de gerechten en de prijzen wekken de indruk dat het echt bijzonder is. Maar de kwaliteit en de entourage sluiten daar onvoldoende bij aan.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Op zondagmiddag heerlijk gelunched.
Voortreffelijk eten, heerlijk glaasje bijpassende wijn.
Prima service. Wij komen snel weer.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Helaas werden wij gebeld met de mededeling dat er een storing was in de keuken en dat om die reden dineren niet mogelijk was. Niet leuk natuurlijk maar ik was blij dat er gebeld is naar ons. Wij hebben al meer bij jullie gegeten. Dat was altijd genieten. Volgende keer beter.