Faulk

Herenstraat 26 1406 PE Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Faulk

Voor ons draait een avondje uit om gezellige avonden en prachtige verhalen. Wij genieten er van om de gastheer van memorabele avonden te zijn. Met onze passie voor vakmanschap en hoogstaande service, serveren wij kleine gerechten die gedurende de hele avond gegeten kunnen worden. Ook serveren wij een sharing menu waarin u deze gerechten gezellig kunt delen met je tafelgenoten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Faulk

Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Faulk

C V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten, originele en mooie gerechten. Goede hoeveelheid en lekkere bijpassende wijn. Het personeel was vriendelijk en professioneel en zo hebben we een hele gezellige avond gehad. Enige minpuntje was de wat slechte acoustiek, hoop dat Faulk daar in de toekomst wat aan doet. Maar het zal me er niet van weerhouden snel terug te komen want het was verder top!
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zaterdagavond heerlijk kreeft gegeten! creatief, smaakvol en zorgvuldig gemaakt. een aanrader,
met vriendelijke groeten, roy
Marie-Louise D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Genoten van een heerlijk kreeftenmenu met bijpassende wijnen!
Het was betrekkelijk goed bezet voor een gewone donderdagavond.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten en prima concept om de gerechten te delen. Kies voor de bijpassende wijnen en je gaat niet teleurgesteld worden. Kaasplankje was eenvoudig maar daardoor prima! Erg lekkere stroop die erbij wordt geserveerd. Ook prettig: niet moeilijk doen over water. Rekenen ze 2 euro per persoon voor... eindelijk een tent die dit snapt. Complimenten voor dit restaurant!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
In deze gelegenheid kun je met vrienden, partner of familie gezellig eten. Het eten is heerlijk en verrassend. We deden shared dining en waren erg tevreden. Prijs/kwaliteit is prima. De wijnen zijn heel goed bij de gerechten.
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten in het verrassingsmenu. Volgende keer zeker weer...
Niek D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten met mijn ouders. We hebben geen gerechten gedeeld, maar de chef z'n gang laten gaan met een drie gangenmenu.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
We hadden een 3 gangen sharing menu, vegetarisch. Lekker gegeten, prima bediend, goed ambiance. De hoeveelheid was net voldoende. Niet zo geschikt voor mensen die hoeveelheid boven kwaliteit prefereren.
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij Faulk. Zeer smaakvol en prachtig opgemaakt. Goede, vriendelijke service door de serveerster met veel wijnkennis. Het was mogelijk om een vegetarisch 3-gangen sharing menu te bestellen met allebei een eigen hoofdgerecht (vlees voor mijn partner, vis voor mij).
Enige minpunt is dat ik na het 3-gangenmenu echt nog trek had, dus een 4e gang en frites erbij heb besteld als vulling. Geluk bij een ongeluk is dat de kok voor de 4e gang heeft geimproviseerd, en ik een heerlijke gepocheerde vis met asperges kreeg!
Tevens schenken ze mooie digestieven van een klein familiebedrijf.
Hier komen we zeker terug!
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, een sharing menu van drie{ gangen. Rustige en aardige bediening die gepassioneerd vertelden over het eten en de bijpassende wijnen. Wij hadden een BOB wijnarrangement erbij, en dat was prima - net lekker om de wijn spijs combinatie te proeven, en niet het idee te hebben dat je allebei een fles wijn op hebt. Faulk is een aanrader, we vinden alleen de akoestiek iets minder. Het maakt echt uit waar je zit.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
In 1 woord briljant. Interessante kaart leuke gerechten stuk voor stuk er smaakvol. Dit is een restaurant naar mijn hart. Veel keuze aan open wijnen met goeie suggesties bij de gerechten.
crasch1 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Ook nu weer heerlijk gegeten. Net en nieuwe kaart met verrassende gerechten.
Altijd goede sfeer en bediening. Top!!.............................
Carin T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heel fijne gelegenheid met speelse kaart en toegewijd personeel. Vooral het concept shared diner en de mogelijkheid tot een bob/wijnarrangement was fijn. Ik kom graag nog eens terug!
Johanna M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een prettige ambiance. Goede proportioneren, smakelijke keuken.
Enig minpuntje: de wachttijd tussen de gerechten was echter iets te lang.
Eef J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Erg lekker gegeten, knap hoe je een gerecht kan serveren dat alleen uit groente bestaat en dat dan zó smaakvol is dat je niets mist. Prima prijs-kwailteiverhouding. Prettige bediening. Heerlijke avond!
Maarten P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gerechten zouden tussengerrechten zijn, lees: tussen voor- en hoofdgerecht. Echter, de hoeveelheid is zo klein dat het minder dan een voorgerecht is. Smaak is werkelijk goed, maar echt veel te karig. Wij hadden het zogenaamde sharingmenu, waarbij je de gangen met je tafelgenoot deelt. Hoe leuk is dat idee, behalve als je in de praktijk elkaar het eten uit de mond kijkt. Typisch geval van jammer.
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten samen met vrienden op de zaterdagavond.
Wij hadden gekozen voor het sharing diner, bestaande uit 4 gangen.
Vriendelijke en goede bediening.
Een echte aanrader!!
Eline D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Goed avondje uit en heerlijk gegeten. Gekozen voor 4 gangen sharing menu, waarbij de chef de keuze maakt. Unieke kleine gerechtjes, goed qua formaat en afwisselend. Gerechten in 1 gang pasten qua smaak niet echt bij elkaar, dit maakt bijpassende wijn moeilijker. Wat we wel graag anders zouden zien is de verdeling; waarom niet 2 stukjes vlees/vis ipv zelf door midden moeten snijden?
B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heel prettig restaurant! goede sfeer, prettige bediening.. mooie opmaak
Slechts 1 opmerking... de hoeveelheid, iets meer volume zou het echt beter maken..
Jelmer F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Zeer deskundig! Heerlijk eten verdient een A locatie! Kan zich meten met de grote jongens! Eten is van zeer hoog niveau en verdient fijnproevers! Een aanrader.