Faubourg St. Jacques

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Op en top gastvrijheid alhier. Gezellige bediening. Eten van zeer goede constante kwaliteit en betaalbaar. Overheerlijk saté met goede saus. Krokante frieten. Altijd een feest om hier te komen. Aanrader.
TobieRoelofs .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Eten is goed en op smaak (op voorgerecht, standaard stokbroodje na)
Maar de bediening en service is een ramp.
Het was vrij warm binnen, en we hebben 3x moeten vragen of we een drankje konden bestellen, en daarna lang wachten op de drankjes.
Het hoofdgerecht hebben we daarom ook zonder drankjes moeten doen.
1 gerecht was vergeten, kan gebeuren, maar dat de bediening dan de gast de schuld geeft kan echt niet! Blamage en hele slechte gastheer. Was vroeger beter.
Gastheer gooit ook nog per ongeluk een (bijna leeg) glas rosé om met een vlek in de kleren als gevolg, kan gebeuren, maar om dat ook weer af te reageren op ons / gasten, schandalig.
Helaas, nooit meer.
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Gezellig eetcafe met eenvoudige kaart. Saté en Spareribs zijn lekker, niet bijzonder. Het brood en smeerseltjes heeft een speciale naam dat doet vermoeden dat je een of ander ambachtelijk brood geserveerd krijgt, maar is eenvoudig stokbrood. Ze serveren er een heerlijk (seizoens) biertje.
De openkeuken matcht niet met de inrichting van de rest. Jammer, doet afbreuk aan het geheel.
Een jaar of 8 geleden was het er leuker, authentieker. Is nu erg commerciel.
Nu .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Gezellig eetcafe waar ik eerder graag kwam. Nu weinig oog voor de gast lijkt het, moeilijk om de aandacht te vangen. Aan de bestelde salade is ook geen aandacht teveel besteed. De bediening heeft hier geen oren naar.