Fattoria Naturale

9,1

Jouw recensie over het restaurant Fattoria Naturale

Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Voor een diner thuis met 8 personen anti pasti besteld en opgehaald. Toen ik het afhaalde was mijn auto te klein; er kwamen 14 schotels tevoorschijn met heerlijkheden als Gamba’s, ham met meloen, vleeswaren, carpaccio, pulpo, Kaas, gegrilde groenten. Mijn gasten waren sterk onder de indruk. Over de sfeer kan ik niet veel zeggen omdat we daar niet gegeten hebben. Maar het restaurant deel ziet er historisch, simpel en uitermate sfeervol uit. In Duitsland zouden ze zeggen “urig”. Kijk wel uit voor de kippen op het pad als je met de auto naar achteren rijdt.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hebben hier een heerlijke lange middag gehad. We hebben genoten van een uitgebreid menu van allerlei soorten antipasti, spaghetti met truffelsaus, vlees, tiramisu en koffie met limoncello. Het eten was van geweldige kwaliteit en met liefde bereid. De sfeer is heerlijk landelijk, net alsof je in een trattoria op het Italiaanse platteland zit. De bediening was heel vriendelijk en het was gezellig druk. Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
Remco N.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Echt een geweldige zaterdagmiddag gehad. Voor 35 euro p.p. krijg je een ZEER uitgebreide lunch die zo'n 4 uur duurt. Prachtige setting (mooi weer helpt heel erg) en heel vriendelijk personeel. Enige minpunt is dat de wijnen, die toch wel een vrij cruciaal onderdeel zijn, behoorlijk prijzig zijn. Daar kom je pas achter op het moment dat je afrekent. Toch zou ik iedereen aanbevelen dit een keer te doen want wat hebben we genoten!
Anneaschermer .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Op visite in een boerderijtje in Noord Italië dat is het gevoel wat de entourage bij Fattoria Naturale je geeft. Zowel binnen in de boeren ruimte met heerlijk warme houtkachel als buiten op het terras. men serveert heerlijk, vers en authentiek Italiaans eten met heerlijke italiaanse wijnen. De proceco is verrukkelijk. Ook de bediening is alleraardigst en zeer service gericht. wij waren hier op Zaterdag middag en hebben gekozen voor de kleine lunch, het was een soort mini vakantie.
badwilma .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Fattoria Naturale: ja wat moet je hierover vertellen. Een juweeltje in Berkel. Alles klopt hier. Lekker eten (biologisch), lekkere wijn, geweldig decor, goede bediening die alles doet om het naar je zin te maken. Neem er de tijd voor om op een zaterdagmiddag vanaf 13.00 uur te gaan lunchen. Zoals ik al zei neem er de tijd voor soms zitten wij hier op een zonnige zaterdag van 13.00 tot 19.00 uur. Een onbeschrijflijke ervaring. Gewoon doen!