Fatoush

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

• Af te huren , Engels gesproken
9,3

Jouw recensie over het restaurant Fatoush

Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gert-Han B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Hillary B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mijn favoriete restaurant op dit moment. Heerlijk vers eten!
Salo A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heeeerlijk gegeten en super lieve bediening! Mooie ruime inrichting en mooie akoestiek. Wij komen zeker terug
Angenitha .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het was weer een feest om bij Fatoush te eten! Mazen Mehdi, de eigenaar, is een aimabele man, gastvrij, humor en hij weet de menukaart en de wensen van de gasten fantastisch te combineren. De kok, Ali, weet de heerlijkste gerechten te bereiden. Akoestiek is fantastisch en de ruimte om de tafels geeft een groot gevoel van privacy. Ik verheug me nu alweer op de volgende keer om hier te gaan eten! Super bedankt voor de heerlijke avond! Hartelijke groet, Angenitha en Herman
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige ruimte, goede stoelen, strakke inrichting met subtiele decoratie. Geluidsniveau is precies goed. Vriendelijke, hartelijke en beschaafde bediening. We komen graag terug!
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heel gastvrij en klantgericht
LPS .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten. Mezze Fatoush, genoeg voor twee personen. Alle smaken fris en zuiver. Daarnaast zeer vriendelijke bediening, en een kok trots op zijn eten. Ik kom zeker en vast nog terug!
Dirk W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Erg leuk en een aanwinst voor Groningen! Mooi eten en Je kan er met familie, vrienden of met je partner eten. De locatie is goed bereikbaar en er is een parkeergarage in de buurt.
Krista G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Je kunt a la carte bestellen, maar ook een proeverij van mezza. Heel smakelijk, goede prijs-kwaliteitverhouding, erg gastvrij. Een aanrader!
jac11 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk eten. Hele aardige bediening. Op ons verzoek hebben ze op basis van een paar aanwijzingen een assortiment van de meze samengesteld. De lever was het lekkerst.
De inrichting was verzorgd, maar deed wat koel aan.
Stijn B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Wij waren hier op een dinsdag, het was daarom vrij rustig. Het restaurant ligt niet in het gezelligste deel van de stad, maar net buiten de gracht. Gelukkig maakte het eten alles goed. Bij binnenkomst werden we verwelkomd door de eigenaar, die ons na het geven van de menukaart een korte uitleg gaf over de Libanese keuken, inclusief een aantal adviezen voor combinaties van mezze, salades en hoofdgerechten. Wij zijn uiteindelijk voor een tafel vol diverse warme en koude mezze gegaan, waar we erg van genoten hebben. Het eten was er snel, het smaakte lekker en er was ruim voldoende. De mezze worden standaard geserveerd met brood. Uiteindelijk hadden we onszelf overschat en hadden we nog over. De serveerster bood uit zichzelf aan om het overgebleven eten mee te geven. Ik zou dit restaurant zeker aanraden vanwege de ruime keuze uit heerlijke gerechten en de gastvrije bediening. Wij komen in ieder geval terug!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een zeer gastvrije en ruimtelijke sfeer.
Ontvangst was al zeer fijn, we werden naar onze tafel gebracht en hier werd de kaart aan ons uitgelegd. Uiteindelijk gekozen voor de mezza fatoush (verschillende mezza uitgekozen door de chef) met daarnaast nog drie zelfgekozen mezza. Het was overheerlijk. We hebben hier fijn gezeten en gegeten.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Het was wel erg rustig, ook voor een zondagavond. Maar vrijdag-en zaterdagavond is reserveren verstandig, aldus de aardige bediening. Heerlijke mix van koude en warme mezze gedeeld, en daarna of eigenlijk vrijwel tegelijkertijd ook de mixed grill gedeeld. Super lekker, bekende smaken uit het Midden-Oosten. Alleen het toetje was voor ons too much. Ook erg lekker, maar de Libanese Cream, die smaakt naar onze desert-rijst, vult gewoon net iets te goed. Maar: dit restaurant is een aanwinst voor Groningen / het Damsterplein.
Cynthia K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Vanavond voor het eerst gegeten bij Fatoush. Maar wij komen zeker nog een keer terug. Vriendelijke ontvangst door de gastheer. Na een drankje hebben wij gekozen voor een verrassing van de chef, een salade, koude mezza, warme mezza, hoofdgerecht en dessert. En het was allemaal heerlijk en meer dan voldoende. Een mooi, warm en gezellig restaurant om kennis te maken met de Libanese keuken.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst met uitleg over de Libanese keuken. Vooral de koude mezza; paprika mousse met walnoot was erg lekker. De Roemeense witte wijn van de kaart was verfrissend. Jammer dat het licht te fel is in de zaak en de aankleding nog te steriel is. Dat aanpakken dat kan Fatoush een aanrader worden
Nick T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Authentieke gerechten in een nieuwe zaak, die qua aankleding nog wat finetuning behoeft (minder schijnwerpers, alstublieft).
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prachtige zaak, gastvrije bediening, zalige gerechten met veel geur, kleur en smaak. Een lust voor het oog en de mond!
Ik kom hier zeker terug.

Perfecte prijs/kwaliliteit verhouding.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ontzettend gastvrij ontvangen door de eigenaar. Hij legt alle gerechten uit en hielp ons om te kiezen. Het is net alsof je even in het buitenland bent. De sfeer en de speciale gerechten. Wil je echt iets anders, dan zou ik hier zeker eens heengaan!