Fatoush

Damsterdiep 15 9711 SG Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Fatoush

Stijn B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Wij waren hier op een dinsdag, het was daarom vrij rustig. Het restaurant ligt niet in het gezelligste deel van de stad, maar net buiten de gracht. Gelukkig maakte het eten alles goed. Bij binnenkomst werden we verwelkomd door de eigenaar, die ons na het geven van de menukaart een korte uitleg gaf over de Libanese keuken, inclusief een aantal adviezen voor combinaties van mezze, salades en hoofdgerechten. Wij zijn uiteindelijk voor een tafel vol diverse warme en koude mezze gegaan, waar we erg van genoten hebben. Het eten was er snel, het smaakte lekker en er was ruim voldoende. De mezze worden standaard geserveerd met brood. Uiteindelijk hadden we onszelf overschat en hadden we nog over. De serveerster bood uit zichzelf aan om het overgebleven eten mee te geven. Ik zou dit restaurant zeker aanraden vanwege de ruime keuze uit heerlijke gerechten en de gastvrije bediening. Wij komen in ieder geval terug!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een zeer gastvrije en ruimtelijke sfeer.
Ontvangst was al zeer fijn, we werden naar onze tafel gebracht en hier werd de kaart aan ons uitgelegd. Uiteindelijk gekozen voor de mezza fatoush (verschillende mezza uitgekozen door de chef) met daarnaast nog drie zelfgekozen mezza. Het was overheerlijk. We hebben hier fijn gezeten en gegeten.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Het was wel erg rustig, ook voor een zondagavond. Maar vrijdag-en zaterdagavond is reserveren verstandig, aldus de aardige bediening. Heerlijke mix van koude en warme mezze gedeeld, en daarna of eigenlijk vrijwel tegelijkertijd ook de mixed grill gedeeld. Super lekker, bekende smaken uit het Midden-Oosten. Alleen het toetje was voor ons too much. Ook erg lekker, maar de Libanese Cream, die smaakt naar onze desert-rijst, vult gewoon net iets te goed. Maar: dit restaurant is een aanwinst voor Groningen / het Damsterplein.
Cynthia K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Vanavond voor het eerst gegeten bij Fatoush. Maar wij komen zeker nog een keer terug. Vriendelijke ontvangst door de gastheer. Na een drankje hebben wij gekozen voor een verrassing van de chef, een salade, koude mezza, warme mezza, hoofdgerecht en dessert. En het was allemaal heerlijk en meer dan voldoende. Een mooi, warm en gezellig restaurant om kennis te maken met de Libanese keuken.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst met uitleg over de Libanese keuken. Vooral de koude mezza; paprika mousse met walnoot was erg lekker. De Roemeense witte wijn van de kaart was verfrissend. Jammer dat het licht te fel is in de zaak en de aankleding nog te steriel is. Dat aanpakken dat kan Fatoush een aanrader worden
Nick T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Authentieke gerechten in een nieuwe zaak, die qua aankleding nog wat finetuning behoeft (minder schijnwerpers, alstublieft).
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prachtige zaak, gastvrije bediening, zalige gerechten met veel geur, kleur en smaak. Een lust voor het oog en de mond!
Ik kom hier zeker terug.

Perfecte prijs/kwaliliteit verhouding.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ontzettend gastvrij ontvangen door de eigenaar. Hij legt alle gerechten uit en hielp ons om te kiezen. Het is net alsof je even in het buitenland bent. De sfeer en de speciale gerechten. Wil je echt iets anders, dan zou ik hier zeker eens heengaan!