Fatoush

9,1
Voordelig
Cynthia K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Vanavond voor het eerst gegeten bij Fatoush. Maar wij komen zeker nog een keer terug. Vriendelijke ontvangst door de gastheer. Na een drankje hebben wij gekozen voor een verrassing van de chef, een salade, koude mezza, warme mezza, hoofdgerecht en dessert. En het was allemaal heerlijk en meer dan voldoende. Een mooi, warm en gezellig restaurant om kennis te maken met de Libanese keuken.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst met uitleg over de Libanese keuken. Vooral de koude mezza; paprika mousse met walnoot was erg lekker. De Roemeense witte wijn van de kaart was verfrissend. Jammer dat het licht te fel is in de zaak en de aankleding nog te steriel is. Dat aanpakken dat kan Fatoush een aanrader worden
Nick T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Authentieke gerechten in een nieuwe zaak, die qua aankleding nog wat finetuning behoeft (minder schijnwerpers, alstublieft).
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prachtige zaak, gastvrije bediening, zalige gerechten met veel geur, kleur en smaak. Een lust voor het oog en de mond!
Ik kom hier zeker terug.

Perfecte prijs/kwaliliteit verhouding.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ontzettend gastvrij ontvangen door de eigenaar. Hij legt alle gerechten uit en hielp ons om te kiezen. Het is net alsof je even in het buitenland bent. De sfeer en de speciale gerechten. Wil je echt iets anders, dan zou ik hier zeker eens heengaan!