Fatoush

Damsterdiep 15 9711 SG Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Fatoush

Probeer dit Libanese restaurant met verrassende en frisse gerechten waar je wel van móet houden! Een verrassend menu met een mix van gezond, goed gekruid en vers. Vooral de voorgerechten, mezze, zijn om je vingers bij af te likken. Het is een feestelijk gezicht al die schaaltjes en bordjes met versbereide hapjes op je tafel. Grenzeloos genieten van Libanese gastvrijheid in Groningen.

Meer informatie over restaurant Fatoush

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

• Af te huren , Engels gesproken
Uitmuntend
9,3
9,4

Jouw recensie over het restaurant Fatoush

Jetske A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
De gerechten waren puur en zeer smakelijk met een zeer vriendelijke en kundige bediening! Het restaurant heeft een zeer ruime opstelling en is smaakfol in gericht.
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk geheten mooie wijn en vriendelijke bediening
Cobi K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Hartelijke ontvangst, goede service, zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten dat mooi geserveerd werd, heerlijke wijn, goed te betalen!
Flip J.
Heerlijk, verrassend!
Geraldien S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Dit is een hele fijne plek om te eten. We kregen verrukkelijke gerechten, 'mezza', vergelijkbaar met tapas. Je bestelt er 3 of 4 p.p. als volledige maaltijd en kunt met elkaar delen. Erg leuk om van alles te kunnen proeven.
Je kunt overigens ook salades of voorgerecht en hoofdgerecht bestellen. Plezierige en snelle bediening. Voor herhaling vatbaar.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Ze maken er en feestje van bij Fatoush. Fijne smaken en ruime variatie. Vooral de keuze van voorgerechten is groot, je kan er daarmee ook een Libanese mezzes/tapas proeverij van maken. Goede informatie bij de gerechten door de bediening. Erg vriendelijke lui trouwens. Lekkere Libanese wijn er bij.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het eten was geweldig, goede bedieni g. Duidelijke uitleg.
Maar dr ruimte is wel wat kaal.
Mireille E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prettig restaurant en lekker gegeten.
P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Verfijnde smaken, duidelijk met zorg en liefde bereid.
Uiterst vriendelijke bediening en uitstekende uitleg over de gerechten.
Gelegenheid om met vrienden, partner, familie en zakelijk naar toe te gaan.
Mariette K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Voor de tweede keer gegeten nu en nog steeds erg lekker. Koude gerechtje was een beetje te koud en de warme gerechtjes mochten wel iets warmer maar dat is een opmerking en geen kritiek.
En daarnaast is men zo vriendelijk, behulpzaam en gastvrij, dat is geweldig!!!
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
De bediening en ambiance is top. Maar het eten viel me erg tegen. Zeker door het hoge cijfer op Iens had ik erg hoge verwachtingen. Ik had meer kruidige gerechten verwacht. We zijn ooit eens in Londen bij een Libanees restaurant geweest en dat was niet te vergelijken met dit restaurant. Er was ook niet heel erg veel keuze. De falafel was te hard gebakken en smakeloos. De gehakt staafjes idem.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Vanavond heerlijk en bijzonder gegeten in restaurant Fatoush aan het Damsterdiep in Groningen. Duidelijke uitleg en goed advies over de verschillende (onbekende) gerechten op de uitgebreide menukaart. Bediening was sowieso zeer correct, gastvrij en niet opdringerig. Dit restaurant is een waardevolle verrijking en een mooie aanwinst voor de stad Groningen. Bij Fatoush komen wij zeker terug!
Mug1235 G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het was voor mij een eerste kennismaking met de Libanese keuken. Dit is mij zeer goed bevallen! De gerechten waren allemaal met zorg klaar gemaakt, zagen er mooi uit en de smaken van de verschillende ingredienten waren mooi in evenwicht met elkaar. Dat maakte het tot een heerlijke proeverij.
Janet B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
goede ontvangst en heerlijk gegeten, leuke bediening! We vonden de gerechten, de mezz, erg lekker bereid en origineel geserveerd. Komen zeker nog een keer terug.
Arne-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heeeeerlijk eten. Vers, fris, niet vet. Prijs kwaliteit is zeer goed! Absolute aanrader!
AJ
Gea S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk proeverijmenu gehad! Alleen de keuze bij de dessertgang was n beetje beperkt (2 soorten), terwijl er wel veel meer op de kaart stond. Maar desalniettemin: Fatoush is een aanrader.
Frances H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening met goede uitleg van het concept. Het eten is ook voor vegetariërs een feestje: veel keus en variatie. Als je kiest voor mezzes in plaats van een hoofdgerecht, vind ik het een bonus dat je van elkaars keuzes mee kunt eten en het geeft iets ongedwongens. Vlak na ons kwam een hele grote groep binnen en vaak zie je in restaurants dat dan alle aandacht daarheen gezogen wordt, maar dat was hier totaal niet het geval. Bediening bleef alert op bij- of aanvullingen. Wij hadden eigenlijk weinig tijd en dat ook vooraf aangegeven, maar we stapten keurig op tijd de deur uit. Ik ga hier zeker nog veel vaker heen.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Zeer lekker gegeten echt een aanrader.
Menny G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijke verschillende smaken, maar sommige hapjes wel aan de prijs. Goede uitleg en vriendelijk personeel.
En genoeg keuze om een lekkere maaltijd samen te stellen.
Jeen W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk eten , goed advies , duidelijke uitleg per gerecht een absolute aanrader voor iedereen die eens wat anders wil proeven en wil genieten van een uitstekende maaltijd. Kom zeker nog veel vaker terug !!!