Fatoush

Damsterdiep 15 9711 SG Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Fatoush

Probeer dit Libanese restaurant met verrassende en frisse gerechten waar je wel van móet houden! Een verrassend menu met een mix van gezond, goed gekruid en vers. Vooral de voorgerechten, mezze, zijn om je vingers bij af te likken. Het is een feestelijk gezicht al die schaaltjes en bordjes met versbereide hapjes op je tafel. Grenzeloos genieten van Libanese gastvrijheid in Groningen.

Meer informatie over restaurant Fatoush

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

• Af te huren , Engels gesproken
9,4

Jouw recensie over het restaurant Fatoush

Harry B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Gastheer en Gastdame waren zeer prettig en het eten was goed op smaak. Het was ook ruim voldoende qua hoeveelheid. De prijs had ietsje lager gemogen in vergelijking met andere restaurants in de omgeving/stad.
Alexander F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fatoush is volgens mijn vrouw en mij het leukste restaurant in Groningen. Als ons famillie of goede vrienden ons bezoeken gaan wij altijd naar Fatoush en het was nog nooit minder dan uitstekend geweest. Het beste Libanese eten dat ik ooit heb geproefd! Warm aanbevolen!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Leuke tent, heerlijk eten, voor heerlijke warme meza. Restaurant Fatoush is een echte een aanrader als je van arabische/midden oosters eten houdt!!!
Kor P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Goed voorbeeld van de Libanese keuken.
Allemaal net wat verfijnder en smakelijker dan bij een gemiddeld Grieks of Turks restaurant.
Er wordt met liefde en zorg gewerkt. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Verassing menu genomen. Mezze wel lekker, hoofdgerecht gewoontjes, vlees was droog (lamsgehakt en kipfilet), tegenvallend weinig groente. Dessert lekker maar te veel. Volgende keer toch mezze menu nemen.
Nieuwoldenco .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heel lekker gegeten, sympathieke bediening! Wij hadden het verrassingsmenu, om zo van alles een beetje te kunnen proeven. Ze hielden ook fijn rekening met de vegetariërs in ons gezelschap.
Indreann .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Hoeveelheden wat aan de kleine kant, smaak goed. Vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit verhouding redelijk. Overall wel tevreden.
Nicky P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Een avondje Fatoush is een avond met lekkere hapjes, attente bediening en goede smaken.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk en gezellig eten. Leuk om met elkaar te kunnen proeven van diverse mezzas. Veel lekkere vega gerechten! Prima bediening met leuke uitleg over de te maken keuzes! Prettige sfeer om met een groepje vriendinnen te eten. Voor herhaling vatbaar!
Carlijn Geraldine M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben hier heerlijk en romantisch gegeten, hele goede en lekkere vegan opties! Ik ga hier zeker vaker eten, en zal het aan iedereen aanbevelen!
Zef N.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Leuke avond gehad! Het eten was erg smaakvol en het personeel kwam regelmatig checken of we nog iets wilden bestellen en vroegen of het eten goed smaakte. Daarnaast was er een grote groep aanwezig, zat het restaurant vol, maar toch kregen we het eten snel geserveerd. Goede toevoeging voor Groningen en weer eens wat anders!
R.M. D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben een fijne avond gehad met voortreffelijk eten!
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ontzettend vriendelijk personeel!! Je word goed geadviseerd over het eten en de wijn. Wij lieten ons verrassen met verschillende warme en koude mezza en het was heerlijk! Verrukkelijke smaken. Als dessert hadden we gedroogde vruchten met een port en dat was ook een zalige combinatie. Tot slot kregen we nog een kopje koffie van het huis en gingen zeer voldaan de deur weer uit.
Hendrik D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bijzonder gegeten. De keuken heeft mij verrast!
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Smaakvolle gerechten, mooie smaakcombinaties (granaatappel icm aubergine bijvoorbeeld), veel vegetarische keuzes. Heel vriendelijk en sympathiek. Inrichting mag iets meer sfeer, meer eigenheid krijgen. Wij komen graag nog eens terug!
Gert-Han B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ontzettend vriendelijk en heerlijk gegeten
Hillary B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mijn favoriete restaurant op dit moment. Heerlijk vers eten!
Salo A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heeeerlijk gegeten en super lieve bediening! Mooie ruime inrichting en mooie akoestiek. Wij komen zeker terug
Angenitha .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het was weer een feest om bij Fatoush te eten! Mazen Mehdi, de eigenaar, is een aimabele man, gastvrij, humor en hij weet de menukaart en de wensen van de gasten fantastisch te combineren. De kok, Ali, weet de heerlijkste gerechten te bereiden. Akoestiek is fantastisch en de ruimte om de tafels geeft een groot gevoel van privacy. Ik verheug me nu alweer op de volgende keer om hier te gaan eten! Super bedankt voor de heerlijke avond! Hartelijke groet, Angenitha en Herman
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige ruimte, goede stoelen, strakke inrichting met subtiele decoratie. Geluidsniveau is precies goed. Vriendelijke, hartelijke en beschaafde bediening. We komen graag terug!