Fat Joe's

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Jouw recensie over het restaurant Fat Joe's

Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Een hip en sfeervol restaurantje. Aardige bediening, maar kwamen steeds net iets te snel vragen naar de bestelling. Pasta met gamba's was heerlijk, net als de cheescake en tiramisu.
Edward H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eten was heerlijk, vlees, pasta en bruschettas echt top!service wel netjes, maar raar dat iedereen Engels spreekt.
De ronde tafeltjes zijn gewoon te klein voor 2 borden, glazen,bestek, menukaarten, olie, azijn, zout & peper. Als ik een fles water had besteld...had het niet gepast. Wij hebben zelf maar wat dingen op de grond gezet naast de tafel.
€100,- voor 1 fles wijn, 2 voor, 2 hoofd ,1 toetje & 2 koffie is best prijzig, zeker als 75% uit brood en pasta bestaat...maar als je bier / fris drinkt kom je eerder uit op rond de 85 denk ik.
In een notendop? Heerlijk eten, maar de ervaring heeft wat aandacht nodig.
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We hebben er heerlijk gegeten , zeker
Voor herhaling !!
Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
De bediening was erg vriendelijk en het eten sas verrukkelijk! De pasta met truffel had veel smaak. Zeker voor herhaling vatbaar! En oja, ze hebben nog scroppino's ook!
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten voor de derde keer. Het is op vrijdag avond erg rumoerig, we konden elkaar niet altijd goed verstaan zonder het idee te hebben dat de buren het hele gesprek mee konden luisteren.
Het eten werd erg snel gebracht, heel fijn. Fijn was ook de serveersters niet té vaak kwamen vragen of we nog wat wilde, precies goed! Fijne belevenis
Cerianne V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Op vrijdagavond is het iets te druk voor al het personeel, maar dat heeft voor geen enkel probleem gezorgd. Lekkere pasta's en veel vegetarische opties! Al met al een prettige ervaring
Irene L.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Lekker eten. Helaas kwam het broodplankje later dan de pasta (hoofdgrecht) en dat was helemaal niet de bedoeling. Het brood moest voor de pasta en ik heb dat ook gezegd maar ze waren het vergeten dus I was not amused, maar het eten was inderdaad heel goed.
Martha F.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Leuke tent met ontzettend aardige bediening maar eten echt matig van kwaliteit. De intenties zijn goed maar ze slaan de plank redelijk mis. Waarom rauwe paprika snippers op de flammkuchen? En de pasta pesto smaakte vooral naar peterselie en weinig naar basilicum. Prijs kwaliteit is prima. Maar echte Italiaanse pasta hoef je hier niet te zoeken.
Anita Schulting .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gezellige avond gehad met zoon en dochter in dit restaurant aan de Hilversumse Groest dat 2 jaar geleden nog de stamkroeg van m'n zoon was en inmiddels is verbouwd tot een italiaans restaurant met open keuken. Gereserveerd om 18:00 uur op een woensdagavond. Goed dat we dat gedaan hadden want om 19:00 uur zat het stampvol (het was wel krokusvakantie) met een gemixed publiek (jong en oud door elkaar). Vooraf 3 bruschetta's. Ik verwachtte er 3, maar er wordt bedoeld 3 soorten x 2 (6 stuks dus). Leuk om te delen. Als hoofdgerecht pasta vongole die lekker pittig is (daar moet je dus wel van houden) geserveerd met een half broodje wat handig en lekker is om de overgebleven jus mee te eten. Goede zeer smakelijke pittige pasta (lekker al dente gekookt) vongole waar niet bezuinigd is op de vongoles zoals vaak is bij dit gerecht. Ik vond het een van de lekkerste pasta vongoles die ik heb gegeten. Als toetje de ny cheesecake, zoals cheesecake hoort te zijn! Dochter had pasta pesto en zoon had een special pasta die hij lekker vond maar hem wel aan gewone bolognese pasta deed denken, dus minder speciaal dan verwacht. De carpaccio als voorgerecht was ook zeer smakelijk en heel leuk geserveerd. Huiswijn was prima we hebben rood en wit gehad. Puntje van kritiek is dat de meeste tafels wat dicht op elkaar staan en onze buurmeisjes zichtbaar met ons gesprek mee konden luisteren wat wij overigens wel grappig vonden maar wat in andere situaties niet altijd prettig is. Ik denk wel tafels gezien te hebben waar meer privacy was. Bediening prima en heel vriendelijk. Niets op aan te merken. Prijs/kwaliteit vond ik voor mijn gerechten goed voor dochter en zoon ietsje aan de hoge kant. We komen hier zeker terug!!
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellig restaurant waar met name de erg vriendelijke bediening je heel erg thuis laat voelen.
Lara H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten, met de AH bon. Erg tevreden over de kaart die ze daar speciaal voor hadden. Samen lekker gegeten voor een prima prijs, we hadden o.a flammkuchen, burrata en goed gevulde ravioli. Verder veel lekkere open wijnen en vriendelijk personeel wat niet te veel aan de tafel kwam (wat fijn was). Het is binnen aan de donkere kant en sommige tafels staan dicht op elkaar maar het is ook wel knus daardoor. Zeker voor herhaling vatbaar.
Dana V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Super leuk dat via de AH een mooie en lekkere kaart is samengesteld. Meer dan voldoende keuze. Top bediening, lekker vers eten, kortom wederom weer voor herhaling vatbaar!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Porties zouden van mij zelfs wat kleiner mogen zijn en dat komt niet vaak voor in een restaurant. Bediening was alert, vriendelijk en speelde goed in op de situatie. Een gezellig avondje uit.
Pf K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Na bioscoopmiddagje ideaal voor lichte hap. Overzichtelijke kaart met pasta's en salades. Alles vers en goed bereid. Reserveren aan te bevelen.
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Super vriendelijke bediening.
Goed eten, buratta was lekker!
Jammer dat de pasta vongole op was, pasta tonijn was ook prima!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Goede en attente bediening. Wel veel tafeltjes docht bij elkaar.
luc V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Bijzonder italiaans restaurant waar de pasta's elke keer weer even lekker zijn. Ik kom er met veel plezier vanwege de gezellige atmosfeer, geweldige inrichting en leuke spontane bediening. Zomers ook leuke terras. Erg gezellig. Even reserveren is wel aan te raden.
Fee R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heel lekker gegeten met AH actie hier. Ten eerste prachtige inrichting, erg warm met dat koper. Verder aardige bediening al is het soms wat vreemd om helemaal in het Engels te praten met de dame van de bediening (al doet ze haar best om Nederlands te praten!). We hadden een antipasti plank (voor mij voor de helft vegetarisch ingericht, erg smaakvol) vooraf. Als hoofd had ik geitenkaas salade en mijn tafelgenoot goede aangemaakte pasta met parelhoen. Dessert was limoen Cheesecake en een enorme portie tiramisu (de helft is genoeg en dan kan men ook 5€ ipv 6,50 hanteren). Ze hebben helaas Pepsi ipv coca cola maar ze hebben wel een heerlijke keuze aan wijnen én pellegrino frisdranken! Wij komen zeker terug!
AR-Kreeft69 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op een drukke zaterdagavond heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer & ambiance. Vriendelijk personeel die het ons echt naar de zin maakten.
Restaurant is voor herhaling vatbaar en raden we ook zeker aan!
brouwer.evelien .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
... prima zaak ... leuke bediening ... mooie locatie ... ruime parkeer mogelijkheden ...................................................................................................................................................