Fat Joe's

Zaterdag 11:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Fat Joe's

Eric D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Slechte pasta’s te hard aglio olio echt niet weg te krijgen. Geen Italiaans eten gewoon slecht Marco ben je er recentelijk nog geweest ik zou zeggen sfeer goed bediening ok eten dikke min!
Renske S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Eten is goed en lekker, porties zijn ruim voldoende. Personeel is vriendelijk maar vergeet soms bestellingen en zou wat vaker de tafeltjes af kunnen lopen om te zien of er nog iets besteld kan worden.
Jeremy G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
De ravioli smaakte nergens naar. De tiramisu bevatte 80% mascarpone en was één van de minste die ik op heb in mijn leven.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Alles prima hier. Gezellige eigentijdse uitstraling. Vriendelijke bediening. Overzichtelijke kaart met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Marjelkr V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Voor het eerst hier gegeten. Erg genoten van het heerlijke eten.
Sanna H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Wat een leuke plek. Goed sfeertje. Borrelplank was veel. Gelukkig maar, want gevuld met lekkers!
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De eerste keer dat we er kwamen eten waren we onder de indruk van het lekkere eten. Alles was vers, mooi opgemaakt en de service was top. Helaas was dit de tweede keer minder. Het eten was lekker maar het duurde allemaal wel erg lang en de borden waren niet zo mooi opgemaakt. Vooral het bord pasta was rommelig en miste brood. De cheesecake was ook duidelijk anders en minder lekker dan de eerste keer. We geven het absoluut nog een kans, en hopen dat het kwam door drukte.
Noëlle D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Een prima prijs- kwaliteitverhouding. Pasta's kunnen af en toe wat meer op smaak worden gebracht. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar, zeker als je even voor een snelle, maar lekkere hap, langs wilt komen.
Feva D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het eten was niet goed. Ik had de pasta pesto maar de pesto was in de smaak niet te herkennen. Er zat veel teveel knoflook in, waardoor je alleen maar knoflook proefde. Er zaten misschien vier stukjes tomaat in, wat de pasta erg eentonig maakt. Ik zou hier weer gaan eten, maar nooit meer iets met knoflook bestellen!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding
Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Lekker gegeten op het terras. De bediening is zeer vriendelijk en het eten is lekker. Goede prijs - kwaliteit verhouding
broekbreem .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijke gevarieerde pasta's en leuke ontspannen sfeer. Speciale aandacht voor onze geslaagde dochter met vuurwerk in het toetje
Lesley V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Recept van de knoflook spaghetti was veranderd, teveel peper nu. Jammer voorheen vond ik hem altijd heerlijk. Goede service
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Één uur moeten wachten, toen pas een simpele half lauwe pastamaaltijd. Voor betaling zou iemand komen. Niemand meer gezien. Teleurstellende belevenis.
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Prima restaurant, geweldige goede keuken. De pasta is zeer goed klaargemaakt. De kaart is niet uitgebreid, maar biedt voor ieder wat wils. Goede variatie in de keuze van de gerechten op de kaart. Bescheiden, maar uitgebalanceerd wijnaanbod. Een aantal open wijnen van goede kwaliteit.
Ik kom hier regelmatig eten en ben nog nooit teleurgesteld.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
gewoon lekker gegeten
Door de apendeur zaten we in een koude lucht stroom
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Begin liep vanaf niet soepel, personeel kwam pas na 10 min met de vraag of wij wat wilde drinken nadat wij ze geroepen hadden. Wachten op Voorgerecht (anti-pasta) duurde veel te lang, meer dan drie kwartier. Werd aangegeven dat er twee nieuwe koks waren begonnen. Waren het voorgerecht waarschijnlijk vergeten en er kwam pas actie toen wij hier naar vroegen. Hoofdgerecht daggerecht was niet gaar. De pasta was niet gaar en de asperges waren hard. Bediening is vriendelijk maar heeft te weinig oog op wat er in de zaak gebeurd. Overige gerechten waren prima, wat koud. Wij zijn obv positieve berichten hier voor het eerst komen eten. Helaas hebben wij geen goed gevoel over gehouden aan deze avond en blijft het bij een eenmalig. Exoek.
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Gewoon goed eten (wel jammer dat er 2 gerechten die wij kozen op waren, 20.00 uur aan tafel) voor een goede prijs en leuke bediening.
We komen zeker nog eens terug.
Annemijn D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Prima gegeten. Was erg rustig, maar service, eten en wijn was goed!