Fat Joe's

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00
Fee R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heel lekker gegeten met AH actie hier. Ten eerste prachtige inrichting, erg warm met dat koper. Verder aardige bediening al is het soms wat vreemd om helemaal in het Engels te praten met de dame van de bediening (al doet ze haar best om Nederlands te praten!). We hadden een antipasti plank (voor mij voor de helft vegetarisch ingericht, erg smaakvol) vooraf. Als hoofd had ik geitenkaas salade en mijn tafelgenoot goede aangemaakte pasta met parelhoen. Dessert was limoen Cheesecake en een enorme portie tiramisu (de helft is genoeg en dan kan men ook 5€ ipv 6,50 hanteren). Ze hebben helaas Pepsi ipv coca cola maar ze hebben wel een heerlijke keuze aan wijnen én pellegrino frisdranken! Wij komen zeker terug!
AR-Kreeft69 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Brouwer.evelien .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
... prima zaak ... leuke bediening ... mooie locatie ... ruime parkeer mogelijkheden ...................................................................................................................................................
Kuiven .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De voorgerechten en de nagerechten waren echt heel lekker. Bij de voorgerechten hadden ze voor 4 personen een paar grote planken gemaakt met het hele assortiment zodat we alle vier alles konden proeven. Goed plan en erg lekker. De hoofdgerechten (we hadden alle 4 verschillende pasta's) waren helaas zonder veel smaak. Vooral de tonijn pasta en parelhoen pasta waren erg saai, weinig gekruid, beetje droog, te weinig toegevoegd. We hebben het dan ook voor het grootste deel niet opgegeten (de einlage eruit gepikt, de pasta laten staan). De nagerechten waren gelukkig weer erg lekker (we hadden tiramisu en lemon cheese cake).
Aalheks Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Inmiddels de derde keer dat ik Fat Joe's heb aangedaan (waarvan een keer voor de lunch met een heerlijke geitenkaassalade!). Deze keer met de AH-bon en op de klok ivm een trein die moesten halen. Dit werd heel goed opgepikt door de bediening die daarnaast heel vriendelijk en correct is. Pasta met parelhoen was verrassend en met voldoende vlees, de Toscaanse worst-pasta proefde een beetje als een pittige maar lekkere bolognese. Tiramisu als toetje was best heftig maar wel lekker. De muziek stond naar onze maak ook iets te hard maar naarmate de zaak zich vulde viel het mee. Een volgende keer trek ik wat meer tijd uit om rustiger te tafelen want het is een leuke aanwinst in Hilversum.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Muziek staat behoorlijk hard. Voor en toetje is erg leuk hoofdgerecht viel iets tegen. Als alle glazen leeg zijn moet je zelf vragen of ze nog een rondje drank willen opnemen. .ze komen niet aan je tafel alleen om eten te brengen of halen en als je ze vraagt
Rima R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Mooi restaurant, heerlijk gegeten maar de grootste complimenten zijn voor de bediening. Wij werden geholpen door een dame die Joe heette (maar zeker niet Fat was), wat een gastvrouw!
Zeker een aanrader, wij komen terug!
Maaike F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Via de restaurantactie eindelijk aan tafel geschoven bij Fat Joe's. Dit stond al lang op ons verlanglijstje. De sfeer is top, inrichting geweldig maar wat viel het eten tegen... Het borrelplateau was lekker maar zowel de pasta Tonno als de Skinny Carbonara waren magertjes. Vier stukjes tonijn en nauwelijks saus tegenover een dikke drap pasta. De tiramisu kwam vervolgens in een enorme witte bak. Weinig sfeer of presentatie te vinden.

Totaal met drie drankjes ( geen wijn ) waren we 40 euro kwijt. Zonder de actie dus het dubbele, dan had ik echt flink gebaald. Eenmaal buiten was de conclusie al snel dat zelfs een pasta bij Vapiano's verser en lekkerder is... Heel jammer want alles klopt aan dit concept en de bediening heel vriendelijk, alleen de gerechten zijn de prijs niet waardig.
Pilko .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Hadden gereserveerd op basis van 'restaurantactie'. Keurige en vriendelijke ontvangst. Aparte kaart, men was duidelijk over de mogelijkheden. De bediening past zich goed aan aan de situatie en vraagt wanneer het hoofdgerecht kan worden opgediend (snel of met iets meer tussentijd), ook niet te opdringerig maar tegelijk ook niet 'onvindbaar' ;-)
Prijs/kwaliteit is prima, naar mijn mening is deze ook niet anders door de 'restaurantactie'. Hoeveelheden zijn goed, smaak is prima.
Ivan V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Prima gegeten met AH actie. Beperkte kaart maar met prima aanbod. Leuke bediening. En lekker gegeten. Alleen jammer dat de bon niet klopte vergeten de AH actie door te voeren. Verder een aanrader.
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ontvangt en service, leuk ontvangen, de bestelling doorgeven aan een alleen Engels sprekende dame, zal voor sommige mensen toch wat verwarring geven. We waren met een AH bon, en dan moest je drie gangen nemen. Het voorgerecht was al voldoende als maaltijd, wel heel erg lekker!!!
hoofdmaaltijd, vond ik een beetje te zout, Koffie in plaats van een toetje kon niet.
We hadden gevraagd om gewoon water, maar kregen toch een fles a 5,50
Al met al viel de rekening behoorlijk mee.
JosephineM .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Inmiddels hebben wij 3 keer in dit restaurant gegeten. Je kan zowel binnen als buiten zitten (overdekt terras).
Het brood (als voorgerecht) met de tapenades is heerlijk en de anti pasto voor 2 personen erg gevarieerd en lekker.
De hoofdgerechten zijn verrassend en van goede kwaliteit. De laatste keer was het hoofdgerecht van ons beiden echter veel te zout. Dat is jammer en heb ik ook gemeld. Wel zou de Flammkuchen beter belegd kunnen worden. Is erg karig.
De Scroppino als dessert is een aanrader en als je nog een plek overhebt dan is de cheescake het proberen waard.
Volgende week gaan wij weer in dit restaurant eten.
Roy31 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten. De Antipasto vooraf was erg lekker en als hoofdgerecht hadden we alle 4 een andere pasta die allemaal even lekker waren.
Iljadeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bij binnenkomst verrast door de fraaie inrichting. Daarna heel vriendelijk bediend en de rest van de avond heerlijk met zijn tweeën gegeten zonder iets aan te hoeven merken. Het eten was voortreffelijk met als enige kanttekening dat mijn vrouw het gerecht had pasta met eekhoorntjesbrood en truffelsaus. Deze saus was iets te machtig. Voor dit restaurant mijn complimenten! Een echte aanrader!
DCB .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lekker eten, goede porties, aardige bediening, modern/hippe maar gezellige sfeer.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Aanrader!
Josjek .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De antipasti voor twee personen vond ik niet heel bijzonder, maar de pasta met geitenkaas en rodenbiet was heerlijk! de cheesecake Trouwens ook! Leuk personeel die je constant in de gaten houdt.

Groetjes Josje
Jhu .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We aten er met de Albert hein actie en dat betekent een driegangen menu. Het voorgerecht de antipasti was verrrukkelijk en leuk opgediend, het hoofdgerecht de arribiata was lekker een beetje droog, te weinig saus. Toen hadden we echt het gevoel dat we genoeg gegeten hadden.
Dessert inwisselen voor een kop koffie mocht niet en we MOESTEN het dessert nemen, aangezien we dat niet wilden kregen we het mee in een doosje om later thuis op te eten!!!
Deborahp .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Aardige bediening. We zaten buiten en als het marktdag is hou dan rekening met de schoonmaak van de borstelwagen en de herrie. Binnen 20 minuten rust weer terug. Gegeten met AH actie, dus 3 gangen. Hierdoor beetje weinig keus qua voorgerechten. Het hoofdgerecht smaakte heerlijk, maar het ene bord had duidelijk meer pasta erop dan het andere bord waardoor dit een beetje weinig was. Het dessert, cheesecake, maakte dit ruimschoots goed. Alles bij elkaar komen wij zeker een keer terug.
Maike-1 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Lekker gegeten! De antipasta vooraf, als hoofdgerecht de carbonara, en als dessert de cheescake. Was erg lekker allemaal! We gingen goed gevuld naar huis.
De bediening was erg vriendelijk en attent. Er werd regelmatig gevraagd of we nog wat wilde drinken.
Wij komen zeker nog een keer terug!
Titiavancharante .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Leuke bediening, snel en gezellig. Leuke ambiance. Jammer dat ze dat deel van de Groest aan het opknappen zijn, daardoor is het uitzicht wat minder.
Het eten (pasta's) was aan de zware kant, waarschijnlijk door veel room in de pasta. Had graag ook wat meer verse groente en kruiden gezien. Nagerecht (Tiramisu) was ook wat zwaar. Voorgerecht was prima. De wijn was ook erg lekker. Prijs/kwaliteit voldeed het geheel niet.