Fat Alice

Dorpsstraat 47 3881 BA Putten Nederland Kaart

Over het restaurant Fat Alice

*LET OP*

Dit restaurant doet niet mee aan de Albert Heijn actie.

Meer informatie over restaurant Fat Alice

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Fat Alice

Marten G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
lkr eten voor een goede prijs in een familie restaurant.
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekkere spareribs en goede friet/aardappelpartjes. Snelle en goede bediening.
Malinda E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk sfeertje, gezellige bediening.
Voordeur geeft veel kou als je op het hoekje zit van de verhoging.
Maar daarvoor hoef je niet weg te blijven. Heerlijke spareribs en desserts
G.J. E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Bij binnenkomst werd ons meteen onze gereserveerde tafel gewezen. Menukaart kwam snel, eerste drankjes ook. Na opgave van onze gerechten hebben we niet lang hoeven wachten voor e.e.a. werd uitgeserveerd. Heerlijk eten en meer dan genoeg. Verrassingsdessert heel lekker. Zeer tevreden naar huis.
Dorinda B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Geweldig lekker eten!! Was onze eerste keer daar maar gaan zeker weten vaker terug komen.
Vlees was lekker mals en voorgerecht ook super
jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Fat Alice blijft een geweldige plek om uit eten te gaan! Mooie en kwalitatieve porties. De spareribs zijn een genot. En gelukkig zijn er doggy bags...
Tot de volgende keer!
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede kaart, gezellig personeel lekker gegeten. waren met 9 personen.
Top en voor herhaling vatbaar. Veel bier soorten verkrijgbaar zowel op fles als van 't vat.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Erg lekker eten en heel vriendelijke bediening, zeker een aanrader!
David M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
zo als altijd gezellig ontvangen en was de service en het eten weer van hoge kwaliteit we hebben weer genoten van de hoge kwaliteit van het eten
Lilyana S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker eten, maar zeker niet bijzonder. Had me heel erg op Gumbo verheugd, echter bleek het niet meer dan vissoep met fijn gemalen vis flink aangelegd met bindmiddel. Verder waren frietjes bestrooid met kruiden, kinderen vonden het niet lekker, dus hebben we een bakje friet zonder kruiden gevraagd. Die kregen we en deze werd ook op de rekening gezet (zagen we pas achteraf), dit vond ik geen service. Bediening is overigens wel goed en snel.
Jim B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De cajun vlees- en vis hoofdgerechten waren prima. De vegetarische burrito viel erg tegen . Het had weinig weg van een echte burrito. De ingredienten leken uit een potje te komen met een plakje kaas erop, evenals de guacamole.
Jammer, ik had me erop verheugd, de beschrijving klonk heerlijk!
Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Meteen al bij binnenkomst een gemoedelijke en gezellige ambiance.
Vriendelijk personeel, goede bediening.

Niet echt een minpuntje maar had zitplaats bij trap; was wat krapjes en constant een loop naar boven (omdat daar op dat moment een groep boven was) vond het wat onrustig.
Nijkerkers .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gastvij. De spareribs waren erg gaar dus makkelijk om te eten. Erg fijn voor kinderen die een beugel hebben. Dat ging prima.
Zwiery S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Fat Alice is een beetje gedateerd, we kwamen hier in het verleden vaker en hadden weer eens zin in Spare ribs. Deze waren overigens heerlijk. Maar in het restaurant was het koud. één stel dat bij de deur tegenover de wc zat kreeg een andere plaats ook al omdat zij het koud hadden. Als de bediening langs de balustrade liep kwam er gewoon een koude lucht langs je. Je krijgt een gratis broodje maar dit zijn Broodjes van de Aldi of Lidl die ze ff in de oven hebben gehad. met een klein soepkommetje met kruidenboter met een steak mes. Steak mes is handig om brood te snijden maar om kruidenboter uit het potje te krijgen is een opgave. Bedenk hier iets voor aub.
En maak dat broodje ff origineel en geen goedkoop broodje van de Aldi of Lidl. Een van de tafelgenoten had een mix grill, bij deze mix grill kreeg hij alleen een klein bakje knoflooksaus. deze wel apart bijbetalen, ook als je een tweede wilt is het apart bij betalen. Verwerk die saus nu in de prijs van het vlees en zet er ook nog een tweede of derde saus bij.
Bij de koffie Fat Alice zat een koekje, ipv een heerlijke bonbon. Dit koekje was over de datum, het moest bros zijn maar was taai en klef. Wel wat van gezegd tegen de bediening. Maar als klap op de vuurpijl was het afrekenen van 2 kleine glazen Hertog Jan Weizener a € 4,50 per glas. Hier slaat Fat Alice ook volledig de plank mis.
Voor ons was dit de laatste keer Fat Alice.
Hoop dat ze iets met deze recensie doen.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Fat Alice is genieten voor de liefhebber van vlees. Spareribs zijn fantastisch met lekkere garnering en lekkere frites. Probeer meerdere sausjes, vooral de blauwe kaas saus is erg goed. Biertje erbij en je hebt een heerlijke maaltijd voor een redelijk bedrag. Aanrader
es74 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Echt een TOP restaurant, veel en erg lekker !!!!
Amerikaans Cajun, zeer lekkere gerechten, de spareribs vallen van het bot af.
Brouwerijdekomkommer .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Erg leuk origineel restaurant. Leuke aparte kaart met mooie niet alledaagse gerechten. Als voorgerecht hebben we de champions met gehakt gegeten en dat zou ik ook wel hoofdgerecht en desert willen eten zo lekker. De hoofdgerechten waren royaal en erg lekker. Een aanrader waar we zeker nog weer een keer gaan eten als we weer in de buurt zijn
robjs .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten en het eten is geweldig goed. De hoeveelheid, kwaliteit en de bij gerechten, alles was goed van smaak. 1 tip, als iemand een fles wijn besteld neem dan even de moeite om hem in te schenken, niet zomaar op tafel zetten. Als ik weer in de buurt ben kom ik zeker terug

mick V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
New Orleans in Veluwse stijl
Bij Fat Alice kun je stevig eten tegen een redelijke prijs. Om de spareribs beroemd, maar de diverse gegrilde vissoorten en de steaks vormen de échte kracht van dit Veluws-Amerikaanse restaurant. De keuze is enorm: porkleg, Mississippi vis stew, dixie cajun Creole (runderhaaspuntjes) stonden op ons menu, naast de Crispy Salmon, vooraf gegaan door 'original garlic bread'. De beenham was enorm (en lekker gekruid), maar wel wat te droog, de runderhaaspuntjes helaas wat taai en te doorbakken (vraag hoe de gasten het bereid willen hebben). De visgerechten waren unaniem perfect!
De hoeveelheden zijn voldoende, maar iets meer 'gezond groen' naast de Coal Salad was welkom geweest.
Het Veluwse restaurant met Louisiana inrichting en dito muziek kent knusse plekjes; wel vervelend dat de zitplaatsen bij de ingang telkens op de tocht staan door een openslaande buitendeur.
Bediening is aardig en behulpzaam, maar niet altijd even ervaren.
Wij komen zeker nog eens terug, want er staat nog genoeg lekkers op de kaart!
Dery J.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Jeetje...wat een toptent! We hebben ons volledig laten verrassen door jullie. Het ontvangst was amicaal en fijn. De bediening was vlot, attent en kundig. Vooral het doosje met de verschillende sterktes van leesbrillen was een ware service van het huis... Waar vind je dit nog.... De kaart was super origineel en erg uitgebreid. Vooral de vegetarische kaart was breed en divers. Het eten was ruim voldoende, top op smaak en perfect gebakken/Gegrilled.. Kortom; een top diner voor ons 2!! 100% aanrader voor iedereen die zich culinair wil laten verrassen! Ga zo door!!! Gr Dery & Maja