Fat Alice

Dorpsstraat 47 3881 BA Putten Nederland Kaart

Over restaurant Fat Alice

*LET OP*

Dit restaurant doet niet mee aan de Albert Heijn actie.

Meer informatie over restaurant Fat Alice

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Fat Alice is genieten voor de liefhebber van vlees. Spareribs zijn fantastisch met lekkere garnering en lekkere frites. Probeer meerdere sausjes, vooral de blauwe kaas saus is erg goed. Biertje erbij en je hebt een heerlijke maaltijd voor een redelijk bedrag. Aanrader
Es74 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Echt een TOP restaurant, veel en erg lekker !!!!
Amerikaans Cajun, zeer lekkere gerechten, de spareribs vallen van het bot af.
Brouwerijdekomkommer .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Erg leuk origineel restaurant. Leuke aparte kaart met mooie niet alledaagse gerechten. Als voorgerecht hebben we de champions met gehakt gegeten en dat zou ik ook wel hoofdgerecht en desert willen eten zo lekker. De hoofdgerechten waren royaal en erg lekker. Een aanrader waar we zeker nog weer een keer gaan eten als we weer in de buurt zijn
Robjs .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten en het eten is geweldig goed. De hoeveelheid, kwaliteit en de bij gerechten, alles was goed van smaak. 1 tip, als iemand een fles wijn besteld neem dan even de moeite om hem in te schenken, niet zomaar op tafel zetten. Als ik weer in de buurt ben kom ik zeker terug

Mick V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
New Orleans in Veluwse stijl
Bij Fat Alice kun je stevig eten tegen een redelijke prijs. Om de spareribs beroemd, maar de diverse gegrilde vissoorten en de steaks vormen de échte kracht van dit Veluws-Amerikaanse restaurant. De keuze is enorm: porkleg, Mississippi vis stew, dixie cajun Creole (runderhaaspuntjes) stonden op ons menu, naast de Crispy Salmon, vooraf gegaan door 'original garlic bread'. De beenham was enorm (en lekker gekruid), maar wel wat te droog, de runderhaaspuntjes helaas wat taai en te doorbakken (vraag hoe de gasten het bereid willen hebben). De visgerechten waren unaniem perfect!
De hoeveelheden zijn voldoende, maar iets meer 'gezond groen' naast de Coal Salad was welkom geweest.
Het Veluwse restaurant met Louisiana inrichting en dito muziek kent knusse plekjes; wel vervelend dat de zitplaatsen bij de ingang telkens op de tocht staan door een openslaande buitendeur.
Bediening is aardig en behulpzaam, maar niet altijd even ervaren.
Wij komen zeker nog eens terug, want er staat nog genoeg lekkers op de kaart!
Dery J.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Jeetje...wat een toptent! We hebben ons volledig laten verrassen door jullie. Het ontvangst was amicaal en fijn. De bediening was vlot, attent en kundig. Vooral het doosje met de verschillende sterktes van leesbrillen was een ware service van het huis... Waar vind je dit nog.... De kaart was super origineel en erg uitgebreid. Vooral de vegetarische kaart was breed en divers. Het eten was ruim voldoende, top op smaak en perfect gebakken/Gegrilled.. Kortom; een top diner voor ons 2!! 100% aanrader voor iedereen die zich culinair wil laten verrassen! Ga zo door!!! Gr Dery & Maja
Adri T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gisteravond met z'n viertjes bij jullie wezen eten en voor 2 personen was het compleet een nieuwe ervaring bij jullie maar het was KLASSE. Zeer gezellige tent en een hele vriendelijke bediening en daar komt bij dat het eten van grote klasse was, het was heerlijk. We komen zeker een keer terug
Rjmeins .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Lekker gegeten ik zou het echt aan raden voor uw.netjes.aardige bediening goeie prijs lekker kindermenu met als ijsje na Gr. Jurrien (10 jaar)
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
We vonden het leuk om een keer in een restaurant met bluesmuziek te eten. Helaas stond de muziek erg zacht. Het eten was lekker, maar niet bijzonder. De porties waren voldoende groot, maar misten pit wat smaak betreft. Ook hier hadden we meer van verwacht, gezien de recensies. De bediening was vlot, maar wel onpersoonlijk. Prima eetcafé.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Op advies van de buren op de camping naar dit restaurant gegaan en we werden vriendelijk naar onze tafel gebracht.
Bediening was vriendelijk en professioneel. Het eten zag er verzorgd uit en in overvloed.
Het was meer dan genoeg en de mogelijkheid om hetgeen wat overbleef mee te nemen is iets wat we fijn vonden. Het vlees viel van de spareribs. Heerlijk. De porties zijn groot. Nagerechten zijn geweldig. Kortom een heel goede plaats om te eten.
Aknit .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Beste spare ribs van heel Nederland. Sweet honey en bbq smaak zijn het lekkerst. Voorgerecht carpaccio krijg je ook een bord vol.
Kun je de spare ribs niet op, dan mag je het mee naar huis nemen.
Ernst Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Niet de eerste keer dat we hier hebben gegeten en eigenlijk ook niet voor niets........ Het is en blijft erg lekker die Spare-ribs. Wij hadden de Sweet Honey ribs, van onze kant uit een echt aanrader. Lekker gekruid en zo gaar dat het vlees van het bot valt. Gewoon zoals het het lekkerste is.

De bediening is en blijft ongedwongen en zeer vriendelijk. Eigenlijk ongemerkt houden ze alles scherp in de gaten en daardoor loopt het als een geoliede machine. Vriendelijk en netjes.

Wij kunnen iedereen die in de buurt van Putten is eens aanraden hier te gaan eten. Gewoon heerlijk vlees, gezellig en een genot om te doen.
Dank aan het zeer vriendelijke personeel!!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Omdat we toevallig in Putten waren maar weer eens langs bij Fat Alice. Erg goed gegeten en vriendleijk personeel. Als ik toch minpuntje moet schrijven is het de leesbaarheid van de menukrant. Maar dat werd direct verholpen door de bediening want die kwamen aan met een burolampje en een serie leesbrillen! Met zulke service en zulk eten kom ik daar nog wel eens terug
Nicoline75 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
De gumbo!! (Vissoep) superlekker! Als voorafje, en de stokbrood met knoflook en olijven er op.
Stoofpotje superlekker. Ik waande mij echt in New Orleans :)
Spare ribs ook veel en lekker!
Reserveer op tijd, het is vaak vol.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
We hebben zalig gegeten bij fat alice, begonnen met soort sharing plate, daarna de stew , allerlei soorten vis in lekkere saus en geëindigd met de proeverij. ....personeel was ook goed kregen zelfs nog wat uitleg over het puttense bier " zwaar leven" met wat achtergrond info. de hond kreeg een bak water. ....als we weer in putten komen weet ik wel waar we gaan eten....
Florian K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Heerlijk gegeten bij Fat Alice. Veel, smakelijk, goed op temperatuur en redelijk geprijsd. Of het origineel Cajun of Creools was, durf ik te betwijfelen, maar lekker was het wel. Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug.
Heinrichswalde .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
wat een heerlijk eten, alsof we weer in South Carolina waren. we komen zeker terug om nog meer te ontdekken we waren er met onze kleinzoon, hij heeft gefungeerd als onze doggybag, want het was te veel voor ons oudjes
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Ik had me zeer verheugd op een cajun gerecht maar helaas bleek bij de meeste stoofgerechten en soep een smaakversterker gebruikt te worden waar ik allergisch voor ben (ve tsin) bij nader beschouwing denk ik dat er zó weinig in zat dat ik het wel had kunnen hebben maar helaas. Het personeel en de kok hielpen me uitzoeken wat ik wel kon eten. ik kreeg ook naast de kruidenboter gewone boter: geweldig
Ik had als voorgerecht New Orléans sample: dat was lekker, echtgenoot had hussel mussel, ook heerlijk. Vervolgens de gegrilde zalm, gewoon goed en mijn tafelgenoot had Yambalaya, dat was heerlijk. Toe hadden we één proeverij waar we op verzoek 2x bestek bij kregen. dat was echt heerlijk, compleet met een gevulde soes en diverse ijssoorten. Het was verder erg gezellig met een ongedwongen sfeer. Hoewel we echt lekker gegeten hebben misten we wel de echte cajungerechten zoals blackend fish etc. Dit was een duidelijk aangepaste Hollandse variant.
LiefhebbersAmersfoort .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2013
Met collega's hier gegeten. We hadden de makklijke optie namelijk onbeperkt spareribs, daarmee kan ik ook alleen hierover oordelen en niet over de rest van de menukaart. Service prima, decor ook. De spareribs naturel waren wat droog en de spicy versie was niet spicy...komen nog wel een keer terug om de rest van de kaart te proberen.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Tijdens een weekendje weg na raadpleging van IENS bij dit restaurant uitgekomen nadat we er een dagje tevoren al naar binnen hadden gekeken. Zaterdagavond, wij waren er om kwart over zes, en hadden de laatste tweepersoonstafel mits we konden beloven rond acht uur weer weg te zijn. Gasten na ons werden vriendelijk richting andere restaurants gestuurd. Op zich natuurlijk een goed teken dat het helemaal vol zit, en dat er (tenminste op de zaterdag) gereserveerd dient te worden. En ja, wat ons betreft een restaurantje om nog eens terug te gaan komen. Leuke plek en zeer smakelijk gegeten. Op de Amerikaanse Cajun keuken geinspireerd is het in hoofdzaak gegrild vlees dat de kaart vult, hoewel er ook voor de visliefhebber voldoende keuze is. Wij aten de diamanthaas met knoflookboter en de chicken pie welke precies was zoals deze hoort te zijn. Ook de diamanthaas was zeer smakelijk en helemaal af met een goede salade en lekkere aardappeltjes. Het Rocky Road toetje was lekker, maar vooral heel erg machtig. Weet niet of ik me daar nog eens aan zou wagen om het gewoon maar bij een kopje koffie te houden. De bediening was behoorlijk snel, maar de serveersters zouden een iets beter op de klanten kunnen letten. Kortom: wij komen hier als we in de buurt zijn graag nog eens terug.