Fat Alice & Moody Cracker

Kerkplein 23 3891 ED Zeewolde Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Fat Alice & Moody Cracker

Aan de oevers van de Mississippi

De cajun keuken is overgewaaid uit Louisiana. In de 17e eeuw vestigden verbannen afstammelingen van Franse kolonisten zich aan de oevers van de Mississippi. Hier combineerden zij de Franse culinaire tradities met de lokale keuken van creolen en indianen. Speciale cajun kruidenmengsels geven aan vlees, vis, pasta en groente een nieuwe betekenis. Met het trage ritme van de blues op de achtergrond waan je voor even aan de andere kant van de oceaan.

Meer informatie over restaurant Fat Alice & Moody Cracker

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning
7,2

Jouw recensie over het restaurant Fat Alice & Moody Cracker

Jose V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Bediening was prima alleen de bazin was wat kort en stug
Els N.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zoals altijd erg lekker en goed
Sybrand B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Eendenborstfilet was perfect bereid, overige eten ook erg lekker!
En ondanks dat ze onze IENS reservering op de verkeerde dag hadden ingepland konden we toch gelijk aan een tafel plaatsnemen.
richard G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
wonen hier al 18 jaar en nog nooit wezen eten tot vandaag zeer lekkere voorgerechten hoofdgerechten en toetjes en zeer vriendelijk personeel gaan zeker vaker hier naartoe
Desiree W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Buiten mag nog wel wat gezelliger. De planten waren dood. Geen muziek.
Jeanine M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Eten was lekker, duurde wel een beetje lang. Vriendelijke bediening, deden niet meer dan nodig. Goede prijs/kwaliteit
Betsy U.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Top restaurant! Ik ben geen grote eter, dus al de kleinere gerechten zonder probleem aan tafel gebracht.
Knus , gezellig en sfeervol (moest alleen mn mobiele zaklamp bijschijnen????maar dat ligt aan mij!????????
Dus voor een gezellige gevulde avond, ga naar Fat Alice Moody Creaker Kerkplein Zeewolde!
Kan niet missen....
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Altijd lekker.
dhr J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten, alleen het portie voor de mensen die geen keuze kunnen maken mag iets groter.
edith T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Geen aanpak voor je jas. Geen begeleiding naar je tafel. Slechte verlichting. Erg donker.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
alle vijf hebben we heerlijk gegeten.
Moesten wel 20 min. wachten, ondanks reservering. Misschien drukker dan verwacht die avond.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goed eten in een leuk restaurant. Ten aanzien van glutenvrij (vanuit eerdere ervaring): de serveester wist er niet veel van. Ze zeggen glutenvrij serveren. Dat klopt ook...letterlijk. Hun friet is bijvoorbeeld niet glutenvrij...dat laten ze weg. Geen alternatief. Dat is niet cateren voor glutenvrij, dat is dingen weglaten zodat het glutenvrij is. Voor kinderen teleurstellend. Sowieso teleurstellend. Maar als je niet aan dieet gebonden bent is het lekker eten.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Best aardig, niet duur. Op een zomerse zondagavond verwacht je een bruisend, vol terras. Helaas waren we lange tijd de enige gasten. Het restaurant zit op een ongezellig plein en heeft een afgeschermd terras. We kozen voor tortilla chips met dips vooraf, niet bijzonder. Als hoofdgerecht fajitas en kipsaté. Vooral de fajitas vielen tegen, zoet en weinig gekruid, de kipsaté was ok, helaas wel behoorlijk droog.
Afgezet tegen de totale prijs van 38,00 euro kun je bijna niet klagen, maar omrijden via Zeewolde speciaal om hier te eten zullen we niet doen.
Jan willem N.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Lekker eten. Goede bediening. Een knus restaurant.
Wilhelm B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Jammer voor ons het komen van twee elftallen met schreuwende jongens waar door natafelen
onmogelijk was geworden, begrip dat jullie daar niets aan kunnen doen
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gisteravond voor de derde keer in plm 2 maanden tijd hier gegeten.
Gezellige inrichting, Prima sfeer, goede bediening en heerlijk gegeten????
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Op een drukke zaterdagavond gegeten in dit restaurant. Voorgerecht carpaccio was erg lekker. In recensies wordt restaurant 'geroemd' om spareribs en dat is terecht., aanrader. Frites bij gerecht lekker, maar 'minpuntje' het erg kleine schaaltje salade dat wij er bij kregen. Toetje (choco-mouse) was goed maar niet bijzonder. Inrichting is bruin met wat Amerikaanse accenten. Als zaak vol zit erg veel geluid (tafeltjes vrij dicht op elkaar). Bediening had het druk en deed hun best, hielden je tafel goed in de gaten. Een 'leuk een keer gegeten te hebben' restaurant.
Remon D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Een echte aanrader wat ons betreft is de combo van spareribs. De wafel als toetje is echt een topper. Een bezoek aan dit gezellige restaurant is echt voor herhaling vatbaar.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Het Afrikaanse Olifanten menu was geweldig, maar één klein bakje champignonsaus voor vijf personen, was een beetje aan de krappe kant. Maar we gaan voor de herhaling.
H P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Erg lekker gegeten. Vriendelijk en goede bediening.Volgende keer als we weer inZeewolde camperen komen we zeker terug.