Fat Alice & Moody Cracker

Kerkplein 23 3891 ED Zeewolde Nederland Kaart

Over restaurant Fat Alice & Moody Cracker

Aan de oevers van de Mississippi

De cajun keuken is overgewaaid uit Louisiana. In de 17e eeuw vestigden verbannen afstammelingen van Franse kolonisten zich aan de oevers van de Mississippi. Hier combineerden zij de Franse culinaire tradities met de lokale keuken van creolen en indianen. Speciale cajun kruidenmengsels geven aan vlees, vis, pasta en groente een nieuwe betekenis. Met het trage ritme van de blues op de achtergrond waan je voor even aan de andere kant van de oceaan.

Meer informatie over restaurant Fat Alice & Moody Cracker

• Airconditioning , Terras
Voordelig
Douwe K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Op een drukke zaterdagavond gegeten in dit restaurant. Voorgerecht carpaccio was erg lekker. In recensies wordt restaurant 'geroemd' om spareribs en dat is terecht., aanrader. Frites bij gerecht lekker, maar 'minpuntje' het erg kleine schaaltje salade dat wij er bij kregen. Toetje (choco-mouse) was goed maar niet bijzonder. Inrichting is bruin met wat Amerikaanse accenten. Als zaak vol zit erg veel geluid (tafeltjes vrij dicht op elkaar). Bediening had het druk en deed hun best, hielden je tafel goed in de gaten. Een 'leuk een keer gegeten te hebben' restaurant.
Remon D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Een echte aanrader wat ons betreft is de combo van spareribs. De wafel als toetje is echt een topper. Een bezoek aan dit gezellige restaurant is echt voor herhaling vatbaar.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Het Afrikaanse Olifanten menu was geweldig, maar één klein bakje champignonsaus voor vijf personen, was een beetje aan de krappe kant. Maar we gaan voor de herhaling.
H P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Erg lekker gegeten. Vriendelijk en goede bediening.Volgende keer als we weer inZeewolde camperen komen we zeker terug.
Thodaan 8.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Met een groepje hier wezen eten. Ziet er gezellig uit en leuk gedecoreerd restaurant.

Turks brood vooraf was erg lekker. De biefstuk was meer medium gebakken dan medium rare maar nog wel smakelijk. Ook de spareribs waren redelijk lekker. Ook kregen we met 6 personen maar 1 bakje friet en salade..veel te weinig. Porties van de hoofdgerechten waren verder wel prima.

Qua service ook ruimte voor verbetering; er werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken dus moesten dit steeds zelf aangeven.

Prima voor een snelle betaalbare hap.
Carmond .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wij komen al jaren bij Fat-Alice in Putten en dachten, we gaan eens naar Zeewolde.
Dat hebben we geweten, personeel had het te druk voor ineens te veel klanten, waardoor lange wachttijden voor drankje etc. en bestelling. Dan de porties spare ribs, erg karig en zonder sausjes, zijn wel € 2,45 goedkoper dan Putten, maar dit is treurig. Paar weken terug deden ze nog mee met de VVV-dinerbon, nu niet meer. Wij komen hier niet meer, dan maar verder rijden voor de echte Fat-Alice in Putten. In de gang naar toilet allerlei stoelen, je moet dwars lopen om bij toilet te komen!
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
The best ribs in town!
Het vlees valt gewoon van het bot af en de honing whiskey marinade is geweldig!
Het decor is wat verouderd maar heeft ook wel weer wat, het past wel bij de steak en ribs!
Kokkie3 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Na bij fat Alice in Putten geweest te zijn, hadden we hoge verwachtingen.
Het eten is lekker en personeel vriendelijk.
Je portie is absoluut genoeg.
Het terras is wel wat sfeer loos, maar er is genoeg te zien.
Klaauw .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
heerlijke spareribs gegeten. Nog op weinig andere locaties zo lekker en dat op vaderdag. Alleen spareribs van een restaurant in Noordwijk hebben soortgelijke kwaliteit.
Gezellige gelegenheid. Achter ons toonde men een kortingskaart van 15 procent. Met 6 personen had dat achteraf ook leuk idee geweest.
Dick-vantevoren .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Heerlijke spareribs! Hier komen we graag voor terug. Bijzonder leuke bediening, heel geïnteresseerd en namen de tijd voor ons. Jammer dat het plein zo kaal is, zoals in de winter die ijsbaan daar staat, zouden ze iedere week iets moeten neerzetten. Het gaf een gevoel van een lekker avondje uit in ieder geval.
S123 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Restaurant Fat Alice is altijd heel erg gezellig en lekker om te eten, je krijgt waar voor je geld! De stokbrood vooraf met kruidenboter is heerlijk elke keer weer als wij daar komen nemen we het gerecht.
De bediening loopt goed door en zijn erg oplettend.
De sfeer in Fat Alice is altijd gezellig!
Wij zullen nog vaak bij Fat Alice uit eten gaan!
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Hier met een man of tien gegeten waaronder vier kinderen. Eten zoals je in een steakhouse verwacht niets meer en niets minder! Kids vonden de spare-ribs en frikandellen prima natuurlijk. Wij als volwassenen hadden vooral moeite met de enorme porties. Dus voor, hoofd, na is hier bijna niet te doen.