Fashion's Restaurant & Bar

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

Yates .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Voor een snelle lunch de club sandwich gekozen.
Niet heel erg bijzonder en de service duurde erg lang.
Prijs vrij hoog voor de kwaliteit.
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
We hebben voor restaurant week hier het drie gangen menu genomen. We werden verwelkomd met een lekker glaasje prosecco en een heerlijke amuse en een mandje brood. Het eten was erg lekker en verrassend. Het toetje van noga ijs en merengue was voor mij iets te veel maar mijn vrienden hebben het met veel smaak voor mij opgegeten. Ik kom zeker nog een keer terug.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2013
Vandaag hier geluncht. Aan de buitenkant zit het er best gezellig uit echter van binnen is het 1 grote loze ruimte zonder enige sfeer. De bediening was heel snel en vriendelijk. Het twaalfuurtje vis en de clubsandwich waren erg lekker. De borden waren leuk opgemaakt met een goede gezonde garnering.
Misja A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Het eten zit hier een beetje tussen brasserie en fine dining in. Vrij royale porties en gerechten als rib eye en entrecote, maar ook sashimi van tonijn. En we kregen een amuse: een kopje bonensoep met een gespiest slakje erop. Alleen werd er niet verteld wat het was, dat moesten we zelf uitvinden.
Zo ging het wel vaker: de bediening was vriendelijk maar af en toe wat slordig.
De gerechten waren prima in orde. Er was ook een aparte kaart met zaken als pizza en spaghetti: mijn dochter nam pizza en ook die was goed.
Je eet in een soort eetzaal, alleen is de ruimte door doorschijnende gordijnen opgedeeld in compartimenten. Dat schept een wat intiemere sfeer.