Farmer's Steakhouse

6,6
6,7
Bajorn37 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een anoniem trap naar boven komt uit bij de WC's, en daarna om de hoek het restaurant met een leuke uitkijk op de winkelstraat. Inrichting kan wat inspiratie gebruiken. Personeel komt onpersoonlijk over, ze lijken het druk te hebben. Mijn biefstuk is erg taai, er blijven grote stukken pees achter. Bij afrekenen kan er geen glimlach of vriendelijk woord af.
Proevenmaar .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben samen gegeten met een Groupon. Dit is typisch het soort restaurant waar je zonder Groupon aan voorbij zou lopen. Afschuwelijke reclame en entree. Dan een opgang waarvan je geen idee hebt waar je terecht gaat komen. Boven aangekomen blijkt er een leuk restaurant te zitten. We hebben een prima stuk vlees gegeten. De service is ok.
Groen6 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Met een groep van dertien familieleden aldaar gegeten. Ik had een farmers steak (500 gram?) besteld. De steak was 50% been en pees, erg taai en bijna niet te kauwen. Heb de steak voor minder dan de helft opgegeten. Dit gemeld aan de leidinggevende van het restaurant. Zijn reactie was gereserveerd en zei, dat ik dat eerder had moeten melden. Ik was niet de enige van de groep, die een taaie farmers steak had. Zeer slechte ervaring, wij zullen dit restaurant niet meer bezoeken.
Ellen1000 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heerlijk vlees met lekker saladebuffet. Stokbrood met lekker ui/rozijnen sausje en knoflooksaus is altijd een goede binnenkomer! Ijs is niet zo goed, zitten ijsstukjes in. Hele goed goede bediening, vlot en heel vriendelijk. Sfeer gezellig maar mag wel een update gebruiken. Ook meer afwisselende gerechten zou leuk zijn. Te behoudend.
Amdjunk .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
een heel matige ervaring, Stokbrood vooraf 2 plakjes per persoon Carpaccio zonder smaak, soepen leken zoals er vaker staat uit blik. en als ik biefstuk van 300 gram bestel vind ik het vreemd dat is drie stukje van 100 gram krijg. Friet apart betalen, salade bar niet bijzonder ook niet wat smaak aangaat. Onbeperkt spare ribs maar wel moeten wachten op je 2e streng en daarna vragen ze niets meer, 2e keer friet bij bestellen terug gebracht, slap en vet, ijs met een chemische smaak.
Een groot bier is daar een kleine pul van 0,4 liter
De bedienig was meer bezig met het glazen wassen dan voor de gaste zorgen, eigenaresse maakte ook geen geinteresseerde indruk.
Het enige goede was dat ze het voor elkaar kregen om voor 8 personen nagenoeg tegelijk het vlees te serveren.
Was onze 1e keer daar geboekt via het web maar zeker de laatste keer
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2014
Gisteren via de Groupon actie met een groep van 6 personen wezen eten. Heerlijke steak (Kansas City) gehad. Er mocht onbeperkt salade gepakt worden en een beste schaal frietjes kostte nog geen 2 euro (mayo werd er gelijk bij gebracht!). Het was er voor een maandagavond best wel druk. Wij vonden de open keuken, waar we erg dichtbij zaten, heel erg interessant. Leuk om te zien! Er was een meisje in de bediening, dat hadden er beter 2 kunnen zijn. Moesten best lang wachten. Ook nog een dessert gehad: stoned banana, dame blanche, blueberry fields en een crepe. De crepe was echt een onvoldoende (leek een magnetron pannenkoek). De andere desserts waren allemaal prima! Jammer dat het ver rijden is voor ons anders kwamen we zeker weer!