Farci

Dinsdag en Woensdag 10:00 - 20:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00

Bastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekker eten in een leuke ambiance en aantrekkelijk geprijsd. Serveerster kwam eerst wat streng over, maar kwam los toen ze onze 'bambini' lekker zag eten.
Natascha L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wij hebben hier een lunch gehad met een gezelschap van 12 personen. De lunch was verrukkelijk, heerlijke verse gerechten en voldoende variatie. De bediening was erg geinteresseerd en gemoedelijk. Wij raden Farci zeker aan en komen hier terug! TOP
Clair23 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Leuke aanwinst voor de Reeshof. Ik heb een hele lekkere panini caprese op en hoefde daar niet lang op te wachten. Fijne Italiaanse sfeer!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Vandaag was er geen plek in de pizzeria van de Efteling, wat een geluk bleek dat voor ons te zijn. Via Iens bij Farci terecht gekomen, eten was geweldig, personeel zeer vriendelijk, gewoon een erg sfeervol restaurantje.
Zeer goedkoop en ook nog eens erg lekkere koffie.
DrGnorq .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Op 29 november gezellig gelunched bij Farci. Buiten bar en boos weer, binnen gezellig tafelen. Leuk assortiment borrelhapjes, prima bediening. Geen klassieke kaart zoals je die in veel Italiaanse restaurants ziet (met alleen pasta's en pizza's), maar net wat anders. De uitbaters hebben zelf Italiaanse roots en maken graag praatje aan tafel, heel leuk. Leuk en lekker zijn ook de huisgemaakte Limoncello en Nutella likeur! Echt een aanwinst voor de Reeshof!
Bram P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
We zijn heel blij met deze trattoria in onze eigen wijk de Reeshof. Het eten is zoals het in een trattoria bedoeld wordt; vers producten uit eigen regio, in het geval van Farci, voornamelijk de Siciliaanse keuken. Juiste prijs/prestatie verhouding, goede wijn, prettige ambiance en gemoedelijke service maken het helemaal af. Ga zo door!
Jacqueline_vermeulen .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Vriendelijke bediening. Een gezellige en ongedwongen sfeer. Pizza zijn vers gemaakt uit de oven. Heerlijk. Ze zijn vierkant van vorm. Echter voldoende qua hoeveelheid. Rode Huiswijn is erg lekker. Op de kaart staan pizza's, pastagerechten, salades, panini. Ik had zelfgemaakt ijs Zuppa Inglese als dessert. Aanrader! De Tiramisu trouwens ook. Kopje Cappuccino na. Perfect.
Goede prijs-kwaliteit verhouding.