Far Out

Vrijdag & Zaterdag keuken open van 10:00 uur tot 21:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Far Out

Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zoals altijd weer een heerlijke en gezellige avond gehad bij Far Out.
Bediening was top!
Er was ook live muziek, en dat geeft nog extra het gevoel dat je op vakantie bent.
Team Far Out, super bedankt voor de heerlijke avond, jullie zijn toppers!!!
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten was lekker. Goeie service, ondanks de drukte binnen 15 minuten het eten op tafel. Inrichting is helemaal mijn smaak. Huiselijk, modern
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Na een lekker dagje op het strand nog even een cocktail gedronken bij Far Out. Wat een heerlijke relaxte sfeer. Fijne bediening en eerlijke prijzen.
Quintijn V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Fijne plek om te genieten van een hapje en een drankje tijdens of na een dagje strand. Vriendelijk bediening. Bestellingen kwamen heel snel door.
rentaholidayhome .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Sfeervol ingericht restaurant op het strand van Zandvoort met een groot terras met loungebanken en tafels om aan te eten. Genieten en de zon onder zien gaan.
Vlotte bediening.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekker met zijn zessen gegeten aan een ronde tafel buiten. Genoten van sateetjes en een geitenkaassalade. Voor herhaling vatbaar.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Uit eten geweest met mijn gezin.
3 gangen menu die op de website en buiten (boulevard) vermeld staat is plotseling niet meer geldig als je gaat zitten.
Aanbieding van de wijn waar ze mee adverteren besteld, blijkt ik een andere (duurdere) fles gehad te hebben waar we niet om gevraagd hebben.
Er wordt kruidenboter bij het vlees geserveerd waar niet om gevraagd is en ook deze wordt berekend.
Waarom proberen mensen op te lichten en een naar gevoel te geven terwijl je eten en locatie prima zijn?
Michiel U.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Prima gegeten en gedronken met mooi uitzicht op zee. Vriendelijk attente bediening en lekkere steaks en vis. Alles in orde.
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Gezellig, lekker gegeten..........prettige avond gehad....leuke muziek maar niet voor de hele avond
Hanna B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We hebben genoten en heerlijk gegeten. Was heerlijk ontspannen.komen graag nog eens terug. Geven dit adres ook door aan onze familie en vrienden.
Marcelline N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk eten goede prijs goede service en spectaculair uitzicht (uiteraard!)
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gezellig, relaxt, fijne sfeer, goed eten
Paula S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Locatie en aankleding is prachtig, hebben een hele fijne avond gehad. Ik had geprobeerd te reserveren telefonisch, maar namen 3x op verschillende tijden niet op (begrijpelijk ivm drukte). Toen online gereserveerd voor buiten, stond bij de reservering, maar bleek aldaar niet te kunnen. Werd kortaf op gereageerd. Bediening gooide letterlijk het eten op tafel, (nogmaals begrijpelijk met de drukte), maar doe dat dan nog wel met een lach.... Nogmaals we hebben een fijne avond gehad, maar de bediening kennen we wel anders van Far out...
Iona F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Expensive.
Lars N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Zeer gezellige ambiance aan het strand van Zandvoort. Lekker gegeten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening. De zaterdagavond in maart voelde als een warme zomeravond! Een hapje eten bij Far Out kan ik iedereen aanbevelen.
S S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Gegeten: calamares: 7,95, sunset framboos-aardbei smoothy: 5,95, broodje: buffel mozarella 8,95, gerookte zalm 8,95, thai beef salade 14,95

alles zeer ruime porties en zeker niet bezuinigd op ingredienten, integendeel.

in vergelijk bijv. met broodje zalm bij De Vooruitgang in Eindhoven a 9,50: 2 dikke sneeen luxe bruin brood (waarom? 1 was belegd en de ander lag er half op en was teveel, blad sla, wat plakken zalm, budget kappertjes, en strepen mayo zonder veel smaak, is het broodje zalm bij Far Out van top kwaliteit, gesorteerde sla met lenteui, bladpeterselie, kapperappel, rode ui, rucola, friseesla, pijnboompitjes, cocktailsaus in apart kommetje, kwaliteits zalm
topski .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Wat een leuke strandtent is dit, lekker ruim ingericht terras, ongedwongen sfeer, lekkere loungemuziek.
Voor lunch hadden we een heerlijk knapperig broodje kroket, prima rosé, goede koffie.
Bediening niet opdringerig aanwezig, wel alert.
Met de zee op loopafstand, ruim zicht op het strand, is er niets meer wat je ontbreekt. Tip voor een mooie, relaxte zomer- of herfstdag!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Heerlijk zonnige dag komen wij met z'n 5en, voor borrel en avondeten. Bediende nam amper de moeite ons aandacht te geven. Wij wilden graag een schaduwplek, de jongeman in bediening was op randje van onbeleefd. Jammer want dat zette gelijk de sfeer. Verder bediende hij ook uit de hoogte. Avondeten was okay, wij namen allemaal sate want de rest was enorm duur op de kaart. Sate matig en friet wel lekker maar reuze gezout, dit ook gemeld.
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Hier op een stormachtige dag geluncht. De inrichting van het restaurant is heel mooi, veel hout en licht. Wat verder opvalt is de ruimte tussen de tafeltjes, je zit niet - zoals bij veel restaurants - bij elkaar op schoot. Buiten op terras is het idem (zagen we). Bediening was netjes en snel (was erg rustig in de zaak). Kozen voor de soep van de dag. Die viel helaas tegen, erg waterig. Maar zeker een locatie om een keer terug te komen.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
De prijs is te hoog. Inderdaad je krijgt lekker eten. Maar wat is deze tent duur. En voor 25 euro spareribbs??? En ook nog eens weinig. Het spijt me zeer dat is te veel.
Geachte heer/ mevr, Wij zijn ons bewust van het feit dat wij hebben gekozen om ons vlees bij een top leverancier te bestellen. De hoeveelheid spareribs die u heeft gekregen weegt 750 gram, dat is een maaltijd waar soms zelfs met twee personen van wordt gegeten. € 24,95 is dan ook niet veel als u het gewicht en de kwaliteit bekijkt. Gelukkig hebben wij ook heerlijke pasta's voor nette prijzen. We hopen u nog eens te zien en wensen u een fijne dag.

Reactie van proever:

Beste

Natuurlijk, ik klaag niet over de kwaliteit. Maar ik heb zeker geen 750 gram gekregen. Wel een verhaal over het gewicht dat dit gewogen wordt voor het koken. En u kunt mij niet wijs maken dat dit zelfs voor het koken 750 gram woog. En je kon er zeker niet met 2 personen van eten. Neem de kritiek ter harte en maak er iets beters van. Na mijn klacht heb ik uiteindelijk een klein stukje er bijgekregen. Kwaliteit en prijs behoren in verhouding te staan. En dat is het helaas niet.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste heer/ mevr, Ik vind het vervellend te horen dat u zegt echt zo weinig te hebben gekregen. Dat zou niet zo mogen zijn. Het gewicht wordt inderdaad gewogen en geportioneerd. Ik nodig u uit om de Spareribs nog een keer te komen eten, dan krijgt u ze van ons. Indien ik u gegevens via de mail mag ontvangen, stuur ik u iets toe zodat u hiermee langs kunt komen. Ik begrijp dat u een serieuze recensie schrijver ben en hoop dat u ook onze andere berichten leest. Excuus voor de teleurstelling.