Far East

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 14:00 - 21:30

Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Meestal maak ik gebruik van de afhaalservice. Ik vind het restaurant zelf niet echt gezellig eruit zien moet ik zeggen. Maar het eten is altijd goed. Ik neem meestal de kip ketjap! Hmmmm. Heerlijk. Of de Foe Yong Hai met kip. Ook wel eens een combi menu genomen.
Ik ben eigelijk nooit teleurgesteld. Het smaakte altijd wel goed, ruime porties en de prijs valt mee. Het is er ook vaak druk bij de afhaalbalie.
Soms wel lange wachttijden maar je kunt dat omzeilen door je bestelling door te bellen.

De datum heb ik zomaar gekozen. Ik kom hier regelmatig.
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Onlangs hebben we hier gegeten omdat dit ons aangeraden werd door kennissen dat het er zo goed zou zijn. De tomatensoep vooraf stelde niet veel voor en na toevoeging van de nodige sambal werd het nog enigszins smakelijk. Als hoofdgerecht hadden we de babi pangang welke ook smaakloos en droog was. Er werd een klein bakje saus bij geserveerd wat verre van voldoende was voor het gehele gerecht. Helaas voor ons een teleurstelling en zullen hier niet snel meer naar toe gaan.
Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Enthousiast als wij waren over de recensies zo teleurgesteld waren wij over het eten. Wij hadden tomatensoep en het smaakte alsof het uit blik kwam met wat toegevoegde ingrediënten. Daarna babi pangang en varkenshaas in zwarte bonensaus. De varkenshaas was veel te zout en verder smaakloos. De babi pangang was nagenoeg smakeloos. Van beide gerechten was het vlees wel mals. Op ons bord lag naast het vlees wat geraspte koolsla, wat er niet helemaal bij leek te horen met een radijs in bloemvorm.
De service was bedroevend. Een oudere vrouw vroeg ons mompelend terwijl zij een andere tafel schoonmaakte of wij iets te drinken wouden. Ze maakte geen oogcontact en bracht bij iedere nieuwe gang het eten zonder ons aan te kijken en met een korte mededeling als 'soep' of 'hoofdgerecht'. De dames achter de afhaalbalie waren iets vriendelijker. We kregen niet echt contact met het personeel. Ze leken niet echt blij dat je er was.
Het interieur zag er, vergeleken met andere Chinese restaurants, armoedig uit. Vrij kaal maar wel hier en daar opgeleukt door plantjes.
Wij waren met een kindje en daar leek geen aandacht voor. Geen stoel of kleurplaten of extra bordje. Wij komen hier niet terug en snappen de goede beoordelingen helemaal niet. Wij hebben in verschillende Chinese restaurants gegeten maar dit was een van de slechtere.
Bedankt voor deze recensie , maar helaas zijn wij het niet helemaal ermee eens.
Tijdens het afrekenen vroegen we of alles naar wens was en dit werd positief beantwoord.
Ook hadden ze alles opgegeten zonder opmerkingen, waardoor we ervan uit gingen dat het lekker was. Als dat niet zo was, waarom vertelden ze het niet meteen tijdens het eten?
Dan konden wij wel wat voor hen regelen. Op- en aanmerkingen zijn altijd welkom bij ons, zodat wij onze producten en service kunnen verbeteren.

Trecht .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Far East is een Chinees restaurant in Amsterdam Noord en gemakkelijk bereikbaar vanaf de weg, zowel lopend als met de auto. We besloten deze keer een rijsttafel voor twee x twee personen te nemen en kozen voor de nogal pittige, Szechuan rijsttafel en voor de Kantonese rijsttafel. Tot slot werd er nog door een persoon voor losse gerechten gekozen.

De bediening was zeer gastvrij, vriendelijk en heel attent en supersnel. We begonnen met onze soep vooraf. We zaten aan een ruime tafel en er was speciaal een plekje gemaakt voor de wandelwagen die we bij ons hadden. Het restaurant en de toiletten waren schoon en het restaurant is ruim van opzet.

Het eten was gevarieerd, wel pittig maar zeer smakelijk, kipfilet, ossenhaas, garnalen etc. De porties waren ruim voldoende en de prijs-kwaliteit verhouding was goed. Dit was de derde keer dat we hier kwamen maar we komen zeker terug!
Aleks H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Zeer goed restaurant, mijn favoriet in Noord! Zeer vriendelijke bediening. Ik bestel altijd telefonisch, een kwartier later kan ik het dan ophalen. Heb er tientallen keren besteld, altijd hetzelfde gerecht. Het heeft altijd hetzelfde gesmaakt: en dat is heerlijk! Nooit problemen gehad dat ik het verkeerde heb meegekregen, dat hoor je ook nog weleens. Tegen Kerst krijg je altijd een mooie Chinese kalender voor aan de meur. Topchinees, jammer dat ik niet meer in de buurt woon!