Far East Culinair City

Weverstede 2 3431 JT Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Far East Culinair City

De Aziatische keuken in al haar glorie

Geniet van de smaakvolle, exotische Aziatische keuken. Verfijnde gerechten, de smaken perfect in balans en op prachtige wijze gepresenteerd. De gastvrije bediening maakt het plaatje compleet, wat een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Far East Culinair City

Wim R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij dit restaurant. Het is daar altijd gezellig en fijn. We zijn op een prettige en fijne manier geholpen door iedereen, vooral door Tiffany. Onze complimenten aan Tiffany.????????
L H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het was weer lekker en goede service
Winter S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk eten en goed horeca personeel. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Heel veel keuze en inclusief drankjes voor maar € 29,50. Helaas is het er wel heel erg rustig en is de inrichting met hier en daar sheuren en verlepte gordijnen echt aan vervanging toe daardoor erg sfeerloos.
Veer134 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Zoals vele malen eerder prima gegeten alleen was onze favoriete dessert (chocoladefondue) niet beschikbaar en waren we VERPLICHT aangewezen op een dessert met ijs. Terwijl we dit beide eigenlijk niet zo lekker vinden. Maar omdat we met de Iens actie aten was er geen andere optie dan maar te bestellen, het ijs te laten liggen (zonde!) en alles er omheen op te eten. Jammerlijk einde van ons etentje.
Het restaurant was erg rustig met maar 3 tafeltjes bezet maar "gelukkig" zaten er aan één van die tafels twee dames die continue zo hard praatten dat wij de conversatie met gemak konden volgen ????
Bouchina S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Je kunt hier voortreffelijk eten tegen betaalbare prijzen. Zeer vriendelijk personeel
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Bij binnenkomst rustig naar een plaatsje gebracht en gevraagd of dit naar onze zin zou kunnen zijn . Oke. Daarna gesproken over voorgerecht en hoofdgerecht alles in goede voorlichting (indien nodig). Het eten was lekker en is genuttigd alles was lekker ook het toetje .De rekening was nog betaalbaar ook. Al met al een aanrader.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het was erg rustig in de zaak. Onbegrijpelijk, want we hebben er heerlijk gegeten
Herm V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was heerlijk en voldoende keuze ook met de AH actie
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Een uitgebreide kaart waaruit we heerlijke gerechten hebben gekozen. De bediening is zeer attent en buitengewoon vriendelijk. Het tempo waarin de gerechten worden opgediend is uitstekend. Een prettige omgeving om in alle rust te kunnen genieten.
quint016 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Eerste kennismaking. Ontvangst prima. Kaart zeer uitgebreid waardoor enigszins onoverzichtelijk. Uitleg over de kaart zou beter kunnen.
Visgerechten aan de dure kant. Genoten voor -en hoofdgerechten goed. Meer keuze aan sauzen zou goed zijn. Konden de overgebleven gerechten mee naar huis nemen.
Tjam N.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Speciaal een uur gereden om dit restaurant uit te proberen.
Zeer goede prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding! Ruime keuze uit verschillende gerechten die allemaal goed op smaak zijn en mooi opgemaakt geserveerd worden.
De bediening was matig (het verschil van vriendelijkheid tussen de verschillende bedieners was zeer duidelijk te merken).
Belbertse .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten waaronder het verrassende dessert hot en cold, goede wijn en fijne bediening dus reden genoeg om terug te komen.
1950Piet D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Als vanouds werden we hartelijk welkom geheten bij de ingang. De bediening is goed, alleen je wordt geholpen door meerdere mensen. De kaart is uitgebreid en de gerechten zijn prima, zeer ook de z.g. Tipan gerechten die keurig aan tafel gereed worden gemaakt.
Gert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooi eten, Alleen jammer dat het gebouw/buitenkant er verwaarloost uitziet. Gelukkig vergeet je dat snel al je binnen zeer vriendelijk ontvangen wordt en lekker aan het eten bent.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Te duur voor wat je krijgt. Kwaliteit is slecht. De lokatie is niet goed. De inrichting is vegane glorie. We zullen hier niet meer komen.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Van de buitenkant oogt het niet gezellig, maar de kwaliteit van het eten is goed en ruim voldoende. Boven aan de bakplaat gezeten, was rustig, maar het eten wordt vers bereid.