Far East Culinair City

Weverstede 2 3431 JT Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Far East Culinair City

De Aziatische keuken in al haar glorie

Geniet van de smaakvolle, exotische Aziatische keuken. Verfijnde gerechten, de smaken perfect in balans en op prachtige wijze gepresenteerd. De gastvrije bediening maakt het plaatje compleet, wat een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Far East Culinair City

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
6,8
1950Piet D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Als vanouds werden we hartelijk welkom geheten bij de ingang. De bediening is goed, alleen je wordt geholpen door meerdere mensen. De kaart is uitgebreid en de gerechten zijn prima, zeer ook de z.g. Tipan gerechten die keurig aan tafel gereed worden gemaakt.
Gert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooi eten, Alleen jammer dat het gebouw/buitenkant er verwaarloost uitziet. Gelukkig vergeet je dat snel al je binnen zeer vriendelijk ontvangen wordt en lekker aan het eten bent.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Te duur voor wat je krijgt. Kwaliteit is slecht. De lokatie is niet goed. De inrichting is vegane glorie. We zullen hier niet meer komen.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Van de buitenkant oogt het niet gezellig, maar de kwaliteit van het eten is goed en ruim voldoende. Boven aan de bakplaat gezeten, was rustig, maar het eten wordt vers bereid.
Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij hebben zondag heerlijk een drie gangen menu gehad met een spa blauw. Heerlijk en fijn geholpen door Mathijs en door Tiffany. Onze complimenten aan deze twee. Tot een volgende keer.
lieve.heijkamp .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.
Dit is voor herhaling vatbaar. Boven kun je ook nog Japans eten van de plaat. Dat doen we de volgende keer.
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Lekker gegeten is alleen wel veel wat er terug gaat naar de keuken .en niet alleen bij ons
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Altijd lekker eten en prettige bediening. Je bent erg welkom. Heerlijke smaken. We komen graag weer terug. Fijn om ook met de AH kaart gewoon te kunnen kiezen.
A B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was heerlijk en altijd leuk die washandjes :-). Je zag gerechten op de kaarten waar je van dacht bij de chinees? Maar natuurlijk werden die gekozen; kaneelijs en rode warme peertjes. Vlees (ossehaas) op verschillende manieren bereid, altijd dus een variant die je wel lekker moet vinden. Ook voor de kinderen (die boven de 12 zijn) was er iets van wat ze lekker vonden. Ze kozen allebei 2 x een half gerecht. De een had foe en biefstuk en de andere babi en kipfilet Wij hadden de AH actie en wisselden wat af onderling (moest alles natuurlijk even proeven). Wij gaan dus zeker weer. Met scootmobiel kun je naar binnen, makkelijker is rollator of krukken.
blijdeburg .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Uitstekend oriëntaals restaurant. we zij hier vaker geweest en komen beslist weer terug.
Probeer vooral de wok gerechten uit de kaart. Deze zijn heerlijk.
Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijk gegeten: baby kecap, soep en een toetje voor allebei op 6 mei en wij zijn goed en fijn geholpen door Maxim en Geerli zoals we gewend zijn bij Far East. Onze complimenten aan hen. Ook de hartelijke groeten aan Tiffany want zij kwam speciaal naar ons toe omdat ik haar door had gegeven dat we die avond kwamen. heel erg leuk van haar.
wally123454 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gebouw kan wel eens opgeknapt worden, erg gedateerd allemaal, en door de ramen kon je bijna niks meer zien boven.
Ook bij aankomst, lelijk gele stenen, en ook die stenen kunnen een sopje hebben.
Eten, dat was heerlijk!!, en aardige bediening.
1950Piet D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wat een heerlijk avondje met een prettige ontvangst. Het eten werd prima geserveerd en de kwaliteit liet zeker niet te wensen over. Een aanrader als je wilt genieten van chinees eten in de breedste zin van het woord.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Moesten lang wachten maar,het eten maakte veel goed
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Erg lekker gegeten en aardig personeel
Hedy V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Reeds jaren eten mijn man en ik bij de Japanner van Far East en/of de Chinees. En telkens weer worden wij verrast door de gezelligheid, de hartelijkheid, de klantvriendelijkheid en bovenal de heerlijke keuken die ons wordt voorgeschoteld, zowel boven bij de Japanse als beneden bij de Chinese keuken. Prijs/kwaliteit is TOP náást de prettige, aangename, klantvriendelijke sfeer! Toppiedetoppie.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten leuke bediening
Andres E.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij het Japanse gedeelte. Zeker voor deze prijs is het gewoon goed. Het enige wat echt ronduit smerig is, dat de afzuiging niet werkt. Aan het einde van de avond stond het echt blauw binnen en kunnen je kleren direct de was in.
Marina O.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Altijd gezellig en goede, vriendelijke service. Wij komen er al jaren en het is altijd lekker
Renata V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Voor de tweede keer geweest en wederom enorm genoten van het heerlijke eten en de ontzettend gastvrije bediening. Aanrader!