Far East Culinair City

Weverstede 2 3431 JT Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Far East Culinair City

De Aziatische keuken in al haar glorie

Geniet van de smaakvolle, exotische Aziatische keuken. Verfijnde gerechten, de smaken perfect in balans en op prachtige wijze gepresenteerd. De gastvrije bediening maakt het plaatje compleet, wat een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Far East Culinair City

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Far East Culinair City

Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken bij jullie zoals gewoonlijk. De bediening was ook heel fijn en uitstekend. Wij werden geholpen door de lieftallige Tiffany en de lieftallige Chinese dames. Onze complimenten aan hen!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Via een bekende de tip voor dit restaurant gekregen omdat bij ons Teppanyaki nergens meer in de buurt is.
Zoals we al gehoord hadden, het pand en de inrichting zou een opknapbeurt kunnen gebruiken, het doet wat ouderwets en onaantrekkelijk aan.
Eenmaal binnen werden we naar boven begeleid waar we aan de tafel konden zitten samen met nog 4 onbekenden.
Nadat wij het concept hebben laten uitleggen was het ons duidelijk (zie recentie hier een stukje onder) dat er gerechten uit de keuken (Sushi/Sashimi/Makizushi/Tempura etc) besteld konden worden, en ook gerechten die op de bakplaat gemaakt zouden worden.
De Sushi was heerlijk een vers gemaakt, ik ben zelf niet zo'n fan normaal, maar dit keer heb ik er bijzonder van genoten.
De gerechten van de plaat waren ontzettend lekker. Ik heb in tijden niet meer zo lekker japans gegeten.
Gelukkig hadden we ook een gezellige tafel met gezellige mensen, dat geeft toch ook weer een beetje extra sfeer, maar dat is wel altijd afwachten. Je moet dit niet doen als romantisch uitje met zn tweeen denk ik.
Zeker een aanrader, wij komen vast nog een keer terug.
Herman Z.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
De recensies op Iens waren veelbelovend vwb het Chinese gedeelte. Reden om voor onze periodieke ontmoeting (in het midden van het land) dit restaurant te kiezen. Dat hadden we beter niet kunnen doen. Was het dan slecht? Nee, dat niet, maar de smaak van de gerechten was mat en vlak. De Pekingsoup smaakte goed, maar kan echt iets minder scherp. De roasted peking duck en het geroosterd varkensvlees waren goed gebakken, maar hoewel verschillende gerechten was de saus nagenoeg hetzelfde. Beide gerechten op een klein bedje (waarschijnlijk) Chinese kool. Een takje selderij op de ene en een dor groen blaadje (eerder gebruikt?) op het andere gerecht was eerder een afbreuk dan een versiering. Uitzondering was het Tipan Ngau gerecht met zwarte bonenaus, waarover onze 3e tafelgenoot tevreden was. De bediening was goed , hoewel we de voortdurende vraag 'nog iets drinken' iets minder waardeerden. Kortom; voor ons geen tweede keer. Maar ook hier geldt dat smaken verschillen.
Martijndk .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Slechtste teppanyaki ever en nog slechtere service. Helaas kun je niet -5 ster geven, als we 80 euro hadden verbrand en thuis hadden gekookt, hadden we een betere avond.

We hadden teppanyaki gereserveerd en gingen aan tafel zitten. We vinkte eerste gang aan (niet teveel nog), dronken ons drankje en na paar minuten kwam de chagrijnige kok van andere tafel onze gerechten op onze borden scheppen. Verbaasd vroegen we of dit zo bleef, waarop we ja als antwoord kregen. Dat is voor ons geen teppanyaki, maar gewoon soort open keuken maar dan ongezelliger. dus vroegen we of ze anders wat sushi konden inpakken, dat we naar huis gingen, maar dat kon ook niet. We konden blijven of gewoon betalen en weg gaan. Wij naar de manager, maar die zei dat het hun concept is. We moesten eerste gang (volle prijs) en drank (volle prijs) betalen en daarmee moesten we dan blij zijn. Met een volle buik, maar niet van het eten, naar huis. De manager boeide het duidelijk niet, jammer want de jongen die de manager haalde, had zeker weten een betere oplossing gevonden en ons evengoed tevreden weg gestuurd.

Dus wil je hier teppanyaki eten, dan moet je het niet erg vinden dat er niet aan tafel wordt gekookt, verwacht geen flair, maar wel heul veel knoflook. Veel plezier.
hinano .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Fijn personeel, vriendelijk en attent. All you Can Eat Chinees was lekker maar wel grote porties.Jammer dat bij elk gerecht verplicht een portie rijst bijkomt. Niet opeten is betalen.
Veel rook bij tipan gerechten wat wel redelijk snel verdwijnt. Toiletten op eerste etage dus restaurant minder geschikt voor ouderen/minder validen.
Ik kom zeker terug voor All you Can Eat Japans, erg benieuwd ernaar!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wij hebben hier al een aantal keer gegeten en steeds is het super lekker. Top kok in de keuken en zeer zeker top bediening. Wat zijn die aardig en wat weten ze veel. Voor mij een dikke 10.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
het eten van mijn man was heel snel koud. Hij wilde niets zeggen op dat moment, wat natuurlijk jammer is.
verwarmings plaat kwam laat op de tafel
Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken zoals gewoonlijk met een gezellige en fjine bediening van Tiffany en een vrouwelijke collega van haar! Onze complimenten aan hun allebei!
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
maandagavond vroeg. Chinees all in voor 29.50 pp
alles wat we vroegen en alles kwam goed. personeel zo lief .
eten perfect. heerlijk. gewoon alles proberen. en vragen kan altijd
John V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zoals gewoonlijk hier heerlijk gegeten. Veel zorg en aandacht voor gerechten, vriendelijk personeel, ontspannen tafelen. Mijn favoriete aziatische restaurant.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
heerlijk gegeten, het was de tweede keer dat wij het restaurant bezochten en de derde keer volgt beslist.
Erg vriendelijke medewerkers ( sters )
Amber K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ruimte is aan vernieuwing toe, maar het eten is zo lekker dat het voor ons niet uit maakt. Komen hier vaker voor het All-you-can-eat menu en waren nu met de AH-Bon. We hebben lekker gegeten van het 3-gangenmenu. De ober vergat een drankje maar dit is keurig opgelost. Oprecht de lekkerste sushi van (in ieder geval) de provincie Utrecht.
George K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voor de zondagavond werden wij snel en effectief geholpen. Gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten prima. (tepan gerecht)
nanna V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
1 min punt trap op voor wc invalide kunnen daar niet komen. verder prima restaurant fijne bediening eten was goed je kan met ah actie uit het hele menu kiezen en dan word het goedkoopste eraf gehaald werd keurig uit gelegd aan tafel dus geen verrassingen wij hebben genoten
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
2 uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Meerdere gasten die geruime tijd later kwamen werden eerder bediend. Na 110 minuten gevraagd wat de oorzaak was maar als enige verklaring werd de drukte aangegeven. Geen excuses en zelfs geen gratis kop koffie als goedmaker. Misschien worden klanten met een AH-kaart anders behandeld ???
1950Piet D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Na een prettige ontvangst, hebben we heerlijk gegeten. De tijd tussen de gerechten was te lang. Bij het afrekenen verontschuldigde bediende zich uit eigen beweging. Er was een personeelslid uitgevallen. Al met al een geslaagd etentje.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een heel fijn restaurant met zeer vriendelijke bediening. Eten was van prima kwaliteit en in zeer grote porties. We hebben uiteindelijk een doggybag met de resten meegevraagd. zonde om zulk goed voedsel weg te gooien.

We komen hier zeker nog eens terug.
A .J V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten , een gezellige avond gehad,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raffy V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten! Hele toffe bediening. T voorafje met verschillende loempia's was erg goed. Verder niks op aan te merken.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima restaurant, lekker en smaakvol eten, vriendelijke bediening. Een aanrader