Far East Culinair City

Weverstede 2 3431 JT Nieuwegein Nederland Kaart

Over restaurant Far East Culinair City

De Aziatische keuken in al haar glorie

Geniet van de smaakvolle, exotische Aziatische keuken. Verfijnde gerechten, de smaken perfect in balans en op prachtige wijze gepresenteerd. De gastvrije bediening maakt het plaatje compleet, wat een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Far East Culinair City

Mirandavanderbend .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten smaakte uitstekend daar hebben we erg van genoten.
Alleen het hot en cold toetje smaakte minder dan dat we gewend waren de korst was dit keer minder knapperig.
Jammer dat we dit keer in de zij zaal bij de garderobe werden geplaatst, er was nog wel een tafeltje bezet, maar halverwege het diner zaten we alleen.
Dit was niet alleen heel ongezellig maar je voelde je ook heel ongemakkelijk alsof je in een vissen kom zat.
Volgende keer zullen we bij het reserveren zeker aangeven dat we in de zaal met de ramen willen zitten.
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, zeer vriendelijke bediening in een prettige omgeving. De rode en witte huiswijn zijn erg lekker. De voorgerechten (peking duck pancakes en crispy scallops) waren goed, maar veruit het lekkerst waren de tipan hoofdgerechten. Voor snelle herhaling vatbaar.
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Al meerdere malen geweest en we blijven zeer zeker terug komen! Eten is heerlijk en de bediening super vriendelijk. Ook krijg je veel te eten en wat je niet op kan, mag je zelfs meenemen. Top restaurant.
Wel zijn het aardig hoge prijzen waardoor wij altijd met een AH bon gaan.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Personeel zeer vriendelijk, nette bediening, de gerechten waren zeer goed van kwaliteit. Het was zaterdag erg druk dus moesten we wat langer wachten, dat vonden wij niet erg want we hadden wat bij te praten mer onze vrienden. Super avond gehad we gingen als laatste weg.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij warm hier voor het eest . En hebben gebruik gemaakt van de ah restaurant actie . Werden netjes ontvangen en bediening was erg goed en snel . Eten was heerlijk niks op aan te merken . Restaurant was erg verouderd en niet van deze tijd meer . De prijs van de totaal rekening was erg hoog . Wij hadden de actie kaart mar komen zeker niet terug 100 euro voor chinees etentje met ze twee ?
1950Piet .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Uitgebreide menukaart met speciale gerechten. De ontvangst en de bediening is komt vriendelijk en professioneel over. De inrichting en met name het sanitair is niet met de tijd meegegaan. Al met al een leuke avond gehad met lekker eten en goede huiswijn.
M. F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima restaurant. Lekker gegeten in het Japase gedeelte vam het testaurant. Leuk concept. We komen zeker vaker terug. De bediening is prima
Brandt B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
goede kwaliteit, vriendelijke attente bediening.
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisteren hier wezen eten met de albert heijn actie. Het was hier goed eten. Was erg druk dat wel maar is ook een goed teken. Genoeg keuze met het drie gangen menu. Grote porties goed voor de grote eters. Aardig peroneel. Voor herhaling vatbaar. Aan de buitenkant gezien zou ik niet zo snel naar binnen stappen. De actie is dus wel geslaagd om mensen over de drempel te krijgen.
Gerrie D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Lekker gegeten vriendelijke bediening
Uitgebreide kaart je krijgt genoeg te eten per couvert
Buitenkant nodigt niet uit om naar binnen te gaan bij dit restaurant
N S C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prima avond maar voor toilet een doodenge trap op was niet leuk! Bediening prima en zeer flexibel. Als het druk is wel lang wachten op de volgende gang.
Montagne101 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Goede bediening, vriendelijk. Eten was niet heel warm, wel smaakvol. Erg groot restaurant, inrichting wel achterhaald. Vloerbedekking oud en kapot bij het tafeltje waar we zaten. Het wachten tussen de gerechten was goed getimed.
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Wij hadden vooraf tomatensoep en deze was goed gevuld. Als hoofdgerecht hadden wij babi ketchap en for laam. (geroosterd buikspek) wat weer perfect smaakte.
Piet T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Eten in een ontspannen, sfeer. Genoten van een culinair oosters driegangenmenu. Attente vriendelijke bediening met uitleg van het menu.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
het was erg gezellig en hebben heerlijk gegeten mijn man had tomatensoep en foe yong hai en ijs toe ik zelf had mini loempia,s en tjap tjoi en gebakken ijs het was erg lekker
Chrissy V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
We zijn al jaren vaste klant bij Far East. Prettig personeel dat gerust een praatje komt maken en niet onbelangrijk: echt heerlijk eten. Zowel afhaal als in het restaurant zelf bij Chinees of Japans zijn heerlijk. Met de vaste prijs, heb je all in drank en eten, toetje en koffie. Het leuke is dat je bijvoorbeeld ook 3 of 4 voorgerechtjes kunt eten, waardoor je meer kleine hapjes hebt. Super Hoi-sin soep, goddelijke Peking duck salade: net een beetje lauwwarm, pijnboompitjes en appel: heerlijk! Als in een gezelschap mensen sushi willen, en anderen chinees is dat geen probleem: beneden kan ook sushi worden gegeten.
De gerechten die worden geserveerd kunnen desgewenst ook worden aangepast: hou je echt van pittig kun je dit meegeven en is de keuken niet bang om wat extra pit in te gooien.
De Ti-pans zijn het allerlekkerste, en de Kantoneese nasi is om een moord voor te doen. Chinees Fondue is een aanrader als je een avondje echt de tijd hebt.
De sfeer is prettig, ietwat out-dated met het oud rose. De banken bij de ronde tafels zijn wat versleten en het damestoilet heeft wat last van kalk bij de marmeren wastafels, maar het is er altijd schoon en dat is het belangrijkste. Wij kunnen ons voorstellen dat je er geen geld aan een pand uit gaat geven als de gemeente van plan is de boel op de schop te gooien.
De koffie vind ik voor mijn smaak wat te bitter; maar gelukkig is er ook thee :)
Wij zijn blij met Far East!
Conny H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Geweldig gegeten, zowel voor- hoofdgerecht als dessert waren erg smakelijk! Restaurant mag wel wat meer sfeer uitstralen
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Smakelijk gegeten, meer dan voldoende en volop keuze. Hele vriendelijke bediening, sfeervol en rustige omgeving.
De entourage is wat oubollig. Dit restaurant is zeker aan te bevelen.
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wisselende ervaringen bij Far East. Ik vind het behoorlijk aan de prijs, maar wel een erg gevarieerde kaart. De pittige ossenhaas is duidelijk aangepast naar Nederlandse maatstaven, zo heel erg pittig was ie namelijk niet. Kwalitatief wel okay. De noodles waren wat vlak, maar met (goede!) sambal kon je veel verbloemen. Het kindermenuutje (patat met frikadel) viel tegen; de patat was slap en vettig. Maargoed, het is dan ook een Chinees restaurant en geen snackbar dus misschien hadden we dat niet moeten bestellen, dus daar wil ik ze niet op afrekenen. Toch jammer.

Service zoals altijd erg goed, zeer vriendelijke mensen. Het eten is okay maar niet spectaculair, dat kan vast wel nog nét een tandje beter.