Far East Culinair City

Weverstede 2 3431 JT Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Far East Culinair City

De Aziatische keuken in al haar glorie

Geniet van de smaakvolle, exotische Aziatische keuken. Verfijnde gerechten, de smaken perfect in balans en op prachtige wijze gepresenteerd. De gastvrije bediening maakt het plaatje compleet, wat een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Far East Culinair City

Jouw recensie over het restaurant Far East Culinair City

Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
maandagavond vroeg. Chinees all in voor 29.50 pp
alles wat we vroegen en alles kwam goed. personeel zo lief .
eten perfect. heerlijk. gewoon alles proberen. en vragen kan altijd
John V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zoals gewoonlijk hier heerlijk gegeten. Veel zorg en aandacht voor gerechten, vriendelijk personeel, ontspannen tafelen. Mijn favoriete aziatische restaurant.
y.tienhoven T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
heerlijk gegeten, het was de tweede keer dat wij het restaurant bezochten en de derde keer volgt beslist.
Erg vriendelijke medewerkers ( sters )
Amber K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ruimte is aan vernieuwing toe, maar het eten is zo lekker dat het voor ons niet uit maakt. Komen hier vaker voor het All-you-can-eat menu en waren nu met de AH-Bon. We hebben lekker gegeten van het 3-gangenmenu. De ober vergat een drankje maar dit is keurig opgelost. Oprecht de lekkerste sushi van (in ieder geval) de provincie Utrecht.
George K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voor de zondagavond werden wij snel en effectief geholpen. Gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten prima. (tepan gerecht)
nanna V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
1 min punt trap op voor wc invalide kunnen daar niet komen. verder prima restaurant fijne bediening eten was goed je kan met ah actie uit het hele menu kiezen en dan word het goedkoopste eraf gehaald werd keurig uit gelegd aan tafel dus geen verrassingen wij hebben genoten
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
2 uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Meerdere gasten die geruime tijd later kwamen werden eerder bediend. Na 110 minuten gevraagd wat de oorzaak was maar als enige verklaring werd de drukte aangegeven. Geen excuses en zelfs geen gratis kop koffie als goedmaker. Misschien worden klanten met een AH-kaart anders behandeld ???
1950Piet D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Na een prettige ontvangst, hebben we heerlijk gegeten. De tijd tussen de gerechten was te lang. Bij het afrekenen verontschuldigde bediende zich uit eigen beweging. Er was een personeelslid uitgevallen. Al met al een geslaagd etentje.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een heel fijn restaurant met zeer vriendelijke bediening. Eten was van prima kwaliteit en in zeer grote porties. We hebben uiteindelijk een doggybag met de resten meegevraagd. zonde om zulk goed voedsel weg te gooien.

We komen hier zeker nog eens terug.
A .J V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten , een gezellige avond gehad,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raffy V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten! Hele toffe bediening. T voorafje met verschillende loempia's was erg goed. Verder niks op aan te merken.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima restaurant, lekker en smaakvol eten, vriendelijke bediening. Een aanrader
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
het eten was heerlijk maar het duurde veel te lang. na een ruim uur maar eens gevraagd of we nog wat kregen vanavond. als je volgeboekt bent ook voldoende personeel inzetten. En anders niet zoveel gasten aannemen.
smits_thea .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Net als voorgaande keren weer heerlijk gegeten. Niets op aan te merken. Onze gasten waren ook erg enthousiast. En, zoals we gewend zijn, ook deze avond weer heel vriendelijk personeel. Al met al een super gezellige en smaakvolle avond.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De ontvangst was goed en we werden snel geholpen.
Het eten was goed en konden een goede keus maken.
Wat jammer was dat ze geen chocolade fondue konden serveren, dat kwam vawege de drukte
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten is erg lekker maar had iets warmer mogen zijn (vandaar geen 5 sterren). De bediening is uiterst attent. Hier kunnen heel wat restaurants nog wat van leren.
Zowel de buitenkant als het interieur van het restaurant kunnen echter wel een make-over gebruiken.
kit66 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Met de Ah actie daar gaan eten. Waren hier nog nooit geweest maar waren blij verrast. De buitenkant spreekt niet echt aan, maar eenmaal binnen word je door het personeel in de watten gelegd. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken. Erg vriendelijk personeel.
Het eten was perfect.
kortom, geen spijt van deze keuze.
AnneD88 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was behoorlijk teleurstellend, ik heb beter "chinees" op het station gegeten. Onze gefrituurde garnalen waren zompig, vet en smakeloos. De hoofdgerechten dreven in een dikke kleverige saus die zo vol met smaakversterkers zat dat het na drie happen al ging tegenstaan. De groente die was meegewokt was wel lekker knapperig en vers. Ook al aten we hier voor half geld, hier komen we niet terug. Jammer
Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten: babyketchup met een grote fles spa en we zijn daarbij goed geholpen door Tiffany. Onze complimenten aan Tiffany!
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We komen al jaren bij Far East en zoals altijd is het eten perfect. Dit geldt eveneens voor de vriendelijke bediening. De inrichting is gedateerd, maar dit komt wellicht mede door het feit dat Far East weg moet op de locatie waar ze nu zitten. Far East is 1 van de betere Chinese restaurants in Nieuwegein. Ik hoop dat ze in de toekomst, op een nieuwe locatie, terugkomen.