Far East Culinair City

Weverstede 2 3431 JT Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Far East Culinair City

De Aziatische keuken in al haar glorie

Geniet van de smaakvolle, exotische Aziatische keuken. Verfijnde gerechten, de smaken perfect in balans en op prachtige wijze gepresenteerd. De gastvrije bediening maakt het plaatje compleet, wat een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Far East Culinair City

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
gezellig en fijn restaurant en prima en goed gegeten. Uitstekend bediend door Jelle en Tiffany. Groet aan Tiffany en onze complimenten aan de bediening, Jelle en Tiffany.
Jan-Hoen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Laat je niet afschrikken door de buitenkant. Die kan wel een opknapbeurt gebruiken. Maar binnen is alles tiptop verzorgd. De zitplaatsen zijn ruim en de mensen zijn buitengewoon vriendelijk. Ook het eten is goed. Wat je nog meer?
Corrien D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Altijd vriendelijke ontvangst. Of je nu als vaste gast of met AH bonnen komt, de bediening is super vriendelijk.
Uitgebreide kaart waar je zelf de maaltijd uit kan samenstellen. het eten is prima.
Robin G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zeer goed restaurant met gezellig kletserig personeel. Eten zeer goed, veel keus en met AH actie kan je uit alles kiezen! Een zeer goede avond gehad.
ha.raaphorst .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Bediening was vlot, maar zeker niet gehaast. Een goed gesprek was mogelijk zonder dat wij het idee hadden: van stop nu maar!. Kortom wij komen nog eens terug.
adriemieke .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Inrichting is gedateerd. Het eten is zeer goed. Wij aten a la carte. sushi mix was zeer smakelij. De tong was van zeer goede kwaliteit. Sfeer en bediening waren ook goed.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en zijn erg vriendelijk en snel bediend. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kortom een aanrader.
petra L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij waren hier met de ah actie en konden kiezen uit de hele kaart. Dus keuze genoeg en alles zag er heel mooi uit en smaakte heerlijk. Dus niets op aan te merken. Alleen is het voor mensen die slecht ter been zijn jammer dat ze via de trap naar de toilet moeten.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met mijn vriendin bij Far East Culinair City wezen eten met de AH actie
Konden uit de hele kaart kiezen dus keuze genoeg
Alles wat we gegeten hebben was in een woord perfect
Komen hier zeker terug
Levien H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Goed gegeten van ah actie . Konden kiezen voir chinees of japans. Hebben voor japans gekozen en dat was prima . Konden kiezen uit voor hoofd en nagerecht
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Inrichting is wat gedateerd en hier en daar wat slijtplekken.
Na een gesprek met het personeel bleek dat ze een aantal jaren geleden te horen kregen dat Far East plaats moet maken voor een grote verbouwing en daarom niet gaat investeren in een opknap beurt.
Wij waren met 3 personen en hebben gegeten met de AH actie konden keus maken uit de gehele kaart.
Het geheel zag er zeer verzorgt uit en het smaakte ons allerbest
Wij komen zeker nog eens terug en hopelijk krijg Far East een plekje in het verbouwde gedeelte.
Jet84 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Zeer behulpzaam/vriendelijk personeel. Lekker gegeten, maar prijs/kwaliteitverhouding niet in balans. 17,- euro voor wat simpel fruit en chocolade fondue is echt te veel.
C. B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zeer gezellig restaurant met uitstekende bediening en zeer smakelijke gerechten
Jeannette N.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Aanrader. Vriendelijk personeel! Hebben even moeten wachten op het hoofdgerecht, voor het wachten een drankje gekregen! Nog nooit zo lekker Foo Youngh Hai gegeten!!
harrieeiland .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We waren prettig verast door de service en het heerlijke eten.
De sfeer was prettig even als de bediening.
We komen zeker nog een keer terug
mirandavanderbend .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima bediening..heerlijk gegeten...niet lang wachten
We hadden later gereserveerd maar kwamen uur eerder. Dat was geen probleem. Met bon leuke prijs. Anders best prijzig. Goed inspelen op gluten dieet. Zowel bediening als keuken.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten smaakte uitstekend daar hebben we erg van genoten.
Alleen het hot en cold toetje smaakte minder dan dat we gewend waren de korst was dit keer minder knapperig.
Jammer dat we dit keer in de zij zaal bij de garderobe werden geplaatst, er was nog wel een tafeltje bezet, maar halverwege het diner zaten we alleen.
Dit was niet alleen heel ongezellig maar je voelde je ook heel ongemakkelijk alsof je in een vissen kom zat.
Volgende keer zullen we bij het reserveren zeker aangeven dat we in de zaal met de ramen willen zitten.
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, zeer vriendelijke bediening in een prettige omgeving. De rode en witte huiswijn zijn erg lekker. De voorgerechten (peking duck pancakes en crispy scallops) waren goed, maar veruit het lekkerst waren de tipan hoofdgerechten. Voor snelle herhaling vatbaar.
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Al meerdere malen geweest en we blijven zeer zeker terug komen! Eten is heerlijk en de bediening super vriendelijk. Ook krijg je veel te eten en wat je niet op kan, mag je zelfs meenemen. Top restaurant.
Wel zijn het aardig hoge prijzen waardoor wij altijd met een AH bon gaan.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Personeel zeer vriendelijk, nette bediening, de gerechten waren zeer goed van kwaliteit. Het was zaterdag erg druk dus moesten we wat langer wachten, dat vonden wij niet erg want we hadden wat bij te praten mer onze vrienden. Super avond gehad we gingen als laatste weg.