Far East Culinair City

Weverstede 2 3431 JT Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Far East Culinair City

De Aziatische keuken in al haar glorie

Geniet van de smaakvolle, exotische Aziatische keuken. Verfijnde gerechten, de smaken perfect in balans en op prachtige wijze gepresenteerd. De gastvrije bediening maakt het plaatje compleet, wat een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Far East Culinair City

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Far East Culinair City

Elly K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima restaurant, lekker en smaakvol eten, vriendelijke bediening. Een aanrader
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
het eten was heerlijk maar het duurde veel te lang. na een ruim uur maar eens gevraagd of we nog wat kregen vanavond. als je volgeboekt bent ook voldoende personeel inzetten. En anders niet zoveel gasten aannemen.
smits_thea .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Net als voorgaande keren weer heerlijk gegeten. Niets op aan te merken. Onze gasten waren ook erg enthousiast. En, zoals we gewend zijn, ook deze avond weer heel vriendelijk personeel. Al met al een super gezellige en smaakvolle avond.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De ontvangst was goed en we werden snel geholpen.
Het eten was goed en konden een goede keus maken.
Wat jammer was dat ze geen chocolade fondue konden serveren, dat kwam vawege de drukte
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten is erg lekker maar had iets warmer mogen zijn (vandaar geen 5 sterren). De bediening is uiterst attent. Hier kunnen heel wat restaurants nog wat van leren.
Zowel de buitenkant als het interieur van het restaurant kunnen echter wel een make-over gebruiken.
kit66 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Met de Ah actie daar gaan eten. Waren hier nog nooit geweest maar waren blij verrast. De buitenkant spreekt niet echt aan, maar eenmaal binnen word je door het personeel in de watten gelegd. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken. Erg vriendelijk personeel.
Het eten was perfect.
kortom, geen spijt van deze keuze.
AnneD88 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was behoorlijk teleurstellend, ik heb beter "chinees" op het station gegeten. Onze gefrituurde garnalen waren zompig, vet en smakeloos. De hoofdgerechten dreven in een dikke kleverige saus die zo vol met smaakversterkers zat dat het na drie happen al ging tegenstaan. De groente die was meegewokt was wel lekker knapperig en vers. Ook al aten we hier voor half geld, hier komen we niet terug. Jammer
Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten: babyketchup met een grote fles spa en we zijn daarbij goed geholpen door Tiffany. Onze complimenten aan Tiffany!
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We komen al jaren bij Far East en zoals altijd is het eten perfect. Dit geldt eveneens voor de vriendelijke bediening. De inrichting is gedateerd, maar dit komt wellicht mede door het feit dat Far East weg moet op de locatie waar ze nu zitten. Far East is 1 van de betere Chinese restaurants in Nieuwegein. Ik hoop dat ze in de toekomst, op een nieuwe locatie, terugkomen.
femke.dijkstra .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
we hebben heerlijk gegeten. Het was anders, maar zeer verrassend en lekker.
Goede en hartelijke bediening.
Een aanrader !!!!!
proever171408 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij bestellen of halen hier al 18 jaar lang onze Chinese maaltijd, nog nooit een teleurstelling geweest. Alles even smakelijk,niet te vet. Goed van temperatuur.
1950Piet D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
De ontvangst was erg vriendelijk en bij onze komst was het restaurant leeg. Ondanks dat is de bediening door de man beter dat door de vrouw die dienst heeft en nog veel moet leren!! We gaan deze keer voor een verrassingsmenu en dat was achteraf een prima keuze. Heerlijke voorgerechten, prima hoofdgerecht, zowel de vis als het vlees. Het nagerecht viel daarbij niet uit de toon. De wijn tijdens de avond ( Chileense rode) was ook prima. Al met al een aanrader.
ria D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Goed.mmm
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Geen
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gebruik gemaakt van AH restaurantactie. Toch ook dan vriendelijke bediening en kwalitatief voortreffelijke producten. Goede smaak en super vers.
Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij dit restaurant. Het is daar altijd gezellig en fijn. We zijn op een prettige en fijne manier geholpen door iedereen, vooral door Tiffany. Onze complimenten aan Tiffany.????????
L H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het was weer lekker en goede service
Winter S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk eten en goed horeca personeel. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Heel veel keuze en inclusief drankjes voor maar € 29,50. Helaas is het er wel heel erg rustig en is de inrichting met hier en daar sheuren en verlepte gordijnen echt aan vervanging toe daardoor erg sfeerloos.
Veer134 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Zoals vele malen eerder prima gegeten alleen was onze favoriete dessert (chocoladefondue) niet beschikbaar en waren we VERPLICHT aangewezen op een dessert met ijs. Terwijl we dit beide eigenlijk niet zo lekker vinden. Maar omdat we met de Iens actie aten was er geen andere optie dan maar te bestellen, het ijs te laten liggen (zonde!) en alles er omheen op te eten. Jammerlijk einde van ons etentje.
Het restaurant was erg rustig met maar 3 tafeltjes bezet maar "gelukkig" zaten er aan één van die tafels twee dames die continue zo hard praatten dat wij de conversatie met gemak konden volgen ????
Bouchina S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Je kunt hier voortreffelijk eten tegen betaalbare prijzen. Zeer vriendelijk personeel