Far East Culinair City

Weverstede 2 3431 JT Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Far East Culinair City

De Aziatische keuken in al haar glorie

Geniet van de smaakvolle, exotische Aziatische keuken. Verfijnde gerechten, de smaken perfect in balans en op prachtige wijze gepresenteerd. De gastvrije bediening maakt het plaatje compleet, wat een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Far East Culinair City

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
6,9
Marina O.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Altijd gezellig en goede, vriendelijke service. Wij komen er al jaren en het is altijd lekker
Renata V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Voor de tweede keer geweest en wederom enorm genoten van het heerlijke eten en de ontzettend gastvrije bediening. Aanrader!
G S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was weer goed, vriendelijk personeel en goed eten. Enkele maanden geleden waren we er ook al geweest, ook toen was het goed. Een aanrader
Wildon .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten aan de Tepan Yaki, ruime keuze, ook met AH kaart. Alles is goed verzorgd en de prijs kwaliteitsverhouding is goed. We gaan hier zeker nog eens terug.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker Chinees gegeten van goede kwaliteit. Vriendelijke en discrete bediening! De sfeer is wel gezellig en de indeling van het restaurant is leuk maar de entourage erg stoffig en verouderd. Sanitair was niet goed verlicht en niet schoon.
plapperre .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Resteert het gevoel dat je er zit om het restaurant een plezier te doen.
In plaats van andersom. Vooral de opmerking dat een derde gang, waar wij al genoeg hadden,
verplicht was gegeven de AH-aktie illustreert de oorzaak van dat gevoel.
En zo bijzonder was het eten nou ook weer niet. Mainstream.
Wouter N.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten en zeer prettige bediening. Pand is iets gedateerd, maar met dit eten en deze bediening zou ik er toch al voor omrijden, wat maakt het pand dan nog uit. Liefhebbers voor lamskoteletten in zwarte peper saus, voorzichtig dat je je vingers er niet bij opeet ;-)
1950Piet D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Bij de binnenkomst ging het al niet geheel goed. Uiteindelijk konden we toch met 4 personen plaats nemen aan de gereserveerde tafel.
De bediening was ronduit rommelig. We moesten ook lang wachten voordat er iets werd opgenomen. Het sanitair was niet "fris" en is aan vervanging toe.
Leeuw123 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Erg lekker gegeten. Bediening zeer vriendelijk. Ik weet zeker dat wij hier nog vaker terug zullen komen. Wellicht de volgende keer de Japanse keuken proberen.
dvdhaven .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Na enige wachttijd bij de ingang werden we toch nog opgemerkt en naar een tafel gebracht. Vervolgens hebben we moeten aandringen om te kunnen bestellen. Toe drie kwartier later het voorgerecht nog steeds niet verscheen hebben we toch aar even gevraagd of het nog kwam en bleek de bestelling verdwenen te zijn. Dit werd goed gemaakt met een gratis drankje en de gerechten kwamen toen razendsnel op tafel.
Kwaliteit van het eten is goed, niet geweldig.
De eetzaal is enigszins tochtig.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Maaltijden zijn goed, maar zeker niet onderscheidend. Zeer verwesterd qua smaakbeleving en daarmee weinig authentiek in vergelijk met wat ik op mijn vakanties en zakenreizen in die regio tegenkom.
Porties naam mijn mening te groot. Op veel tafels zie je half opgegeten porties terug gaan naar de keuken.

Hygiene van sanitair was slecht, vies en afgetrapt. Dit geeft te denken hoe ze dan ook de hygiene in de keuken omgaan, waar je als klant helemaal niet mee kunt kijken
Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
gezellig en fijn restaurant en prima en goed gegeten. Uitstekend bediend door Jelle en Tiffany. Groet aan Tiffany en onze complimenten aan de bediening, Jelle en Tiffany.
Jan-Hoen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Laat je niet afschrikken door de buitenkant. Die kan wel een opknapbeurt gebruiken. Maar binnen is alles tiptop verzorgd. De zitplaatsen zijn ruim en de mensen zijn buitengewoon vriendelijk. Ook het eten is goed. Wat je nog meer?
Corrien D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Altijd vriendelijke ontvangst. Of je nu als vaste gast of met AH bonnen komt, de bediening is super vriendelijk.
Uitgebreide kaart waar je zelf de maaltijd uit kan samenstellen. het eten is prima.
ha.raaphorst .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Bediening was vlot, maar zeker niet gehaast. Een goed gesprek was mogelijk zonder dat wij het idee hadden: van stop nu maar!. Kortom wij komen nog eens terug.
Robin G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zeer goed restaurant met gezellig kletserig personeel. Eten zeer goed, veel keus en met AH actie kan je uit alles kiezen! Een zeer goede avond gehad.
adriemieke .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Inrichting is gedateerd. Het eten is zeer goed. Wij aten a la carte. sushi mix was zeer smakelij. De tong was van zeer goede kwaliteit. Sfeer en bediening waren ook goed.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en zijn erg vriendelijk en snel bediend. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kortom een aanrader.
petra L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij waren hier met de ah actie en konden kiezen uit de hele kaart. Dus keuze genoeg en alles zag er heel mooi uit en smaakte heerlijk. Dus niets op aan te merken. Alleen is het voor mensen die slecht ter been zijn jammer dat ze via de trap naar de toilet moeten.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met mijn vriendin bij Far East Culinair City wezen eten met de AH actie
Konden uit de hele kaart kiezen dus keuze genoeg
Alles wat we gegeten hebben was in een woord perfect
Komen hier zeker terug