Fandango Cantina

• Airconditioning , Terras
7,1
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een gezellig tapasrestaurantje met zeer veel keus. Prijs/kwaliteit is top. De bediening is heel vriendelijk en je hoeft niet lang te wachten. Kortom een aanrader voor iemand die van lekkere hapjes houdt.
Gideon D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Kon heb hier heerlijk tapas gegeten. Deze worden nog in huis klaargemaakt en zijn allemaal even lekker. De gelegenheid zit achter een cocktail bar, je kan dan ook alle cocktails van de kaart bestellen.
Toonxdexjong .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vriendelijke en attente bediening.
Sfeer op het buitenterras was gezellig.
Ik ben alleen binnen geweest voor toiletgebruik en daar viel op dat de muziek erg hard stond.
Gerechten waren smakelijk en ook als vegetariër was er een ruime keuze aan tapasgerechten.
Esther_ZM .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Goede tapas die zeker boven de meer standaard tapasrestaurants uitspringen. Vooral de gehaktballetjes van het huis (lekker pittig) en de kroketjes met spinazie en kaas zijn heerlijk! Ook de gefrituurde tapas zijn het proberen waard: helemaal niet vet! Bovendien erg leuke, vriendelijke en behulpzame bediening. De ruimte zelf is niet groot, maar leuk aangekleed en het is er niet druk (wij waren er op een vrijdagavond).
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Prima avond gehad. De bediening was heel vriendelijk en het eten goed. Het restaurant zelf zou weleens een keer een opknapbeurt kunnen gebruiken.
Kim_dekker .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De tapas waren erg lekker, de bediening was vriendelijk en je hoefde niet lang te wachten voor het eten er was. Het liep allemaal lekker door. Buiten was het heerlijk zitten.
BJ007 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het eten was heerlijk. Maar we zaten buiten en het terras ziet er slecht onderhouden uit. Het staat vol onkruid en sommige tafeltjes zijn half vergaan.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Wij zijn gek op tapas. Op de binnenplaats kan je hier fijn zitten, maar binnen is het erg lawaaiig op een drukke avond. Verder hebben wij twee keer lang moeten wachten op het personeel. De sangria is bitter door de wijn die gebruikt wordt. De asperges, kaasfondue en zalmhapjes zijn lekker.
Kim_P .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Wij komen altijd met plezier bij Fandango.
Een ruime keuze aan tapas, een flinke hoeveelheid in de tapasbakjes, heerlijk op smaak en altijd een lekker spaans muziekje op de achtergrond.
Kirsten S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De bediening was super vriendelijk en gerechten werden snel geserveerd.
Wat een ongelofelijk grote cocktail kaart, maar hier staat voor ieder wat wils iets op.
Gezellige sfeer zowel binnen als buiten.
Ik kom hier zeker nog eens terug!
PMCatharina .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We werden door een medewerkster vriendelijk ontvangen. Wat tegenviel was de hygiene. Wijnglas leek niet afgewassen, was vies aan de bovenrand, een mes en vork waren niet schoon. Geen excuses ervoor. Een medewerker nam de vork mee , maar vergat een nieuwe te geven. Mes en wijnglas hebben we zelf met servetje schoongemaakt.
Het eten was redelijk, kwaliteit verschillend per gerecht, voldoende hoeveelheid . We namen met zijn vieren al la carte gerechten en konden deze goed delen.
Er heerst verder een ongedwongen sfeer. Leuk buitenterras, maar helaas was het uit de zon gisteren te koud.
Monique-B .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijke cocktails en taps! We hadden gereserveerd, het was prachtig weer en we kregen een mooi plaatsje op het terras. Alles tiptop in orde wat mij betreft.
Koeers197 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Alle gerechtjes waren lekker, de bediening was zeer vriendelijk en de prijs-kwaliteitverhouding ook goed. De inrichting van Fandango is erg gezellig en de sfeer ook prima.
Mariankokkedee .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Alle gerechten die we hadden waren heel erg lekker. De bediening Is ook goed en er hangt een gezellige sfeer. Het is er alleen wel klein en rumoerig.
Eefie1512 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten, we zaten buiten wat ook prima te doen was. Rustige bediening. Wat ik wel miste was de uitleg wat de bedoeling was. Ik was er al eens geweest maar de andere tafelgasten niet.
Jiske D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gisteravond bij Fandango gegeten met twee vriendinnen. Heel vriendelijke en vlotte bediening en een redelijk uitgebreide kaart. De gerechtjes waren oké, maar naar mijn mening niet fantastisch. In de gefrituurde champignons en gefrituurde inktvisringen kwam een duidelijke komijnsmaak naar voren (niets voor mij) en overige gerechtjes waren veelal niet slecht, maar ook niet verrassend of heel lekker. Voor mij niet per se voor herhaling vatbaar.
PeterJV .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Voor de tweede keer hier geweest en dit is weer heel goed bevallen. Uitstekende service en het eten werd na bestellen steeds snel geserveerd. We hebben een grote variatie van tapas gegeten en het smaakte allemaal weer top. Eén van onze favoriete restaurants in Leiden.
Ingpel .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Ik vond het eten matig, het was niet echt slecht ,maar zeker niet echt lekker, alles is van tevoren klaar gemaakt en op word dan opgewarmd, ik denk in de magnetron, want van sommige gerechtjes, was de saus er bovenop uitgedroogd, diverse keren bij La Cubanita geweest en daar kunnen jullie nog wat van leren.
Het meisje wat bediende was erg vriendelijk en snel.
Het toilet was ook vies (dames) hij stonk en het was nat op de vloer.
MH3 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Ik heb nog nooit zo'n ontzettend slechte service meegemaakt. Wij hadden van te voren gereserveerd, maar toen we aankwamen bleek het restaurant vol te zitten. Wij werden in de cocktailbar neergezet waar verder geen enkele andere klant was. Hier was wel een serveerster maar zij had het alleen maar druk met haar telefoon en het door haar haar strijken. De eerste ronde tapas ging vrij vlug dus wij hadden alle vertrouwen. Echter de 2e ronde tapas hebben wij ruim 50 minuten op moeten wachten. Toen wij aangaven dat wij hier misschien werden vergeten in dit hoekje ging ze met veel moeite naar het restaurant toe. Hier werd aangegeven dat het voorlopig nog niet klaar zou zijn, want er waren 42 klanten en maar 1 kok. Dit was voor ons de druppel en wij gaven aan dat wij hier niet langer wilden eten. Vervolgens werd de teamleider erbij gehaald, maar hij kon niet eens het fatsoen op brengen om excuses aan te bieden. Wat een ontzettend slechte service!! Wij komen hier echt nooit meer
Whuivenaar .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Gerechten zijn smakelijk, voldoende en in overeenstemming geprijsd. Bediening is klantvriendelijk en vlot. Ruimte is prima ingericht alleen wellicht wat krap bemeten maar dat doet geen afbreuk aan het geheel. Kortom rustig aan te raden aan anderen om eens te proberen.