Fandango Cantina

• Airconditioning , Terras
7,2
River1956 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een aanrader ik was er voor de eerste maal, maar ik ga zeker terugkomen????Aardige bediening. Leuke sfeer. Tafeltjes alleen. Dicht op elkaar.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijke cocktails en gerechten heb echt genoten samen met me vrienden
diversiteit van gerechten is prima en goede informatie van bediening
Esther_ZM .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was heerlijk, maar de wachttijd was bijzonder lang. Het duurde een uur voordat we onze eerste gang kregen, er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken, hier moesten we zelf herhaaldelijk om vragen. Ook raakte onze tweede bestelling kwijt, waardoor het bijna anderhalf uur duurde voordat we een tweede ronde tapas kregen. Erg jammer, want het smaakte allemaal goed.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een gezellig tapasrestaurantje met zeer veel keus. Prijs/kwaliteit is top. De bediening is heel vriendelijk en je hoeft niet lang te wachten. Kortom een aanrader voor iemand die van lekkere hapjes houdt.
Gideon D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Kon heb hier heerlijk tapas gegeten. Deze worden nog in huis klaargemaakt en zijn allemaal even lekker. De gelegenheid zit achter een cocktail bar, je kan dan ook alle cocktails van de kaart bestellen.
toonxdexjong .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vriendelijke en attente bediening.
Sfeer op het buitenterras was gezellig.
Ik ben alleen binnen geweest voor toiletgebruik en daar viel op dat de muziek erg hard stond.
Gerechten waren smakelijk en ook als vegetariër was er een ruime keuze aan tapasgerechten.
Esther_ZM .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Goede tapas die zeker boven de meer standaard tapasrestaurants uitspringen. Vooral de gehaktballetjes van het huis (lekker pittig) en de kroketjes met spinazie en kaas zijn heerlijk! Ook de gefrituurde tapas zijn het proberen waard: helemaal niet vet! Bovendien erg leuke, vriendelijke en behulpzame bediening. De ruimte zelf is niet groot, maar leuk aangekleed en het is er niet druk (wij waren er op een vrijdagavond).
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Prima avond gehad. De bediening was heel vriendelijk en het eten goed. Het restaurant zelf zou weleens een keer een opknapbeurt kunnen gebruiken.
kim_dekker .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De tapas waren erg lekker, de bediening was vriendelijk en je hoefde niet lang te wachten voor het eten er was. Het liep allemaal lekker door. Buiten was het heerlijk zitten.
BJ007 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het eten was heerlijk. Maar we zaten buiten en het terras ziet er slecht onderhouden uit. Het staat vol onkruid en sommige tafeltjes zijn half vergaan.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Wij zijn gek op tapas. Op de binnenplaats kan je hier fijn zitten, maar binnen is het erg lawaaiig op een drukke avond. Verder hebben wij twee keer lang moeten wachten op het personeel. De sangria is bitter door de wijn die gebruikt wordt. De asperges, kaasfondue en zalmhapjes zijn lekker.
Kim_P .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Wij komen altijd met plezier bij Fandango.
Een ruime keuze aan tapas, een flinke hoeveelheid in de tapasbakjes, heerlijk op smaak en altijd een lekker spaans muziekje op de achtergrond.
Kirsten S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De bediening was super vriendelijk en gerechten werden snel geserveerd.
Wat een ongelofelijk grote cocktail kaart, maar hier staat voor ieder wat wils iets op.
Gezellige sfeer zowel binnen als buiten.
Ik kom hier zeker nog eens terug!
PMCatharina .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We werden door een medewerkster vriendelijk ontvangen. Wat tegenviel was de hygiene. Wijnglas leek niet afgewassen, was vies aan de bovenrand, een mes en vork waren niet schoon. Geen excuses ervoor. Een medewerker nam de vork mee , maar vergat een nieuwe te geven. Mes en wijnglas hebben we zelf met servetje schoongemaakt.
Het eten was redelijk, kwaliteit verschillend per gerecht, voldoende hoeveelheid . We namen met zijn vieren al la carte gerechten en konden deze goed delen.
Er heerst verder een ongedwongen sfeer. Leuk buitenterras, maar helaas was het uit de zon gisteren te koud.
Monique-B .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijke cocktails en taps! We hadden gereserveerd, het was prachtig weer en we kregen een mooi plaatsje op het terras. Alles tiptop in orde wat mij betreft.
koeers197 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Alle gerechtjes waren lekker, de bediening was zeer vriendelijk en de prijs-kwaliteitverhouding ook goed. De inrichting van Fandango is erg gezellig en de sfeer ook prima.
mariankokkedee .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Alle gerechten die we hadden waren heel erg lekker. De bediening Is ook goed en er hangt een gezellige sfeer. Het is er alleen wel klein en rumoerig.
eefie1512 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten, we zaten buiten wat ook prima te doen was. Rustige bediening. Wat ik wel miste was de uitleg wat de bedoeling was. Ik was er al eens geweest maar de andere tafelgasten niet.
Jiske D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gisteravond bij Fandango gegeten met twee vriendinnen. Heel vriendelijke en vlotte bediening en een redelijk uitgebreide kaart. De gerechtjes waren oké, maar naar mijn mening niet fantastisch. In de gefrituurde champignons en gefrituurde inktvisringen kwam een duidelijke komijnsmaak naar voren (niets voor mij) en overige gerechtjes waren veelal niet slecht, maar ook niet verrassend of heel lekker. Voor mij niet per se voor herhaling vatbaar.
PeterJV .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Voor de tweede keer hier geweest en dit is weer heel goed bevallen. Uitstekende service en het eten werd na bestellen steeds snel geserveerd. We hebben een grote variatie van tapas gegeten en het smaakte allemaal weer top. Eén van onze favoriete restaurants in Leiden.