Fandango Cantina

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Terras
Conny F.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gezellig tapasrestaurant. Heel veel keuze, ook voor vegetariërs! Echt heerlijk gegeten voor een hele schappelijke prijs.
Gonny R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
All you can eat concept zonder dat je na 2 uur weg moet zijn is erg prettig. Je kan rustig de tijd nemen en je wordt niet opgejaagd, er heerst een gemoedelijke sfeer. De ruimte is niet erg groot waardoor het erg rumoerig is en er werd geregeld tegen je stoel aangelopen. Doordat de ruimte klein is en er twee gedeeltes zijn wordt er door het personeel vaak heen en weer gelopen tussen de twee gelegenheden. Nadeel was dat er vaak kou door de deur kwam, dit is wel storend. Dit is wel goedgemaakt door de zeer gevarieerde kaart met heerlijk eten, dat hebben wij als erg positief ervaren.
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Lekker gegeten, prima om met een groep vrienden te doen. Wel erg kleine ruimte met veel tafels, gevolg dat iedereen dicht op elkaar zit en het snel rumoerig wordt. Was slechts een medewerker in het restaurant te zien, maar desondanks waren de gerechten snel op tafel.
River1956 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een aanrader ik was er voor de eerste maal, maar ik ga zeker terugkomen????Aardige bediening. Leuke sfeer. Tafeltjes alleen. Dicht op elkaar.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijke cocktails en gerechten heb echt genoten samen met me vrienden
diversiteit van gerechten is prima en goede informatie van bediening
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijke tapas. Genoeg keuze! Andere (betere) kwaliteit dan de mainstream tapas tent. Service top. Erg schattig klein tentje.
Esther_ZM .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was heerlijk, maar de wachttijd was bijzonder lang. Het duurde een uur voordat we onze eerste gang kregen, er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken, hier moesten we zelf herhaaldelijk om vragen. Ook raakte onze tweede bestelling kwijt, waardoor het bijna anderhalf uur duurde voordat we een tweede ronde tapas kregen. Erg jammer, want het smaakte allemaal goed.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een gezellig tapasrestaurantje met zeer veel keus. Prijs/kwaliteit is top. De bediening is heel vriendelijk en je hoeft niet lang te wachten. Kortom een aanrader voor iemand die van lekkere hapjes houdt.
Gideon D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Kon heb hier heerlijk tapas gegeten. Deze worden nog in huis klaargemaakt en zijn allemaal even lekker. De gelegenheid zit achter een cocktail bar, je kan dan ook alle cocktails van de kaart bestellen.
toonxdexjong .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vriendelijke en attente bediening.
Sfeer op het buitenterras was gezellig.
Ik ben alleen binnen geweest voor toiletgebruik en daar viel op dat de muziek erg hard stond.
Gerechten waren smakelijk en ook als vegetariër was er een ruime keuze aan tapasgerechten.
Esther_ZM .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Goede tapas die zeker boven de meer standaard tapasrestaurants uitspringen. Vooral de gehaktballetjes van het huis (lekker pittig) en de kroketjes met spinazie en kaas zijn heerlijk! Ook de gefrituurde tapas zijn het proberen waard: helemaal niet vet! Bovendien erg leuke, vriendelijke en behulpzame bediening. De ruimte zelf is niet groot, maar leuk aangekleed en het is er niet druk (wij waren er op een vrijdagavond).
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Prima avond gehad. De bediening was heel vriendelijk en het eten goed. Het restaurant zelf zou weleens een keer een opknapbeurt kunnen gebruiken.
kim_dekker .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De tapas waren erg lekker, de bediening was vriendelijk en je hoefde niet lang te wachten voor het eten er was. Het liep allemaal lekker door. Buiten was het heerlijk zitten.
BJ007 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het eten was heerlijk. Maar we zaten buiten en het terras ziet er slecht onderhouden uit. Het staat vol onkruid en sommige tafeltjes zijn half vergaan.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Wij zijn gek op tapas. Op de binnenplaats kan je hier fijn zitten, maar binnen is het erg lawaaiig op een drukke avond. Verder hebben wij twee keer lang moeten wachten op het personeel. De sangria is bitter door de wijn die gebruikt wordt. De asperges, kaasfondue en zalmhapjes zijn lekker.
Kim_P .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Wij komen altijd met plezier bij Fandango.
Een ruime keuze aan tapas, een flinke hoeveelheid in de tapasbakjes, heerlijk op smaak en altijd een lekker spaans muziekje op de achtergrond.
Kirsten S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De bediening was super vriendelijk en gerechten werden snel geserveerd.
Wat een ongelofelijk grote cocktail kaart, maar hier staat voor ieder wat wils iets op.
Gezellige sfeer zowel binnen als buiten.
Ik kom hier zeker nog eens terug!
PMCatharina .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We werden door een medewerkster vriendelijk ontvangen. Wat tegenviel was de hygiene. Wijnglas leek niet afgewassen, was vies aan de bovenrand, een mes en vork waren niet schoon. Geen excuses ervoor. Een medewerker nam de vork mee , maar vergat een nieuwe te geven. Mes en wijnglas hebben we zelf met servetje schoongemaakt.
Het eten was redelijk, kwaliteit verschillend per gerecht, voldoende hoeveelheid . We namen met zijn vieren al la carte gerechten en konden deze goed delen.
Er heerst verder een ongedwongen sfeer. Leuk buitenterras, maar helaas was het uit de zon gisteren te koud.
Monique-B .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijke cocktails en taps! We hadden gereserveerd, het was prachtig weer en we kregen een mooi plaatsje op het terras. Alles tiptop in orde wat mij betreft.
koeers197 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Alle gerechtjes waren lekker, de bediening was zeer vriendelijk en de prijs-kwaliteitverhouding ook goed. De inrichting van Fandango is erg gezellig en de sfeer ook prima.