Fan's Kitchen

Overtoom 254 1054 JA Amsterdam Nederland Kaart
31-206167501

Speciale deals

Over het restaurant Fan's Kitchen

Een bijzondere kijk op de Chinese keuken

Een rondreis door het exotische Azië. Chef Fan weet perfect welke smaken harmonieus samengaan en heeft een innovatieve kijk op de Chinese keuken die voor aangename verrassingen zorgt. De bediening staat daarnaast altijd voor je klaar, niks is hier te veel.

Meer informatie over restaurant Fan's Kitchen

Tram 1

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Fan's Kitchen

M. F.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Voor de tweede keer hier wezen eten. Deze keer namen we de verassingsmenu C. Het was echt klasse! Ieder gang zag er eye-catching uit en daarboven op was het ook daadwerkelijk heerlijk! De bediening was ook zeer attent, vriendelijk en legde elk gerecht vrij gedetailleerd uit.

Allereerst begonnen we met de sushi's. Elk stuk was echt uniek! Met name de warme sushi's, zoals de met spitskool en zalm gefrituurd. (We hebben gehoord dat chef Fan de verschillende smaakcombinaties zelf heeft bedacht).
Hierna kregen we nog 4 andere gangen. Variërend van verse oesters tot bief met heerlijk pikante saus.
Als slot kregen we het dessert, wat leek als het ware op een kunstwerk! Het was adembenemend, dat we het geen eens durfden aan te tasten.

Wat ons verbaast is dat het best rustig is in de zaak, terwijl het eten echt van hoog niveau is..

We raden dan ook zeker dit restaurant en hun verassingmenus aan! Ze zullen je zeker verassen en je door de culinaire wereld slepen van chef Fan.
Wieke- D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Hier al drie keer eerder gegeten. Echt heerlijk. De sushi nog nooit ergens anders zo lekker gegeten. De andere gerechten zijn ook erg lekker!!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Erg hoge verwachtingen mede door het gemiddelde cijfer van 8.6, wij vonden het helaas erg slecht. Heel lang wachten tussen de gerechten, ongeveer 3,5 uur gezeten. Bediening was onderbezet, weinig lekkere wijntjes of biertjes op de kaart. Voorgerecht was erg lekker, daarna viel het tegen, vooral het hoofdgerecht wat véél te zout was. Zou dit restaurant absoluut niet aanraden.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Ik kwam hier met een social deal voor 5 gangen. Ik eet veel Aziatisch, dus gezien de recensies was ik erg benieuwd. Helaas vonden we alle gangen van matige kwaliteit. De sushi was deels gefrituurd, of had erg veel saus, de Dim Sum was grotendeels ook gefrituurd en had smakeloze vulling. De salade bestond uit niet meer dan wat blaadjes sla, saaie dressing en wat stukjes vis. Het ergste van alles wat het hoofdgerecht: Kon Po (Kung Pao?) met kip en ossenhaas. Hoewel er met het vlees niks mis was, leek dit op geen enkele manier op Aziatisch gerecht. Het was smakeloos (de saus leek uit een potje van AH), niet pittig, en geroerbakt was het zeker niet. Hier zou een zelfs een willekeurig chinees restaurant om de hoek zich noch voor schamen.
"Authentieke Aziatische" keuken was dit alles zeker niet, en ondanks dat het dessert okay was, kom ik hier dus niet meer terug.
Norenlou L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Afgelopen donderdag met een grouponbon bij Fan`s Kitchen gegeten.
Wow dat was byzonder, we hadden het 5 gangen diner eerst waanzinnig lekkere bijzondere sussies, zo had ik ze nog noot gegeten, daarna dimsums, daarna salade met gefrituurde tonijnstukjes, een stoofpotje met kip en mals runderbiefstuk, mijn vrouw als vegetariër, kreeg alles aangepast, met vis. Na en heerlijke ijs met fruit combi, mooi opgemaakt. Wat was het heerlijk, zo eet je het niet op elke hoek van de straat. De bediening was ook zo vriendelijk en attent. En na 8 uur gratis parkeren.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Prima gegeten, maar prijs/ kwaliteitsverhouding is wat scheef.
KL T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heel lekker gegeten. Erg bijzondere, lekkere, mooi opgemaakte, krokante sushi's. Echt het proberen waard. Verder nog 4 lekkere gerechten met verschillende soorten vlees en groenten. Dochter kreeg gratis mooi opgemaakt toetje omdat ze jarig was! Zeer vriendelijk bediening.
Hubertine B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
In Fan's Kitchen eet je zoals je in China in een goed restaurant eet. Mooie uitgebalanceerde gerechten met veel creativiteit. Neem sowieso het verassingsmenu - de kaart bevat zoveel gerechten (sommige vrij aan de prijs) dat het lastig is zelf een menu met dezelfde verscheidenheid samen te stellen. Een lekker glas Sancerre voor vijf euro erbij (mooie prijs-kwaliteit) en je bent helemaal klaar. Bediening (mevrouw Fan!) is enorm vriendelijk, gastvrij en laat geen steekje vallen. De inrichting kan beter (hoewel wel representatief voor een echt Chinees restaurant). Nog een minpuntje: het is er nogal rustig, wat afdoet aan de sfeer. Maar daar kan natuurlijk verandering in komen als heel Oud-West hier een keer gaat eten :)
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voor het eerst in 2017 weer bij deze top zaak gegeten. Deze kok stelt nooit teleur! Met vrienden een verrassingsmenu van de chef. We krijgen maar liefst zes gangen, allemaal van geweldige kwaliteit. Die gangen bestaan vaak ook nog uit meerdere gerechtjes. Langskomen (na een aantal bijzondere vis sushi's) onder meer een heerlijk gebakken stuk zeebaars (gemarineerd), sint jakobsschelp op een aparte wijze gemaakt, een kwartel en een stuk goed gegrilde ossenhaas met een krachtige saus. De gastvrouw is weer super attent en aardig. De huiswijn is lekker en zeer betaalbaar. Dit blijft voor mij het beste restaurant van Amsterdam west.
Frieda F.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Met familie gegeten bij Fan's kitchen en het als weer uitstekend en zo'n vriendelijke bediening. Top.
Elisabeth D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten op eerste kerstdag. Het verrassingsmenu was een waardig kerstdiner.
Andrea K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Alles was heel goed, maar de vegetarische sushi was vernieuwend en werkelijk heerlijk.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Prima gegeten en begeleid door een charmante allervriendelijkste gastvrouw. We komen terug...
Pierre O.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten, nu met 3 personen. Zeer vriendelijke ontvangst, op typisch Aziatische wijze, dus vriendelijk en behulpzaam.
Als voorgerechten namen we Spider Maki, Fan's Maki en Tempura. Ikzelf ben niet zo gek op Sushi-achtige gerechten maar deze waren zonder meer voortreffelijk. Ik heb van alle drie geproefd, dat maakt dit eten ook zo leuk en gezellig. Daarna hadden we alle drie de Peking Duck die werkelijk uitstekend was. Krokant waar nodig en bijzonder goed van smaak. Daar dronken we een erg goede Sancerre, die me gezien de prijs, ook voortreffelijk was. Kortom, weer heerlijk gegeten bij Fan's Kitchen, een betere Chinese restaurants in Amsterdam. We komen graag weer!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was idd erg lekker. Met name de salmon skin maki. Spijt dat we daar geen 8 van hadden genomen. De service was erg goed, de serveerster was leuk en had een goed gevoel voor humor. Ik las ergens in een review dat ze het interieur niet mooi vonden. Daar snap ik niks van. Wij vonden het er prachtig uitzien. Al met al een toppertje.
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker eten en goede bediening, maar de sfeer en uitstraling zijn niet heel gezellig. De yakitori is erg goed, de loempia's ook (goed gevuld!), tempura ook. De maki's waren wat rommelig en de sashimi niet supervers, zoals je wel zou willen. Met name de warme kleine gerechtjes proberen dus!
Gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Verrassingsmenu "B" gedaan.
Ieder gerecht bleek inderdaad een verrassing/tractatie!
Bediening was prima, overal wat uitleg bij.
Verslavingsfactor is erg hoog!
Binnenkort terug
tanno .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Errug lekker! Heel mooi gepresenteerd. Goed uitgelegd wat en hoe te eten. Contrast tussen het Interieur en hetgeen op het bord wordt aangeboden veel te groot. Mijn handen jeuken om aan het interieur dezelfde finesse te geven als aan het eten dat er geserveerd wordt! Complimenten aan de chef!
Saskia C.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Fan's kitchen.
We hebben alleen de kleinere hapjes besteld van de kaart. Een combinatie van dim sum, sushi, vlees en vis. Je gaat bij Fan's kitchen echt uit eten. Dus je staat niet binnen en uur buiten. Wij hadden een aantal gerechtjes besteld. Deze werden niet allemaal tegelijk op tafel gezet maar in een mooie volgorde. Het niveau van het eten is erg hoog. Mooi bereid, en heerlijk van smaak. Hier zie je het verschil met andere sushi keukens. Mijn favoriet is de sushi met een krokant korstje, wat een smaak explosie.
Ook is de bediening super goed je voelt je echt te gast. Wij komen hier zeker terug.
Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heel lekker en gezellig gegeten bij Fan's Kitchen. Sushi en dumplings waren erg smaakvol. Als hoofdgerecht hadden we de mock duck en tofu hotpot en dat was beiden ook erg goed op smaak. Knapperige groenten, het nepvlees had een prima textuur en de udon noodles waren precies goed gekookte. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Het was best rustig voor een donderdagavond, misschien vanwege de zomervakantie. Maar wij zijn fan van Fan's!