Fan's Kitchen

Overtoom 254 1054 JA Amsterdam Nederland Kaart
31-206167501

Over restaurant Fan's Kitchen

Een bijzondere kijk op de Chinese keuken

Een rondreis door het exotische Azië. Chef Fan weet perfect welke smaken harmonieus samengaan en heeft een innovatieve kijk op de Chinese keuken die voor aangename verrassingen zorgt. De bediening staat daarnaast altijd voor je klaar, niks is hier te veel.

Meer informatie over restaurant Fan's Kitchen

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Andrea K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Alles was heel goed, maar de vegetarische sushi was vernieuwend en werkelijk heerlijk.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Prima gegeten en begeleid door een charmante allervriendelijkste gastvrouw. We komen terug...
Pierre O.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten, nu met 3 personen. Zeer vriendelijke ontvangst, op typisch Aziatische wijze, dus vriendelijk en behulpzaam.
Als voorgerechten namen we Spider Maki, Fan's Maki en Tempura. Ikzelf ben niet zo gek op Sushi-achtige gerechten maar deze waren zonder meer voortreffelijk. Ik heb van alle drie geproefd, dat maakt dit eten ook zo leuk en gezellig. Daarna hadden we alle drie de Peking Duck die werkelijk uitstekend was. Krokant waar nodig en bijzonder goed van smaak. Daar dronken we een erg goede Sancerre, die me gezien de prijs, ook voortreffelijk was. Kortom, weer heerlijk gegeten bij Fan's Kitchen, een betere Chinese restaurants in Amsterdam. We komen graag weer!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was idd erg lekker. Met name de salmon skin maki. Spijt dat we daar geen 8 van hadden genomen. De service was erg goed, de serveerster was leuk en had een goed gevoel voor humor. Ik las ergens in een review dat ze het interieur niet mooi vonden. Daar snap ik niks van. Wij vonden het er prachtig uitzien. Al met al een toppertje.
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker eten en goede bediening, maar de sfeer en uitstraling zijn niet heel gezellig. De yakitori is erg goed, de loempia's ook (goed gevuld!), tempura ook. De maki's waren wat rommelig en de sashimi niet supervers, zoals je wel zou willen. Met name de warme kleine gerechtjes proberen dus!
GerruT .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Verrassingsmenu "B" gedaan.
Ieder gerecht bleek inderdaad een verrassing/tractatie!
Bediening was prima, overal wat uitleg bij.
Verslavingsfactor is erg hoog!
Binnenkort terug
Tanno .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Errug lekker! Heel mooi gepresenteerd. Goed uitgelegd wat en hoe te eten. Contrast tussen het Interieur en hetgeen op het bord wordt aangeboden veel te groot. Mijn handen jeuken om aan het interieur dezelfde finesse te geven als aan het eten dat er geserveerd wordt! Complimenten aan de chef!
Saskia C.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Fan's kitchen.
We hebben alleen de kleinere hapjes besteld van de kaart. Een combinatie van dim sum, sushi, vlees en vis. Je gaat bij Fan's kitchen echt uit eten. Dus je staat niet binnen en uur buiten. Wij hadden een aantal gerechtjes besteld. Deze werden niet allemaal tegelijk op tafel gezet maar in een mooie volgorde. Het niveau van het eten is erg hoog. Mooi bereid, en heerlijk van smaak. Hier zie je het verschil met andere sushi keukens. Mijn favoriet is de sushi met een krokant korstje, wat een smaak explosie.
Ook is de bediening super goed je voelt je echt te gast. Wij komen hier zeker terug.
Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heel lekker en gezellig gegeten bij Fan's Kitchen. Sushi en dumplings waren erg smaakvol. Als hoofdgerecht hadden we de mock duck en tofu hotpot en dat was beiden ook erg goed op smaak. Knapperige groenten, het nepvlees had een prima textuur en de udon noodles waren precies goed gekookte. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Het was best rustig voor een donderdagavond, misschien vanwege de zomervakantie. Maar wij zijn fan van Fan's!
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Hier staat toch echt een van de beste koks van Amsterdam in de keuken. Fan is tevens de eigenaar weten we inmiddels. We hebben een prachtige avond gehad. Vooraf een schotel met verschillende voorgerechtjes, allemaal heerlijk en prachtig opgemaakt. We nemen ook nog een stuk makreel in een heerlijke sojasaus en twee gestoomde coquilles, met glasnoedels, knoflook en kruiden. Ook voor vegetariërs geschikt: we nemen een wokgerecht met vegetarische eend (dat blijkt van soja gemaakt te zijn). Verder een hot pot met verschillende soorten vis. Allemaal bijzonder smakelijk, grote porties (we nemen zelfs een doggy bag mee...).
De eigenaresse in de bediening is weer ontzettend aardig en attent zoals altijd als wij hier zijn en biedt ons ook weer een drankje aan. We voelen ons hier altijd zeer welkom en hebben weer genoten.
J.somerwil .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Ik heb onlangs een diner voor negen personen bij Fan gegeven, en gisteren met een gast gegeten en het is bijzonder lekker, verfijnt en bijzonder goede gastvrijheid. Zal het zeker aanbevelen...
ALEXISVOORTHUIZEN .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Fans Kitchen is een aanrader voor een gezellig en culinair avondje uit. Wij namen 3 gangen menu en het eten is er zeer goed, en het personeel is zeer vriendelijk en maken het hun gasten op alle mogelijke manieren erg naar hun zin.
Esarlui .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Mooi neutrale bouillon met verse groenten.Een heerlijke binnenkomer.De lamskoteletten hadden precies de goede cuisson met een lekkere saus.Zo hoort het.Dit restaurant is een aanrader,alhoewel de kaart iets fantasierijker mag.
Cecilia S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We hadden zin in iets nieuws, dus we reserveerden bij Fan's kitchen. We werden hartelijk ontvangen, bestelden het verrassingsmenu en gingen wachten. Pas na een half uur kwam het eerste gerecht, vier heerlijke stukjes sushi, warm en koud, in verschillende bereidingen. Verfijnd en smakelijk. En toen gingen we weer wachten. Na nog een half uur kwam een heerlijk Sint Jacobsschelp en een gegrilde oester. Fantastisch goed, maar we hadden nu zo langzamerhand echt trek. Maar twee uur na binnenkomst hadden we nog steeds alleen het bovengenoemde gekregen en was er ook niemand uit zichzelf langsgekomen om een verklaring te geven voor het lange wachten. Jammer. Uiteindelijk hebben wij uitgelegd dat we om 22:30 ergens anders moesten zijn; zouden ze het nog halen om ons voor die tijd te serveren? De overige drie gerechten kwamen toen redelijk vlot op tafel, maar de stemming was al verpest. Het werd er ook niet beter op dat een personeelslid ons zei dat een verrassingsmenu "een experience" is, dus dat het daarom wat langer duurt. Een experience in wachten? Bovendien, vertel het dan bij het bestellen, dan hadden wij een andere keus gemaakt.
Uiteindelijk hebben wij het toetje, dat vergeleken bij de rest echt ondermaats was, laten staan en waren wij precies om 22:25 klaar, drie uur na binnenkomst. Helaas komen wij nooit meer terug.
Mak_latuperissa .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Onverwachts heel fijn gegeten bij Fan's Kitchen. Het eten is echt erg lekker, we konden dan ook niet stoppen met gerechtjes bestellen. Voeg daar heerlijke pruimenwijn met ijs aan toe en je hebt een super combinatie.
De bediening is ook zo vriendelijk.
Wij gaan hier zeker binnenkort naat terug. AANRADER!
P_arkenbout .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Eten was super! Zelfs dessert (chocolade soufflé) - wat altijd weer afwachten is - was super!
Bediening heel persoonlijk en vriendelijk.
Decor niet extreem hip, maar wel authentiek.
FransVoostveen .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
We gingen naar Fan's kitchen met hoge verwachtingen, maar het viel tegen. Het is geen culinaire hoogvlieger, niet zo goedkoop, vriendelijke bediening, sausen te overvloedig en te gekruid waardoor je het product zelf en zijn versheid niet meer proeft, en de inrichting vonden we ongezellig.
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Het eten was lekker. Ik had iets meer keuze gewild op de kaart, maar wat er op staat klinkt allemaal lekker en mijn sashimi en daarna kipfilet in zwarte bonen saus was erg lekker.
De bediening is zeer dienstverlenend maar als het druk is dan kan het eventjes duren voordat je hun aandacht hebt. Decor is fris en modern. Ik ga zeker terug en heb het al aangeraden aan vrienden.
Marjacalmer .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Fantastisch gegeten! Verrassingsmenu genomen, een aanrader. Heerlijke wijnen.
Ongelooflijk dat dit restaurant nog niet echt ontdekt is. Topcuisine voor een mooie prijs!
Jim R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Wij namen menu A. Fantastisch , echte fusion met veel mooie combinaties. Echt een top keuken. Het is dan ook onbegrijpelijk dat op vrijdag avond het restaurant bijna helemaal leeg was. Aan het eten de geweldig vriendelijke bediening kan het niet liggen. Ik zou zeggen tijd voor een herondekking van dit pareltje.

Jim Reekers