Familyland Restaurant

Meer informatie over restaurant Familyland Restaurant

• : Parkeerplaats

Robert_iens .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Wat een heerlijke avond hebben wij gehad op Familyland! Een teamuitje met 9 personen, waarbij we eerst een uur hebben gebowld en daarna zijn verwend door de gastvrouw en het keukenpersoneel. Heerlijk driegangendiner met bij het hoofdgerecht ruime schalen aan vis, vlees en diverse bijgerechten. Service is zeer vriendelijk, echt een gezellige aanrader!!
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Gisteren 20 maart gegeten met 7 personen
De keuze is uitgebreid en je kunt ook nog veranderingen aangeven in je keuze
Alles was verzorgd en heerlijk klaargemaakt
Iedereen kreeg tegelijk zijn eten ,en de bediening was soepel en vriendelijk
Leuke ,en smaakvolle avond beleefd
Zeker komen we nog een keer terug ,omdat ze veel keuze in de gerechten hebben
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Met een groep dit restaurant bezocht. Het diner was zeer verzorgd en de bediening verliep vlot en was zeer vriendelijk. We komen zeker terug!
Marcels_mening .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Met een groep van 9 personen hebben weer gegeten bij Familyland.
We hadden gekozen voor het bowlingarrangement, wat inhoudt dat je een uur kan bowlen en daarna een 3 gangen diner voorgeschoteld krijgt.
Dat alles voor €21,- p.p. dus zeker niet duur.
Toch mag er aan het diner meer aandacht worden besteed. Alles ziet er wat fantasieloos uit en zo smaakt het ook.
Het begon al bij het serveren van de eerste drankjes, ik had een frisdrank besteld en kreeg van de serveerster alleen een flesje. Toen ik daarop om een glas vroeg kreeg ik een vriendelijk 'u mag uw wijnglas daarvoor gebruiken' een ze liep door.
Toen het eten kwam werd het al snel duidelijk dat Familyland het van der Valk concept uit de jaren '80 heeft gekopieerd met als hoogtepunt een schaaltje warme (!) abrikozen die waarschijnlijk uit blik kwamen in kokos-siroop als bijgerecht.
Al met al een gezellige avond gehad, het personeel doet over het algemeen hun best maar het eten,... nee niet voor herhaling vatbaar helaas.