Meer informatie over restaurant Family Time

- High Tea 12:00 - 17:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 2

Elly V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
We hadden bij een ander restaurant afgesproken voor een paasontbijt. Helaas werden we daar niet goed geholpen. Zodoende kwamen we terecht bij Family Time. Wat een gezellig en mooi ingericht restaurantje, hele lieve eigenaars, ze hebben voor ons een heerlijk uitgebreid paasontbijt klaar gemaakt, wat zo lekker, en zo vers was dat het andere restaurant daar niet aan kon tippen, hier komen we zeker terug, een aanrader.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
De diverse (Indische) gerechtjes zijn verassend lekker! Alles wordt vers bereid. De bediening is oke. We gaan zeker nog eens terug!
Corry B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
we hebben verschillende Indische gerechten gegeten!! was heerlijk!! heel veel verschillende vleesgerechten, nasi, bami, mie enz, in 1 woord geweldig
Iautar .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten bij Family Time in Kijkduin en het was super.
Nieuwe zaak en alles ziet er fris en leuk uit en straalt een relaxte sfeer uit.
Wij hebben een club kip en een club rosbief gegeten en ik heb vaker op verschillende locaties een club gegeten maar dit was toch wel 1 van lekkerste tot nu toe!
Goed gevuld, mooie opmaak en heel erg smaakvol.
Zal er zeker veel vaker komen, een echte aanrader!