Family Etten-Leur

Burchtplein 40 4873 BN Etten-Leur Nederland Kaart

Over restaurant Family Etten-Leur

What's in a name...

Aan het Burchtplein in Etten-Leur vind je restaurant Family. De naam zegt het al, dit is een plek om samen te komen met vrienden en familie en eens rustig de dag door te nemen. Net als de menukaart overigens, want die liegt er niet om. Heerlijke gerechten worden hier gepresenteerd en ook de wijnen zijn van uitstekende kwaliteit. Kortom, een heerlijk avondje weg in het gezellige stadshart van Etten-Leur.

Meer informatie over restaurant Family Etten-Leur

6,6
Voordelig
DanielvandenHooven V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben afgelopen vrijdagmiddag hightea gehad bij Family. Het was lekker en we hebben genoten. De sfeer vinden we wat minder en de bediening zou nog wel wat beter kunnen
DanielvandenHooven V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Schnitzel special besteld , schnitzel champions gekregen.
Teruggegeven . Wat ik terugkreeg was hetzelfde bord , alleen hadden ze de schnitzel omgedraaid , en special saus eropgekapt , frieten waren dus koud onder schnitzel de oude championsaus .
Lia74 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
De tomatensoep en de mixed grill waren lekker!
Hoofdgerecht was een (te) ruime portie.
Erg jammer dat het ijs ontdooid was geweest en weer ingevroren....
Als de nieuwe schoonmaker per ongeluk de stekker uit de vriezer haalt lijkt het me beter om het ijs weg te gooien en niet meer aan de klanten te serveren.
Sylvia.klever .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Reservering was niet genoteerd. Bij melding konden we gewoon van de kaart bestellen. Bleek bij afrekenen niet te kloppen. Was speciaal 3 gangen menu voor deze actie. Was ons niet verteld. Na even onderhandelen kregen we ons 2e maaltijd alsnog gratis inclusief gratis drankje. Goed opgelost dus. Ja,mer dat de medewerkers miet hoed op de hoogte zijn van bestaande acties. Verder was het eten goed voor de prijs die je hiervoor betaald.
D
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Het was er heerlijk ga er zeker weer eens terug kregen ruim voldoende. zit op een prima lokatie, bediening was goed en voor weinig geld.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
High tea gehad. Ondanks reservering bijna uur moeten wachten voor we iets te eten kregen. Pasteitje met iets wat op room leek, erin??? Laten staan en aangegeven dat het niet smaakte, wat het eigenlijk voor moest stellen en of de ragout op was? Serveerster zou de keuken vragen. Niets meer gehoord. Daarna werden twee borden op tafel gezet. De etageres waren op! Geen uitleg wat er op de borden lag... Naar mijn smaak teveel zoetigheden. Om aanvulling thee moest gevraagd worden. Opruimen bordje met wat afval moest ik ook om vragen. En toen nam bediening alleen mijn bordje met afval mee. Liet andere op tafel staan??? Toen ik, op de vraag of alles naar wens was geweest, onze klachten uitte stond de medewerker naar de kassa te staren en reageerde absoluut niet. Vraag er dan niet naar als je niks met het antwoord doet.
Kortom niet voor herhaling vatbaar!!
Nelisrikie .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We werden zoals de 1 ste keer vriendelijk ontvangen en hebben een drankje besteld.
De ober gaf aan dat het alleen mogelijk was om een mixed grill te bestellen en alleen wanneer iemand echt geen vlees lustte het dan bij uitzondering mogelijk was om een visgerecht te bestellen. Ook geen keuze voor de soep dat was alleen tomatensoep.
De grillschotel is echt lekker maar vind dit eigenlijk niet gastvrij.
Er was dus geen keus en dat kwam vlgs de ober omdat het de laatste avond was van het albertheijn menu en ze veel grill vlees hadden en zeer weinig vis.
Verder een vriendelijke en gastvrije bediening en ook het eten smaakte prima. Het was geen probleem om een aangepast toetje te maken en komen zeker terug
G.e.hartsema .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het restaurant ligt goed bereikbaar.
De bediening was vlot, aardig, vriendelijk. Uitleg aangaande actie AH begrijpelijk.
Het diner ,3 gangen diner bestond uit soep die wel lekker was ( jammer genoeg geen zelfgemaakte) 4 soorten vlees met friet en garnituur en een heerlijk nagerecht.
De porties waren groot genoeg en leuk opgediend
Aejmkrijnen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Op de site kon je tot half 8 reserveren. Wij reserveerde voor half 7 en bij aankomst bleek dat ze om 7 uur sloten. We konden blijven zitten tot half 8 werd gezegd. Uiteindelijk tot kwart voor 8 kunnen blijven zitten. Personeel stond met jassen aan te wachten tot we klaar waren. Niet echt rustig eten. Wat overigens wel lekker was. Bediening verder ook oke.
Herman36 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Natuurlijk! Family is niet duur. Het is ook geen sterrenrestaurant maar ondanks dat moet de kwaliteit van het gebodene wel gewoon goed zijn. De lunch die wij er af en toe gebruiken is altijd wat je ervan mag verwachten, dus toen we besloten met vrienden bij Family te gaan eten hadden we onze verwachtingen dan ook daarop aangepast. Wat een teleurstelling.

Het begon al verkeerd. De verplichte reservering die we gedaan hadden was zoek geraakt maar gelukkig was het niet vol dus konden we nog wel een tafeltje krijgen. De ontvangst was verder heel vriendelijk en al gauw werd ons gevraagd wat wij wilden drinken en kregen uitleg over het AH-menu. Het aangeboden AH-menu bestond uit als voorgerecht een keuze tussen een tomatensoep en een kippensoep; als hoofdgerecht de keuze tussen een mixed grill van vijf verschillende soorten vlees en een "surf en turf" en als dessert een Coupe Family of een kletskoppen-koffie. Op een vraag naar de Surf en Turf werd ons uitgelegd dat dat een stukje varkenshaas met een stukje gebakken zalm is. We kregen ons drankje, bestelden en na enige tijd kwam onze soep waarna het lange wachten begon. Toen na zo'n drie kwartier, ons geduld uiteindelijk op was en wij de jongeman die ons bediende vroegen wanneer wij ons eten kregen keek hij ons verschrikt aan en ging informeren. Het bleek dat men in de keuken ons bestelbriefje kwijtgeraakt was en nog niets aan ons eten had gedaan. Duizend excuses en op kosten van het huis verse broodjes met kruidenboter om het wachten nu wat te verzachten. Keurig geregeld. Overal kan wat fout gaan, dus okay.

Toen kwamen de hoofdgerechten. Laat ik beginnen bij het eind; het beste van het hele menu bleek achteraf het dessert, want aan ijs en koffie kan weinig verprutst worden. Alles wat daar aan vooraf ging was van een hele matige kwaliteit en in het geval van de hoofdgerechten ronduit slecht. De Surf en Turf bleek geen varkenshaas met zalm te zijn, maar biefstuk. Dit had de keuken zonder dat door te geven gewijzigd, terwijl één Surf en Turf juist besteld was omdat de betreffende gast geen biefstuk kan kauwen en de varkenshaas dus ideaal was. De zalm was echter heel mooi op het huidje gebakken. De mixed grill bestond uit een aantal stukken vlees begraven onder een enorme hoeveelheid flauwe, smakeloze gebakken uien en champignons. Het ergste was het vlees. Omdat men in de keuken nu snel de gerechten wilde doorgeven had men geen enkele aandacht aan de garing besteed en had men het vlees in de oven gedaan. Gevolg: alles was volkomen doorbakken en keihard. Drie gasten hadden zoiets van laten we het maar opeten, dan hebben we wat in onze maag, één van de gasten at het gerecht echter niet verder op en had ook geen behoefte had aan iets, wel aangeboden, vervangends. De bediening heeft geprobeerd de fouten van anderen in orde te maken en krijgt daarom van ons ook de 8. Het zou onjuist zijn deze jongeman, die alles probeerde om het ons toch naar de zin te maken een slechte beoordeling te geven. Wat betreft de keuken ligt dit heel anders, vandaar de 3. 2 punten hiervan zijn voor het lekkere stukje zalm.

Al met al voor ons Family alleen nog maar voor de lunch en zeker niet voor het diner.
Cm.van.leur .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Bij binnenkomst werd er ons al verteld dat er geen menukaart was en het 3 gangenmenu bestond uit tomatensoep of dag Bij binnenkomst werd er ons al verteld dat er geen menukaart was en het 3 gangenmenu bestond uit tomatensoep of dag soep, mixed grill vlees of mixed grill vlees en vis en het toetje was koffie of cappuccino. Aangezien wij geen koffie lusten kon het ook thee zijn, na drie keer navragen kon het ook ijs komen (wat achteraf het lekkerste was. Soep was redelijk, salade minder en het vlees was taai, maar de friet was lekker en dit heerlijke menu koste maar 22 euro. Bij het verlaten van de zaak zagen we dat de menukaarten er ineens weer waren. Wij voelden ons eigenlijk een beetje bedonderd, dit hebben we nog niet eerder meegemaakt met ons AH 3 gangen menu actie, erg jammer dat deze veredelde frietzaak hier aan mee doet.
Chrisentoine .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Heerlijk 3 gangen menu met 2 keuzes per gerecht.
Jammer was dat het hoofdgerecht al kwam toen we eigenlijk de soep nog
niet op hadden. Beetje te snel achter elkaar waardoor je niet echt alles op
kunt . Verder alles heerlijk !
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Meer Lunchroom (wat ook op het raam staat) dan restaurant.
Gezien ons verwachtingspatroon na lezen van recensies kwam het wel overeen, niet echt speciaal.
Bij binnenkomst kregen we gelijk de menukaart, echter toen we vertelden dat we via AH gereserveerd hadden werd ons verteld wat we konden bestellen, niet op papier en zonder prijs.
Niet handig van ons om te vragen, uiteindelijk viel de prijs wel mee.
De rekening werd mondeling verteld vanaf een mobieltje, zonder bon dus. Dat kan beter !!
Leondavandam .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Wij hebben het AH menu gedaan. Voor prijs kwaliteit vonden we het zeer goed. Alleen jammer dat op de reservering site geen sluitings tijd erbij vermeld staat, daardoor hadden wij om 19.00uur gereserveerd en ze sloten om 20.00uur. Echter deden ze niet moeilijk en bleven langer open voor ons. Klasse.
Cobavandekasteele .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Het eten was goed niet overdreven .
Maar zoals de actie van A H aangeeft gratis tweede menu ,nou daar was niets van te merken.
Ik vraag netjes van tweede menu is toch gratis volgens info het goedkoopste menu ? Ja als antwoord maar zij hebben een samengesteld menu met een soep vooraf en koffie volgens hun gratis .
Het ene menu heb ik al vaker gegeten en was dus dezelfde prijs plus de soep extra.
Het andere menu was iets anders ,maar na afloop moest ik toch € 28,45 afrekenen waarbij twee kleine verse jus de Orange inclusief was.
Nog na gevraagd hoe dit kon .
Dit vindt ik een misleidende actie want normaal moet ik dit ook betalen.
Zou toch fijn geweest zijn dat je voor een persoon betaald exclusief drankje.
Jacqueline_1 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Absoluut geen aanrader! Het eten was prima. De bediening heel slecht.
Voorgerechtkeuze was er niet. Je krijgt tomatensoep. Deze was lekker. Voor het hoofdgerecht waren er 2 keuzes: mixed grill of vis
De mixed grill was lekker en veel, maar er zat geen groente bij (alleen frites vlees, mayo en sausje)
Bediening: Bestelling werd meteen opgenomen waarna we ruim een half uur op de soep moesten wachten. Na het hoofdgerecht werden de borden niet weggehaald, op een gegeven moment zelf maar geroepen. O willen jullie nog wat drinken? Nee we willen het nagerecht. Er werd gezegd dat er geen ijs meer was, maar dat we wel koffie of chocolademelk konden krijgen. Even later werd er aan een andere tafel wel ijs gebracht. Wat een slechte ervaring was dit.
Tofuelcrogtdijk .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
onhandige bediening, eten was lekker echter geen keus(albertheijn) was van te voren niet gemeld. bij afrekenen als jonge man aan gesproken.(57)
Jos.aarts .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
het is geen restaurant , maar voor een lunchroom is het eten niet verkeerd
alleen soep uit een blik ???? . Dat eet ik thuis ook.
Jolandevanengelen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Het eten is ons heel erg tegen gevallen. Wij hadden het menu van de A.heijn restaurant actie.
Dit menu bestond uit tomatensoep,mixed grill en ijs na. De tomatensoep had veel weg van tomatensoep uit blik en werd geserveerd in een grote, ongezellig zwarte bak. Het vlees van de mixed grill was helemaal droog uitgebakken. De frietjes waren nog het lekkerst. Bij de vraag of alles naar wens was heb ik aangegeven dat het vlees veel te droog was. Ik kreeg de mededeling ik zal het aan de kok doorgeven. Het toetje hebben wij niet meer genomen. Kortom voor 22,50 heel erg slecht.