Familierestaurant Troubadour

Tibsweg 2 7651 KP Tubbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Familierestaurant Troubadour

Roel H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het was zeer verrassend. Ideaal voor gezinnen, maar ook voor volwassenen heel gezellig. Het eten was heerlijk en boven verwachting.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Herberg de Troubadour is een eenvoudig restaurant voor gezinnen en vrienden. Je kan er uitgebreid Twents lunchen en dineren en zeer de moeite waard. Gerechten zijn voortreffelijk, prijs is erg goed en hoeveelheden zijn maagvullend. Groenten en friet worden gratis aangevuld.
Voor de kinderen is er een grote buitenspeeltuin met een grote luchttrampoline. Daarnaast een overdekte speeltuin. Kinderen vermaken zich gegarandeerd!
Arjen M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Na allerlei redelijk goede recensies te hebben gelezen, besloten we met het hele gezin naar De Troubadour te gaan. Wat een deceptie werd het... De cola was nog het meest geslaagde van onze bestellingen en daar was de meeste prik al wel uit...

Kinderpannenkoek van de jongste was monsterlijk groot, moddervet en compleet wit aan één kant. Alsof-ie maar aan één kant was gebakken. Dochtertje wilde na één hap ook al niet meer. Kindermenu's voor onze tweeling van acht stelden niet veel voor, maar waren niet heel slecht. Tja, wat kun je verprutsen aan frietjes met een frikandel en een bakje appelmoes.

Des te meer kennelijk met de hamburger van mijn vrouw. Horror in de vorm van een grauwe rubberen vleeslap tussen een kleurloos en taai broodje met bijna een hele ui ertussen.

Dan mijn mixed grill. Alles smaakte hetzelfde, dankzij het allesoverheersende sausje dat over alle vlees zat. Zonde. De gebakken groente eronder smaakte daardoor ook identiek. De gebakken aardappelen vielen mee.

Kosten 78 euro. Wilde ik met dinercheque van 100 euro betalen, maar ze gaven geen geld terug, zo werd mij lachend meegedeeld. Ik kon er niet om lachen. Toen maar gepind. Dat kon dertig meter verderop in het kantoor van de bijbehorende camping. Na het "u heeft betaald" wisten we niet hoe snel we de auto op moesten zoeken.

Thuis nog maar even de kinderen een bak yoghurt met banaan voorgezet. Ze hadden nog steeds trek... Zeker niet voor herhaling vatbaar.