Familierestaurant Robin Food

Kuiltjesweg 44 7361 TC Beekbergen Nederland Kaart
31-644193093

Over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Genieten in het bos

Verscholen in de bossen van de Veluwe is Robin Food een geestige toespeling op Robin Hood. En de natuur stopt niet binnen het restaurant: er hangt een levensgrote plaat van bomen aan de muur. De Franse en Italiaanse keuken zijn de inspiratie bron voor de bijzondere gerechten op de kaart. Er worden regelmatig workshops georganiseerd van bierproeven tot koken. Zo wordt een avondje uit voor iedereen een feest.

Meer informatie over restaurant Familierestaurant Robin Food

bus 91 Apeldoorn - Arnhem halte Vossenfarm
  • Kom je met de auto?
    Aan de Kuiltjesweg gaat u bij Topparken naar binnen. U houdt dan rechts aan om bij ons restaurant te komen.

Maandag t/m Woensdag Gesloten

9,4

Jouw recensie over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Ellenvveenendaal V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten en het is echt heerlijk eten en gezellig zitten daar.
Echt een aanrader, een keertje iets anders als anders.
J.G. H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Een fijn restaurant met vriendelijke mensen.
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Goede kwaliteit eten en nogal veel ook. Veel groenten en salade. Gezond eten. Erg divers.
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Eten was prima, wel erg veel.
Voorgerechten en nagerechten zijn allerlei proeverijen,
en mooi opgemaakt en geserveerd.
Hoofdgerecht was ook erg smakelijk en mooi opgediend.
Bediening is erg attent en vriendelijk.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening, zeer vriendelijk
WJ V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Onwaarschijnlijk goed (en veel, maar dat komt omdat je alles wil opeten...:-)!
Prachtige proeverijen voor- en nagerechten; maar ook hoofdgerechten heerlijk en fraai opgemaakt.
Aanrader!!!
Lokatie bijzonder op het recreatiepark, maar je zit (wij op terras) prachtig!
Bedankt voor de mooie woorden en wat fijn dat het menu is bevallen! Hopelijk zien we je snel weer bij Robin Food!
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Vers, verrassend en gevarieerd!

We waren hier met acht personen, vier volwassenen en vier kinderen. We werden erg prettig ontvangen met een gezellig praatje. We hadden gekozen voor het Viva La Food concept. In leuke glazen werden verrassende gerechten geserveerd met uiteenlopende smaken. Van vis tot vlees. Van Quinoa tot Gazpacho. Een heerlijke proeverij met goed bereidde en goed op smaak gebrachte gerechten.

Ook het hoofdgerecht was verrassend en erg goed. Zo had ik kroepoek met rozenwater bij mijn zalm en had één van mijn tafelgenoten groentenchips bij de saté. Helemaal top was de service: bij het opnemen van de bestelling was een misverstand ontstaan. Er werd saté gebracht terwijl spareribs waren bedoeld. Onze tafelgenoot mocht vast beginnen aan de saté, de spareribs werden later als extra gebracht.

Het dessert was weer een zalige proeverij: chocolademousse, ijs met rode vruchten, pannacotta, en nog veel meer lekkere zoetigheden. We hebben een topavond gehad. Komen graag een keer terug wanneer we in de buurt zijn.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Echt een prima restaurant, lastig te vinden, omdat ze op een park zitten. Je kunt hier verrassend goed eten, terwijl de kinderen veilig buiten of binnen spelen.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Ontzettend leuke en heerlijke formule. Zeer divers klaargemaakt! We waren met z'n 4en en allen tevreden.... Goede prijs-kwaliteit verhouding. Maar vooral erg lekker!!
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Personele bezetting was onze avond onder de maat maar het personeel was zeer vriendelijk. Het eten was echt heel veel. Na het brood en de voorgerechten hadden wij eigenlijk al genoeg gehad. Hierna volgde nog de spareribs en een proeverij van nagerechten. Deze konden we beiden niet op (-: Al met al een absolute aanrader, zou er zo weer heen gaan.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Leuk concept waarbij voor- en nagerecht to share zijn. Prachtig opgemaakt hoodgerecht, heerlijk van smaak, rijkelijk voorzien van groente. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. We waren hier al eens geweest, maar komen zeker nog eens terug.
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hebben genoten van een heerlijk 4-gangen proeverij menu voor een schappelijke prijs van nog geen € 30 p.p.
Een a aanrader!
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten, leuk idee voorgerecht en nagerecht proeverij. Wel heel veel eten. Mooi opgemaakt met eetbare bloemetjes.
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekker gegeten voor een schappelijke prijs en vriendelijke bediening.
Er was al buiten voor ons gedekt in verband met het goede weer.
Tonnie I.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
het is zeker een aanrader .! fantatiche mensen en aalles kan geregeld worden 1
Jeannettemetsemakers M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We hadden hier al vaker gegeten en zijn bij ons derde bezoek weer net zo tevreden. Ondanks de drukte blijft men rustig en zeer klantgericht. Ook met mijn koemelkallergie kan ik hier uitstekend eten! Alle lof voor iedereen!!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Super lekker gegeten. Verassende gerechten en prettige bediening. Wij gaan zeker vaker.
Gilian V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, met onwijs lekker eten. Helaas wel wat lastig te vinden omdat er geen weg aanwijzing aanwezig is.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten op het terras. Allereerst kregen we brood met 3 smeersels. Proeverij van voorafjes was geweldig, de porties zijn enorm dus na hoofdgerecht (zalm met kreeftesaus) zaten we eigenlijk al vol. En dan komt er een proeverij van nagerechtjes! Lekker! Kortom, heerlijk gegeten voor een prijs dat je denkt: hoe doen ze het. Maar voor het mooie was het te veel van het goede.....
Emmy L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het personeel was erg vriendelijk, het eten fantastisch. Gewoon een plaatje op je bord en heel smaakvol.
We konden het restaurant niet goed vinden omdat er geen bord aan de weg stond en het bij een camping was.