Familierestaurant Robin Food

Kuiltjesweg 44 7361 TC Beekbergen Nederland Kaart
31-644193093

Over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Genieten in het bos

Verscholen in de bossen van de Veluwe is Robin Food een geestige toespeling op Robin Hood. En de natuur stopt niet binnen het restaurant: er hangt een levensgrote plaat van bomen aan de muur. De Franse en Italiaanse keuken zijn de inspiratie bron voor de bijzondere gerechten op de kaart. Er worden regelmatig workshops georganiseerd van bierproeven tot koken. Zo wordt een avondje uit voor iedereen een feest.

Meer informatie over restaurant Familierestaurant Robin Food

Mariken V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Alle gerechten smaken zoals ze eruit zien. In één woord PRACHTIG!!!

Daarbij ook een ontzettend goede prijs kwaliteit verhouding.
hansdriessen .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Een heel goed familie restaurant bent u er nog niet geweest dan heeft u wat gemist een dikke 10 heel goed eten een feest op het bord een goede kok gezellige bediening dus ga snel
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
nl.hoogduin .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Wat een mooie ervaring! Zoveel gastvrijheid en passie voor het vak verwacht je niet in een campingrestaurant. Robin Food is gezellig ingericht, heeft een terras en de gerechten worden opgediend als in een sterrenrestaurant. De bediening is erg vriendelijk. Niets is teveel, de kok regelde zelfs een glas versgeperst druivensap voor zijn gast. Vooraf is er heerlijk en gevarieerd brood met originele tapenade, oa. van aubergine. De tomatensoep is rijk gevuld en perfect gekruid. Er werd een uitstekende Spaanse rode wijn geschonken. De standaard saté is een royale portie mals varkensvlees, heerlijk gekruid en ruim voorzien van bijgerechten en partjes gebakken aardappel in de schil. De salade werd geserveerd niet alleen met verse tomaten en komkommer, maar ook met verse bosvruchten. Voor het dessert hadden we helaas geen plek meer, maar ook de koffie was prima. De rekening viel ons erg mee. Helaas is een 10 het hoogste cijfer... Kortom een echte aanrader!
nicoline E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
ontzettend vriendelijk ontvangen in een gezellige behagelijk entourage. de tapas plank vooraf met heerlijk vers brood (wit en bruin) was voorzien van heerlijke tapenade aoili en boter. de borden mooi opgemaakt (werkelijk een feestje voor het oog) en daarna een streling voor de tong, zo heerlijk. prijs/kwaliteit zeer goed. wij vroegen om een glaasje water bij de wijn en de aller aardigste vrouw vertelde dat het standaard is dat er karaffen water worden geserveerd. echt top. dit restaurant zeker een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, onverwacht goed in deze omgeving (restaurant op huisjespark).
Erg vriendelijke en persoonlijke bediening.
Lous V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij Peter en de anderen van het team. Eerlijke producten , vol smaak en prachtig gepresenteerd. Een genot voor alle zintuigen!
Jkl .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
De naam gaf dat we iets sceptisch waren, net als de locatie, midden op de camping. Bij binnenkomst werden we al aangenaam verrast door het nette stijlvolle interieur. Er was nog een tafeltje vrij, maar door de drukte zou het iets langer kunnen duren.
Al snel kwam een mooi plankje met lekker brood en diverse smeerseltjes. Prima. Het duurt idd even maar dat wisten we. De voorgerechten carpacio en makreel zijn prima klaargemaakt. Ook de wens om de dressing apart te serveren is geen probleem.
De hoofdgerechten, spareribs en en varkenshaasje bombay zijn voldoende en lekker van smaak. De bediening is alert, attent en spontaan. De chef komt elke tafel langs om persoonlijk te horen of het gesmaakt heeft. Duidelijk iemand die trots is op zijn werk en terecht.

De nagerechten slaan we over omdat we vermoeden dat dit het betere kant en klaar werk is. Jammer, aangezien de andere gerechten welliswaar eenvoudig zijn maar goed klaar gemaakt waardoor het gewoon genieten is. Alle gerechten zijn schitterend opgemaakt, soms iets te.

Al met al, zijn we aangenaam verrast, ook door de schappelijke rekening, waarop we het brood en de karaf water niet terugvinden,. Ook niet vanzelfsprekend, wel fijn.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Prachtige opmaak van de gerechten.
Geweldig klaar gemaakt, kortom een herhaling waard
11157Carla .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk onze verjaardag van Marian gevierd. Met 6 personen hebben we heerlijk van de kaart kunnen kiezen en hebben werkelijk genoten. Zeer vriendelijk, correct personeel. Deskundig en allert. Informeel restaurant met topkwaliteit. Marian kreeg ook nog een presentje mee naar huis en was in haar nopjes. Kortom, zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar. Bedankt Team Robin Food en tot snel!
Ruby M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Met mijn familie, met 2 kleine kinderen hier gegeten met bonnetje 2e 3 gangenmenu gratis. Vriendelijk bedienen. Fijne speelhoek voor de kinderen. Wij hebben lekker gegeten en portie zijn groot!
Zal heel fijn in de zomer zijn als buiten een heel fijne speeltuin voor de kinderen is.
Erg een aanrader.
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het eten was echt voortreffelijk!! De kok is geweldig! Bediening super! Helemaal top! We hebben een fijne avond gehad in dit restaurant
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gezellig, hartelijk, gastvrij. Tweede keer in korte tijd. Lekker gegeten. Een van de hoogtepunten van onze vakantie. We hopen in de toekomst nog een keer terug te komen.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Werkelijk een top restaurant. Alles lijkt te kloppen en doordacht te zijn met als doel gasten een fijne ervaring te bieden. Eten is echt heel erg goed, lekkere gerechten, mooi opgemaakt met verassende details. Bediening is professioneel en fijn met oprechte persoonlijke aandacht. Je kan hier samen heen of met je gezin, het prijsniveau is (te) laag gezien de kwaliteit en aandacht die je hier krijgt!
Alida V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voldeed niet aan onze verwachting. Viel tegen
Truus P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zaterdag 4 februari bij dit restaurant gegeten. De mayonaise bij de bitterballen was verschrikkelijk zuur. Van alle gerechten is de opmaak meer aan besteedt dan aan de smaak. Van het dessert maar 1 hap gegeten, de bal met chocolade. Er staat desserts boven de kaart, maar het is gewoon loei hard ijs. Je krijgt er een mes bij neergelegd, omdat het 'hard' zou kunnen zijn. Een mes die ze ook bij het hoofdgerecht gebruiken bij de lendenbiefstuk, de lendenbiefstuk was overigens matig.
De achtergrondmuziek die op stond was slaapverwekkend, gelukkig heeft de bediening deze voor ons gewijzigd.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben, net als vorige week, uitstekend gegeten.
Verassend is het broodplankje van de zaak
Heel vriendelijk en attent personeel.
Wat heel prettig is, HET ETEN IS HEET!!
Wij komen zeker teug!!
Ans Klumper