Familierestaurant Robin Food

Kuiltjesweg 44 7361 TC Beekbergen Nederland Kaart
31-644193093

Over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Genieten in het bos

Verscholen in de bossen van de Veluwe is Robin Food een geestige toespeling op Robin Hood. En de natuur stopt niet binnen het restaurant: er hangt een levensgrote plaat van bomen aan de muur. De Franse en Italiaanse keuken zijn de inspiratie bron voor de bijzondere gerechten op de kaart. Er worden regelmatig workshops georganiseerd van bierproeven tot koken. Zo wordt een avondje uit voor iedereen een feest.

Meer informatie over restaurant Familierestaurant Robin Food

bus 91 Apeldoorn - Arnhem halte Vossenfarm
  • Kom je met de auto?
    Aan de Kuiltjesweg gaat u bij Topparken naar binnen. U houdt dan rechts aan om bij ons restaurant te komen.

Maandag t/m Woensdag Gesloten

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Roy S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Gezellig, knus, goede service en heerlijk gegeten bij onze nieuwe buren!

Tot snel weer.

Hartelijke groet,

Judith en Roy
Dankjewel voor jullie recensie Judith en Roy! Fijn om te horen dat jullie genoten hebben. We zien jullie graag weer terug.
Charlotte P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening en mooie locatie.
Dankjewel voor je positieve recensie Charlotte! Graag tot ziens bij Robin Food.
Samentha V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Zo veel verschillende smaken. Niet heel goed te vinden wat betreft locatie. Maar eenmaal binnen, fantastisch! Komen er zeker nog eens terug.
Bedankt Samentha en hopelijk tot snel!
Vera N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuk “vive la food” concept, met allerlei kleine voor- en nagerechtjes. Heel erg vriendelijk personeel!
Bedankt Vera! We zien je graag bij ons terug in Beekbergen.

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wauw! Wat een top niveau! Prima eten, prima personeel en een prima prijs. Ik heb een voorgevoel dat ik binnenkort weer aanschuif..... En dan het tafel lampje.......als je iemand van de bediening aan je tafel wil, draai je het lampje om wat dan veranderd van kleur, en weet de bediening dat ze gewenst zijn. Dus geen gewuif en geroep naar het personeel. Hoe simpel kan het zijn? Al met al een geweldige ervaring!
Bedankt Gerard voor de onwijs leuke recensie. Deze delen we graag met ons team!

Team Robin Food uit Beekbergen
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Zeer gezellige avond gehad, met heerlijk eten. Vooral de proeverij van voorgerechten en de proeverij van nagerechten zijn zeer goed bevallen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Goddelijke smaak beleving een proeverij van hoog niveau in zeer gemoedelijke vriendelijke sfeer. Een plek waar de smaak beleving voorop staat. Zeer geschikt voor iedereen die van bijzonder lekker houd.
Bedankt Mirjam! Graag tot snel bij Robin Food.

Leo T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
fantastisch eten fijne bediening goede service leuke locatie
Mgeersema G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Zeer gastvrij. Mooi concept proeverijen. Prachtig opgediend en zeer smakelijk. Top!
Bedankt voor de 3 tienen! Hier doen we het voor!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Super kwaliteit eten en een gezellige bediening en entourage.
Bedankt Hans voor het achterlaten van een recensie en graag tot snel in Beekbergen.
De tafel van John T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Geweldige ontvangst, heerlijk gevarieerd eten en een super service voor een prikkie. Parkeren vereist wat inventiviteit.
Bedankt John voor de prachtige cijfers en de mooie toelichting. Helaas zijn er weinig mogelijkheden wat betreft parkeren in onze omgeving, maar we zijn blij om te horen dat dat de pret niet mocht drukken.

Graag tot de volgende keer.

Henk V.
Geweldig eten. Bijzondere formule met verrassend voorgerecht waar je allerlei smaakexplosies ervaart. Perfect hoofdgerecht en super dessert. En dit alles voor een relatief heel klein prijsje.
Wat een prachtige recensie Henk! We gaan hem delen met ons team!

Robin Food Beekbergen
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima gegeten. De service was vriendelijk en snel. Locatie was een beetje moeilijk te vinden maar daar wordt aan gewerkt. Als ik in de buurt ben zou ik er zeker weer naartoe gaan.
Beste Renee,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie. Helaas zijn erg restricties wat betreft de bewegwijzering, maar we zijn blij om te horen dat je ons restaurant hebt kunnen vinden en hebt genoten van je avond uit.

Graag tot ziens bij Restaurant Robin Food
Krijn N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Via een tip wezen eten bij Robin Food op donderdag 13-09-2018. Deze tip was zeker de moeite waard. Vriendelijk onthaal en een geweldig concept met 10 verschillende voorgerechtjes, keuze uit 2 soepen en hoofdgerecht via de kaart, eveneens 10 verschillende nagerechtjes. Voorgerechtjes prachtig opgemaakt en verrassende smaak combinaties met frisse zuurtjes zonder te overheersen. Hoofdgerechten eveneens prachtig opgemaakt en van prima kwaliteit . Kortom een feest om hier te eten!
Bedankt Krijn voor de mooie woorden! Wat fijn om te horen dat ons restaurant wordt aangeraden in de omgeving. We kijken ernaar uit je nogmaals te zien in Beekbergen.

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Gisteren gegeten bij Robinfood.gezellige oneichting en sfeer,attente en vlotte bediening! Opnaak van devoorgeechtwn en dessert was toppie qua kleur en smaak!chefkoki formeertookof alles naar wens is.contactmet de klanten maakt het familiaal.koertom een aanrader gaan dit verder brengen en komen nog eens terug!
Beste Frank, bedankt voor de mooie recensie! We zijn erg blij om te horen dat je zo lekker uit eten bent geweest bij ons restaurant in Beekbergen. Graag tot snel!

Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Erg vriendelijk personeel! Heerlijk eten!
Bedankt Mirjam! Graag tot snel bij Restaurant Robin Food Beekbergen
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Dit was echt één van de meest verrassende restaurantbezoeken die ik heb meegemaakt! Locatie is op zich wat vreemd, want ze zitten op een bungalowpark. Ze vinden is ook wel een beetje een uitdaging. Maar dan is het echt één groot en heerlijk feest met prachtige gerechten en opgemaakt op een manier waar menig "sterren" restaurant een flinke punt aan kan zuigen. De proeverij voor en de proeverij na is fantastisch en een feest voor het oog. Neem als je in de buurt bent de moeite om dit restaurant te zoeken en te vinden!
Beste Edwin,

Bedankt voor de mooie recensie en uitgebreide toelichting. We nemen de complimenten graag in ontvangst! Hopelijk mogen we je snel weer ontvangen bij ons restaurant in Beekbergen.

Ine D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Geweldige locatie om te eten. Heel erg goed en lekker eten. Mooie gerechten. Prettige en vriendelijke bediening. Mooie locatie. Een plek om zeker terug te komen.
Beste Ine,

Bedankt voor je mooie woorden en score. Hier doen we het voor!

Graag tot een volgende keer.

Groetjes,

Robin Food
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Was fantastisch goed eten leuke ongedwongen sfeer
Was alleen wat moeilijk te vinden er is geen reclamebord of weg bewijzering
Jammer
Beste Dick,

Bedankt voor je recensie. Helaas is het niet mogelijk om de weg naar ons restaurant makkelijk te maken vanwege de gemeente.

Graag tot ziens bij Robin Food!
Dirk-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
In eerste instantie waren we wat verrast door de locatie op een bungalowpark. Maar eenmaal binnen was het een net ingericht restaurant en werden we hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Het eten was erg goed en duidelijk met veel zorg bereid. Iedereen was het er over eens dat we hier zeker nog eens zullen terugkomen.
Beste Dirk-Jan,

We snappen dat het onze ligging even wennen was. Fijn om te horen dat jullie wel genoten hebben. We zien jullie graag nog een keer terug!

Tot ziens,

Robin Food