Familierestaurant Robin Food

Kuiltjesweg 44 7361 TC Beekbergen Nederland Kaart
31-644193093

Over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Genieten in het bos

Verscholen in de bossen van de Veluwe is Robin Food een geestige toespeling op Robin Hood. En de natuur stopt niet binnen het restaurant: er hangt een levensgrote plaat van bomen aan de muur. De Franse en Italiaanse keuken zijn de inspiratie bron voor de bijzondere gerechten op de kaart. Er worden regelmatig workshops georganiseerd van bierproeven tot koken. Zo wordt een avondje uit voor iedereen een feest.

Meer informatie over restaurant Familierestaurant Robin Food

Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Nieuw concept, halve zelfbediening. Niet ons idee van prettig uit eten. Organisatorisch was het een puinhoop. Lang gewacht op het eerste drankje. Lang gewacht op het broodplankje. Het brood was uitgedroogd. Waarschijnlijk te lang van te voren klaargezet. Etentje aan het begin afgebroken en weggegaan. We snappen dat de omstandigheden het restaurant ertoe dwongen anders te gaan werken, maar deze uitwerking is wat ons betreft zeker geen goede keuze.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten, prima geholpen, gezellig gekletst. Prima sfeer. In eerste instantie dachten we "waar kimen we nu terecht" maar het bleek een absolute aanrader te zijn.
YmkeGH .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Verrassend lekker gegeten met veel aandacht voor het oog! Kinderen (van 2 en 4) hebben zich goed vermaakt in de speelkamer.

Wel wat lastig te vinden, een bord op de Arnhemseweg of een iets duidelijkere omschrijving op de site zou handig zijn.
kvg1965 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het restaurant is wat lastig te vinden, maar de kwaliteit is goed en de porties zijn royaal. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Jolande H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant! Het was voor zowel de uiterlijke als de innerlijke mens een feestje om hier te eten. De locatie was verrassend, het interieur aangenaam, de bediening heel erg vriendelijk. Het eten was een lust voor het oog maar zeker ook voor de smaakpapillen en voortreffelijk van kwaliteit. We zijn hier op vakantie en vinden het dan ook jammer dat dit restaurant te ver rijden is vanuit onze woonplaats. Zijn we weer eens in de buurt zullen we zeker opnieuw eten. Zeer aan te bevelen!
C G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Vandaag mogen genieten van een heerlijke paasbrunch. Wat was het lekker en uitstekend verzorgd, prachtig opgemaakte schalen en veel verschillende soorten broodjes. Echt zulke aardige succesvolle mensen verdienen respect en waardering. Zoveel belangstelling voor de gasten. Vandaag zelfs niet alleen voor de kinderen een mooi cadeautje maar ook voor de grote (volwassen) iets bijzonders. Wat? nee dat verklappen we niet. Lekker gaan genieten van al het lekkers wat hier bereid wordt en dan misschien bij een volgende brunch ook verrast worden. Peter, Marjolein en de rest van dit geweldige team nogmaals hartelijk bedankt!
Mariken V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten mooi opgemaakt. Kinderen konden ook voldoende spelen. Echt een verrassing op een bungalowpark.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Alle gerechten smaken zoals ze eruit zien. In één woord PRACHTIG!!!

Daarbij ook een ontzettend goede prijs kwaliteit verhouding.
hansdriessen .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Een heel goed familie restaurant bent u er nog niet geweest dan heeft u wat gemist een dikke 10 heel goed eten een feest op het bord een goede kok gezellige bediening dus ga snel
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, de borden zijn prachtig opgemaakt. Een aanrader.
nl.hoogduin .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Wat een mooie ervaring! Zoveel gastvrijheid en passie voor het vak verwacht je niet in een campingrestaurant. Robin Food is gezellig ingericht, heeft een terras en de gerechten worden opgediend als in een sterrenrestaurant. De bediening is erg vriendelijk. Niets is teveel, de kok regelde zelfs een glas versgeperst druivensap voor zijn gast. Vooraf is er heerlijk en gevarieerd brood met originele tapenade, oa. van aubergine. De tomatensoep is rijk gevuld en perfect gekruid. Er werd een uitstekende Spaanse rode wijn geschonken. De standaard saté is een royale portie mals varkensvlees, heerlijk gekruid en ruim voorzien van bijgerechten en partjes gebakken aardappel in de schil. De salade werd geserveerd niet alleen met verse tomaten en komkommer, maar ook met verse bosvruchten. Voor het dessert hadden we helaas geen plek meer, maar ook de koffie was prima. De rekening viel ons erg mee. Helaas is een 10 het hoogste cijfer... Kortom een echte aanrader!
nicoline E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
ontzettend vriendelijk ontvangen in een gezellige behagelijk entourage. de tapas plank vooraf met heerlijk vers brood (wit en bruin) was voorzien van heerlijke tapenade aoili en boter. de borden mooi opgemaakt (werkelijk een feestje voor het oog) en daarna een streling voor de tong, zo heerlijk. prijs/kwaliteit zeer goed. wij vroegen om een glaasje water bij de wijn en de aller aardigste vrouw vertelde dat het standaard is dat er karaffen water worden geserveerd. echt top. dit restaurant zeker een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, onverwacht goed in deze omgeving (restaurant op huisjespark).
Erg vriendelijke en persoonlijke bediening.
Lous V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij Peter en de anderen van het team. Eerlijke producten , vol smaak en prachtig gepresenteerd. Een genot voor alle zintuigen!
Jkl .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
De naam gaf dat we iets sceptisch waren, net als de locatie, midden op de camping. Bij binnenkomst werden we al aangenaam verrast door het nette stijlvolle interieur. Er was nog een tafeltje vrij, maar door de drukte zou het iets langer kunnen duren.
Al snel kwam een mooi plankje met lekker brood en diverse smeerseltjes. Prima. Het duurt idd even maar dat wisten we. De voorgerechten carpacio en makreel zijn prima klaargemaakt. Ook de wens om de dressing apart te serveren is geen probleem.
De hoofdgerechten, spareribs en en varkenshaasje bombay zijn voldoende en lekker van smaak. De bediening is alert, attent en spontaan. De chef komt elke tafel langs om persoonlijk te horen of het gesmaakt heeft. Duidelijk iemand die trots is op zijn werk en terecht.

De nagerechten slaan we over omdat we vermoeden dat dit het betere kant en klaar werk is. Jammer, aangezien de andere gerechten welliswaar eenvoudig zijn maar goed klaar gemaakt waardoor het gewoon genieten is. Alle gerechten zijn schitterend opgemaakt, soms iets te.

Al met al, zijn we aangenaam verrast, ook door de schappelijke rekening, waarop we het brood en de karaf water niet terugvinden,. Ook niet vanzelfsprekend, wel fijn.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Prachtige opmaak van de gerechten.
Geweldig klaar gemaakt, kortom een herhaling waard
11157Carla .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk onze verjaardag van Marian gevierd. Met 6 personen hebben we heerlijk van de kaart kunnen kiezen en hebben werkelijk genoten. Zeer vriendelijk, correct personeel. Deskundig en allert. Informeel restaurant met topkwaliteit. Marian kreeg ook nog een presentje mee naar huis en was in haar nopjes. Kortom, zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar. Bedankt Team Robin Food en tot snel!
Ruby M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Met mijn familie, met 2 kleine kinderen hier gegeten met bonnetje 2e 3 gangenmenu gratis. Vriendelijk bedienen. Fijne speelhoek voor de kinderen. Wij hebben lekker gegeten en portie zijn groot!
Zal heel fijn in de zomer zijn als buiten een heel fijne speeltuin voor de kinderen is.
Erg een aanrader.
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het eten was echt voortreffelijk!! De kok is geweldig! Bediening super! Helemaal top! We hebben een fijne avond gehad in dit restaurant