Familierestaurant Robin Food

Kuiltjesweg 44 7361 TC Beekbergen Nederland Kaart
31-644193093

Over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Genieten in het bos

Verscholen in de bossen van de Veluwe is Robin Food een geestige toespeling op Robin Hood. En de natuur stopt niet binnen het restaurant: er hangt een levensgrote plaat van bomen aan de muur. De Franse en Italiaanse keuken zijn de inspiratie bron voor de bijzondere gerechten op de kaart. Er worden regelmatig workshops georganiseerd van bierproeven tot koken. Zo wordt een avondje uit voor iedereen een feest.

Meer informatie over restaurant Familierestaurant Robin Food

bus 91 Apeldoorn - Arnhem halte Vossenfarm

Maandag & Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m vrijdag 16:00 - 22:30
Zaterdag & zondag 14:00 - 22:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lous V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij Peter en de anderen van het team. Eerlijke producten , vol smaak en prachtig gepresenteerd. Een genot voor alle zintuigen!
Jkl .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
De naam gaf dat we iets sceptisch waren, net als de locatie, midden op de camping. Bij binnenkomst werden we al aangenaam verrast door het nette stijlvolle interieur. Er was nog een tafeltje vrij, maar door de drukte zou het iets langer kunnen duren.
Al snel kwam een mooi plankje met lekker brood en diverse smeerseltjes. Prima. Het duurt idd even maar dat wisten we. De voorgerechten carpacio en makreel zijn prima klaargemaakt. Ook de wens om de dressing apart te serveren is geen probleem.
De hoofdgerechten, spareribs en en varkenshaasje bombay zijn voldoende en lekker van smaak. De bediening is alert, attent en spontaan. De chef komt elke tafel langs om persoonlijk te horen of het gesmaakt heeft. Duidelijk iemand die trots is op zijn werk en terecht.

De nagerechten slaan we over omdat we vermoeden dat dit het betere kant en klaar werk is. Jammer, aangezien de andere gerechten welliswaar eenvoudig zijn maar goed klaar gemaakt waardoor het gewoon genieten is. Alle gerechten zijn schitterend opgemaakt, soms iets te.

Al met al, zijn we aangenaam verrast, ook door de schappelijke rekening, waarop we het brood en de karaf water niet terugvinden,. Ook niet vanzelfsprekend, wel fijn.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Prachtige opmaak van de gerechten.
Geweldig klaar gemaakt, kortom een herhaling waard
11157Carla .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk onze verjaardag van Marian gevierd. Met 6 personen hebben we heerlijk van de kaart kunnen kiezen en hebben werkelijk genoten. Zeer vriendelijk, correct personeel. Deskundig en allert. Informeel restaurant met topkwaliteit. Marian kreeg ook nog een presentje mee naar huis en was in haar nopjes. Kortom, zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar. Bedankt Team Robin Food en tot snel!
Ruby M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Met mijn familie, met 2 kleine kinderen hier gegeten met bonnetje 2e 3 gangenmenu gratis. Vriendelijk bedienen. Fijne speelhoek voor de kinderen. Wij hebben lekker gegeten en portie zijn groot!
Zal heel fijn in de zomer zijn als buiten een heel fijne speeltuin voor de kinderen is.
Erg een aanrader.
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het eten was echt voortreffelijk!! De kok is geweldig! Bediening super! Helemaal top! We hebben een fijne avond gehad in dit restaurant
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gezellig, hartelijk, gastvrij. Tweede keer in korte tijd. Lekker gegeten. Een van de hoogtepunten van onze vakantie. We hopen in de toekomst nog een keer terug te komen.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Werkelijk een top restaurant. Alles lijkt te kloppen en doordacht te zijn met als doel gasten een fijne ervaring te bieden. Eten is echt heel erg goed, lekkere gerechten, mooi opgemaakt met verassende details. Bediening is professioneel en fijn met oprechte persoonlijke aandacht. Je kan hier samen heen of met je gezin, het prijsniveau is (te) laag gezien de kwaliteit en aandacht die je hier krijgt!
Alida V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voldeed niet aan onze verwachting. Viel tegen
Truus P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zaterdag 4 februari bij dit restaurant gegeten. De mayonaise bij de bitterballen was verschrikkelijk zuur. Van alle gerechten is de opmaak meer aan besteedt dan aan de smaak. Van het dessert maar 1 hap gegeten, de bal met chocolade. Er staat desserts boven de kaart, maar het is gewoon loei hard ijs. Je krijgt er een mes bij neergelegd, omdat het 'hard' zou kunnen zijn. Een mes die ze ook bij het hoofdgerecht gebruiken bij de lendenbiefstuk, de lendenbiefstuk was overigens matig.
De achtergrondmuziek die op stond was slaapverwekkend, gelukkig heeft de bediening deze voor ons gewijzigd.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben, net als vorige week, uitstekend gegeten.
Verassend is het broodplankje van de zaak
Heel vriendelijk en attent personeel.
Wat heel prettig is, HET ETEN IS HEET!!
Wij komen zeker teug!!
Ans Klumper
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Robin Food met mijn vrouw en mijn zus met haar man. Een zeer prettige ontvangst en goede sfeer met uitleg over het menu en de kok kwam persoonlijk langs om te vragen naar onze bevindingen die unaniem uitstekend waren, zeker de moeite waart hier een keer te gaan eten.
Janneke R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten samen met onze kinderen. De bediening was zeer vriendelijk. We misten het kinderijsje op de kaart, dat zou het completer hebben gemaakt. Zeker een aanrader dit restaurant.
Ciska V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben genoten van alles! Het eten was heerlijk en alles werd prachtig opgediend. De ontvangst, de bediening en eigenlijk was alles prima. Je verwacht niet dat op die locatie zo'n klasse restaurant is gevestigd. Dit was voor ons de eerste keer Robin Food maar zeker niet de laatste!!
b.janssen2 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij vinden het absoluut een aanrader, heerlijk gegeten en heel vriendelijk geholpen. Wij moesten wel even moeite doen om het restaurant te vinden.
Sjonnie .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Borden prachtig mooi opgemaakt! Echt met aandacht verzorgd. Echter qua smaak bleef het wat achter gezien de verwachting die dit schepte.

Carpaccio moest het qua smaak vooral hebben van de garnering. Hoofdgerechten vlees en vis prima klaargemaakt, helaas waren de sauzen wat vlak qua smaak. Toetje smaakte daarentegen weer prima!

Al met al wel redelijk gegeten, maar niet zo bijzonder om op korte termijn voor terug te komen.
Lieveheersbeest G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het was heerlijk!. Gerechten die qua smaak passend waren, goede hoeveelheden, vers, heet opgediend, afwisselende kaart, ook gerechten die niet standaard zijn. Bij de decoratie werd er veel gebruik gemaakt van verse bosvruchten. Alleen jammer dat de verse basilicum op ieder gerecht terug kwam (paste niet bij elk gerecht).
Het interieur is smaakvol. Alleen qua temperatuur wat aan de koude kant.
lamf1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Hier gegeten via de AH-restaurant spaaractie. We konden uit de hele kaart kiezen. Het eten was goed. Eerst een broodplankje, vooraf de risotto met gamba's, als hoofdgerecht de oerkluif (heerlijk mals) en als nagerecht het grand dessert. Zeer vriendelijk personeel. Jas wordt bij binnenkomst aangenomen, karafje water bij de wijn zonder dat je er om hoeft te vragen, speelkamer voor de kinderen, sfeervol ingericht restaurant. Ik beveel dit restaurant van harte aan. Jammer dat we niet in de buurt wonen....
essadam .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten, Robin Food is een echte aanrader! We komen hier vaker terug, keurige bediening en je merkt dat de kok (eigenaar) plezier in zijn werk heeft.
Roos P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gisteravond hier een heerlijk 3 gangen diner gegeten met een AH restaurantactie kaart. Bijzonder lekker eten voor een redelijke prijs. Standaard gerechten op een vernieuwde manier gepresenteerd. Kok kwam langs om te vragen of alles naar wens was geweest.