Familierestaurant Robin Food

Kuiltjesweg 44 7361 TC Beekbergen Nederland Kaart
31-644193093

Over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Genieten in het bos

Verscholen in de bossen van de Veluwe is Robin Food een geestige toespeling op Robin Hood. En de natuur stopt niet binnen het restaurant: er hangt een levensgrote plaat van bomen aan de muur. De Franse en Italiaanse keuken zijn de inspiratie bron voor de bijzondere gerechten op de kaart. Er worden regelmatig workshops georganiseerd van bierproeven tot koken. Zo wordt een avondje uit voor iedereen een feest.

Meer informatie over restaurant Familierestaurant Robin Food

9,2

Jouw recensie over het restaurant Familierestaurant Robin Food

anna J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij waren er voor de tweede keer en hebben weer super lekker gegeten.Vriedelijke bediening.
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eten op geweldig niveau met uitstekende bediening. Wat een top avond hebben wij gehad.
Rona P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuk concept.
Prima kok.
Voor mij een eenmalig iets,graag zelf iets meer keuze.
Goede maaltijd voor een mooie prijs.
Mooie locatie, alleen beetje moeite met het vinden.
Rona P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuk concept om een keer te proberen.
Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.
Toch graag zelf meer keuzes kunnen maken.
Wel een prima kok.
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gastvrije ontvangst en bediening. Gezellig ingericht. Proeverij als vooraf en als nagerecht zien er erg fraai uit met voor ieder wat wils. Lekker hoofdgerecht. Hoeveelheden waren voor ons te groot en waarschijnlijk prima voor grote eters met stevige trek. Onbegrijpelijk dat dat kan voor dat geld.
bwijngaards W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Opnieuw familie uitgenodigd voor een bezoek aan Robin Food.
Met een avondje uit eten maak je mensen blij, een gemoedelijke gezellige sfeer en de maaltijd eens onverwacht anders geserveerd.
De presentatie van de voorgerechtjes is heel bijzonder, net als de rest van de maaltijd.
Ondanks de bijzondere presentatie en goede kwaliteit kost hier een avondje uit niet duur.
Titia L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk eten en heel vriendelijke bediening. Fijne formule met veel variatie en ook nog heel betaalbaar. Helaas te veel om allemaal op te eten. Een aanrader dus!
Joor V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat een lieve en gastvrije mensen! We hebben heerlijk gegeten!
We komen zeker nog een keertje terug.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het personeel is allervriendelijkst en de eigenaar/ kok komt ook regelmatig aan tafel en komt zeer vriendelijk over, en de liefde om te koken ziet en hoort men in zijn uitleg over wat op tafel is gezet. Het eten zelf is een feest, mooie producten en een lust voor het oog. Ook aan kinderen word aandacht besteed, waardoor ook zij een leuke avond hebben. Minpunt is dat het lastig te vinden is, maar als wij weer in de buurt zijn gaan wij hier zeker naar terug.
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben buitengewoon genoten van het verrassende viergangen menu. Zeldzaam goed, mooi opgemaakt, rijk aan variatie, super van smaak.
Joëlle J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heel gezellig restaurant met erg goede service en super kwaliteit eten. Wat lastiger te vinden doordat het op een bungalowpark zit maar het is de moeite meer dan waard om er naartoe te gaan.
Arnout V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wat een heerlijk restaurant. Je wordt hier vriendelijk onthaald en krijgt echt goed eten voor de zachte prijs die je betaald. Top.
Lya H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lepels op plank erbij leggen, niet prettig om met de lepel waarvan je eet uit de glazen te scheppen, omdat iedereen wil proeven. Dit is een tip hoor
Margret N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het was fantastisch wij waren allemaal zeer verrast over het heerlijke diner en de bediening was heel vriendelijk kan ik in ieder geval verder aanbevelen ????????
Erna L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het voor- en nagerecht waren voortreffelijk. Het hoofdgerecht was een beetje flauw. Verder heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Beetje moeilijk te vinden.
Ideke R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
prima eetgelegenheid hadden we al via internet vernomen en dit klopt ook!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gister heerlijk gegeten in dit restaurant. De bediening is uit de kunst, zo gezellig. Toen ik vertelde dat ik een maagband had en vroeg of ik de rest van mijn eten mee kon krijgen werd er heel spontaan gereageerd en de kok kwam het zelf aan tafel brengen. Was zelfs nog wat aangevuld! Gaan we zeker nog eens naar toe!
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Tijdens onze vakantie afgelopen 2 weken 2 keer geweest. Leuk concept met proeverijtje van voor- en nagerechten met een a la carré hoofdgerecht. De zeebrasem was goed en de lendebiefstuk was geweldig. Veel aandacht ook voor een mooie opmaak van de borden met eetbare bloemen en (iets te veel) fruit. Het volledige menu is wel een flinke hoeveelheid. De service is zeer vriendelijk en goed. Kortom goede prijs-kwaliteitverhouding en een fijne sfeer!
John R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
De porties waren te groot. Na het voorgerecht was er weinig ruimte meer voor het hoofdgerecht. De kwaliteit van de wijnen vond ik matig (vooral rood).
L. S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Onovertroffen prijs-kwaliteitverhouding. Zeer goed gastheerschap. Grote porties en smaakvol.
Alleen de bewegwijzering laat te wensen over. Sterke aanrader.