Familierestaurant Robin Food

Kuiltjesweg 44 7361 TC Beekbergen Nederland Kaart
31-644193093

Over restaurant Familierestaurant Robin Food

Genieten in het bos

Verscholen in de bossen van de Veluwe is Robin Food een geestige toespeling op Robin Hood. En de natuur stopt niet binnen het restaurant: er hangt een levensgrote plaat van bomen aan de muur. De Franse en Italiaanse keuken zijn de inspiratie bron voor de bijzondere gerechten op de kaart. Er worden regelmatig workshops georganiseerd van bierproeven tot koken. Zo wordt een avondje uit voor iedereen een feest.

Meer informatie over restaurant Familierestaurant Robin Food

Evanengelenhoven@gmail.com V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het begon al heel mooi, toen de deur voor ons werd opengedaan, zei ik heel galant tegen de jonge dame na u, maar zij hield juist de deur voor ons open. Dat was een leuke binnenkomer. We waren met 6 personen en kregen gezellig een ronde tafel toegewezen. Het eerste drankje hadden we vlot te pakken van de erg vriendelijke bediensters. We hadden voordeelbonnen van de AH, maar mochten gewoon van de kaart kiezen. Het voorgerecht was erg lekker en mooi opgemaakt. Daarna kregen de heren een oerkluif en de dames 2x zalm en 1 x garnalen opgediend. De gerechten werden weer fantastisch opgediend. De oerkluif was geweldig lekker en we konden hem amper op. De toetjes waren heel mooi opgemaakt en erg fijn van smaak. Wat hebben we gesmuld en zijn dan ook unaniem van mening dat dit een geweldig restaurant is. We gaan Robin Food zeker in onze vriendenkring adviseren.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hartelijke ontvangst en sfeervolle inrichting. Je mag van de hele kaart met heerlijke gerechten kiezen en dat is een voordeel. Borden worden prachtig opgemaakt met ruime porties en het smaakt allemaal even lekker. Wij hadden o.a. haas als hoofgerecht en een prachtige bal koffie-ijs . Kortom een aanrader!
Oehtvandijk .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gezellige uitstraling met vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Deze kwaliteit verwachte wij niet op een bungalowpark.
G S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Restaurant bevindt zich op een vakantiepark. Leuke plek. Gerechten zijn wat eenvoudig maar goed. Hertenbiefstuk was heerlijk, evenals de tiramisu - echt een aanrader.
Huizingj .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het restaurant was bijna niet te vinden. Het zou fijn zijn als het beter wordt aangegeven (het blijkt uiteindelijk op een vakantiepark te zitten). Het voorgerecht en hoofdgerecht waren prima, het desert iets tegenvallend. De bediening is vriendelijk en vlot. Dat was erg prettig, geen ellenlange tijden tusssen de maaltijden, voor ons precies goed.
Al met al een leuk restaurantje om te eten, als je het gevonden hebt. Het was prima, maar niet zo bijzonder dat we er op korte termijn nog eens heen willen.
Evelien D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten was heerlijk en heel goed verzorgd. Ik had de biefstuk en die was supermals. Dat heb ik in andere restaurants wel eens anders meegemaakt. Wij zijn best flinke eters, maar het was zo veel, dat ik de helft van mijn toetje moest laten staan. Het personeel is erg vriendelijk en komt regelmatig vragen of alles naar wens is. Misschien wel iets te vaak. Zelfs de kok komt even langs, wat dan ook wel weer leuk is. Door het lampje op tafel, die rood kleurt als je hem omdraait, hoef je nooit lang te wachten om b.v drinken bij te bestellen. De locatie is wel lastig te vinden. Wij komen zeker nog eens terug.
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was een prettige gelegenheid om te eten. In het bijzonder de opmaak van de borden was heel apart. Op de kaart is veel keus voor ieder wat wils.
Stella V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! We komen zeker weer terug.
Hans.roemer .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Een restaurant om zeker terug te komen. Personeel heel attent en hield allesgoed in de gaten. Heel bijzonder vond ik dat de kok een rondje deed langs alle tafels. Dat toont zeker de betrokkenheid.
Hansbakker41 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening, mooi opgemaakte borden en zeker voor herhaling vatbaar. Ook prettig dat we uit de hele kaart konden kiezen.
Gerrianne V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten, grootte porties meer dan voldoende, vriendelijk en behulpzaam personeel. Een restaurant om weer terug te komen.
Kaatjah .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was overvloedig, vooral smikkelplank, dat maakt het niet direct lekker. De biefstuk smaakte mat, had vooral te maken met de saus. Personeel op de hoogte gebracht. Het eten was het allemaal "net niet."
Atie B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Voor de tweede maal hier gegeten. Hier moet u echt een keer gegeten hebben. Restaurant onderscheid zich echt van andere restaurants in de omgeving. Zeer vriendelijke bediening ook. Kok komt zelf ook even aan je tafel. Borden worden heel mooi opgemaakt en het eten smaakt echt fantastisch. Speciale kinderhoek waar de kinderen heerlijk kunnen spelen en als je naar huis gaat mogen de kinderen zelfs nog een kadootje uit de schatkist kiezen. Komen zeker weer terug, want wij vinden het waanzinnig goed.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Er heerst een gemoedelijke sfeer, het personeel is vriendelijk en het eten voortreffelijk!
De opgemaakte borden zijn een lust voor het oog.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gister hier metvrienden gegeten en hun ook laten kennis maken.met AH actie hetzelfde kunnen bestellen als als je a la carte eer.super lekker.goed geserveerd en mooie opgemaakte borden en vriendelijke bediening. Gezellige inruchting straalt rust en sfeer uit.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben lekker en gezellig gegeten bij Robin Food. De gerechten waren smakelijk en leuk opgemaakt. Een leuke kennismaking dank zij de AH-actie. De bediening was vriendelijk. Een plekje om nog eens terug te keren.