Familierestaurant Robin Food

Kuiltjesweg 44 7361 TC Beekbergen Nederland Kaart
31-644193093

Over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Genieten in het bos

Verscholen in de bossen van de Veluwe is Robin Food een geestige toespeling op Robin Hood. En de natuur stopt niet binnen het restaurant: er hangt een levensgrote plaat van bomen aan de muur. De Franse en Italiaanse keuken zijn de inspiratie bron voor de bijzondere gerechten op de kaart. Er worden regelmatig workshops georganiseerd van bierproeven tot koken. Zo wordt een avondje uit voor iedereen een feest.

Meer informatie over restaurant Familierestaurant Robin Food

9,4

Jouw recensie over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Mario L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Moeilijk vindbaar en weinig parkeerruimte. Maar binnen gemoedelijk en sfeervol.
Menukeuze erg verrassend.
Eerst een proeverij van verschillende koude starters, dan keuze uit 2 soepen, hoofdgerecht na keuze en als nagerecht weer een proeverij van verschillende desserts.
Via een lampje aandacht van personeel vragen voor bv een drankje of het uitserveren van volgende gang is een goede vondst.
chaninespaans .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Er is een systeem dat je een lampje moet draaien wanneer je wil dat de volgende gang word uitgeserveerd en dit was voor ons niet duidelijk uitgelegd. Ik vond persoonlijk de toiletten niet netjes. Deze waren niet in verhouding met de aanblik van het restaurant. Tevens is het restaurant moeilijk vindbaar als je niet bekend bent met het gegeven dat het op een vakantie park staat.
jan J.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
het restaurant heeft een verrassende ligging. Met ons vieren werden wij gastvrij onthaald. We hadden een tafel aan het raam met uitzicht over het park met speeltuintje en zwembad. De bediening bracht ons goed op de hoogte van het concept. Het eten was verrassend. We wilden het liefst van alle gerechtjes proeven en deden dat ook. Er was keuze uit kippen- en kerriesoep (heerlijk). Het hoofdgerecht (eendenborst en asperges met zalm) zagen er mooi opgemaakt uit en smaakten prima. Tot slot de grote verscheidenheid aan toetjes; allemaal erg lekker. We hebben deze avond, na een flinke fietstocht over de Veluwe, genoten en komen graag nog eens terug!
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zeer vriendelijk, verrassend lekker. Niet duur. Gelukkig hadden we gehord dat je echt door moet rijden anders waren we al omgekeerd maar rij vooral door. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zowel voor de kinderen als ouders heerlijk eten. Een bord aan de weg zal wel een goed idee zijn zodat je weet dat je echt goed zit.
Lotte J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We hebben een heerlijke avond gehad! Het eten was verrassend en de bediening erg vriendelijk. Een echte aanrader. Het was onze wandeling zeker waard.
Marije L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het was een zeer aangename verassing op een onverwachte plek!
Het eten was zeer waardig voor de prijs en de kinderen hebben zich heel goed vermaakt in de speeltuin en speelkamer. Een echte aanrader!
martenskroon .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Super gezellige mensen, lekker eten met veel verschillende smaken, heel geschikt voor een hele avond uit!!!
Je moet wel weten dat het op een camping is dan vond je het restaurant sneller.
Marleen T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Echt een top restaurant, heerlijk eten, fijne sfeer.
B. B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Het was even zoeken, maar dan heb je ook wat. We werden vriendelijk ontvangen. Het diner was een grote verrassing. Heel veel verschillende hapjes en erg lekker klaargemaakt. De prijs-kwaliteitverhouding was gunstig.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Discutabele eerste indruk (locatie is op een huisjespark) MEER dan GOED gemaakt door de kwaliteit van het eten en de service van het personeel. Een blijvertje!
IJbe R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Keurige, informele en toch professionele bedienig. Met name de voor- en nagerechten waren verrassend en erg lekker. Het hoofdgerecht was zowel voor de vegetariërs als de vleeseters uitstekend.
Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Met drie kleine kinderen hier gegeten. Erg goede service. Lekker eten. Voorgerechtjes geserveerd op een plankje, allemaal even smaakvol. Hoofdgerecht precies op maat met ruim voldoende verse groenten. Dessert net als de groenten geserveerd op een plankje. Al met al zeer geslaagd.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zeer goed restaurant met een goede prijs/kwaliteits verhouding PROFICIAT
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wat een geweldig team en het eten super en voor die prijs .
Heb in veel duurde restaurants gegeten , maar die konden hier niet aan tippen .
In een woord voortreffelijk .
ronald N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eten is zeer goed en mensen hebben passie voor het vak!
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima prijs-kwaliteit verhouding, uitstekende sfeer. Vriendelijke en attente bediening
Met groep van 8 volwassenen en 2 kinderen gegeten.
Robert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lastig te vinden maar dat is eigenlijk maar goed ook. Heerlijk eten, asperges half maart terwijl de vorst nog in de grond zit, hier blijkt de passie van de kok (die persoonlijk aan tafel verschijnt). Zeer correcte - mag wat ons betreft wat losser maar wij zijn dan ook Brabanders - bediening. Aanrader.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
We werden gastvrij ontvangen.De bediening was vriendelijk en vlot. Het eten was een echt feestje ,heel bijzonder gegarneerd en super lekker. Echt een aanrader.
Nelske G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Hartelijke ontvangst, vriendelijk en gezellig personeel. Heldere uitleg bij de schotels.
D.M S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk eten dat met verse producten is klaar gemaakt. Het eten is met liefde bereidt.
vriendelijk personeel. zeker een aanrader!