Familierestaurant Robin Food

Kuiltjesweg 44 7361 TC Beekbergen Nederland Kaart
31-644193093

Over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Genieten in het bos

Verscholen in de bossen van de Veluwe is Robin Food een geestige toespeling op Robin Hood. En de natuur stopt niet binnen het restaurant: er hangt een levensgrote plaat van bomen aan de muur. De Franse en Italiaanse keuken zijn de inspiratie bron voor de bijzondere gerechten op de kaart. Er worden regelmatig workshops georganiseerd van bierproeven tot koken. Zo wordt een avondje uit voor iedereen een feest.

Meer informatie over restaurant Familierestaurant Robin Food

9,1

Jouw recensie over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Ideke R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
prima eetgelegenheid hadden we al via internet vernomen en dit klopt ook!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gister heerlijk gegeten in dit restaurant. De bediening is uit de kunst, zo gezellig. Toen ik vertelde dat ik een maagband had en vroeg of ik de rest van mijn eten mee kon krijgen werd er heel spontaan gereageerd en de kok kwam het zelf aan tafel brengen. Was zelfs nog wat aangevuld! Gaan we zeker nog eens naar toe!
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Tijdens onze vakantie afgelopen 2 weken 2 keer geweest. Leuk concept met proeverijtje van voor- en nagerechten met een a la carré hoofdgerecht. De zeebrasem was goed en de lendebiefstuk was geweldig. Veel aandacht ook voor een mooie opmaak van de borden met eetbare bloemen en (iets te veel) fruit. Het volledige menu is wel een flinke hoeveelheid. De service is zeer vriendelijk en goed. Kortom goede prijs-kwaliteitverhouding en een fijne sfeer!
John R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
De porties waren te groot. Na het voorgerecht was er weinig ruimte meer voor het hoofdgerecht. De kwaliteit van de wijnen vond ik matig (vooral rood).
L. S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Onovertroffen prijs-kwaliteitverhouding. Zeer goed gastheerschap. Grote porties en smaakvol.
Alleen de bewegwijzering laat te wensen over. Sterke aanrader.
Lieneke U.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten en aangenaam verrast. Leuke formule met zowel bij het voor als nagerecht kleine proeverijtjes. Leuke bediening, veel aandacht voor onze vegetarische gast die een eigen plankje kreeg. Mooi stuk vlees als hoofdgerecht. Goede ervaring.

Tip: serveer de friet apart en verander op al jullie mailing het adres naar arnhemseweg ipv kuiltjesweg.
Lidewij C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Geweldig gegeten! Heel leuk consept en het eten was met veel zorg gemaakt. Heerlijk vers en zag er mooi uit. De kok kwam zelfs aan tafel om het toetje te brengen. Echt een aanrader!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Super lekker gegeten met een fijne bediening!!
Frank N.
Heerlijk gegeten
Tamara W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vandaag voor het eerst hier gegeten met 2 volwassenen en onze zoon van 1,5 jr. De mensen die hier werken zijn super lief en gastvrij. Zelfs de kok kwam nog even langs onze tafel. We werden zo in de watten gelegd. En het eten is fantastisch. Vers, lekker en alles in overvloed. En dat alles ook nog heel betaalbaar. Enorm onder de indruk van dit restaurant. Wij komen snel terug!
Tamara W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vandaag voor het eerst hier gegeten met 2 volwassenen en onze zoon van 1,5 jr. De mensen die hier werken zijn super lief en gastvrij. Zelfs de kok kwam nog even langs onze tafel. We werden zo in de watten gelegd. En het eten is fantastisch. Vers, lekker en alles in overvloed. En dat alles ook nog heel betaalbaar. Wij komen snel terug!
Ella R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten!!!!
Een echte aanrader!!
Prachtig opgemaakte borden, heerlijke smaken.
Al het personeel top!
De kok kwam zelfs aan tafel om te vragen hoe het smaakte!
Trots op dit restaurant.
We komen zeker terug!
wytske B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker ongestoord eten met voldoende afleiding voor de kids. Super vriendelijke bediening en eten was erg goed en meer dan voldoende.
Jenneke S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heel gezellig allemaal, lekker eten voor een relatief lage prijs.
Wij gaan zeker nog eens.
Inge G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Toprestaurant! Een schot in de roos!

Heerlijk gegeten met lieve bediening en kok. Onze voedselintoleranties waren geen enkel probleem. Borden zijn prachtig opgemaakt! Zeer kindvriendelijk! Een echte aanrader!
(Ik plaats nooit recensies, maar dit restaurant is echt top, dus dat moest ik even delen!)
Henry V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Ingang van de camping waar het restaurant op staat is verplaatst naar de Arnhemseweg ipv de Kuiltjesweg.
Ellie B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben ontzettend lekker gegeten in dit restaurant! Alles was heerlijk het zag er prachtig uit. Ook het personeel is bijzonder vriendelijk. Een echte aanrader. Een opmerking: het is een ware crime om het restaurant te vinden, ook met TomTom. Beter zou zijn als vanaf de Arnhemseweg het restaurant wordt aangegeven. Je moet zijn op recreatiepark Beekbergen, dan kom je er wel.
Divk S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wat een leuk restaurant, men heeft een nieuw concept wat ons goed beviel. Het was wel even zoeken maar dat was het uiteindelijk dubbel en swars waard.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heel attente vriendelijke bediening.
Eten volgens een nieuw concept.
Voor het eerst in tijden weer eens echt lekker gegeten, tegen eigenlijk een te lage prijs voor het gebodene.
Kortom een aanrader.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
onderweg altijd even de app van Iens gebruiken :-). Zodoende weer een verrassing om te eten bij dit restaurant. Enorm gedreven mensen. Super klantvriendelijk en ook erg klantgericht. Hier kunnen veel restaurants een voorbeeld aannemen. Eén tip: herkenbaar bord bij de weg/afslag. Verder heerlijke gerechten. Mooie duidelijke menukaart. Aanrader.