Familierestaurant Robin Food

Kuiltjesweg 44 7361 TC Beekbergen Nederland Kaart
31-644193093

Over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Genieten in het bos

Verscholen in de bossen van de Veluwe is Robin Food een geestige toespeling op Robin Hood. En de natuur stopt niet binnen het restaurant: er hangt een levensgrote plaat van bomen aan de muur. De Franse en Italiaanse keuken zijn de inspiratie bron voor de bijzondere gerechten op de kaart. Er worden regelmatig workshops georganiseerd van bierproeven tot koken. Zo wordt een avondje uit voor iedereen een feest.

Meer informatie over restaurant Familierestaurant Robin Food

9,4

Jouw recensie over het restaurant Familierestaurant Robin Food

D.M S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk eten dat met verse producten is klaar gemaakt. Het eten is met liefde bereidt.
vriendelijk personeel. zeker een aanrader!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Restaurant is met name in het donker wat lastig te vinden, op een bungalowpark. Nogal beperkte parkeerruimte. Gastvrije ontvangst, er wordt direct getutoyeerd. Inrichting aangenaam, boven het niveau van een parkrestaurant. Opvallend: gratis karaf kraanwater, gratis frites als extra, echte Laguiole messen. Origineel systeem bediening: als je het witte lampje op de tafel omdraait wordt het rood en is voor de bediening een teken dat er afgeruimd kan worden.
Leuke formule: voorgerecht bestaat uit 10 (!) glaasjes met vlees-, vis- en vegetarische gerechtjes. Hoofdgerecht naar keuze. Wij hadden lendenbiefstuk: goed klaargemaakt maar had iets warmer gekund, en eendenborst: erg lekker met goede saus. Daarbij royale salade en frites. Nagerecht: weer een keur (8 stuks!) aan toetjes, stuk voor stuk heerlijk. Totale rekening incl. 3 glazen wijn, een bier en een dubbele espresso: slechts € 73,10.
Maud N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prima tent, leuk concept, eten geweldig en zeer betaalbaar.. Bediening is top!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening, top avond gehad
tonenveradejong .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten voor een gunstige prijs.
Restaurant is moeilijk te vinden. Zeker als het donker is en je niet bekend bent in de omgeving.
Steven L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
De ligging is wat vreemd op een park maar het eten is heel erg goed en de bediening vlot en vriendelijk. De proeverij van voor- en nagerecht maakt dat je dingen proeft die je anders niet had gekozen. Erg leuk concept. Er zit altijd wel iets bij dat je lekker vind. Het hoofdgerecht is wel een vrije keus. Het eten was verrassend licht maar veel, dus je zit met een fijn vol gevoel aan het eind. Wij gaan snel nog eens terug!
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Wat een heerlijke sfeer en echt geweldig lekker gegeten
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijke proeverij van voor-gerechten, een prachtig opgemaakt hoofdgerecht en een proeverij van nagerechten voor maar 25 euro. Laat je niet bang maken dat het restaurant op een camping is. Echt een aanrader!
Fam-Herle .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
We hebben na een tijd weer gegeten bij Robinfood. Samen met vrienden. Vier volwassenen en vier kinderen. Het nieuwe concept is erg leuk. Alles is met zorg bereid. We hebben lekker lang gezeten en genoten van het heerlijke eten. De kinderen kozen alle vier een menu voor volwassenen. Omdat het zo lekker was, aten ze hun bord zo goed als schoon leeg. Alles bij elkaar: super.
Kitty M.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Het enige restaurant open op oudejaarsavond, maar wat een mazzel! Heerlijk gegeten, fantastische service. Proeverijen voor en na waren met zoveel zorg gemaakt en hoofd was ook heerlijk! Echt een aanrader!
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het was een originele eet avond met vriendelijke bediening
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prettige ontvangst, uitstekende kwaliteit van eten in een prettig vernieuwd concept. Gaan zeker nog eens terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk eten met een zeer prettige bediening voor een onwaarschijnlijk lage prijs. De diversiteit van het voorgerecht en het dessert was overweldigend!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gewoon fantastisch gegeten en parkeren was geen enkel probleem. Stoepje was spekglad, door de natte sneeuw. Moet je een oplossing voor bedenken. We komen zeker weer terug.
Quirine V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We werden enorm vriendelijk ontvangen! Het was rustig en konden een plekje kiezen. We hebben het menu gekozen. De proeverij vooraf was behoorlijk groot voor 2 personen. De porties mochten wat ons betreft iets kleiner. Dat geldt ook voor het hoofd- en nagerecht. De smaak was goed. Het systeem met de lichtjes werkte goed. Ik denk dat nog meer tot z’n recht komt als het drukker is.
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
​Wij hadden een top-avond met onze drie dochters. Het eten was heerlijk en zag er ook prachtig uit. Allemaal verse ingrediënten en werkelijk voor iedereen wat wils. Een keur aan voorgerechtjes, waarbij ook kon worden bijbesteld als iets bijzonder in trek was.
Het hoofdgerecht was perfect, waarbij alles precies volgens wens was bereid.
Het nagerecht kwam in de vorm van een plateau met allemaal bekertjes met verschillende soorten toetjes.
De kok kwam ook af en toe even langs om te informeren of alles naar wens was. Zeer attent!
Ook leuk dat er speciaal aandacht werd gegeven aan het feit dat het etentje ter gelegenheid van ons 40-jarig huwelijksjubileum was. We kregen zelfs nog een extra fles lekkere wijn mee naar huis.
Voor ons gaf dit etentje aan ons jubileum een speciaal tintje. Chapeau voor Robin Food!
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijke ongedwongen sfeer, super vriendelijk personeel en een top kok. Heerlijk gegeten!
CasM .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Al verschillende keren geweest en het eten blijft gewoon van zeer goede kwaliteit.
We zijn er met 11 familieleden en ze waren zeer verrast wat er allemaal op tafel kwam te staan en alles ging dan ook op.
Als u weg gaat,dan gaat u ook met een voldaan gevoel naar huis.
De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed met wat u krijgt.
Wij zullen er in ieder geval terug komen. (Zoals we vaker hebben gedaan)
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super avond gehad. Erg attent personeel met tijd voor een kort praatje. Uitgebreide toelichting op de gerechten. Wij kozen het 4-gangen menu . Voorgerecht en nagerecht waren beiden een zeer uitgebreide proeverij. Als start en plankje brood met div smeersels en olijfjes. Dan een kopje soep (keuze uit 2). Het hoofdgerecht kies je van de kaart. Uitgebreide keuze en daar zit voor iedereen wel iets lekkers bij. Wij namen de hertenbiefstuk. Ook de kok toonde interesse in de gasten en nam de tijd voor een praatje. Prijs/prestatieverhouding is echt meer dan uitstekend. Een absolute aanrader en wij zouden er bij gelegenheid zelfs voor omrijden.
Henry K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het was even zoeken maar toch gevonden. Het eten was fantastisch, de bediening erg vriendelijk en de sfeer is helemaal geweldig.