Familierestaurant Robin Food

Kuiltjesweg 44 7361 TC Beekbergen Nederland Kaart
31-644193093

Over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Genieten in het bos

Verscholen in de bossen van de Veluwe is Robin Food een geestige toespeling op Robin Hood. En de natuur stopt niet binnen het restaurant: er hangt een levensgrote plaat van bomen aan de muur. De Franse en Italiaanse keuken zijn de inspiratie bron voor de bijzondere gerechten op de kaart. Er worden regelmatig workshops georganiseerd van bierproeven tot koken. Zo wordt een avondje uit voor iedereen een feest.

Meer informatie over restaurant Familierestaurant Robin Food

Jenneke S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Inge G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Toprestaurant! Een schot in de roos!

Heerlijk gegeten met lieve bediening en kok. Onze voedselintoleranties waren geen enkel probleem. Borden zijn prachtig opgemaakt! Zeer kindvriendelijk! Een echte aanrader!
(Ik plaats nooit recensies, maar dit restaurant is echt top, dus dat moest ik even delen!)
Henry V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Ingang van de camping waar het restaurant op staat is verplaatst naar de Arnhemseweg ipv de Kuiltjesweg.
Ellie B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben ontzettend lekker gegeten in dit restaurant! Alles was heerlijk het zag er prachtig uit. Ook het personeel is bijzonder vriendelijk. Een echte aanrader. Een opmerking: het is een ware crime om het restaurant te vinden, ook met TomTom. Beter zou zijn als vanaf de Arnhemseweg het restaurant wordt aangegeven. Je moet zijn op recreatiepark Beekbergen, dan kom je er wel.
Divk S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wat een leuk restaurant, men heeft een nieuw concept wat ons goed beviel. Het was wel even zoeken maar dat was het uiteindelijk dubbel en swars waard.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heel attente vriendelijke bediening.
Eten volgens een nieuw concept.
Voor het eerst in tijden weer eens echt lekker gegeten, tegen eigenlijk een te lage prijs voor het gebodene.
Kortom een aanrader.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
onderweg altijd even de app van Iens gebruiken :-). Zodoende weer een verrassing om te eten bij dit restaurant. Enorm gedreven mensen. Super klantvriendelijk en ook erg klantgericht. Hier kunnen veel restaurants een voorbeeld aannemen. Eén tip: herkenbaar bord bij de weg/afslag. Verder heerlijke gerechten. Mooie duidelijke menukaart. Aanrader.
Inge N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was echt heerlijk! Hadden een 3 gangen menu volgens het nieuwe concept. Gerechten worden mooi geserveerd en was helemaal niets op aan te merken alles was even lekker. Vlees mals en goed bereid.
Serveerster was onze steakmessen en salade vergeten te brengen, dit werd door een ander opgemerkt en alsnog gebracht. Verder is.het personeel zeer vriendelijk. Kortom een aanrader!
bwijngaards W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wat een gezellige avond met vrienden.
Dit al voor de vierde keer bij Robin Food
Zoals we gewend zijn was het eten weer top, het nieuwe concept is ook weer heel erg lekker
Komen zeker nog weer eens eten, leuk om met familie en vrienden daar te vertoeven.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een mooie verassing dit fam. restaurant op een vakantie park. Was even zoeken want bord bij de ingang van het park was weg. Eten prima mooi opgemaakt en lekker. Voorgerecht en dessert bestaande uit een diversiteit aan lekkernijnen en hoofgerecht a la carte. Dessert hebben wij zelf over geslagen want was al meer dan genoeg.
Bediening zeer Vriendelijk! Ontspannen sfeer. Kortom we komen zeker terug.
Sophie L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eten! Mooi opgemaakte borden en fijne service. Echt een aanrader.

Enige puntje van kritiek waren de toetjes. Deze waren niet geweldig.
patricia B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ook het nieuwe concept bij Robin Food moeten jullie proberen. Echt Top!
Francisca H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij zijn naar dit restaurant toegegaan op aanraden van de recensies van deze site. Onze ervaring was dat het goed was. Vriendelijk ontvangst en dat bleef de gehele avond. Ik wilde bijvoorbeeld tomatensap, dat hadden ze niet in een flesje. Nou dacht de chefkok dan maak ik het toch vers, heerlijk net carpaccio. Alles vers en dat proef je, hier wordt met liefde gekookt. wij hebben ons vanavond echt gast gevoeld.echt een aanrader
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De naam van het restaurant doet vermoeden dat je in een soort van 'vreetschuur' terecht komt en dat is jammer want dat is absoluut niet het geval. Het formaat van het restaurant is gewoon normaal en heel gezellig , sfeervol ingericht.
We hebben er heerlijk gegeten , supervriendelijk personeel en goede ambiance.
Absoluut een aanrader.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Nieuw concept, halve zelfbediening. Niet ons idee van prettig uit eten. Organisatorisch was het een puinhoop. Lang gewacht op het eerste drankje. Lang gewacht op het broodplankje. Het brood was uitgedroogd. Waarschijnlijk te lang van te voren klaargezet. Etentje aan het begin afgebroken en weggegaan. We snappen dat de omstandigheden het restaurant ertoe dwongen anders te gaan werken, maar deze uitwerking is wat ons betreft zeker geen goede keuze.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten, prima geholpen, gezellig gekletst. Prima sfeer. In eerste instantie dachten we "waar kimen we nu terecht" maar het bleek een absolute aanrader te zijn.
YmkeGH .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Verrassend lekker gegeten met veel aandacht voor het oog! Kinderen (van 2 en 4) hebben zich goed vermaakt in de speelkamer.

Wel wat lastig te vinden, een bord op de Arnhemseweg of een iets duidelijkere omschrijving op de site zou handig zijn.
kvg1965 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het restaurant is wat lastig te vinden, maar de kwaliteit is goed en de porties zijn royaal. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Jolande H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant! Het was voor zowel de uiterlijke als de innerlijke mens een feestje om hier te eten. De locatie was verrassend, het interieur aangenaam, de bediening heel erg vriendelijk. Het eten was een lust voor het oog maar zeker ook voor de smaakpapillen en voortreffelijk van kwaliteit. We zijn hier op vakantie en vinden het dan ook jammer dat dit restaurant te ver rijden is vanuit onze woonplaats. Zijn we weer eens in de buurt zullen we zeker opnieuw eten. Zeer aan te bevelen!