Familierestaurant Robin Food

Kuiltjesweg 44 7361 TC Beekbergen Nederland Kaart
31-644193093

Over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Genieten in het bos

Verscholen in de bossen van de Veluwe is Robin Food een geestige toespeling op Robin Hood. En de natuur stopt niet binnen het restaurant: er hangt een levensgrote plaat van bomen aan de muur. De Franse en Italiaanse keuken zijn de inspiratie bron voor de bijzondere gerechten op de kaart. Er worden regelmatig workshops georganiseerd van bierproeven tot koken. Zo wordt een avondje uit voor iedereen een feest.

Meer informatie over restaurant Familierestaurant Robin Food

bus 91 Apeldoorn - Arnhem halte Vossenfarm

Maandag & Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m vrijdag 16:00 - 22:30
Zaterdag & zondag 14:00 - 22:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Janneke R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten samen met onze kinderen. De bediening was zeer vriendelijk. We misten het kinderijsje op de kaart, dat zou het completer hebben gemaakt. Zeker een aanrader dit restaurant.
Ciska V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben genoten van alles! Het eten was heerlijk en alles werd prachtig opgediend. De ontvangst, de bediening en eigenlijk was alles prima. Je verwacht niet dat op die locatie zo'n klasse restaurant is gevestigd. Dit was voor ons de eerste keer Robin Food maar zeker niet de laatste!!
b.janssen2 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij vinden het absoluut een aanrader, heerlijk gegeten en heel vriendelijk geholpen. Wij moesten wel even moeite doen om het restaurant te vinden.
Sjonnie .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Borden prachtig mooi opgemaakt! Echt met aandacht verzorgd. Echter qua smaak bleef het wat achter gezien de verwachting die dit schepte.

Carpaccio moest het qua smaak vooral hebben van de garnering. Hoofdgerechten vlees en vis prima klaargemaakt, helaas waren de sauzen wat vlak qua smaak. Toetje smaakte daarentegen weer prima!

Al met al wel redelijk gegeten, maar niet zo bijzonder om op korte termijn voor terug te komen.
Lieveheersbeest G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het was heerlijk!. Gerechten die qua smaak passend waren, goede hoeveelheden, vers, heet opgediend, afwisselende kaart, ook gerechten die niet standaard zijn. Bij de decoratie werd er veel gebruik gemaakt van verse bosvruchten. Alleen jammer dat de verse basilicum op ieder gerecht terug kwam (paste niet bij elk gerecht).
Het interieur is smaakvol. Alleen qua temperatuur wat aan de koude kant.
lamf1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Hier gegeten via de AH-restaurant spaaractie. We konden uit de hele kaart kiezen. Het eten was goed. Eerst een broodplankje, vooraf de risotto met gamba's, als hoofdgerecht de oerkluif (heerlijk mals) en als nagerecht het grand dessert. Zeer vriendelijk personeel. Jas wordt bij binnenkomst aangenomen, karafje water bij de wijn zonder dat je er om hoeft te vragen, speelkamer voor de kinderen, sfeervol ingericht restaurant. Ik beveel dit restaurant van harte aan. Jammer dat we niet in de buurt wonen....
essadam .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten, Robin Food is een echte aanrader! We komen hier vaker terug, keurige bediening en je merkt dat de kok (eigenaar) plezier in zijn werk heeft.
Roos P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gisteravond hier een heerlijk 3 gangen diner gegeten met een AH restaurantactie kaart. Bijzonder lekker eten voor een redelijke prijs. Standaard gerechten op een vernieuwde manier gepresenteerd. Kok kwam langs om te vragen of alles naar wens was geweest.
Fijona H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vanavond geweest bij Robin Food. Ze mogen ook Robin Good of Robin Perfect heten, want kwalitatief echt uitstekend. Ben zelf afgestudeerd ooit aan de hotelschool en hou van kwaliteit, service en mooi opgenaakte borden en hierop scoort Robin Food uitstekend. Moet je gewoon keer geweest zijn als je van echt goed tafelen houdt. Wij gaan weer terug als we weer op vakantie zijn op de veluwe.
Fam. Hazelhoff
Leontine A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We zijn hier nu 2 x geweest. De eerste x was het super rustig, nu zat het vol. Dat maakt dat het wat langer duurde maar dat was geen probleem. Goed eten in een gezellig restaurantje!
kukelpapa .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit verstopte restaurant. Eten is van uitmuntende kwaliteit en het personeel bijzoner hartelijk en beslist niet bekakt
veermetz54 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We zijn van de AH-zegels geweest. Het eten was uitstekend voor herhaling. We konden kiezen van de hele kaart, dus keus genoeg . De bediening was ook zeer vriendelijk. Wij zijn onbekend in de buurt en vonden het slecht te vinden in het donker. Op de camping is er ook weinig velichting waar aangegeven staat waar je kan parkeren.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima restaurant! Zeer vriendelijke bediening, oog voor detail. Echt een aanrader.
Restaurant is gelegen op het park Berkenrode, dat moet je wel even weten.
hanrie .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De bediening is vriendelijk en attent. De entourage ontstijgt het niveau van de camping kantine, maar de rode tegelvloer en zeker de verouderde toiletgroep werken verstorend. De opmaak van de borden is verzorgd en kleurrijk (veel fruit) en de hoeveelheid ruim voldoende en van goede kwaliteit.
ron C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij vonden het zeer verrassend.
Je kon zien dat er met passie werd gewerkt, het eten werd als het ware als een kunstwerk geserveerd.
Het menu is voor ieder wat wils. En vooral die herft bitterballen waren heerlijk.
Probeer meer reclame te maken want dat zijn jullie echt waard.

Wij komen terug.

Wij wensen jullie ook heel veel succes!

Fam. Carbaat
Tony-Kerkhof .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Leuk restaurant, met zeer goede en enthousiaste bediening. Goede menu keuzes en zeer grote porties vooral voor de grote eters. De kok kwam zelfs even langs om te vragen of alles naar wens was.
Goede indeling van het restaurant met een mooie sfeer.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
leuk knus restaurantje waar je als klant nog in de watten word gelegd en de opmaak van de borden is geweldig en het eten is uitstekend zeer vriendelijke bediening kom hier zeer zeker nog eens terug
evanengelenhoven@gmail.com V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een verrassend goed restaurant. De gerechten prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak. Alle lof voor de kok.
We hadden een ruime keuze van de kaart. Een fantastisch leuke/aardige bediening.
Gezellige ronde tafels met fijne stoelen. De locatie is alleen iets wat moeilijk te vinden doordat het wat van de weg af ligt, ondanks het bord aan de weg. Wanneer je het hebt gevonden is er voldoende parkeergelegenheid.
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het begon al heel mooi, toen de deur voor ons werd opengedaan, zei ik heel galant tegen de jonge dame na u, maar zij hield juist de deur voor ons open. Dat was een leuke binnenkomer. We waren met 6 personen en kregen gezellig een ronde tafel toegewezen. Het eerste drankje hadden we vlot te pakken van de erg vriendelijke bediensters. We hadden voordeelbonnen van de AH, maar mochten gewoon van de kaart kiezen. Het voorgerecht was erg lekker en mooi opgemaakt. Daarna kregen de heren een oerkluif en de dames 2x zalm en 1 x garnalen opgediend. De gerechten werden weer fantastisch opgediend. De oerkluif was geweldig lekker en we konden hem amper op. De toetjes waren heel mooi opgemaakt en erg fijn van smaak. Wat hebben we gesmuld en zijn dan ook unaniem van mening dat dit een geweldig restaurant is. We gaan Robin Food zeker in onze vriendenkring adviseren.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hartelijke ontvangst en sfeervolle inrichting. Je mag van de hele kaart met heerlijke gerechten kiezen en dat is een voordeel. Borden worden prachtig opgemaakt met ruime porties en het smaakt allemaal even lekker. Wij hadden o.a. haas als hoofgerecht en een prachtige bal koffie-ijs . Kortom een aanrader!