Familierestaurant Robin Food

31-644193093

Foto's van gerechten

Over het restaurant Familierestaurant Robin Food

Genieten in het bos

Verscholen in de bossen van de Veluwe is Robin Food een geestige toespeling op Robin Hood. En de natuur stopt niet binnen het restaurant: er hangt een levensgrote plaat van bomen aan de muur. De Franse en Italiaanse keuken zijn de inspiratie bron voor de bijzondere gerechten op de kaart. Er worden regelmatig workshops georganiseerd van bierproeven tot koken. Zo wordt een avondje uit voor iedereen een feest.

Meer informatie over restaurant Familierestaurant Robin Food

bus 91 Apeldoorn - Arnhem halte Vossenfarm
  • Kom je met de auto?
    Aan de Kuiltjesweg gaat u bij Topparken naar binnen. U houdt dan rechts aan om bij ons restaurant te komen.

Maandag t/m Woensdag Gesloten

Loek Z.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Leindert D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
We werden hartelijk ontvangen als gasten. Er werdt duidelijk uitleg gegeven. Hun concept is proeverij van voorgerechtjes, met soep. Een keuze van de kaart voor het hoofdgerecht. En als dessert ook een proeverij.
De combinaties van de kok zijn verrassend te noemen en smelten zomaar op de tong.
De bijpassende wijnen die we geserveerd kregen waren heerlijk. De hoeveelheden waren genoeg om het buikje rond te eten.
Dit was werkelijk een toppertje. En dat voor een kleine 40 euro p.p. Incl de drank,
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Prima eten, fijne sfeer en vriendelijke bediening!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Gezellige ingericht met genoeg privacy. Leuk dat de kok/eigenaar persoonlijk aan tafel kwam vertellen wat er werd opgediend. Bij de voor- en nagerechten was het teveel om allemaal te onthouden maar her smaakte er niet minder om. Prima
Wederom bedankt Ed voor de mooie woorden!
L L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Wederom lekker gegeten in dit restaurant. Vriendelijk bediening en ook de kok komt een praatje maken. Alles in een sfeervolle entourage????????
Bedankt L Linden voor de recensie. Hopelijk mogen we je snel weerzien in ons restaurant!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Gezellig ingericht met genoeg privacy.
Bedankt Ed! Graag tot snel bij ons aan tafel.
JOOP W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
rustige, goed ingerichte locatie,frisse en schone toiletten. Vriendelijke bediening en prima kwaliteit eten.
Voor herhaling vatbaar en we zullen niet nalaten dit te vertellen bij familie en vrienden.
We kijken uit naar jullie volgende bezoek Joop!
britt S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Super leuk concept. Leuke, hard werkende en vriendelijke bediening!
Bedankt Britt! Dit delen wij graag met ons team.
Daan Z.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Gezellig restaurant met een erg leuk concept. Voorgerecht is een proeverij, hierna keuze uit soep, keuze hoofdgerecht en dessert weer een proeverij.
Leuk om met het gezin te doen en lekker te proeven van al het lekkere eten.
Opmaak van eten erg mooi.
Beste Daan,

Bedankt voor deze mooie recensie. Dit waarderen wij zeker!

Groeten,
Team Robin Food
G. K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Top restaurant.
Top recensie!
A V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Kwaliteit van een sterren restaurant voor een hele goede prijs! We hebben heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Vriendelijke bediening en zelfs de chef kwam af en toe even langs om te vragen of alles smaakte.
Bedankt A Van geest voor de mooie recensie. We zien je graag bij ons terug in Beekbergen!
swurl .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Ontzettend lekker gegeten in dit gezellige restaurant. Een hele goede en creatieve kok. De maaltijden worden prachtig opgediend en de ingrediënten zijn allemaal vers en gevarieerd. Het was net of we in een michelinsterren restaurant zaten te eten. Het personeel was ook heel vriendelijk. Een echte aanrader!
Bedankt voor de hoge beoordeling Swurl!
Antje H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het restaurant is ERG moeilijk te vinden, toen we er eindelijk waren werden wij uiterst vriendelijk ontvangen. We kregen om te beginnen een broodplankje met 3 lekkere smeersels en kozen dan voor het 3 gangen menu. De porties zijn erg groot, vooral door de vele glazen met voorgerechten en door de soep zaten we voordat het hoofdgerecht kwam al aardig vol. Hoofdgerecht was erg lekker, ook mooi opgemaakt! Het oog wil ook wat! De 8 glazen met desserts en nog een bol tartufo en wat spekkoek waren allemaal lekker, maar het was echt te veel van het goede. De bediening was vriendelijk en vlot, ook de chefkok kwam nog langs de tafels voor een praatje. Het restaurant kunnen we aanbevelen, maar een volgende keer zouden wij allen een hoofdgerecht kiezen en geen 3 gangen menu.
Bedankt voor de uitgebreide recensie Antje. We hopen je snel weer terug te zien voor ons Viva La Food concept!
R. J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Aangenaam verrast door de formule van kok Peter Driehuis wij hebben gedineerd in een geweldige ambiance.
In elk opzicht een aanrader.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Geweldig eten, top bediening. Erg leuk concept. Leuke inrichting, mooie borden. Alleen lastig te vinden
Gelukkig hebben jullie ons gevonden! Leuk om te lezen dat het concept in de smaak is gevallen. Dankjewel voor de prachtige cijfers en we hopen je snel weer te zien bij Robin Food.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Mooi concept; gerechten mooi opgemaakt. Smaakvolle gerechten, handig dat je door je lampje om te draaien je eigen tempo van eten kunt bepalen. Vriendelijke bediening en erg geduldig. Komen regelmatig vragen of alles naar wens is en geven uitleg over het concept.
Leuk om te horen dat het concept een succes was. Hopelijk tot snel weer? :)
Margo M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben hier verrassend lekker gegeten. We waren met een gezelschap met jong en oud. Voor ieder was er wel wat lekkers bij. En meer dan voldoende. Veel zorg besteed aan de opmaak . Het zag er allemaal even mooi uit met alle verschillende kleuren. .En het personeel was heel aardig en behulpzaam . Top!
Bedankt voor deze recensie en uiteraard ook voor jullie gezelligheid in ons restaurant. Graag tot ziens bij Robin Food!
Dorien W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Ik vond een huiselijk gezellig restaurant, met vrolijke bediening. We gaan er vast nog wel eens naar toe.
Hier doen we het voor, dankjewel Dorien! Graag tot ziens bij Robin Food.
Janca Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Zondag heerlijk gegeten, ondanks de drukte goede service en leuk personeel, erg bedankt voor de gezellige avond gr Janca
En jij bedankt voor deze mooie woorden, Janca! Die maken onze dag nóg beter. We kijken ernaar uit je nogmaals te ontvangen in ons familierestaurant Robin Food.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wij hebben een geweldige avond gehad. Het is een ware smaakbelevenis.
Vooraf kregen wij een broodplankje met smeersels. De voorgerechten worden in kleine glaasjes geserveerd om samen te delen. Daarna kon men kiezen uit 2 soorten soep. Het hoofdgerecht (meerdere keuzes in vlees en vis) was een waar plaatje. Met liefde bereid en opgemaakt. Hierna was er een proeverij van kleine desserts. Zeker voor herhaling vatbaar.