Familierestaurant Kapitein Haak

Damlaan 71 2265 AM Leidschendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Familierestaurant Kapitein Haak

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,3
6,6
Suus3008 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We gingen hier juist heen voor onze zoon. Hij wilde zo graag geschminkt worden want dat staat ook op de site. Ik vroeg 2 x aan de bediening wanneer het schminken was en na de 2e x keer kreeg ik een geïrriteerde reactie...ja ik heb haar hulp nodig anders sta ik alleen. Uiteindelijk is hij helemaal niet geschminkt en onze zoon was alleen nog maar boos. Vroeger was t veel leuker... Nu niet echt n toevoeging voor n kind. Eten voor m'n zoon was karig. Stukje zalm was heel klein en bordje zag er ongezellig uit.
65-proevers .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Met twee kleindochters hier gegeten. Schnitzel was groot en goed. Echter de kindermenu's zijn zo klein (5 kipnuggets met enkele frietjes en heel klein plastic bakje appelmoes, of de drie stukjes vlees aan een stokje welke al redelijk afgekoeld waren) Het ijsje was slechts 'een bolletje zonder slagroom en dat voor die prijs. Schandalig. Alleen het speelgoederen is leuk voor de kinderen. Hier willen wij dus niet meer terugkomen. Geen kwaliteit en eten voor het geld.
Steven 0.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
We hebben hier gegeten met 9 personen, waarvan drie kinderen. Voor de kinderen is er een hoekje waar ze kunnen spelen. Ook kunnen ze geschminkt worden. klein minpunt is dat er ook dingen staan waarvoor betaald moet worden. Pluspunt is dat ze een munt krijgen waarmee ze dan een snoepje mogen uitzoeken.

Voor de kleintjes hebben ze een hele kaart met van alles en nog wat erop. Handig en je ziet het niet vaak. Voor de volwassenen is de kaart ook veel keus. De soep vooraf vond ik wat vlak, maar de eendenbout daarentegen was echt top. Heerlijke saus erbij, echt een fantastisch gerecht. De kaasplank toe, werd prachtig geserveerd met van alles en nog wat erbij, ook heerlijk. Anderen hadden een spies besteld welke aan tafel geflambeerd werd, erg leuk om te zien.

Kortom leuk restaurant waar de Kids kunnen spelen, maar waar je zelf ook erg lekker kunt eten.
Marie-Louise V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Goede service. Echt voor herhaling vatbaar. Personeel was op en top goed verzorgd en vriendelijk. Klasse hoor
Smartie-uit-eten .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Gezellig restaurant. Hier gegeten met de kinderen. Ze wilde een pannenkoek. Dat viel wat tegen want was niet van het kaliber maaltijd pannenkoek. Ze hadden de pannenkoek al snel op. Het ijsje daarna maakte veel goed. De "os op stok" saté die in eerste instantie koud was opgediend werd zeer snel door de prima bediening vervangen door en warm portie. De " sterk als een os" salade smaakte prima. Eten is wat je ervan verwacht in een familierestaurant. Het ijsje (love boat) kwam rechtstreeks uit de diepvries. De framboos en kers waren diepgevroren. Lijkt me een verbeterpuntje.
Rije .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Nooit meer!

Prijs-kwaliteit staat absoluut niet in verhouding. Een voorbeeld: ossenhaassaté bestaat uit 6 kleine stukjes vlees met wat waterige satésaus, een schijfje komkommer en een blaadje sla. Een klein bakje friet moesten we delen met de rest van het gezelschap.

Tot 2x toe kwam er een foute drankbestelling. En hebben we 3 kwartier gewacht op 2 kinderijsjes (bestaande uit 1 bol ijs en slagroom). Tevens verkopen ze er lichtgevende zwaarden die al in het restaurant kapot gingen, waarop een medewerkster zei dat ze daar al vaker klachten over krijgt (hoezo verkoop je het dan nog steeds), we kregen een nieuwe maar was in de auto op weg naar huis al weer kapot.

Alles is verouderd en vies, enige pluspuntje is het speelgedeelte voor kinderen. Maar daarvoor hoeven wij niet meer terug te komen. Eens maar nooit meer!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Afgelopen zondag heb ik mijn verjaardag gevierd bij Kapitein Haak.
Aangezien ik een zwaar dieet heb (geen zout, weinig kalium en weinig eiwit) is het erg moeilijk om uit eten te gaan omdat er geen enkel restaurant is wat standaard iets serveert dat in mijn geval verantwoord is.

Dit dieet heb ik van te voren doorgegeven aan het restaurant voor de zekerheid. Het was geen enkel probleem en met de kok zou er een menu gemaakt worden voor mij.

Ik kan alleen maar zeggen dat het een fantastische avond was voor mij en mijn gasten.
Met het voorgerecht waren er voor mij kleine pannenkoekjes voor de gezelligheid. Ook het hoofdgerecht was speciaal aangepast en verantwoord (voor mij) klaargemaakt.

Er werd zelf gezongen voor mijn verjaardag!
EleonoraRuijter .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Gisteravond wezen eten bij Kapitein Haak. Hebben het gezinsarrangement genomen voor 2 volw. + 2 kids voor €40,-. Heerlijk gegeten meer dan voldoende, kinderen geschminkt, vriendelijke bediening. Kleurplaten liggen niet meer op tafel, maar kunnen ze zelf pakken in het kleurplaten rek, waar ook boekjes en spelletjes liggen. Erg goed over na gedacht.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Duur voor wat je krijgt, hoeveelheid en kwaliteit. Simpel eten maar wel ok. Decor en thema is leuk, wat verouderd en hier en daar kapot. Voor kids een leuke plek.
Teamleider loopt wat arrogant rond en commandeert hier en daar. Erg jammer, dat kan sfeerbepalend zijn.
De bediening doet goed zijn best.. Die zijn jong, gast vrij en vriendelijk. Hun geef ik een 7 helaas haalt de bedrijfsleider dit flink omlaag.

Tamara111 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Voorgerecht was goed.
Hoofdgerecht was lekker tot 2de hap nam en een haar onder me vlees ondekte.
Toevallig stond iemand net me drankje te serveren dus wijs hem naar de haar.
Natuurlijk werd het bord direct naar de keuken gebracht en zal ik een nieuwe krijgen.
10 minuten later krijg ik me nieuwe vlees die verschrikkelijk taai is.
Heb de helft opgegeten daarna kreeg ik niks meer weg.
Bij afrekenen de volle pond betalen,dus ze vraagt aan mij of het toch nog lekker was.
Dus vertel dat ik het zelfde vlees heb gekregen alleen de haar eruit is gehaald.
Nou ze ging dat even vragen aan de kok,komt ze terug ja idd het is hetzelfde vlees geweest dus je krijgt 10 euro korting.(23euro)
Nou bij deze komen wij dus nooit meer terug,had liever een nieuw lekker stuk vlees gehad en volle pond betaald,dan een taai stuk vlees.
Triple-BBB .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Lekker ongedwongen gegeten met het gezin en kids 3-7 jaar. Konden lekker rondscharrelen in dit fraaie piraten decor. Veel details. Zoek de hand op sterk water! Het eten is voor de kids precies wat ze willen ( patat in combi met the usual) dus voor gezonde keuken zit je hier verkeerd. Voor onszelf was de tournedos mals en goed van smaak. De spies die aan tafel wordt geflambeerd is een leuk spektakel voor de kinderen. Leuk voor een keer!
Harvey S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Een erg leuk familierestaurant. Leuk ingericht op basis van het piraten thema. Ook het personeel gedraagt zicht als een piraat wat het leuk maakt voor de kids. Daarnaast is er een speelgedeelte voor de kinderen en het restaurant is redelijk overzichtelijk waardoor je de kinderen hier lekker hun gang kunt laten gaan.

Het eten valt wel tegen. Je krijgt wel heeeel erg weinig voor wat je besteld.... twee kleine stukjes sate in mijn geval aangevuld beperkte aankleding en salade plus drie echt kleine bakjes friet die gedeeld moeten worden met 8 volwassenen. Zeker waar het gaat om de friet zou je zeggen dat daar toch niet de kosten in gaan zitten. Daarnaast was het eten al wat koud voordat het onze tafel had bereikt.

Ondanks dat het eten wat beperkt was toch een erg leuke avond gehad.
C W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Met 3 volwassenen en 2 kinderen gegeten. We hadden kipsate. Deze was goed maar voor wat je krijgt behoorlijk aan de prijs. De bediening was erg vriendelijk en leuk voor de kinderen. Kinderen konden geschminkt worden. Als de rekening niet zo hoog was zouden we er zeker terug komen. Nu nog eventjes over denken. Ruim 100 euro voor toch simpel eten is toch wel prijzig.
Samengenieten .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
We hadden een tapas diner voor vijf personen bestaande uit aperitiefjes, verschillende soorten tapas tot dessert. Het restaurant is aan een opknapbeurt toe. Veel beschadigingen van de tafels en banken. De banken staan ver van de tafel af. De tafel zit vast aan de grond, dus die kun je niet iets naar je toeschuiven. We kregen een voorgerecht van carpaccio op zich smakelijk echter jammer dat er geen dressing over zat. Daarna kregen we een grote schotel met koude en warme tapas gerechtjes voor ons vijven. De prijs - kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Na deze schotel kregen we de dessertkaart zonder verder uitleg. Toen we vroegen waaruit we konden kiezen bij dit tapas diner, kregen we te horen dat het dessert er nu niet bij hoorde, want we hadden een 'luxe' voorgerecht gekregen. Echter vooraf is ons dit niet verteld en ook niet gevraagd. De bediening heeft zelf deze keuze voor ons gemaakt. Bij twee medewerkers uitleg gevraagd en situatie uitvoerig besproken, echter bleven bij hun standpunt. Aangezien wij onze tafelgenoten hadden uitgenodigd, wilden wij na bespreking met twee medewerkers niet verder in het restaurant op deze vreemde situatie ingaan en onze avond laten bederven. We zullen hier echter nooit meer terug gaan.
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Dit weekend bij Kapitein Haak gegeten, op aanraden van vrienden. Het restaurant presenteert zich als typisch kinderrestaurant inclusief speelhoek. De inrichting is bijzonder: je zit of in de kajuit van een piratenschip of in tussen de zeevogels / dolfijnen. Er is inderdaad ook een kleine speelhoek met 2 game computers en een glijbaantje voor peuters. Er is wat weinig te doen voor onze kinderen (6 en 9 jaar), omdat er ofwel kinderen staan te wachten ofwel 1 van de games werkte niet. daarnaast wordt er ook geschminkt.

Bediening was verkleed, op zich grappig idee. Ze waren echter niet alert (vroegen niet of we wat wilden drinken terwijl we al heel lang droog stonden, gewoon borden op tafel en sne; naar andere tafel) ze waren zeker niet snel.

Het eten was niet heel bijzonder. we hadden sate die op zich lekker was, niet heel bijzonder. Waar het piratenconcept nog meer naar boven komt is bij de afrekening: 4 kindermenuutjes (incl kinderijsje) en 3 keer de sate: 160 euro. Echt veel te duur en niet in verhouding tot kwaliteit!

conclusie: voortaan vermijden we alle kinderrestaurants, liever lekker eten. leuke inrichting zien we wel in het attractiepark!
JosedeBruin .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Gisteravond met ons 4 tjes gegeten bij Kapitein Haak. We hebben gebruik gemaakt van hun nieuwe arrangement (die overigens elke week veranderend), onwijs heerlijk gegeten! Een aanrader voor iedereen! De kinderen gespeeld in de speelkamer. Was zeker weer een hele leuke en lekkere avond voor ons
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Prijs kwaliteit verhouding niet goed. Pannenkoeken niet gaar terug gestuurd kregen nieuwe. Voorgerecht veel sla weinig garnalen. Wc's ronduit smerig.
Olaf S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Een van de beste familierestaurants. Eten is prima (maar ook weer niet super bijzonder), maar speelgelegenheid en vriendelijk personeel maken het vooral een feestje voor de kids. Als we met de kids (5 en 6 jaar) uit eten willen, gaan we zeker vaker hierheen!
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Eten was goed. Bediening erg vriendelijk alleen erg chaotisch, Drankjes kwamen niet of erg laat. Soepen waren lauw of bloedheet.

Hoofdgerechten waren al op toen de patat geserveerd werd.

Het was wel erg druk in het restaurant. wellicht dat dit de bediening ook niet ten goede komt.

Voor de kinderen was het erg leuk.
Suzie Q.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Voor het eerst sinds een tijdje weer bij Kapitein Haak gegeten. De kinderen, vooral de oudste van 3, vond het helemaal te gek, wijzelf zijn wat minder enthousiast. Het decor is nodig aan een opfrisbeurt toe, vooral de speelhoek en de wc's zien er sleets uit. Het eten was deze keer duidelijk minder dan we ons van eerdere bezoeken konden herinneren. De soep smaakte alsof hij net was opgewarmd, de spareribs waren deels taai (van gisteren?) en deels heerlijk mals, de cannelloni leek meer op goedgevulde tomatensoep. Aan de bediening ligt het overigens niet, die was erg vriendelijk en leuk voor de kinderen. Al met al een redelijke avond, wij komen wel weer terug, maar niet voordat er wat opgeknapt is.