Familierestaurant De Schulpwei

Meer informatie over restaurant Familierestaurant De Schulpwei

Jouw recensie over het restaurant Familierestaurant De Schulpwei

Cisca D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goede service, goed eten, gezellige sfeer. Personeel heel vriendelijk
bordjeleeg .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Op zaterdag 21-10 bij familierestaurant De Schulpwei gegeten na een bezoek aan de fantastische musical Soldaat van Oranje in de Theaterhangaar in Katwijk. Goed bereikbaar op nog geen kwartier rijden van de Theaterhangaar. Leuke ambiance, vriendelijk en vlot personeel. De zaak zat goed vol. Gezellige familiaire ongedwongen sfeer. Reserveren van tevoren is nodig. We hebben ontzettend lekker gegeten. Vooraf gerookte zalm met toast. Vooral het bord waarop het geserveerd werd, was leuk, met blauw vismotief. Bij het bestellen van het hoofdgerecht de tournedos van de grill vroeg personeel netjes of medium/doorbakken gewenst was. Smaakte fantastisch. Met het hoofdgerecht worden ook groenten en friet geserveerd. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Hier gisteravond gegeten, prima restaurant en goed eten. We waren met een grote groep maar ze konden het goed aan. Vooraf garnalen en als hoofdgerecht biefstuk met gebakken aardappeltjes in de schil en friet. Iets meer groenten was wel gewenst maar goed dat was er nou eenmaal niet bij. Mijn dessert was verse aardbeien met slagroom. Prima bediening en goed eten.
KarinCo C.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gezien de prijs had de schnitzel wel uit de pan verwacht en niet het frituur. Gebakken aardappels waren lauw/koud. Groente onder het vlees aan de karige kant. Nu positief...... stond niet op kaart maar mochten kiezen uit 3 warme sauzen. Smaak van alles was prima. Ondanks dat wij het misschien troffen zag het eten erop de andere tafels prima uit en heel smakelijk. Raad dit familierestaurant toch zeker aan om een bezoek te brengen.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Hallo

Ik woon in Den Bosch mijn vriendin in Wassenaar. Wij kwamen al vaker bij u gezellig eten en dan ging ik weer terug naar Den Bosch. Wij waren bij soldaat van oranje geweest ook zo gewelding en ook de dochter van mijn vriendin meegenomen die vond het ook een hele gezellige zaak en het eten perfect ze kende het niet nu wel dus. En ik zag die leuke nieuwe meubels buiten staan ziet er goed uit.
Een woord een vette 10.

Groetjes Sander en Willeke
En tot snel
Jolanda C.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Leuk en behulpzaam personeel. Voor- en hoofdgerecht waren goed. Een nagerecht hebben wij niet genomen, omdat deze kant en klaar zijn en de prijs hiervoor te hoog is. I.p.v. een nagerecht hebben wij Fairtrade thee genomen.
AK J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Lekker eten, mooi sfeer maar beetje te kleine tafel.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst (geen probleem dat we ruim een half uur te vroeg waren). Spareribs en biefstuk goed, salade en groente wat eenvoudig. Pannenkoeken waren ok (geen basterdsuiker erbij) maar we zijn die van het Pannenkoekenhuis in Borne gewend (ei wordt erin meegebakken ipv er als gebakken ei bovenop gelegd) en die zijn toch echt beter.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
.De bediening was vlot, maar het was op dinsdag avond bijzonder roerig en veel kindergeschreeuw, waardoor je elkaar aan tafel nauwelijks kon verstaan. Ik had een vegetarische omelet, waar geen smaak aanzat; de omelet was gevuld met champignons, maar kruiden ontbraken, ik moest het een beetje smakelijk krijgen door er flink wat peper op te strooien. Een beetje sla en tomaat versierden het bord erg karig. De patatjes waren warm. Verhouding prijs-kwaliteit slecht. € 14,50 was wel erg duur voor deze omelet. De opmaak was weinig fantasierijk en dat zag ik ook aan onze tafel bij iemand die een schnitzel had besteld. Mijn partner was tevreden over zijn pannenkoek en die zag er ook lekker uit
Louis K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijke hamburger, maar ook andere hoofdgerechten allemaal goed en de pannenkoeken zijn super lekker. Leuke bierkartel en lekkere witte wijn.
Aris En Irma P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
heerlijk gegeten in ontspannen sfeer, goede prijs kwaliteits verhouding en vriendelijk personeel. een aanrader voor iedereen die naar soldaat van oranje gaat lekker dagje naar het strand wil of gewoon lekker wil chillen.
judith500 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij komen hier graag de relaxete sfeer en gewoon goed eten en drinken dit keer vrienden meegenomen en die hadden het ook prima naar hun zin wij hadden een mosselpan,slibtong en saté en we hebben weer heerlijk gegeten zoals eigenlijk altijd bij de schulpwei
Chantal1345 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het was een gezellige avond. We hebben erg genoten van de locatie en het eten. We kregen ons eten snel en we hebben heerlijk van onze slibtongetjes genoten. Ook de bediening was uiterst vriendelijk en had verstand van wat zij serveerden. Zeker voor herhaling vatbaar.
mariejanszen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben heerlijke slibtongetjes gegeten. Het eten is prima, de bediening professioneel en het is een mooi restaurant. De wijn was helaas wat minder. Dit restaurant is een aanrader.
Thom L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij de Schulpwei met ze 2e, ik zelf had een carpaccio en een mosselpannetje(aanrader!!) was echt heerlijk!
De bediening was vlot en erg vriendelijk. We werden geholpen door een vrouw en een jongen beide waren ze erg vriendelijk en lette goed op. Het was erg druk maar toch kwam het eten lekker snel wat voor ons ideaal was na een lange dag in Duinrell geweest te zijn!
Als dessert hadden we een heerlijk ijsje uit de dessertkaart, geen standaard ijskaart maar leuke variatie's. We hadden een Roodfruit vanillemarsepein met een heerlijke verse aardbeien er over heen en een omelette sibrienne van heerlijke geklopte eiwitten!
Al met al een super leuk restaurant voor jong en oud!
Tuanhoa .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Goed eten, snelle service met een mooi overdekt terras. Wij zelf hadden een mosselpannetje en een biefstuk besteld. Deze kwamen al vrij snel. Vervolgens twee aardbeien coupes besteld op aanraden van de bediening wat een goede keuze was geweest. Kortom leuk restaurant om gezellig een hapje te eten!
marian123 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten alles prima inorde had een sateschotel mijn dochter mosselpannetje heerlijk ijs met aardbeien toe vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar
Foodinspector .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Schulpwei is een informeel restaurant, waar je zowel met de hele familie voordelig kunt eten, als uitgebreid wanneer er iets te vieren valt.
We hebben deze keer het vispalet (een aanrader) en saté gegeten. Prima gerechten voor een unieke prijs/prestatie verhouding.
De bediening is vriendelijk en attent.
Je kunt heerlijk buiten zitten op het beschutte terras.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Verjaardagslunch met 8 personen. Erg druk en rumoerig (kindergeschreeuw, te weinig personeel en niet bijzonder vrolijk. Lang wachten maar dat kwam wellicht door de drukte. Toen er personeel bijkwam ging het beter. De tomatensoep (1 balletje) en de mosterdsoep waren goed. Pannenkoeken zijn hun topper en die waren dan ook prima, ook die met brie en noten en die met ham, kaas en ei. Groot en vers. De ijskaart inspireert niet en als alternatief is er alleen vanille ijs. Te beperkt voor zo'n groot restaurant. De aardbeien waren op. Best goed maar er is ruimte voor verbetering.
judith500 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Ik en mijn partner hadden niet gereserveerd maar er werd door de bediening toch nog een tafel geregeld ondanks dat het erg druk was.
Wij zaten heerlijk buiten onder de overkapping wij hadden de tijd dus namen eerst een brood mandje niks op aan te merken , als hoofd gerecht hadden wij slibtong en een mosselpan besteld met aardappeltjes en frietjes .
Wij hebben echt heerlijk gegeten en zaten prima op het heerlijke terras de bediening was hard aan het werk maar werden op onze wenken bediend door een vriendelijke dame!
Al met al een top avond gehad en komen zeker weer terug !