Familierestaurant De Schulpwei

Duur
Erg rumoerig
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst (geen probleem dat we ruim een half uur te vroeg waren). Spareribs en biefstuk goed, salade en groente wat eenvoudig. Pannenkoeken waren ok (geen basterdsuiker erbij) maar we zijn die van het Pannenkoekenhuis in Borne gewend (ei wordt erin meegebakken ipv er als gebakken ei bovenop gelegd) en die zijn toch echt beter.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
.De bediening was vlot, maar het was op dinsdag avond bijzonder roerig en veel kindergeschreeuw, waardoor je elkaar aan tafel nauwelijks kon verstaan. Ik had een vegetarische omelet, waar geen smaak aanzat; de omelet was gevuld met champignons, maar kruiden ontbraken, ik moest het een beetje smakelijk krijgen door er flink wat peper op te strooien. Een beetje sla en tomaat versierden het bord erg karig. De patatjes waren warm. Verhouding prijs-kwaliteit slecht. € 14,50 was wel erg duur voor deze omelet. De opmaak was weinig fantasierijk en dat zag ik ook aan onze tafel bij iemand die een schnitzel had besteld. Mijn partner was tevreden over zijn pannenkoek en die zag er ook lekker uit
Louis K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijke hamburger, maar ook andere hoofdgerechten allemaal goed en de pannenkoeken zijn super lekker. Leuke bierkartel en lekkere witte wijn.
Aris En Irma P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
heerlijk gegeten in ontspannen sfeer, goede prijs kwaliteits verhouding en vriendelijk personeel. een aanrader voor iedereen die naar soldaat van oranje gaat lekker dagje naar het strand wil of gewoon lekker wil chillen.
Judith500 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij komen hier graag de relaxete sfeer en gewoon goed eten en drinken dit keer vrienden meegenomen en die hadden het ook prima naar hun zin wij hadden een mosselpan,slibtong en saté en we hebben weer heerlijk gegeten zoals eigenlijk altijd bij de schulpwei
Chantal1345 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het was een gezellige avond. We hebben erg genoten van de locatie en het eten. We kregen ons eten snel en we hebben heerlijk van onze slibtongetjes genoten. Ook de bediening was uiterst vriendelijk en had verstand van wat zij serveerden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mariejanszen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben heerlijke slibtongetjes gegeten. Het eten is prima, de bediening professioneel en het is een mooi restaurant. De wijn was helaas wat minder. Dit restaurant is een aanrader.
Thom L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij de Schulpwei met ze 2e, ik zelf had een carpaccio en een mosselpannetje(aanrader!!) was echt heerlijk!
De bediening was vlot en erg vriendelijk. We werden geholpen door een vrouw en een jongen beide waren ze erg vriendelijk en lette goed op. Het was erg druk maar toch kwam het eten lekker snel wat voor ons ideaal was na een lange dag in Duinrell geweest te zijn!
Als dessert hadden we een heerlijk ijsje uit de dessertkaart, geen standaard ijskaart maar leuke variatie's. We hadden een Roodfruit vanillemarsepein met een heerlijke verse aardbeien er over heen en een omelette sibrienne van heerlijke geklopte eiwitten!
Al met al een super leuk restaurant voor jong en oud!
Tuanhoa .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Goed eten, snelle service met een mooi overdekt terras. Wij zelf hadden een mosselpannetje en een biefstuk besteld. Deze kwamen al vrij snel. Vervolgens twee aardbeien coupes besteld op aanraden van de bediening wat een goede keuze was geweest. Kortom leuk restaurant om gezellig een hapje te eten!
Marian123 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten alles prima inorde had een sateschotel mijn dochter mosselpannetje heerlijk ijs met aardbeien toe vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar
Foodinspector .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Schulpwei is een informeel restaurant, waar je zowel met de hele familie voordelig kunt eten, als uitgebreid wanneer er iets te vieren valt.
We hebben deze keer het vispalet (een aanrader) en saté gegeten. Prima gerechten voor een unieke prijs/prestatie verhouding.
De bediening is vriendelijk en attent.
Je kunt heerlijk buiten zitten op het beschutte terras.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Verjaardagslunch met 8 personen. Erg druk en rumoerig (kindergeschreeuw, te weinig personeel en niet bijzonder vrolijk. Lang wachten maar dat kwam wellicht door de drukte. Toen er personeel bijkwam ging het beter. De tomatensoep (1 balletje) en de mosterdsoep waren goed. Pannenkoeken zijn hun topper en die waren dan ook prima, ook die met brie en noten en die met ham, kaas en ei. Groot en vers. De ijskaart inspireert niet en als alternatief is er alleen vanille ijs. Te beperkt voor zo'n groot restaurant. De aardbeien waren op. Best goed maar er is ruimte voor verbetering.
Judith500 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Ik en mijn partner hadden niet gereserveerd maar er werd door de bediening toch nog een tafel geregeld ondanks dat het erg druk was.
Wij zaten heerlijk buiten onder de overkapping wij hadden de tijd dus namen eerst een brood mandje niks op aan te merken , als hoofd gerecht hadden wij slibtong en een mosselpan besteld met aardappeltjes en frietjes .
Wij hebben echt heerlijk gegeten en zaten prima op het heerlijke terras de bediening was hard aan het werk maar werden op onze wenken bediend door een vriendelijke dame!
Al met al een top avond gehad en komen zeker weer terug !
C B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij hebben hier zo'n 2 jaar geleden gegeten en weten weer waarom we er niet vaker komen.
Mijn man bestelde een warme geitenkaas salade en ik zelf het mosselpannetje met gebakken aardappels.

Geitenkaas salade: in het midden van de salade was een klein licht gesmolten geitenkaasje te vinden. Qua smaak wel goed.
De mosselen waren dusdanig van kruiden voorzien dat het gerecht een bittere smaak had. Zonde van de mosselen. De gebakken aardappels dropen van het vet.

Voor ons was dit echt nu de laatste keer. Echt jammer want de locatie is prima.
Kenneth I.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We zijn net een weekendje naar Duinrell geweest en kwamen vrijdag bij dit leuke restaurant terecht. Mijn vrouw ging voor de zalm ik voor de biefstuk en de kinderen voor een pannekoek. Het terras was redelijk vol en we werden door een lieve vlotte serveerster geholpen. Ze nam de bestelling op en kregen vrijwel direct een drankje zodat we lekker konden geniet op het gezellige terras.
En na een ongeveer een kwartier kregen we onze bestelling. Nou hadden we al een lange dag gehad en behoorlijk trek dus voor ons was dit perfekt! Mijn biefstuk was gewoon lekker en goed gegrild en mijn vrouw vond de zalm goed. De kinderen hebben wel 2 pannekoeken gegeten. De prijs kwaliteit verhouding is meer dan in orde. Dus voor ons een goede reden om de dag erna en laatste dag hier lekker te eten en te genieten na een dag (weekend) Duinrell.
aanraders! Biefstuk, Zalm, Sate en slibtong en de heerlijk gekruide roseval aardappeltjes.
Deze zijn bij ons goed bevallen.
En voor de volgende keer na een dagje Duinrell zie je ons weer terug!
GerbenV .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijk gegeten!
Mooi restaurant op een leuke locatie, bediening was ontzettend vriendelijk en de pannenkoeken waren erg lekker. Al met al een goeie ervaring!
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We waren hier al vaker geweest en meestal bestellen we hetzelfde, een pannenkoek met kaas, spek en ei er bovenop, ik had er ook nog champignons op. We hebben drie kwartier gefietst om hier te komen omdat ze nergens anders zulke lekkere pannenkoeken hebben, maar deze keer viel het tegen. Een kleffe pannenkoek, heel zacht en was maar net gaar. We vermoedden dat er een nieuwe kok was en dit werd door de serveerster bevestigd. Erg jammer en hopelijk volgende keer in de herkansing beter. Het ziet er binnen en buiten gezellig uit. Serveerster erg vriendelijk en snel.
Phil K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij hebben hier gelunched vanmidag , lekker op het zonnige terras .
Een erg vlotte bediening , werden meteen geholpen ...
Hebben besteld een broodje hamburger met alles er op en er aan een ommelet met champignons op bruin brood en een paar cola"s
alles was naar wens en lekker
tot ziens komen gauw weer terug
een echte aanrader
Vons .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Viel een beetje tegen omdat het erg druk was. Te lang wachten met kleine kinderen. De kinderen vonden de pannenkoek lekker maar de kwaliteit voor de volwassenen lag ook op kinderniveau, viel een beetje tegen. Wel modern restaurant maar daar waren de prijzen dan ook naar. Net te duur voor de kwaliteit van het eten. Wel voldoende parkeergelegenheid voor de deur en dat is makkelijk.
Geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
De allerlekkerste erwtensoep van de wijde omgeving. Heerlijk roggebrood met veel spek. Mariska ik weet niet of je het recept van meneer Vink hebt, maar helemaal top! mijn kind ging zelf aan de slag met haar pannenkoek en die hoorde we niet meer. Fijne bediening en een gezellige sfeer. Als je een gezin heb is dit een super stek bedankt martijn