Famès

Egidiusstraat 89 1055 GP Amsterdam Nederland Kaart
31-203701382

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Zoete aardappelsalade
      Ramensalade vegetarisch
      Mosterdsoep met prei en spekjes
      Linzensoep
      IJs met vers fruit

Speciale deals

-40% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Famès

Dinsdag t/m Zondag: 11.00 uur tot 21.30 uur.

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Famès

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
wij dachten lekker hapje weer te eten bij Fames, maar helaas was de zaak gesloten! ik vind dat dit toch bekend moet zijn tijdens het reserveren??!
Elroy H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Ik kreeg een paar uur van te voren een mailtje dat ze mijn reservering hadden geannuleerd. Ik citeer "Ivm grote evenementen". Ik las net dat andere gasten hier ook tegen aan zijn gelopen. Ik denk niet dat dit een legitieme zaak is.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Het is een mooi, knus restaurant om te zien. Ze hebben geen drankenkaart, dus daar moet je van houden. Wij moesten ongeveer 15 minuten wachten, voordat we uberhaupt ontvangen werden. We waren de enige. Even later vertelde de eigenaar een spoedklus te hebben en verzocht ons om weg te gaan. Over de kwaliteit van het eten kan ik dus niets zeggen.
Machteld S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Goede sfeer, lekker voorgerecht (veel vega gerechten!), maar aan de hoofdgerechten mag nog wat gesleuteld worden. Geen drankvergunning.
M S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Lekker eten vers eten
Nette inrichting nog wel kleine reparatie werkjes dingen te doen.
Vriendelijk jongensman in de zaak. Was wel stil i de zaak
Jordi W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten en een goede service, maar we vonden dat we niet heel leuk zaten. Er stonden onder andere koelkasten in de zaak die erg veel geluid maakte. Ze draaide wel goede muziek.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Tamelijk klein. Relatief veel vegetarische opties. Eten goed, bediening vriendelijk en snel.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
toen we aankwamen, ziet het er niet echt uit als een restaurant. meer als een cafetaria om af te halen. met 3 tafeltjes aan de linkerkant......maar we zijn toch gaan zitten en hebben heeeeerlijk gegeten!! lekkere eerlijke salades en de bananen cake met noten etc was geweldig lekker!! wij komen zeker terug voor een gezonde maaltijd. trouwens ook leuke man, achter de counter die ons goed heeft bediend.
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Zou leuk zijn als er voor kinderen een burger op het menu staat. Linzensoep was te scherp gekruid voor ze. Verder prima plek
Tatjana L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Super eten, goede kwaliteit, vers, en met zorg gemaakt, vriendelijke bediening. De zaak lijkt qua inrichting meer op een moderne cafeteria dan een restaurant. Wij zijn met de ah actie geweest. Was zeer de moeite waard.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk eten en goede keuze, veel vegetarische gerechten. Eigenlijk eerder een soort traiteur of goede afhaal optie, al zijn er ook 3 tafeltjes binnen, waar je goed kan eten.
Henry A.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Ik heb dit restaurant gekozen omdat ik een afspraak had in Bosenlommer. Het was mooi weer en we (man, vrouw en dochter) hebben buiten gegeten. Het eten was verrassend lekker. Geen uitgebreide kaart maar alles, van de soep tot het desert, was lekker. Ik kan Fames aanbevelen. Een juweeltje in Bolo. Succes met jullie zaak!
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heel sympathieke en bijzonder tentje. Fijne service en heerlijk gezond eten en drinken. We komen zeker terug!
Seppl K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Nice food
Chelsea T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heeel leuk tentje dit, eerlijk en heel lekker eten, wel niet zo vullend.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Persoonlijke service, goed eten! Ook goede vegetarische gerechten.
Lena H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Het is een mooie kleine zaak met prima eten en lieve mensen, echter vonden we de prijzen wel wat te hoog voor een plek als deze.
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten is smaakvol en mooi produkten.