Fam. Stegeman

Donderdag 10:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 19:00
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het broodje verse braadworst is een absolute aanrader!
Deze maken ze hier zelf.
Er zijn van maandag t/m donderdag thema dagen, bijvoorbeeld woensdag gehaktdag. Verder kun je gebruik maken van gratis WiFi en hebben ze een "huiskamer" waar je rustig kunt werken op je laptop. Ik kom vaker!
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijke lunchlocatie.
Vandaag grillworst genomen en mijn dochter de kinderboterham, hartig en zoet naar keuze.
Lekkere vleeswaren van het gelijknamige vleesmerk.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Prima snacks en zeer attente bediening, ondanks de zaterdagdrukte op het plein. Leuk gelegen met een prima uitzicht. Na afloop nog een heerlijke attentie meegekregen in de vorm van een worst.
Rozemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Op een zonnige doordeweekse dag de lunch gebruikt op het terras van Stegeman. We aten een Italiaanse bol (je kon ook andere soorten brood kiezen) met rundvlees (a 6 euro) en een caesar salade (a 9,25 euro). Deze smaakten allebei goed en vers. Onder het rundvlees zat een smakelijke groentensalsa. De ceasar salade was eveneens lekker, maar de portie was wat mager. De salade mag ofwel wat beter gevuld, of er zou wat brood bij moeten worden geserveerd, anders heb je snel weer trek. De bediening was erg vriendelijk en snel. Je zit er op zonnige dagen heerlijk onder de parasol. Bij het afrekenen kreeg ik een Stegeman worst mee. Leuk gebaar!
AnneliesHenny .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Gezellige huiskamer lunchroom. Prettige, ongedwongen bediening en heerlijk brood met een voortreffelijke kipfilet. Borden zijn mooi opgemaakt. Zelfs de toiletten zijn grappig met als opschriften "de heer" en "mevrouw" Stegeman. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Florie V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Gisteren voor het eerst bij Fam. Stegeman in Utrecht geweest voor een heerlijke lunch. Wij hadden beiden voor een 'krokante meneer' (tosti ham kaas met room) gekozen en deze was niet alleen indrukwekkend groot, maar ook bijzonder lekker. Ook de andere gerechten die we voorbij hebben zien komen, zagen er zeer goed uit. Allemaal mooie vers bereide gerechten en rijkelijke porties en dat voor een zeer schappelijke prijs. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij en ze houden rekening met eventuele allergieën. Qua sfeer/inrichting binnen zou het wat mij betreft wat warmer/gezelliger mogen, maar dat is heel smaakgevoelig. Heel fijn is dat ze ook een mooi terras hebben waar het fijn vertoeven is bij mooi weer. Wat ons betreft is deze gelegenheid zeker een aanrader.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Een erg lekker en zeer goed belegd broodje gegeten bij de Familie Stegeman. Overzichtelijk menu en ruime mooi opgemaakte broodjes. Vriendelijke bediening en aardige inrichting. Doet alleen een beetje kaal aan als er weinig anderen zitten.
Annepanne .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Leuke tent. Basic, simpel lekker eten voor een schappelijke prijs! Prima geluncht in het zonnetje.. Binnen ziet het restaurant er erg leuk uit!
Federico B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Zaterdag geluncht bij deze nieuwe lunchspot in Utrecht tegenover het stadhuis. Het is van de stegeman worstmakers en dat blijkt ook uit de kaart. Ze hebben boterhamen (keuze bruin, pompoenpitten of wit) met diverse soorten warme en koude vleeswaren. Voor vegetariërs is er brood met diverse soorten kaas. Ook kun je er 's avonds borrelen (dat heb ik niet gedaan) en hebben ze eenvoudige diner gerechten. Ik vond de prijs-kwaliteit verhouding goed (2 euro voor een boterham, echter nu nog introductie aanbieding dus mogelijk wordt dit meer). Bediening was uitermate vriendelijk en alert. Ook de ambiance is leuk, beetje industrieel keuken achtig! Leuk initiatief dit. Als tip: misschien iets meer mogelijkheden voor mensen die niet van vlees houden.