Falstaff

Voordelig
Erg kort
Jade09 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk gegeten (3-gangen menu), maar toch zonder fooi te geven weggegaan.
Waarom? De bediening was erg opdringerig. We hadden al aangegeven geen 'broodje vooraf' te willen. Dat werd ons door de (3e!) serveerster vervolgens toch aangeraden 'om wat te knabbelen tijdens het wachten'. Broodje dus besteld. Kwam snel. Alleen..., nog geen 3min. daarna hadden we het voorgerecht al. De borden waren amper leeg toen ze werden weggehaald, waarna het hoofdgerecht binnen 5 min. voor ons stond. We vroegen daarna of we even konden wachten met dessert. Was ok. Vrij snel daarna vroeg 2e serveerster of we al wilden bestellen. Nee dus. Toen we uiteindelijk nagerecht bestelden weer gevraagd of we ook koffie/thee wilden bestellen. Nee, misschien na dessert. Werd ons wederom gevraagd door degene die de bestelling bracht. Toen we thee bestelden kwam er een heel assortiment met allemaal lekkere theesoorten, waaronder slow fusion. Blijkt dat deze slow fusion extra in rekening wordt gebracht, zonder dat dit wordt vermeld!
Wij zien uit eten als een avondje uit, lekker bijkletsen, toch minimaal 3 uur gezelligheid. We kregen het idee dat we weg moesten en dat ons dingen werden opgedrongen.
Gaan we nog n keer? Eten was wel erg lekker... Dan toch maar beter onze grenzen aangeven met deze bediening. Dus ja, ik kom wel terug..
Schoonhoven55 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Op een regenachtige dag kom je heerlijk binnen in een heel ruim en hoog restaurant. Vriendelijke ontvangst. Jammer dat niemand je jas aanpakt. Ook niet iemand die je jas aangeeft en mee naar de deur loopt. Een misser. Prachtige kaart met Europese tappas gerechten. Persoonlijk vind ik een gegratineerde mossel in de schelp op een bruschetta niet echt handig maar de gerechten zijn stuk voor stuk heerlijk. Een fijne plek om heen te gaan.
Dicki .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Alweer met 4 man hier gegeten en gedronken... erg lekker en een leuk avondje uit. Deze keer Argentijnse steak uit het keuzemenu met een portuguese Dao. Delicate dessert van aardbeien met ijs en uiteraard grappa met koffie om af te ronden. bedankt voor een fijne avond
Punkie .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Na een paar jaar weer eens bij Falstaff gegeten. De inrichting is veranderd sinds wij er waren, dit maakt het iets knusser, maar de inrichting is beetje een allegaartje.
Bediening was redelijk, beetje rommelig allemaal, maar vriendelijk.
Voor het eten gold hetzelfde. Prima gegeten, maar niks bijzonders (Italiaans duo vooraf, eend drambuie als hoofd). Het kaasplankje was echt mager. En die sausjes in papieren bakjes... tja....
Gezien al het nieuwe qua restaurants in Arnhem, komen we hier niet snel meer terug: te weinig verrassend.
(En die spelfout in het Engels, choise i.p.v choice, is echt slordig op de menukaart... serveerster gaf aan dat eigenaresse het niet wilde veranderen....)
Stam86 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Op deze zomeravond zitten alle terrassen vol. Het restaurant is gelegen aan een sfeervol en bruisend pleintje waar de gezelligheid vanaf spat. Gelukkig is er nog wel een tafeltje vrij bij Falstaff. De gerechten eendenborst, varkenshaas, lasagne en quiche waren smaakvol, maar de porties zijn van een wel zeer bescheiden formaat. De bediening doet zeker hun best en is vriendelijk, maar niet niet zo oplettend.

Mocht ik weer op een zomeravond in Arnhem zijn dan zou ik zeker weer met plezier plaats nemen bij Falstaff. Al moet je niet veel trek hebben, want dan blijf je bestellen door de bescheiden porties.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Falstaff is mijn lievelingsrestaurant. Leuke setting, het doet mij denken aan een eetzaal in een kasteel. Met die hoge plafons. Het eten vind ik altijd erg lekker en heeft me nog nooit teleurgesteld. De gastvrouw (eigenaresse) is bijna altijd aanwezig en vinden wij een goede horecavrouw en ziet wat nodig is. De meer onervaren krachten vergeten soms iets, maar gaan hier goed mee om!

Enige minpuntje is de saus in een papierenbakje, porselein zou ik mooier vinden. Maar dat is het enige, wij gaan binnenkort zeker weer eten bij Falstaff, daarnaast is het in de zomer een heel leuk levendig terras buiten met die wijnbar er naast.
Ivaoharek .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Gisteren voor het eerst sinds jaren gegeten bij Falstaff Arnhem. Dit restaurant had altijd een goede naam, en de laatste keer dat wij er aten (een jaar of twee geleden, ze waren toen al verhuisd naar de Zwaanstraat)) was het prima. Helaas gaat dit voor ons na onze ervaring gisteravond niet meer op. Het was een wat teleurstellende ervaring die vooral achteraf een onbevredigd gevoel achterliet. Het begon bij de kaart. Blijkbaar hanteert men een nieuw concept. De kaart, op een papieren placemap bestaat, zo legde de eigenaresse uit, uit vooral tapashapjes, die konden we onbeperkt bestellen en zo lekker alles proeven, met twee of drie gerechtjes tegelijk. Maar voor acht (!) euro per gerechtje en gezien de omvang van de porties moet je dan wel een goed gevulde portemonee meenemen. Er staan ook een vijftal gerechten op de kaart die als hoofdgerecht besteld konden worden. Mijn vrouw nam salade vooraf en een mixed grill als hoofdgerecht en tiramisu na. De eigenaresse gaf aan dat de salade een tapasachtig formaat had, als we een gewone portie namen steeg de prijs naar negen euro. Omdat mijn vrouw drie gangen al veel vind nam ze de starter, krijgt ze de salade in een half limonadeglas met een blaadje sla met zwart randje dat eruit stak als decoratie. Tja...Ikzelf had het driegangenmenu, carpaccio vooraf en biefstuk met pepersaus als hoofd en kaasplankje na. De carpaccio was goed, ondanks dat de coctailsaus-achtige dressing niet mijn keus zou zijn. De kwaliteit van het vlees van het hoofdgerecht is goed, echter de porties zijn klein. Verder lijkt het alsof alles met dezelfde kruidenmix gekruid wordt, een soort van italiaanse mix, maar toch is het vlees wat flauw. De garnituur bestond uit een schaaltje appel-abrikoos compote (lekker maar overheersende kaneelsmaak) een schaaltje koolsalade met kerrie dressing en olijfjes (de olijfjes zaten overal bij, bij alle gerechten), wat gefrituurde groente met sterke anijssmaak en welgeteld tien frietjes per persoon. Dat laatste vonden we echt belachelijk weinig. Het toetje was een normalere portie en smaak. te verder goed. Alleen jammer dat de vingerafdruk van de kok op het lepeltje van de appelstroop stond (bij het kaasplankje). De ontvangst is vriendelijk maar wel wat gemaakt. De bediening is vriendelijk. Wat wel jammer is, is dat men (op het opdringerige af) probeert aan te sturen op zoveel mogelijk drankjes en de duurste gerechten. De entourage van het restaurant is best wel aftaans, op het erbarmelijke af. Er is geen echte stijl gekozen, wat zonde is van het monumentale pand waarin ze zitten. Daardoor ontbreekt het aan sfeer. Overall: Falstaff is bij lange na niet meer wat het ooit geweest is. De kaart is wat misleidend met het tapas concept, prijzen van dranken ontbreken volledig, de bediening is gemaakt vriendelijk aan de opdringerige kant, de prijzen zijn (veel te) hoog voor wat je krijgt (want uiteindelijk zijn we met een licht gevoel van honger nog even langs de snackbar gegaan) en de entourage is aftaans en mist sfeer. Wij zouden dit restaurant niet aanbevelen bij iemand en komen ook niet meer terug. We vinden het jammer want Falstaff was altijd leuk en goed eten.
Claire_G .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten bij restaurant Falstaff. We zijn heerlijk verwend met super gerechten, prachtig opgemaakte borden en lekkere wijn.
Vooral de chef's choice als voorgerecht is een aanrader !
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Jaren niet meer bij restaurant Falstaff in het centrum van Arnhem gegeten. Tot onze verrassing zagen we een geheel vernieuwde opzet van de menukaart en een mooie serie open wijnen! We kozen voor het driegangen keuzemenu en "wine by the glass". De vitello tonato werd als een schilderij opgediend en smaakte heerlijk! Daarna volgde de Eendenborstfilet Drambuie. Ook dit viel goed in de smaak. De afsluiting werd een verfrissend dessert van de chef! De keuze aan gerechten en wijnen is ruim voldoende en goed betaalbaar. Van harte aanbevolen!
Petronella68 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gezellig restaurant waar we altijd vol enthousiasme begroet en geholpen worden. Heerlijk, eerlijk echt brasserie eten! We komen regelmatig voor lunch of voor zomaar een wijntje met een hapje erbij. Altijd goed.
Caricia .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vandaag na diner weggelopen omdat er ook gereserveerd was voor een groep van 50! zeer luidruchtige sporters. We konden elkaar niet meer verstaan. Daar zet je niet een stel tussen dat romantisch wil dineren. Na 1 uur stonden we al weer buiten, op zoek naar een fijne plek voor het dessert. Reactie eigenaresse: dat kan ik ook niet weten. Wat een ruime geste. Zeg dan bij het reserveren, een paar uur van te voren, dat er een grote groep gepland staat. Slecht zakeninstinct, vaste klanten die er al jaren komen zó afserveren. 1 slechte ervaring wordt minstens 30 x doorverteld. We gaan er nooit meer heen.
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Met z'n tweeën hier een 4 gangen diner gehad. Bij binnenkomst werden we erg vriendelijk welkom geheten en aan de bar gezet met een drankje. Daarna plaatsgenomen aan de tafel. Het eten dat wij bestelden was echt erg lekker, je kon merken dat er zorg aan besteedt was.
Michiel_Molenaar .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gisteren hebben wij ter gelegenheid van ons 11-jarig trouwjubilieum gegeten bij Falstaff. Wat een toplocatie!

Bij de reserveer vroeg ik om een knus tafeltje voor twee. Dit in verband met onze trouwdag. Bij binnenkomst werden we gefeliciteerd en werd ons een glaasje bubbels aangeboden aan de bar. Ook daar wederom felicitaties. Erg professioneel dat ze dit hebben opgemerkt tijdens de reservering en er wat mee hebben gedaan. Klasse!

De avond was top, want ook naast de perfecte bediening was het eten en de bijpassende wijn zeer goed. Daarnaast zijn het pand en de inrichting indrukwekkend te noemen.

Wij hopen hier nog eens terug te komen. Nogmaals dank Falstaff.
Sem W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
laatst weer lekker gegeten met mijn vriendin. wat een gezellige zaak en vriendelijke bediening,
ook het eten is fantastisch. ik ga er zeker vaker heen, dit restaurant is top
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Een leuk restaurant met lekker eten en fijne bediening!het verassingsmenu heeft erg goed gesmaakt. Ook is de bediening flexibel!
CBA .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Onlangs weer eens na een tijdje bij Falstaff gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst. Ze hebben tegenwoordig ook een borrelhapjes kaart met allemaal lekkere kleine gerechtjes die je ook als voorgerecht kan bestellen. Wij hebben hiervan de kaas en vlees antipasti genomen wat er echt als een feest uit zag en heerlijk smaakte. De menukaart biedt verder een gevarieerde keuze. Als hoofdgerecht, vis van de dag, de zeetong gekozen. Deze was perfect gebakken en werd keurig aan tafel gefileerd. Alles bij elkaar een geslaagde avond en zeker reden om weer terug te komen.
Geurt H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
voor de 4e keer gegeten bij falstaff. wederom heerlijk o.a, vitello tonato een klein zomers voorgerecht verder een eendenborst met witte portsaus als nagerecht een sorbet met prosesco niets te klagen. men had het interieur iets veranderd.. stond best wel goed.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Gegeten met 2 vriendinnen. We hadden allemaal 3 gangen met allemaal verschillende gerechten. Het eten was prima, ook verzorgd opgediend. Bediening was goed. Lekkere wijnen erbij geadviseerd. Prima prijs-kwaliteit. We zullen hier zeker vaker komen.
MHekkers .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Jongen in de bediening was erg attent. Interieur een beetje verouderd. Er mist een beetje sfeer. Voorgerechten gingen op plastic borden mee.. Dat kan echt niet.. Kaart is simpel, gerechten samen goed. Kortom een aardig restaurant maar niet bijzonder.
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Vandaag heerlijk gelunched bij Falstaff, buiten koud en nat. Binnen bij Falstaff was het heerlijk warm en gezellig. Lekkerste broodje gerookte zalm en goede koffie, op een perfecte locatie in centrum Arnhem, supermooi pand ook!