Falafel Masters

Meer informatie over restaurant Falafel Masters

Erg duur
Jeroenaantafel .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Er werd ons veel meer gerekend dan vooraf duidelijk was gemaakt dus spraken we ons ongenoegen hierover uit. De eigenaar bleef herhalen dat we het fout hadden, het kwam niet in hem op om te zeggen dat hij het vervelend voor ons vond. Uiteindelijk pakte hij met zijn vingers een falafelballetje dat hij op de toonbank legde waarmee hij ons het verschil van € 9,- tegemoet wilde komen. Wij vonden zijn reactie denigrerend en gaan er nooit meer naar toe.
Jeanne223 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lekker gegeten. Gekozen voor een tabuleh salade, pita falafel en wat frietjes. Allemaal erg lekker en duidelijk vers bereid. Vriendelijke eigenaar en goede service. Alles is schoon en er wordt hygiënisch gewerkt. Zeer tevreden. Verbeterpunt zou misschien wat achtergrond muziek zijn.
J. .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijke en super gezond gegeten. Het soort fast food waar je je absoluut niet schuldig over hoeft te voele. De eigenaren zijn oprecht, authentiek en ontzettend aardig. Mijn favoriete gerecht is het broodje falafel. Bij Falafel Masters gebruiken ze verse ingredienten en ze zijn goed geprijsd. Je merkt elke keer weer dat steeds meer mensen dit restaurant/eetcafe/take-away Falafel Masters weten te vinden en dat vind ik mooi. Een echte aanrader is de Weekend Dish, die is elke keer anders. Wat ik wel mis is een muziek in de tent. Dat zou het bezoek en de uit-eten ervaring wel verbeteren.