FAK Utrecht

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant FAK Utrecht

Bij FAK mag alles! Al onze gerechten zijn super leuk om te delen en komen op tafel zodra het klaar is. Ready & Eat!

Meer informatie over restaurant FAK Utrecht

5 minuten lopen vanaf Utrecht Centraal door Hoog Catharijne.
  • : Parkeergarages Hoog Catharijne.

Maandag 17:00 - 01:00
Dinsdag 17:00 - 01:00
Woensdag 17:00 - 01:00
Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag 17:00 - 01:00
Zaterdag 16:00 - 01:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant FAK Utrecht

Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Locatie is erg leuk en eten is van prima kwaliteit maar de service was helaas erg slecht. We zijn geen één keer geholpen zonder het zelf te vragen. De menukaart kwam pas na ongeveer een uur en de amuse hebben we nooit gekregen welke was beloofd. De serveerder leek meer aandacht voor het serveren en drinken van shots en flirteren met een andere vrouwen aan een tafel.
Frederike V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Bediening was prima, eten minder.
Concept met allemaal kleine hapjes en delen wel leuk.
Lidwien V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Een leuke kaart met een aantal verrassend lekkere hapjes (sushi, gamba’s a la trump, de satésaus met kokos). Ik vond de toetjes een beetje tegenvallen en in verhouding prijzig voor wat je krijgt. Bediening was erg vriendelijk. De muziek staat helaas veel te hard, waardoor een ontspannen gesprek niet echt mogelijk is. Als daar iets aan wordt gedaan is het zo een acht waar!
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Eerst aan de bar plaatsgenomen om te eten en werden omringd door vieze glazen (bleef de hele avond een chaos rondom de bar). Vervolgens een tafel toegewezen gekregen waar nog saté stokjes en etensresten van onze voorgangers op lagen. Bestellingen bleken niet ingevoerd , tafels en bar onhygiënisch en wc allesbehalve schoon. Zitten een paar leuke gerechten tussen en origineel interieur. Enkele hele gemotiveerde medewerkers doen hun uiterste best echter verbazingwekkend om te zien dat wanneer het binnen erg druk is met lange wachttijden er personeelsleden buiten staan te roken en bellen.
Tip: blijf vooral weg van de cocktails want die zijn een totale aanfluiting.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Het eten is zeker goed maar de koks wisten zich geen raad met een glutenintolerantie, terwijl op Iens staat aangegeven dat ze hier rekening mee kunnen houden en we het bij reserveren hadden aangegeven. De uiteindelijke oplossing was alles zonder sausjes te serveren, weinig creatief. Het eten is wel erg lekker en bereid met goede producten. Bij afrekenen werd geprobeerd de AH actie zo beperkt mogelijk mee te rekenen (2 van de 9 gerechten werden niet gerekend. Na twee keer aanpassen van de rekening betaald en met een onnodig negatief gevoel vertrokken, zonde!
Sophie F.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Wij vonden het een super gezellig restaurant! Wij gaan graag opzoek naar nieuwe lekkere restaurantjes en daar is dit er zeker een van! Onze serveerster was een toppertje! Lekker en goed van prijs om te eten! Komen graag nog is terug!
Josephine S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Heel lekker eten en fijne ambiance. We kregen bij binnenkomst sushi van het huis bij het eerste drankje. Ze hebben wel te weinig kaarten.
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Het eten was redelijk, de bediening gewoon prima - vriendelijk en snel! Had meer verwacht..
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Altijdvervelend een rekening die niet klopt. Een fles die we niet gehad hebben, en de AH korting was 30%in plaats van 50.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Heerlijk gegeten! Verrassende, bijzondere en erg lekkere gerechten. De sushi die we hadden was ook heerlijk!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
We hebben hier vanavond gegeten met zes personen, het was behoorlijk druk en dat betekende een vrij lange wachttijd op de gerechten. Ook misten we wat aandacht van de mannen om bestellingen qua drank op te nemen. Gemiste kans in mijn optiek. Wat later op de avond kwamen de gerechten sneller, waarschijnlijk omdat het langzaam rustiger werd in het restaurant. De gerechten zijn heerlijk, dat moet gezegd. Het concept is leuk, de menukaart wat chaotisch en onduidelijk, maar dat maakt het ook weer interessant. We hebben er uiteindelijk heerlijk gegeten.
Veddah V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
Wat een leuk restaurant! Heel lekker gegeten, leuke en verassende gerechtjes en leuke en vriendelijke bediening!
Mt V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
Leuk concept, heerlijk eten en mooie sfeer. Ongedwongen en geïnteresseerd personeel!
G.B. L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Voor de tweede keer hier wezen eten. Eten SUPER lekker alleen deze keer had 1 van ons in alle gevallen te lang op zijn eten moeten wacht. Dat was een min puntje. voor de rest alles was naar wens
A.H. V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Tafels onhygiënisch, wc niet schoon
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Teleurstellend is het juiste woord ons bezoek. Een nieuw concept van te harde muziek, uitsluitend menu kaart in het Engels, vind ik ongepast tov.je gast. Reden: veel toeristen en iedereen spreekt toch Engels..!
Voor ons een gemiste kans van het FAK om het Sam-Sam concept te doen vergeten.
Willem.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Bij de resevering is helaas niet beschreven dat keuken pas om 5 uur open ging!
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Kan tijdens diner geen gesprek voeren vanwege te harde muziek. 3 maal verzocht geluid zachter te zetten. Wordt door de manager niet gehonoreerd volgens het personeel