Faja Lobi

Oude Markt 9 5038 TJ Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Faja Lobi

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Walter_daniel143 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Faja Lobi is een leuk eethuisje gerund door een leuke koppel. We eten hier vaak en het is altijd genieten. Het eten is heerlijk, vooral de bara en roti rol zijn verrukkelijk. We komen graag weer terug!
Aboutbloom .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Het eten vind ik heerlijk. Ze houden goed rekening met diëten en allergieën. Het eten heeft veel variatie aan smaken, maar is wel machtig. De saouto soep alleen al is zelfs voldoende. Wat ik graag wil opmerken is dat het eten van verse ingrediënten is gemaakt. Dit proef je zeker.
Roel R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Heerlijk eten, en véél! Het zijn haast porties zoals je die ook bij de Chinees krijgt. Oftewel: genoeg voor 2 personen :)
L T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
We komen hier vaak met veel plezier, even lekker wat roti met petjel scoren. Soms duurt het even voor je je eten hebt, maar de smaak maakt het goed. Goed geprijsd, fijne tent om wat te eten. Vriendelijk personeel.
Erna-bakker .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Vanmiddag gegeten bij Faja Lobi in Tilburg. Namens ons hele gezin de volgende recensie: Het eten was superlekker, de mensen waren zó aardig en het ziet eruit als een echt Surinaams restaurant.
Heerlijke Surinaamse (homemade) drankjes. Het eten wordt voor je neus bereid in een ongedwongen sfeer. Verschillende gerechten gegeten en alles was lekker. Leuk adres om een hapje te eten.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Faja Lobi is een klein eenvoudig eethuis in het centrum op een horecaplein met een zestiental zitplaatsen.
Het is er drukker met afhalen dan met eten.
Veel mensen hebben dus kennelijk hun uitstekende Surinaamse keuken ontdekt.
De moksi meti en de pomschotel smaakten dan ook prima.
Ook een prima bediening door het gemotiveerde personeel en ondanks de drukte stond het eten redelijk snel op tafel.
Jammer dat er geen betere afzuiginstallatie is want er hangt een zware lucht van de bereiding van het eten in het restaurant.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Gisteren hier even snel gegeten (dat hoopte we). We waren de eerste klanten die binnen waren en bestellen ging snel en vriendelijk. Echter duurde het 35 minuten voor ons eten (2 roti rollen) er was en kregen een hoop mensen die later dan ons binnen kwamen om af te halen vele malen eerder geholpen. Het eten was wel heel lekker, dat moet ik nageven. Afrekenen duurde ook nog 10 minuten (staand wachten bij het pinautomaatje) en ook daarbij kregen afhalers voorrang. Ik ga hier niet meer eten, maar om af te halen kom ik hier nog wel eens terug.
Kelly_Janssen .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Ik voel me een beetje verslaafd aan het eten van Faja Lobi. Het is zo super lekker, vooral de bara en roti rol zijn heerlijk. Bij Faja Lobi eten voelt als thuis eten en dat maakt het waarschijnlijk zo bijzonder.
Aboutbloom .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Ik ben dol op het eten van faja lobi. Het is ideaal om er tussendoor te eten. Het is niet zo duur en het eten is heerlijk. Het eten wordt voor je neus voorbereid. Er wordt gebruik gemaakt van pittige kruiden en verse ingrediënten. En heel belangrijk: het is daar schoon.
Ivv .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Laatst werklunch genoten. Was extreem lekker en gezellig. Personeel goedgemutst. Sateetjes zijn er letter en figuurlijk om op te eten. Mooi opgemaakt bord ook. De kok staat in de keuken in de pan te roeren. Ik voelde me een uurtje op vakantie ;)
Berthilde B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
De ideale plek om snel even een makelijke saoto weg te smikkelen. De kippenbouillon is goed van smaak, en de rest is ook prima in orde. Het liefst pak ik er ook nog een barra bij, want die chutney is zo lekker! Je ziet hoe het eten wordt bereid, en snapt dan ook gelijk dat 't eventjes duurt. De moksi meti is ook primadeluxe: heb een vriendin van me nog nooit zo veel zien eten.
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Even Surinaams eten uitproberen dachten we en wel bij Faja Lobi in Tilburg.
Lekker apart hoopten we en eens een keer ook niet zo duur.
Ik at garnalen met kousenband en rijst. Qua smaak aardig maar niet heel bijzonder: vooral veel rijst en kousenband en niet zo veel garnalen. Mijn dochter at een roti met kip en (veel) kousenband, aardig maar ook weer niet heel bijzonder. De service was prima maar de smaak van het eten viel ons wat tegen. ( 22,25 voor 2 personen vinden we dan toch behoorlijk veel geld voor deze kwaliteit en hoeveelheid.)
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Blijft een van de beste Surinaamse toko's van NL (en dat terwijl we uit de buurt van Amsterdam komen). Schoon, overzichtelijk, vriendelijke bediening. Wij aten hier gisteren met 4 volwassenen en 2 kinderen. De pom, de roti, de tjap tjoy, tjauw-minh met garnalen, bakabana alles was kakelvers en superlekker. Met 2 grote flessen bier, frisdrank en ijs na hoefden we slechts Euro 92 te betalen. Heerlijk gegeten.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
zeker niet de beste roti die ik ooit gegeten heb maar wel gewoon goed. erg vriendelijk personeel en voor een simpele snelle maaltijd een uitstekende optie.
Eetmeens .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Surinaams eethuisje vurige liefde in Tilburg. Dat proef je terug in de gerechten. Alles vers bereid en smaakvol. Persoonlijk vind ik de moksi-meti fantastisch. Kleine kaart maar alles wat er op staat is lekker. De roti vind ik iets minder maar dat is n kwestie van smaak. Ook de broodjes met oa cha-siew zijn heerlijk. En de bananenpeper sambal, echt vurig...De bediening is vermakelijk en de prijzen zijn fair. Een van de betere eethuisjes in regio Tilburg. Aanrader als je van authentiek Surinaams houdt!
Diederik9 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Ruim een uur gewacht op mijn roti. Ik vroeg daarbij extra sambal, werd er 1 euro in rekening gebracht. Het gaat mij niet om de euro, maar sambal en ketjap hoort gewoon standaard op tafel te staan.
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
in hun eten proef je hun vriendelijkheid en het smaakt gewoon super goed. over een paar jaar zullen zij de beste zijn. een geoter pand zal ze goed doen. keep it up en ga zo door want ik kom er heel vaak!
Youandme .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Lekker eten, vriendelijk personeel en een leuke sfeer!! Je moet wel lang wachten op je eten, maar het is het zeker waard. De eigenaars (een echtpaar) geven je echt het gevoel dat je welkom bent en dat is reden voor mij om terug te gaan!
Kippetjes .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Lekkere roti kip en moksi meti. Je krijgt veel en het is lekker vers. De surinaamse biertjes zorgen voor een vakantie gevoel.
Frans112 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Tijdens de kermis bij Faja Lobi gegeten, heerlijk eten!! Het was erg druk en de bediening moest wel een beetje wennen aan de drukte, we moesten ruim een uur op onze eten wachten. De gastvrijheid en het heerlijke eten was het wachten uiteindelijk wel waard ;)