Fadi's eten en drinken

Van der Takstraat 194 3071 LM Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Fadi's eten en drinken

9,1
9,1
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Fadi's eten en drinken

Peter O.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Al meerdere malen bij Fadi's wat gegeten of iets meegenomen voor thuis. Ik kan elke keer weer blij worden van de hartelijkheid en het super lekkere eten.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Vorige week donderdag stond heel Rotterdam en de ringweg vast met file. Wij hebben er een uur over gedaan van Kralingen tot het Noordereiland . Op weg naar de Hoeksche Waard zijn we daar spontaan gestopt om een eettentje te zoeken in de hoop dat het later wat rustiger op de weg zou worden. Zo kwamen wij aan bij Fadi's. We werden hartelijk ontvangen . Het was er niet druk maar toch heel gezellig in een no- nonsens interieur. Wij kwamen helemaal bij. Het bestelde eten was verrassend. Kleurrijk , vers en echt heerlijk !! De couscoussalade volgens zoon geweldig, broodje geitenkaas van mijn heerlijk en mijn Turkse omelet zo langzaam mogelijk gegeten om er van te genieten. De rekening zo redelijk dat wij vast nog een keer langs zullen gaan . Dit adres is een echte aanrader !
stampioen .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Fadi's Eten & Drinken 'zit' op het Noordereiland midden op de Maas, tussen de Noord- en de Zuidoever. Het eiland is de laatste jaren een gewilde plek geworden om een bedrijfspand te openen maar ook om te wonen. Vandaar dat de klanten snelle jongens zijn die hier handenwrijvend hun vaste lunch komen halen, maar ook mensen van buiten de stad die een huis in Rotterdam zoeken. De 'eilanders' zelf kijken het allemaal trots aan en geven graag alle informatie die ze kunnen geven. Maar ook bij de eigenaresse kunnen ze terecht. Zij gaat ongedwongen om met haar diverse publiek en heeft voor iedereen gepaste aandacht. Ook als je geen vormgever bent of geen Rotterdammer in spé dan kom je hier om je te laten verwennen met wat de kaart biedt.

De kaart is beknopt en helder. Vlees, geen vlees. Soep, taart. In een mum van tijd staat 'de mensen hebben allemaal haast' het gevraagde voor je neus. Elke bestelling, hoe klein ook, is een lust voor het oog en een streling voor de tong. Omdat het een hoekpand is, kijk je alle richtingen op. Door alle bedrijvigheid buiten en de energie die je binnen oplaadt, kan je de wereld weer helemaal aan.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Een Turkse pizza is hier goedkoop, €2,50 vraagt Fadi's ervoor. Op verzoek strooit ze er nog een berg rauwkost overheen. Gratis. Het is een bijzonder smakelijk geheel, vinden wij. De linzensoep mag er ook zijn. De drankjes blijken wat aan de prijs, zo'n €3,00 per stuk. Leuk vind ik de vrolijke, gastvrije dame die de eigenaresse blijkt te zijn. Zorgzaam loopt ze rond, vragend of alles naar wens is. Er is een leuke mix van jong en oud aanwezig in dit restaurantje, ook een aantal zakenmensen die vertellen hier regelmatig te komen lunchen.